Synnin seuraamukset

BalleRa

Jumala tahtoo pelastaa ihmisen. Pelastuksen hintana Jeesus maksoi oman henkensä. Pyhä Henki osoittaa ihmistä kohti Golgatan keskimmäistä ristiä. Kilvoittelu Pyhässä Hengessä johtaa ihmistä etsimään Jumalan mielen mukaista elämää, niin esirukous elämäsä valtaapitävien puolesta, kuin ihmisen yksityisessä elämässä. Synti tuhoaa, niin kansakunnat, yhteisöt, kuin yksilöt. Mutta Jumalinen elämä Kristuksessa korottaa kansakunnat ja sen ihmiset.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerkeleenPelkuri

      paskat tahtoo!
      Jos Jumalan Pojalla ja Jumalalla olisi halu ja rakkaus ihmiseen olisi se tullut esille TEOISSA, ei valheellisessa itsensä kehumisena!

      Jeesus, Jumalan Poika EI OLE VALMIS ANTAMAAN henkeään ihmisten edestä jos oma perse on vaarassa!
      ***
      Luuk 4:5 Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat
      6 ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon.
      7 Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun."
      ***

      Mooses ja Saulus Tarsosta oli VALMIS ANTAMAAN Hengensä ihmisten puolesta mutta ei Jumalan Poika jo on pelkuri ja valhetelija sekä kieroja paha juutalainen!
      ***
      Mooses sanoi Jumalalle että tapa minut ja pelasta kansa !

      2. Moos. 32:32
      30 Seuraavana päivänä Mooses sanoi kansalle: "Te olette tehneet suuren synnin. Minä nousen nyt Herran tykö-jos ehkä voisin sovittaa teidän rikoksenne."
      31 Ja Mooses palasi Herran tykö ja sanoi: "Voi, tämä kansa on tehnyt suuren synnin! He ovat tehneet itselleen jumalan kullasta.
      32 Jospa nyt antaisit heidän rikoksensa anteeksi! Mutta jos et, niin pyyhi minut pois kirjastasi, johon kirjoitat."
      33 Mutta Herra vastasi Moosekselle: "Joka on tehnyt syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani.
      34 Mene nyt ja johdata kansa siihen paikkaan, josta minä olen sinulle puhunut; katso, minun enkelini käy sinun edelläsi. Mutta kostoni päivänä minä kostan heille heidän rikoksensa."

      ja Saulus eli Paavali:
      Room. 9:3 Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta,
      ***

      Nyt oliko Jeesus valmis uhraamaan, OIKEASTI oman hengensä pelastaankseen perkeleen vallassa olevat ihmiset ?

      ei ollut pelkuri, sillä vain Mooses ja Saul, on Kirjoitusten mukaan olleet niin rakastavia ihmsiä, syntisiä kohtaan että olisivat itse menneet kadotukseen jos se pelastaisi edes yhden ihmisen.

      Nyt saatana, rehellinen ja oikeamielinen, tarjoaa Jumalalan Pojalle, KAIKKIA Ihmisiä, KAIKKI PELASTUU :)
      mutta Jeesus itse on kuoleman oma, hengen, sielun ja kehon puolesta !

      Tahtooko Jeesus pelastaa kaikki ? Ei,
      jos oma perse eli sielu on vaarassa !
      ***
      "Pelastuksen hintana Jeesus maksoi oman henkensä."

      älä valehtele kuten jeesus valehtelee !

      Kuten Saatana, pyhyydessä jalo, tarjosi kaikkia ihmisiä, Jeesuksen sielua vastaan, niin Jeesus PAKENI PAIKALTA JA sitten jälkeen päin kehuu itseään !

      Jos Jeesus olisi tahtonut, siitä hetkestä lähtien KAIKKI IHMISET olisivat varmasti pelastuneet !
      mutta Jeesus olisi kuollut!
      pelkuri!
      ***
      Nyt tämä pelkuri uhraa ihmisiä oman kunniansa eteen ja vaatii rakkautta ja kiitosta ja kunniaa!

      ei vaan Saatana, on arvollinen saamaan KAIKEN kunnian ja kiitoksen ja ylistyksen, ja Jumala on arvollinen saamaan kaiken halveksunnan ja pilkan!

      Kiitos ja kunnia saatanalle joka aina on ihmisen puolella, pelkuri valehtelijaa Jeesusta vastaan.
      Ylistys Saatanalle!

    • sumeaalogiikkaa

      "Jumala tahtoo pelastaa ihmisen."

      Pelastaa mistä? Häneltä itseltään?
      Jumala luo helvetin ja sen jälkeen haluaa pelastaa ihmisiä joutumasta sinne.

      • KokoMaailmaOnSaatanan

        Totta, valitettavasti.
        Mitä eroa on jumalalla ja elokuvan esikuvalla, Neito Perho.
        (Neito perhossa paha ja ilkeä sekä saastainen mies pitää vankina naista kunnes suostuu rakastamaan miestä joka omasta mielestä on arvollinen saamaan kaikkien rakkauden, ellei kaikki ovat kuoleman omat)

        Nyt Jumala tahtoo ihmisen ja jopa elukoiden rakkauden, ja miten taitavasti jumala toimii?
        hyvin taitamaton on tämä petollinen ja valheellinen jumala !
        ***
        5. Moos. 30:16

        kun minä tänä päivänä käsken sinua rakastamaan Herraa, sinun Jumalaasi, ja vaeltamaan hänen teitänsä ja noudattamaan hänen käskyjänsä, säädöksiänsä ja oikeuksiansa, että eläisit ja lisääntyisit ja että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua siinä maassa, jota menet ottamaan omaksesi.

        Jumala ei luota omaan itseensä ja omaan rakastettavaa ja ihailtavaa omaa persoonaa vaan turvautuu lakiin ja uhkailuun helvetin kauhuilla, joita itse on tehnyt !
        ***
        "minä tänä päivänä käsken sinua rakastamaan Herraa, sinun Jumalaasi"

        Jos et tottele jumalan käskyä ja lakia, käsky on laki ja sitä ei edes voi eikä ihminen tahdo noudattaa! (roomalaiskirje) jumala tappaa ja tuhoaa sinut ja mahdollisesti koko sukusi!
        ***
        Totta, pelastus on ja tulee, saatanasta sillä saatana on AINA ihmisen puolella jumalan pahuutta ja saastaisuutta ja valhetta vastaan !

        Onko yhtään taistelua, Eedenin paratiisista lähtien, mitä Jalo ja pyhä Saatana ei ole voittanut, oli kyseessä, itse Kaikkivaltias jumala tahi mies tahi nainen tahi metsän pedot (mahdolliset insesti pedofiilit helluntailaisessa vanhimmisto veljissä)

        eli saatana on aina voittanut, eikä ole kärsinyt tappiosta !
        TUTKI ja ihmettele mitä on Kirjoitettu!
        ***
        no sama se.
        Saatana on meidän, suomalaisten ja kaikkien ihmisten pelastaja!
        Saatana pelastaa meidät jumalan valheista ja saastasta !

        Saatana ON JO voittanut, jos ja kun ihmis-sielut on palkintona !
        jumala saa Saatanan armosta muutaman pelastettua, eli ikuisesti kolmessa vuorossa tylsää laulua kiljuen, jos tämä nyt on pelastus !

        no sama se.
        Saatana ON voittaja, kiitos ja kunnia saatanalle !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe