EN TAJUA MITEN RUOTSI VOITTI

nuorisohuijattavissa

EUROVIISUT, koko päivän pyörinyt päässä Ruotsin voittajabiisin tosi yksinkertainen kertsihuipennus "we are the heroes of our time", joka junnaa vaan paikoillaan ärsyttävästi eikä etene mihinkään suuntaan. Kappale toistaa tätä sanoituksellista hokemaa kolme neljä kertaa "wow-wow:n" kera, eikä muuta, sitten kappale loppuu. Siis täysin paska biisi.
https://www.youtube.com/watch?v=3avE4Zsp14g

Visuaalisesti taasen Heroes- biisiä avittaa kaikki muu, laser-show jonka mukaan tää ubundu, vai mikä sen jätkän nickname nyt oli, liikkuu oivasti mukaillen screenille heijastettavaa valo-showta sen mukana, ja vangitsee varmasti nuorempien katsojien mielenkiinnon. Ilman tätä visuaalisesti upeaa taustashowta koko kappale olisikin ihan mielenkiinnoton.

Edellisestä herää ajatus onko Euroopan nykynuoriso, joka aina äänestää ahkerimmin euroviisukappaleita, ihan vietävissä, vedätettävissä, "huijattavissa" näillä showjutuilla, mielestäni kyllä!

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härre_gyyd

      Ihan tyypillinen euroviisubiisi, eli aivan täyttä PASKAA. Hyrrit varmaan maksoivat taas eniten järjestäjille, ei voittajaa millään rehellisellä äänestyksellä ole koskaan valittu.

      • paljonhienojalauluja

      • äöåw

        Tämä ruotsalainen biisinesittäjä noin vuosi sitten laukoi mielipiteensä homoista. Mitäs siitä muuta seurasi kuin anteeksipyytelya ja selittelyä, miksi sanoi, että homous ei kuulu normaaliin elämään! Jospa ruotsalaiset äänestäjätkin olivat salaa samaa mieltä?


      • ylivoimainen.sankari

        Paras voitti!


    • Skunkki

      Sitäpaitsi se oli kopio,minkä måns Zelmerlövkin myönsi

      • kappalekokopio

        Biisikö?


      • miredo

        Kerroppas yksi popkappale listoilta, suomihumppa tai euroviisu joka ei ole massatuotantoa. Melkein aina ne on monikansallisia klooneja englanniksi artisteja myöten. Eiköhän popuulaarimusiikin saralla ole jo aikoja sitten ohitettu aidon ja alkuperäisten tyylilajien keksiminen.


      • jdhckjdhvjkdhv
        miredo kirjoitti:

        Kerroppas yksi popkappale listoilta, suomihumppa tai euroviisu joka ei ole massatuotantoa. Melkein aina ne on monikansallisia klooneja englanniksi artisteja myöten. Eiköhän popuulaarimusiikin saralla ole jo aikoja sitten ohitettu aidon ja alkuperäisten tyylilajien keksiminen.

        Ei mulla tule tuosta Månsin kappaleesta mitään muuta kappaletta mieleen, se on lyhyt ja liian kökkö ollakseen mistään edes kopio.


      • Sanotaan, että muistuttaa kovasti David Guettaa.


      • toistotoistotoistotoisto
        Lady.Avatar kirjoitti:

        Sanotaan, että muistuttaa kovasti David Guettaa.

        Guetta onkin omaperäinen :) massatusinakopiokökköä tuutin täydeltä muovisine artisteineen. https://www.youtube.com/user/davidguettavevo/videos

        Kuuntelin ne kaks kpl (minuutin minkä pystyin ilman viinaa) eikä tosiaan olleet samanlaisia, Guettan jokainen jumputuskappale on kuitenkin kopio aina edellisestä.


      • aina-mun-pitää
        Lady.Avatar kirjoitti:

        Sanotaan, että muistuttaa kovasti David Guettaa.

        Soitin ukolle peräkkäin Guettan Lovers of the sunin ja Månsin Herosin ja kysyin tietääkö hän mitkä nämä biisit ovat. Hän vastasi, että eikö se ollut sama biisi. Kertooko tämä plagioinnista vai ukon huonosta musiikinymmärtämisestä, en tidä.


      • plagiaattimikäplagiaatti
        aina-mun-pitää kirjoitti:

        Soitin ukolle peräkkäin Guettan Lovers of the sunin ja Månsin Herosin ja kysyin tietääkö hän mitkä nämä biisit ovat. Hän vastasi, että eikö se ollut sama biisi. Kertooko tämä plagioinnista vai ukon huonosta musiikinymmärtämisestä, en tidä.

        Onpa tosiaan samanlainen kappale!
        https://www.youtube.com/watch?v=BPiW0tkWfeg
        Toi nuori ämmäkin tuolla videolla ottaa jonkun "valopallon" käteensä niinkuin se Månskin leikkii samalla lailla, ja väripalettikin tuossa muuttuu punaiseksi kokonaan, niinkuin Månsilla. Sillälailla.


      • vvvvvvvvvvvvvvv
        plagiaattimikäplagiaatti kirjoitti:

        Onpa tosiaan samanlainen kappale!
        https://www.youtube.com/watch?v=BPiW0tkWfeg
        Toi nuori ämmäkin tuolla videolla ottaa jonkun "valopallon" käteensä niinkuin se Månskin leikkii samalla lailla, ja väripalettikin tuossa muuttuu punaiseksi kokonaan, niinkuin Månsilla. Sillälailla.

        Ei varmaankaan ole Månsin säveltämä kappale. Eikä tällä vuosituhannella yksinkertaisesti voi vedota siihen että se muka kuuostaa samalta, silloin koko Billboard menisi uusiksi, pop-musiikki kertakäyttöistä, kierrätettyä jumputusta. Saati johonkin valopalloon... Katsoitko ruotsin esityksen kaukoputkella ja mikroskoopilla? Voi herran jestas mitä ihme ruikutusta jostain tyhjänpäiväisestä asiasta, ja käydään joka vuosi kun löydetään joku sopiva uhri.


    • 5657567456

      Eurohölkkää...

    • samaamieltä

      paska kappale ruotsilla, ei pysty kuuntelemaan kokonaan, venäjällä paska myös

      • Novostoliitto

        Oli toi Venäjän biisi silti parempi kuin Ruotsin, myönnettäköön, mutta hyvyys ja kauneushan on hyvinkin näissä musiikkijutuissa pitkälti kuuntelijan korvissa ja katselijan silmissä, joskus, jopa pelkästään vain päässä.
        Euroviisuja katellu ensinkään, mutta noista kolmesta, joita näin jälkikäteen uteliaisuuden ja jälkispekulaatioiden vuoksi kuuntelin niin Viron biisikin oli parempi kuin kahden ensimmäisen.
        https://www.youtube.com/watch?v=zWACbw3cqW0
        Oikeastaan ihan ok biisi näköjään.


      • nautiviisuista18v

        Suomella ehdottomasti paras? 4 idioottia kouolasuustavaluen jumputtaa miksi mu,miksi mun.
        Kattokaa peiliin homeiset! tuokaa kauniita nuoria lavalle kuten Ruotsi ja Polina.


      • vittttukunvitutttttaa

        Tää on tätä suomalaista "anna mun kaikki kestää"- meininkiä, kun mennään housut kintuissa tukka pesemättä ilman mitään meikkejä sormi sieraimessa ähisemään "mä en tykkää mistään"-meiningillä kameroiden eteen, ja sit sanotaan kaikille ett "HEI! KATTOKAA MUA KUINKA MÄ OON UJO JA MITEN MÄ NYT TÄÄLLÄ MOKAILEN!", ja sit katselijoiden pitää jostain idioottimaisesta syystä ymmärtää tätä valmistautumatonta ujoa talipäätä. TÄTÄ on suomalainen "esiintyminen" kameroiden edessä, se on muka kivaa ja spontaania ja niiiiiiiiin kaurismäkiläisen ylevää. Vittu kun vituttaa. Maakuopissa elävät apinaurpot.


      • rfgkml
        vittttukunvitutttttaa kirjoitti:

        Tää on tätä suomalaista "anna mun kaikki kestää"- meininkiä, kun mennään housut kintuissa tukka pesemättä ilman mitään meikkejä sormi sieraimessa ähisemään "mä en tykkää mistään"-meiningillä kameroiden eteen, ja sit sanotaan kaikille ett "HEI! KATTOKAA MUA KUINKA MÄ OON UJO JA MITEN MÄ NYT TÄÄLLÄ MOKAILEN!", ja sit katselijoiden pitää jostain idioottimaisesta syystä ymmärtää tätä valmistautumatonta ujoa talipäätä. TÄTÄ on suomalainen "esiintyminen" kameroiden edessä, se on muka kivaa ja spontaania ja niiiiiiiiin kaurismäkiläisen ylevää. Vittu kun vituttaa. Maakuopissa elävät apinaurpot.

        Ketjussa ei puhuta Suomen kappaleesta tai edustajista mitään, miksi haluatte puhua siitä? Sanotaan nyt sekin, että en ymmärtänyt enkä ymmärrä vieläkään Suomen valintaa ollenaan.


      • Novostoliitto
        rfgkml kirjoitti:

        Ketjussa ei puhuta Suomen kappaleesta tai edustajista mitään, miksi haluatte puhua siitä? Sanotaan nyt sekin, että en ymmärtänyt enkä ymmärrä vieläkään Suomen valintaa ollenaan.

        "Ketjussa ei puhuta Suomen kappaleesta tai edustajista mitään, miksi haluatte puhua siitä?"
        Ei noi novot enää osaa muuta kuin kääntää keskustelua toisaalle, jäänny "vanhat kaavat" veriin kait...
        Suomen biisivalinta oli kyllä jotain uskomatonta, mutta olihan sekin ennennäkemätöntä, että hevilläkin Euroviissionit edes kerran voitettiin.
        Lavameiningillä ja esiintymisasuilla lienee kuitenkin tuossa tapauksessa ollut äänestystavan ohella huomattava osuus tapahtuneeseen...
        Ja taishan siellä Suomen selkäpuolen varusteissa tälläkin kertaa olla mukana vähän hevin tynkää eli Iron Maidenia tai sitten ei, en kattonu esiintymisiä...
        Voittoja on erillaisia, kuten sanotaan ja noille jannuillehan pelkkä kisaan pääseminen tais olla jo sellainen?


    • voiseofrokc

      jotain fuckin' lässytys musiikkia koko eurooppa joutu kuunteleen tuntikaupalla.
      itse en kuunnellut sekuntiakaan.

      • asassassa

        No joo, ihan samaa mieltä, järkyttävää paskaa. Mutta valehtelen itselleni että noita kuuntelee nuoriso ja sitten he kasvavat aikuisiksi.

        Taitaisivat Mozart, Beethoven ja kumppanit kääntyillä haudoissaan jos saisivat selville töidensä perilliset.


    • TIPITIII

      Joopa, ihan tyrmistyneenä kuuntelin jälkeenpäin tuon hokemarenkutuksen..olin aivan odottanut jotain loisteliasta esitystä tyyliin Abba tjsp...
      Voiko enää aneemisemmaksi tulla??

    • frenchi

      Ruotsin biisi olikin kopio jonkun Marokon-Juutalaisen Guettan aikaansaannoksita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe