Erittäin ujo mies+suutelu?

keeieif

Pyysin erästä erittäin ujoa miestä ulos. Ilmeisesti olemme menossa kahville? Mies ei puhu paljoa mitään, mutta olen palavasti häneen ihastunut. Kuinka pian voi suudella miestä? Onko se liian hyökkäävää jos heti ensimmäisillä treffeillä? Mistä tietää, että ujo mies haluaa sitä myös. En viitsi huuliani väkisin tunkea kun iskee häpeä. Miten nopeasti olette suudelleet miestä ja kuinka olette huomanneet että mies ei välttämättä pistä pahakseen?

24

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilemaan_vaan

      Treffien lopuksi halaa ja päädy "vahingossa" suutelemaan hänen poskeaan ja sitten, jos siltä tuntuu, suulle asti. Olen itse nainen ja näin toimisin. Kertokaa miehet, toimisiko iskuyrityksenä?

      • hieno.homma

        Kuulostaa hyvältä. Hienoa että meitä ujoja miehiäkin joku iskee :)


      • asdfafs

        No ei minulle välttämättä ollenkaan. Olen kyllä ujo, mutta soisin että sitä ujoutta kunnioitettaisiin sen verran ettei aleta tungetella noin röyhkeästi.


      • asiallisesti

        "No ei minulle välttämättä ollenkaan. Olen kyllä ujo, mutta soisin että sitä ujoutta kunnioitettaisiin sen verran ettei aleta tungetella noin röyhkeästi"

        Juurikin noin että ei minullekaan ollenkaan sovi miltei heti minkäänlaiseen muuhun kuin asialliseen verbaaliin toimintaan ryhtyminen.


      • olet_se_hullu_taas

        Hahhah ei teitä ujoja miehiä kukaan halua. Tämä on taas sun omia märkiä päiväuniasi, joko stondaa?


    • suukkosuusun

      Pitää edetä hienotunteisesti jos vastapuoli on ujo. Se on osattava aistia ja kuulostella koska toinen on valmis pusun jälkeen suudelmiin. Toki voi kysyäkin niin ei tarvtse ihmetellä :)

    • MyösNainen

      Vasta toisilla tai kolmansilla treffeillä tai sitten, kun mies on vähän rentoutunut ja tilanne on suutelulle otollinen. Ei kannata mennä väkisin suutelemaan, annat vain itsestäsi huonon (tyrkyn) kuvan. Kunnioita miestä niin hänkin kunnioittaa sinua!

    • rennosti-m

      Tottakai tyttö voi ensimmäisellä tapaamisella suudella ujoa miestä. Seuraavalla tapaamisella mies ei olekaan niin ujo. Sama on myös yhdynnän kanssa. Tytön ei pidä olettaa, että ujo mies tarjoaisi oma-alotteisesti seksiä. Siis tarjoa vittuasi ja mahdollisimman pian, jotta miehelle ei vain syntyisi väärinkäsityksiä tunteistasi häntä kohtaan. Voit myös muitta mutkitta ruveta hyväilemään hänen kyrpäänsä. Sinun on nyt aika olla hyvin aktiivinen. Onnea teille! :)

      • ohmaigaad

        "Siis tarjoa vittuasi ja mahdollisimman pian, jotta miehelle ei vain syntyisi väärinkäsityksiä tunteistasi häntä kohtaan."

        Repesin, kiitos nauruista xD


      • rennosti-m
        ohmaigaad kirjoitti:

        "Siis tarjoa vittuasi ja mahdollisimman pian, jotta miehelle ei vain syntyisi väärinkäsityksiä tunteistasi häntä kohtaan."

        Repesin, kiitos nauruista xD

        Tarkoitin, mitä kirjoitin. Kyllä se oli ihan oikeaksi vihjeeksi ja toimintatavaksi. Se voi johtaa pysyvään liittoon. Mutta jos jotakuta naurattaa, senkun vaan. :)


    • etsinainen

      Vaikka asenteet ovat muuttuneet suvaitsevaisemmiksi, julkisella paikalla miesten välistä suutelemista ei ehkä katsota kovin hyvällä.

      • bsky

        Mikä aapeellä viittaa siihen, että hän olisi mies?


    • dfgdf547

      Minä, ap olen nainen. :D Mutta muuten hyvä!

    • Ujomies30

      itse kun olen ujo mies mitä enempi tullu ikää samassa suhteessa ujouskin karsii rikkaruohoja mutta silti olen varmaan kuten muutkin ujot varovaisia, seuraillaan toisen eleitä, puheita, tekoja... usein meillä on paljon puhuttavaa on vain harvoja keille voidaan puhua

      moni ujo on hyvin puhelias kun on vaan kärsivällinen saatte sen luottamuksen kaikki aikanaan avautuu kun olette muille ihminen ihmiselle. hyvä olis varmaan tehdä tutkimusta miehen kiinnostuksista olisko jotain mistä itekki tietäisit jostain olis helpompi alottaa keskustelu.

      sekin voi olla riippuu mitä ujo joutunut elämässä kohtaa että ei usko todeksi olet tosissaan hänen kansaa? treffien lopuksi hyvä olis alottaa maltillisesti ekalla kertaa halaus (poskisuudelma?) samalla hetkellä sovitte seuraavan treffi ajan mitä enempi tapailette sitä rohkeemmaksi tulee ;) sit pikku hiljaa menee seuraavalla portaalle...

      ite kun olin nuori suudelma olis saattanat aiheuttaa pakokauhuu? seksinkää kanssa ei kannata kiiruhtaa ettei sen takii pelota pois sekin sit tulee aikanaan ootte paljon joka paikassa yhdessä samalla jossain mies tuntee olonsa kotoisaksi voi aikanaan kysellä olis hyvä osata lukee ihmistä jos asia ahdistaa muuten paineita nätisti puhua ja viedä asiaa muualle....

      joskus on harmittanut ollu tosi rohkeita naisia ja ehdotuksia menny sillä hetkellä lukkoon ja naiset luullu ollu kylmä sit kotona vituttana, harmittanu ja masentanut oma käytös ujous oikeestaan ujot ihmiset melko yksin tässä maailmassa meitä harva ymmärtää nykyään onkin homo, lesbot muut suvaitsevaisia siltikin olemme ujot kuin ruttoa

      edelleenkin vaikka olen hyvin rohkee nykyään seuraan ihmisen eleitä voiko kyseilelle ihmiselle avautua ja puhua rohkeesti mitään pelkäämättä ja ensimmäisillä kerroilla ihmisistä paistaa läpi vihataanko minua vaiko ei, puhutaanko jotain älytöntä vinoiluu/vittuiluu luulivat ollaan kuuroja siihen lopahtanut muutaman naista kohtaa kiinnostus

    • loveislove

      Tutustuin vaimooni kaverina/ystävänä n. vuoden ajan kunnes kysyin aletaanko seurustelemaan. Seurustelua kesti n. kaksi vuotta kunnes pyysin häntä vaimokseni ja mentiin kihloihin. Vasta kun oltiin kihloissa suudeltiin ensimmäisen kerran. Vaimoni on pitänyt tätä erittäin romanttisena, etten ollut heti hänessä kiinni vaikka onkin todella upea nainen. Tutustuttiin ja rakastuttiin toisiimme rauhassa.

      • onkohan-

        oletteko uskonnollisia vai miten tämä oli ylipäätään mahdollista?


      • Heisk

        Loveislove: Olitko sinkku kun tutustuitte kaverina?
        Mies on hyvin voinut olla parisuhteessa tuolloin ja seksiä ja suudelmia on ollut sitö kautta.


      • loveislove
        Heisk kirjoitti:

        Loveislove: Olitko sinkku kun tutustuitte kaverina?
        Mies on hyvin voinut olla parisuhteessa tuolloin ja seksiä ja suudelmia on ollut sitö kautta.

        Sinkkuja oltiin tietty molemmat. Suutelu ja seksi ovat niin intiimejä asioita, ettei niitä kumpikaan halunnut liian aikaisin kokea. Ei tässä meille ollut mitään ihmeellistä vaan ennemminkin luontaista ja rauhallista meininkiä.

        Tässä on sekin hyvä puoli, että kynnys pettää vaimoa on niin korkealla ettei siitä pääse yli. Mielestäni kynnys pettää on suurempi jos on ollut ennestään vaikka 20 seksisuhdetta.


    • Varmavihje

      Naisen kuuluu antaa vihjeitä niin, että mies saa viedä. Jos vetoava silmiin katsominen ei auta, helppotajuinen vihje menee esimerkiksi näin "Nyt olisi sopiva aika pussata."

    • Ytoippa

      Voi herranen aika noita vasta kolmansilla ja vasta viidensillä vinkkejä.. Heti ekoilla sanon minä. Olen siis itsekin ujo mies ainakin ollut.
      Hyvä että oot tiedostanut tuon, että sun pitää tehdä aloite suudelmaan.

    • Kiimabeba

      En kans ymmärrä näitä höpinöitä, ei voi eka kerralla sitä tai tätä. Minä annan vaikka pillua eka treffeillä jos tarpeeks haluttaa.Jos mies sitä pelkää saa mun puolesta ollakkin, ei ole mua varten. Ei tässä tarvii pyhäkoululaista esittää

    • ujomies35

      Alkais panettaa jos suutelet joten mennäänkö sitten luokseni rakastelemaan.

    • simppu4

      Olenko ainoa jonka mielestä halailu treffien päätteeksi on perseestä? Sehän lähinnä viestittää platonisesta suhteesta. Tietyissä tilanteissa halaaminen voi tietenkin olla viattomalta vaikuttava tapa hakea intiimiä kontaktia esim varattuihin tai muihin sellaisiin joihin ei voi tai viitti avoimesti kiinnostustaan markkinoida.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe