Järkisuhde mahdotonta

TodellatoivotonM

Tässä olen kuukauden verran tapaillut naista joka itsea nuorempi ja ihan ok näkönen. Hän teki minuun vaikutuksen oikeastaan kaikilla muilla osa-alueilla kun edelliset naiset. Hän on todella älykäs ja opiskelee alalla mistä voi saa todella hyvän työpaikan, hyvin toimeentuleva jo muutenkin jne. Lisäksi hän on hyvin huomioonottava, antelias ja auttavainen. Ongelmaksi on muodostunut nyt se ettei vaan kiihota sitten millään.. Huolestuttavaa näin lyhyen tapailun jälkeen. Oikeen mukava on keskustella mailman asioista jne , mut se kipinä puuttuu. Taidan sittenkin haluta vain seksikästä/silmää miellyttävää naista, jossa sitten etsitään ne keskustelun aiheet. Hitto, mä en vaan kykene järkisuhteeseen vaikka kuinka koittasin itseäni pakottaa. On tyhmän pinnallinen olo, mutta mitä jos vaan on sellanen tilanne että kun toinen riisuutuu niin katselis mielummin muualle päin ? Ei se minun mittapuullani ole oikein sekään ..

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TärkeäKysymys

      Pakottaako joku järkisuhteeseen, miksi edes olet lähteny tommoseen, oletko hölmö?

      • AlottajaM

        Ei pakota, siksi tässä juuri asiaa puntaroinkin. Harmittaa tosin teen sitten suuntaan taikka toiseen. Halusin ehkä koittaa toiveikkaana jotakin mitä ei ole aiemmin tullut vastaan, ehkä tarinastani voi saada hieman mustavalkoisen kuvankin. Mutta itse kysymykseen, niin kyllä - tunnen oloni hieman hölmöksi.


    • nytenymmärrä

      Voi hyvä tavaton, miksi sitten tapailet häntä jos ei yhtään ole kipinää?

      • AlottajaM

        Niin kyllä alussa oli ja ollut kyllä mukavaa. Mutta nyt juuri lopahtanut se aivan täysin. Näköjään mun tarina jättää hieman aukkoja kun yritin lyhyesti kertoo. Mut joo, kyllä tässä on harkinnassa hieman vaikea päätös, koska kaikki asiat eivät ole negatiivisia todellakaan.


      • rasvaakoneeseen

        Minä en pystyisi tuohon laisinkaan. Älykkäästi kesksutelisin työssä ja niissä vaadittavissa tehtävissä, mutta kyllä treffeillä älykäskin nainen haluaa puhua pikkutuhmia. Että nyt vaan ap puristelet sitä kohdettasi kunnolla sopivista paikoista, heittelet rivoja juttuja niin kyllä se siitä lähtee käyntiin...


      • AlottajaM

        Jos nainen on omaan silmään kuuma, niin noin yleensä toiminkin. Ohhoh .. Kai se vaan pitää luovuttaa. Mitenkähän pääsis tästä tilanteesta olematta täydellinen mulkero?


      • Kipinä-
        AlottajaM kirjoitti:

        Niin kyllä alussa oli ja ollut kyllä mukavaa. Mutta nyt juuri lopahtanut se aivan täysin. Näköjään mun tarina jättää hieman aukkoja kun yritin lyhyesti kertoo. Mut joo, kyllä tässä on harkinnassa hieman vaikea päätös, koska kaikki asiat eivät ole negatiivisia todellakaan.

        Mikä ihme sai 'kipinän' lopahtamaan noin nopeasti, kun aluksi kuitenkin oli??


    • puuttuvakipinä

      Suosittelen ainakin olemaan ihan rehellinen. Kerro todellinen syy, että ei jää miettimään että mistä johtui? Vaikka syy on hieman ilkeä, niin sekin kannattaa kertoa ihan suoraan. Eihän niille kemioille mitään voi, se joko osuu tai ei. Elämä on. Ja näillä mennään mitä on saatu. Sinun täytyy loppupeleissä tehdä siten mikä on itsellesi hyväksi, koska se tukee myös sitä molemminpuolista hyvää. Ei ole hyvä lähtökohta suhteelle jos jo noin alussa tuntuu että toinen ei riitä sinulle. Etsimään vain itsellesi se sopivampi. Eiköhän niitä kaloja tai lintuja sieltä merestä tai lähettyviltä löydy.
      Onnea etsintään.

    • Elämä-on-joskus

      Ahhahaa, ei kun sormusta ostelemaan.
      Kyllä se siitä vielä iloks muuttuu M.
      Olisin halunnut itsekin yhden, mutta sainhan sen jo ja on älykäs ja varakas.
      Mitä sitä rakkaudesta, yliarvostettua.

      • rakkausonaina

        Yliarvostettua. Ei mene tuo fakta piiloon eikä karkuun.


      • Elämä-on-joskus
        rakkausonaina kirjoitti:

        Yliarvostettua. Ei mene tuo fakta piiloon eikä karkuun.

        Oletko hullu, onnellisuus on tärkeää. Minä olin, en välittänyt itsestäni. Tiedät sisimmässäsi, rakastatko häntä, haluatko häntä, kaipaatko häntä. Minä kaipaan edelleen häntä M-miestä, pitkän katseen miestä, haluatko samaa kohtaloa kuin minulla?


    • kauhuskenaario

      EN pystyisi olla ilman mitään kipinää, enkä haluaisi, suhde ei olisi tyydyttävä silloin ja epätyydyttäviä on kokeiltu, tiedän ettei ne toimi millään.
      EN haluaisi että kukaan olisi mun kanssa edes jos häneltä puuttuisi kipinä mun kanssa.

      • mänäänsenkipinän

        Sen kanssa synnytään, pian se saadaan syttymään...


    • Kaipaanyhtä

      Tiukka kysymys M, rakastatko häntä vai jotain toista? Jos rakastat jotain toista, et tee oikein naistasi kohtaan. Ja jos et rakastakaan nyt jotain toista, huomioi se, että todennäköisesti rakastaisit kun hän kohdalle osuisi.
      Kuitenkin rakkaus voi ehkä syttyä vähitellen, ainakin kiintymys, mutta jos sydämessä on jo joku...
      Säälin naistasi, hän ansaitsee kehuja ja halukkaan miehen siis kiimaisen, haluavan katseen ja kuumana sykkivän sydämen ja elimen ;). Sinä ansaitset naisen, joka tarjoaa sulle kokonaisvaltaisen nautinnon ja sulkee sut lämpöön ja kosteaan haluunsa.
      Sä ajat itses lopulta pettämään tän naisen. Ihan ok, ei ole riittävästi. Pitää haluta ihan kympillä!

      • AlottajaM

        Hyvä analyysi, tämmöstä vähä ennakoin / pelkäänkin ..


    • dwcvecvwe

      Kyllä miehen kannattaa itsensä myydä kauniille ja menestyvälle naiselle. Mitäpä siitä kipinästä. Voit joka päivä miettiä kauneutta ja menestystä - ja sitten tulee joku ruma ja hottis, jonka kanssa voit unelmiesi kulissinaista pettää. Siinä hajoaa nainenkin, kun saa tietää. Selitä siinä sitten, kun nyt et voi.

      Söisitkö kaunista kakkua, jos se maistuis pahalta ja kaikki muut sanois, et onpas hyvää?

      • AlottajaM

        Ööh .. "sitten tulee joku ruma ja hottis" , tarkennas nyt hieman - menee vähä ohi ?


    • eme

      Jos nainen ei sua millään lailla vedä puoleensa nyt, niin ehkä ei sitten myöhemminkään.. Mutta jos edes vähän, niin se voi olla vaan ajan kysymys, kun alat jo itkemään häntä takaisin, kun päässäsi joku klikkaa myöhemmin.
      Me ihmiset ollaan erilaisia, toisilla se seksuaalinen halu voi syntyä vielä vasta silloinkin, kun toinen on todella ensin tullut tutuksi, ja tällainen suhde yleensä on rakentunut vahvalle pohjalle ja voi jatkossakin kukoistaa pitkään.
      Useimmiten vaan ihmisten kärsivällisyys ei valitettavasti riitä tällaisten tapausten (=ne tapaukset, jotka ei välittömästi sytytä) "läpikäymiseen" ja ne kortit jää katsomatta, kun vieressä olisi tarjolla henkilö, joka menee "kiima edellä", ja siten varmaan seksuaalisesti kipinöivämpi..
      Useimmiten kuitenkin tavallinen kuvio on se, että alussa ollaan hirvittävässä kiimassa ja halujen vietävänä, minkä pohjalle sitten kaikki tunteetkin sokeana perustuu.. Nämä suhteet useammin ajautuvatkin karille..
      Ja sitten voit taas muistella tätä tasapainoista pidemmälle ajattelevaa naista/miestä, joka olis todella voinut tehdä sut pidemmälläkin tähtäimellä onnelliseksi, myös siellä sängyn puolella, jos olisit antanut hänelle mahdollisuuden.

      Tällaisia tapauksia on tullut seurattua useampia omakohtaisesti ja vierestä, kun tajutaan vasta myöhemmin, että kyllä sitä kipinää olisi ollutkin, kun vaan itsekin olisi osallistunut sitä sytyttämään..

      • Ei-tule-ketään-mieleen

        En usko. Näin ei ainakaan minulla ole ollut. Kyllä se kipinä joko on tai sitten sitä ei ole. Voihan toiseen tottua, mutta se jokin, joko on tai sitten ei.


      • Noh

        Kai ehkä mukavan mutta ei-tarpeeksi-haluttavan- tai ollenkaan-haluttavan- näköisen kanssa tunteita, mutta ei ehkä' seksuaalista kipinää ollenkaan tai tarpeeksi, mikä sekin yhtälailla vaikuttaa suhteen laatuun ja kestämiseen. Kyllä suhde siinä vaiheessa voi helposti olla ainakin platoninen! Kuinkakohan monet tuollaisistakin suhteista päätyy lopulta helposti pettämisiin?


      • Tietäämitäpuuttuu
        Noh kirjoitti:

        Kai ehkä mukavan mutta ei-tarpeeksi-haluttavan- tai ollenkaan-haluttavan- näköisen kanssa tunteita, mutta ei ehkä' seksuaalista kipinää ollenkaan tai tarpeeksi, mikä sekin yhtälailla vaikuttaa suhteen laatuun ja kestämiseen. Kyllä suhde siinä vaiheessa voi helposti olla ainakin platoninen! Kuinkakohan monet tuollaisistakin suhteista päätyy lopulta helposti pettämisiin?

        Päättyy varmasti joko onnettomaan elämään tai pettämiseen. Kokemuksesta voin sanoa molemmista ;)


    • yksimonestah

      Joskus asiat ei ole niin yksinkertaisia. Ehkä suhde voisi toimiakin, kun heittäytyy ennakkoluulottomasti ja ajattelee toisesta hyvää. Onhan hänessä piirteitä, joita aloittaja kuitenkin arvostaakin. En hylkäisi oikokädeltä suhdetta epäonnistuneeksi.

    • Tunnenainen7

      Minusta kuukausi on vielä lyhyt aika. Tuo mitä kerroit kommunikoinnistanne on tosiaan aika järkiperäistä. Itsellä antautuminen ja halu syttyvät tunteiden ja kokemusten jakamisen myötä. Entä muu hellyys ja läheisyys. Sitäkin voi harrastaa aika pitkään. Kestävää rakennetaan kauan ja perusteellisesti. Riippuu tietysti haluatko lyhyen vai pitkän suhteen.

    • OletSokea

      Onko nainen mielestäsi ruma vai mitä puhut katseen pois kääntämisestä.Katso peiliin miltä itse näytät.Jos ei synkkaa anna olla.En usko että sinäkään päädyt lopulta ulkonäön perusteella valittuun pitkään parisuhteeseen.Tämä aloitus taitaa olla poloinen provo.Mene seksusaliterapiaan jos sinull on onkelmaa eli ei ota eteen.Tuaskin pakkelista ja perseen ulkonäöstä kiinni.

    • Todellatoivoton

      Joo.

    • koiuytrenhvas

      Ennemmin yksin kuin paskan kanssa ...hyvää joulua ! ! !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe