Miten paljon nautitte kaivattunne

tärkeätieto

satuttamisesta ja loukkaamisesta?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussataanjasovitaan

      Rakkaudesta se hevonenkin potkii? En nauti ja joskus kaduttaa, mutta kun toinen tavallaan sitä kerjää, niin..

      • tohdinepäillä

        Millä tavalla kerjää?


      • Olenolemassa

        Oivoi, missä on sitä kerjännyt..nyt en ymmärrä.


    • ehkäseurailija

      En yhtään. Ihan kamalaa jos mulle tehtäis noin.

    • yheksäplusneljä

      En yhtään. Miten ajattelet edes tuollaista. Pikemminkin suojelisin häntä kaikelta maailman pahuudelta.

      Suorastaan kuvottaa ajatus, että jollain tapaa kiusaisin häntä, en ole sellainen.

      • luotan

        Kyllä minä uskon siihen mitä sanot.


      • höpöhöpöeiollumulta

        Ei kaikkee pidä ottaa niin vakavasti.

        Ja mun hassua oon vaan vähä härnänny. Ja nyt se dissailee mua ihan urakalla. :/
        Jokin siinä on valtavan ärsyttävää. Se on kun pieni piikki lihassa. Ja silti ei tiedä pitäskö saada se raivostumaan vai napata kiinni ja suudella hiljaseks.. Sen ehkä teenkin jos se eksyy mun tielle. Jotenkin ärsyttävästi tiedostan sen läsnäolon jos se on mun lähellä. Tiedän vaan aina missä se on vaikka en katsoisi. :D Joo ei oo mahiksia mut ehkä olis seksiin. En jättäis tilaisuutta käyttämättä. Tiedoksi vaan .


    • totuus__

      EN yhtään, toivon että pystyisi unohtamaan minut.

      • Kyssää

        Miksi toivot, että kaivattusi unohtaisi sinut? Ja miten voi unohtaa, jos tahallaan satutat?


      • totuus__

        EN satuta, eihän olla missään tekemisissäkään... Helpompi olisi hänelle, siksi.


      • Kyssää

        Oletko keskustellut asiasta kaivattusi kanssa, vai jättänyt hänet täysin epätietoiseksi siitä, että haluat vain hänen parastaan?


      • vetkunvetkunhittovie
        totuus__ kirjoitti:

        EN satuta, eihän olla missään tekemisissäkään... Helpompi olisi hänelle, siksi.

        Tässä taas yksi sankari joka ei anna toisen osapuolen päättää mikä on hänelle parasta. Mielummin tietysti kannattaa jättää parhaaseen löysään hirteen ketkuttamaan.


    • Tunnetulkki

      En yhtään. Kärsin hänen kanssaan nytkin. Tunnen hänen tunteensa ja voi hitto, miten ne repii mut rikki. Ensin omat tunteeni ja nyt tähän päälle nämä hänen tunteensa. Sattuu hirveästi :(

      • Halaussinulle

        Voimia sinulle <3 jos olisitte yhdessä voisitte olla toisillenne tukena. Mikäli tarpeellista.


    • syyllinenolen

      En todellakaan nauti, mutta olen tehnyt sitä silti. Pahimman mukaan.

      • Tarkennusta

        Tahattomasti tai tahallisesti ?


      • syyllinenolen

        Tahallisen tahattomasti kai, en ole yrittänyt pahemmin jarrutella. Mutta kadun, ja ymmärrän aina tehneeni väärin.


    • eikaisitäsemmoista

      Miten toisen satuttamisesta ja loukkaamisesta voisi nauttia. Vastaus: En ollenkaan.

    • niinoltava

      Minä en ainakaan halua satuttaa ketään. Minua on kyllä satutettu ja pahastikin. Ehkä olen oppinut sitä, että enää en valitsisi enkä haluaisi vierelleni miestä, joka itse ei haluaisi minulle vahvasti hyvää ja olisi valmis tekemään suhteen kukoistuksen eteen työtä, ts. rakkaus olisi tasavertaisempaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe