Mun mielestä ja varmaan sunkin mielestä

säoot

osoittanut selkeästi haluavas mua/mut tai ainakin olevasi kiinnostunut. Mä haluisin osoittaa myös että se oli hyvin tervetullut osoitus sulta koska mä haluun sut myös. Mutta ethän vain karkaa silloin kun mä tahdon sulle olla hyvin hellä??

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niimpäsonkin

      Mihinkäs minä nyt livistäisin.Aikaa on.Ota yhteyttä niin kehitellään pikkuhiljaa jotain kivaa.

    • karkaanvainpyynnöstäsi

      No en mä karkaa mihinkään, jos tietäisin et Se oot sinä. Mä vetäydyin pois, koska ajattelin sun voivan paremmin niin. Niinhän Sä mulle sanoit. Enkä mä halua mitään pahaa sulle.

      • Enhänmä

        oo niin sanonut että voisin paremmin kun olet kaukana. Tai no jos olen niin sanonut niin se on ollut jokin väärinkäsitys mun puoleltani kun niiltä on täällä hankala välttyä. Mä tahtoisin eteenpäin sun kans tässä mut en tiedä miten. Mä haluun kuitenkin tehdä oman osani tässä myös ja osoittaa että oon ihan sun.


      • oletnäköjääntoinen

        Mä en kyllä oikein usko, että Se oot Sä... Aika selvästi vastasit silloin viestiini, että en saa enää tulla samaan..... ja enkä saa enää tulla sun.... etkä halua pitää yhteyttä muhun.


    • hiljaahyvätulee

      Jos olisit hän, niin en varmasti karkaisi <3 Ja hellyyttä saisit myös takaisin niin paljon kuin suinkin jaksat vastaanottaa :)

      • Kuulostaa

        mahtavalta. Sitten kun tietäisi enää että miten??


      • hiljaahyvätulee
        Kuulostaa kirjoitti:

        mahtavalta. Sitten kun tietäisi enää että miten??

        Tämä selvinnee ajan kanssa. Sehän tässä parasta onkin, matka on vähintään yhtä tärkeä kuin päämäärä :)


    • Vanhatotuus

      Jos aloittaja on mies niin allekirjoitan aloituksen.

    • paranemaanpäinjo

      Kirjoitin jo toiveikkaan ja kaipaavan vastauksen, mutta sitten muistin, ettei kannata enää ajatella niin, että se on epäloogista ja järjetöntä. Hyvä minä?

    • eitodellakaan

      Yleensä näin on käynyt, mutta tällä kertaa ei käy niin...

    • HyvääYötäOmani

      Tahdon sulle olla hyvin hellä jne.

    • munkinmielestä

      Ai hellä. Sellattis hellästi läppäsisit pepulle, saaden vereni kiehumaan. Jokainen soluni huutaisi kosketustasi, vihdoinkin vuosien jälkeen antautuessasi minulle. Avaten rakkauden rubikinkuutiosi minun nautittavakseni. Sitä pähkäillessä mielemme lentäisi toisiin ulottuvuuksiin ja olisimme yhtä.

      • Solujesikirkuessa

        omani yhtyisivät samaan kuoroon kun vihdoin kaikkien vuosien ja odotuksen jälkeen pääsen tunnustelemaan jotain taivaallista. Pääsen ihollesi ja ahmin sinua käsilläni ja suullani ja nenälläni nauttien suloista joille ei vertaista löydy. Jotain kiven kovaa ja puolestaan niin ihanan pehmeää siitä on yhteytymisemme tehty kun se ulottuvuuksiin sinkoava ilotulitus saa vuoronsa...


    • EnminäOle

      En ole osoittanut mitään. Olen peitellyt kaiken hyvin. Hän ei halua minua, se on ainut tieto. Ei hellyyttä eikä mitään muutakaan ole tiedossa.

    • todellinen_tilanne

      Ei kai sitä silloin kukaan voi karata jos on kiinnostusta vaivalla osoitettu. Tai voi kai sitä, mut silloin on varmaan hyvä syy jos hermot silleen pettää tositilanteessa.

    • T4Two

      kukaan mihkään karkaa.. se yhteinen hellyys kait on ollu se tavote... :)

    • T4Two

      ai nii , oon hereillä .... voit siis hyvinkin tulla luokseni ...ja nukutaan mitä nukutaan.... hellyysvajettakin voi korjailla...ihan varmaan tiedät...

      • 4444444444444444

        hellyysvajetta tosiaan onkin - kauheesti


    • EntäsJosVaanKunEi

      Pakko korjata illan viimeinen edes rehellisyyden nimissä. En mitään oo oppinut, tuu vaan täällähän mä ihan hukassa odotan halusin tai en;-) Mutta tee se niin selkeästi etten ehdi edes miettiä "entä jos" tai karkaan kuitenkin

    • olenkylläosoit

      En todellakaan karkaa, vaan odotan sitä;)

    • dariana00

      Karkaan, karkaan niin lujaa kuin kintuistani pääsen! Pelottaa, kaikki meni jo liian pitkälle. En pysty! Pakko paeta ennen kuin tapahtuu jotain vielä pahempaa.

    • yhteenlaskuxy

      Jos siis seurustelen sun kanssa, en karkaa minnekään.

    • T4Two

      etköhän ny sit vaan tuu käymään ja selvitetään asiat .... aikuisia ihmisiä täs kait ? :) :) ja vapaitakin ....

    • sunmunsunmun

      Jos et enään halua tai haet barbia,fiksua,hoikkaa,läskiä,emäntää,rikasta,rakasta,isäntää
      karkaan pilvien siivillä kauas pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe