Onko Malware muuttunut maksulliseksi?

Jotain_kummallista

http://www.malwarebytes.org/antimalware/premium/
Jos yrittää ladata chromella afterdawnin kautta, se ilmoittaa sen sisältävän haittaohjelmia ja jos jatkaa siitä manuaalisesti, ei sekään onnistu - selain blokkaa tiedoston!
Varmaan firefoxilla onnistuisi, mutta, mutta.....

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sokeausko

      Afterdawnilla taitaa olla terästetyt versiot.

    • Ilmainenon

      Ei. Se on täysin ilmainen eli ei maksa yhtään mitään.

      Se kannattaa ladata sen kotisivuilta.

      • kjbutiygtrechtyf

        Pistätkö sen kotisivun. Tuolta ylempää en itse osannut.


      • Siinäseon
        kjbutiygtrechtyf kirjoitti:

        Pistätkö sen kotisivun. Tuolta ylempää en itse osannut.

        Tuossahan se on aloitusviestissä.


      • Jotain_kummallista

        Kyllä se tuosta löytyi!
        Nyt on pakko todeta, että kaikkien rekisterin/kansioiden poistamisien jälkeen tuo asentui ihan normaalisti, eikä kysellyt mitään kokeiluversion loppumisesta!
        Mutta tuolta tullut tiedosto oli eri, kuin mitä afterdownista lataamani eli ohjaako afterdown tahallaan eri sivulle? Se selittäisi ainakin sen, miksi chrome blokkaa sen sivun. http://aijaa.com/n9glQ2


      • Oikeajärjestys
        Jotain_kummallista kirjoitti:

        Kyllä se tuosta löytyi!
        Nyt on pakko todeta, että kaikkien rekisterin/kansioiden poistamisien jälkeen tuo asentui ihan normaalisti, eikä kysellyt mitään kokeiluversion loppumisesta!
        Mutta tuolta tullut tiedosto oli eri, kuin mitä afterdownista lataamani eli ohjaako afterdown tahallaan eri sivulle? Se selittäisi ainakin sen, miksi chrome blokkaa sen sivun. http://aijaa.com/n9glQ2

        Taisi mennä sekaisin noi. Ylin tulee versionumeron perusteella tuolta Malwarebytesin sivuilta. Alin taas download.fi sivulta. (Afterdawn)

        Malwarebytesin sivu ei jakele vanhaa 2.0 versiota.


      • Jotain_kummallista

        No, niinpäs menikin. Tuo ylimmäinen mulla nytkin on......ja juuri ilmoitti kokeiluversion päättymisestä. Kummallista, että vasta nyt?
        Ongelma on siis edelleen....


      • Vaipoistitko
        Jotain_kummallista kirjoitti:

        No, niinpäs menikin. Tuo ylimmäinen mulla nytkin on......ja juuri ilmoitti kokeiluversion päättymisestä. Kummallista, että vasta nyt?
        Ongelma on siis edelleen....

        Et poistanut sitä kokeiluversio kohtaa asennusvaiheessa.


      • Jotain_kummallista

        Kyllä poistin ja uudelleen käynnistin koneenkin. Nyt poistin koko malwaren, kun se alkoi taas pukkaamaan sitä ilmoitustaan. Se on näköjään muuttunut haittaohjelmaksi!
        Poistin kaikista kansioista ja rekisteristä kaikki anti-malware nimellä esiintyvät kansiot ja tiedostot.
        Vikasietotilassa poistin rekisteristä vielä lähes 10 eri anti-malware tietuetta!
        Luulisi nyt olevan puhdas kone anti-malwareista, enkä asenna sitä enää - mulle riitti. Kohtuus se pitää olla kerjäämisessäkin!


      • ongelmansyy
        Jotain_kummallista kirjoitti:

        Kyllä poistin ja uudelleen käynnistin koneenkin. Nyt poistin koko malwaren, kun se alkoi taas pukkaamaan sitä ilmoitustaan. Se on näköjään muuttunut haittaohjelmaksi!
        Poistin kaikista kansioista ja rekisteristä kaikki anti-malware nimellä esiintyvät kansiot ja tiedostot.
        Vikasietotilassa poistin rekisteristä vielä lähes 10 eri anti-malware tietuetta!
        Luulisi nyt olevan puhdas kone anti-malwareista, enkä asenna sitä enää - mulle riitti. Kohtuus se pitää olla kerjäämisessäkin!

        Malwarebytes toimii erittäin hyvin joten todennäkäisesti ongelma on joko käyttäjässä tai Windowsissa.


      • Jotain_kummallista

        Entäs jos siellä Malwaren tietokannassa on minunkin tietokoneeni, niin silloinhan ne tietää aina, milloin on minun koneeni kyseessä ja osaavat laittaa sen ilmoituksen tänne?
        Yrittävät pakkomyydä sitä minulle, kun kerran menin kokeilemaan.....


      • tuskimpa12
        Jotain_kummallista kirjoitti:

        Entäs jos siellä Malwaren tietokannassa on minunkin tietokoneeni, niin silloinhan ne tietää aina, milloin on minun koneeni kyseessä ja osaavat laittaa sen ilmoituksen tänne?
        Yrittävät pakkomyydä sitä minulle, kun kerran menin kokeilemaan.....

        Tuskin on. Asennusvaiheessa on vain mennyt jokin pahasti pieleen ja Bytesin jäänteitä on jäänyt ympäri Windowsia.

        Itse ohjelmahan on luotettava ja on aina asentunut/poistunut hyvin ilman ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe