Onko rasismi seksuaalinen suuntaus

menkäägayprideentpervot

Ihan vakavasti olen alkanut uskoa että rasismi ja usko rotuihin taitaa olla enemmän seksuaalinen perversio kuin todellinen biologinen käytös malli. Kun kuuntelee homoudestaan möykkäävää pervoa ja valkoisesta naisesta möykkävää "roturealistia" tulee ihan rehellisesti mieleen että näillä on yhteys. Kaikki homo ja muu seksuaalinen paskaväki joiden kanssa olen ollut tekemisissä ovat olleet rasisteja. Monet tunnetut rasistit ovat olleet homoja. Molemmissa seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu olettuun samakaltaisuuteen jonka ylittäminen on jotenkin mahdotonta. Ihan rehellisesti voisi alkaa tutkia rasismia parafiliana. No aika sateenkaari väen jutuilta rasistien jutut loppujen lopuksi vaikuttavat. Ainut ero että tämä porukka ei huomaan olevansa vähemmistössä yhteiskunnan tilan takia.
Lopuksi en usko rotuihin. Ne ovat satua. Eläin jalostusta tunnen jonkinverran ja rodut ovat sielläkin aika keinotekoisia käsitteitä. Viikonloppuna tajusin etten siedä homoja...samalla kaikki rasistien jutu menettivät merkityksensä. Homot rasistit ja muut pervot eivät enää kuulu elämään. En ole hirveän suvaitsevainen enää. Pervot on pervoja. Etnistä vihaa olen tuntenut mutta se ei ole rasismia. Vihalle on monia syitä. Rasismi on jotenkin sairasta. Samalla tavoin kuin homous...oikeastaan nämä arjalaisparit sopisivat gaypriden henkeen melko hyvin.

49

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menkääpervotgayprideen

      Mitä oikein yrität sanoa tuolla?


    • created

      Kyllä minä kiihotun eniten eläimellisistä naarasneekuroista, joten se tuosta teoriastasi.
      Homofobi taas en ainakaan tuossa määrin ole. Sanotaan homofobien olevan homoja, jotka eivät pysty myöntämään homouttaan itselleenkään. Lisäksi olet rasistifobi. Tee johtopäätökset ja kävele peilille.

      • https://www.youtube.com/watch?v=OI5_daFSIZY

        .


      • menkääpervotgäyprideen

        Aikani leikin suvaisevaista...monet parhaat kaverini tulivat kaapista ulos...myöhemmin meni välit poikki tosin ei homouden vaan kusipäisyyden takia. Kaikki olivat pohjimmiltaan rasisteja. Kaikkein inhottavimmat ihmiset ovat olleet seksuaali vähemmistöjä minun elämässäni. Vihaan heitä sen takia mitä ovat minulle tehneet. Siinä ei ole mitään seksuaalista. En siedä blondejakaan samasta syystä vaikkakin ovat jotkin blondit naiset olleet ihan viehättäviäkin.

        Jaa olen siis rasistifobi jos en jaa uskoa rotuihin...miten yt sitten ne rodut pitäisi määritellä. Usko rotuihin kyllä saa aikaan melko mielenkiintoisia perversioita aikaan...esim kaikenlaisia voyagerismin muotoja. Minä uskon teoriaani melko vahvasti nykyään. Rasisteja taas ns länsimainen yhteiskunta varmaan 90 pros. Rasismi ei ole sama kuin etninen viha edelleenkään. Itse vihaan saksalaisia, mutta en ole rasisti.


      • created
        menkääpervotgäyprideen kirjoitti:

        Aikani leikin suvaisevaista...monet parhaat kaverini tulivat kaapista ulos...myöhemmin meni välit poikki tosin ei homouden vaan kusipäisyyden takia. Kaikki olivat pohjimmiltaan rasisteja. Kaikkein inhottavimmat ihmiset ovat olleet seksuaali vähemmistöjä minun elämässäni. Vihaan heitä sen takia mitä ovat minulle tehneet. Siinä ei ole mitään seksuaalista. En siedä blondejakaan samasta syystä vaikkakin ovat jotkin blondit naiset olleet ihan viehättäviäkin.

        Jaa olen siis rasistifobi jos en jaa uskoa rotuihin...miten yt sitten ne rodut pitäisi määritellä. Usko rotuihin kyllä saa aikaan melko mielenkiintoisia perversioita aikaan...esim kaikenlaisia voyagerismin muotoja. Minä uskon teoriaani melko vahvasti nykyään. Rasisteja taas ns länsimainen yhteiskunta varmaan 90 pros. Rasismi ei ole sama kuin etninen viha edelleenkään. Itse vihaan saksalaisia, mutta en ole rasisti.

        Joo, minäkin vihaan mustaturpia heidän etnisyytensä, en suinkaan rotunsa takia. Olen siis vain etnisisti, mikä on tosi jees, toisin kuin 90% rasisti.


      • menkääpervotgayprideen
        created kirjoitti:

        Joo, minäkin vihaan mustaturpia heidän etnisyytensä, en suinkaan rotunsa takia. Olen siis vain etnisisti, mikä on tosi jees, toisin kuin 90% rasisti.

        No uskotko että rotuja on olemassa ja miten ne määrittelet?

        Vihreät minä käsittelen myös rasistisena puolueena. Ainakin sieltä tuli jotain uikutusta että nyt hyötyy valkoinen heteromies. Eli eräs albiino tunnusti uskonsa rotuihin.

        Saat vihata mustaturpia nyt niin paljon kuin tahdot, mutta se ei hirveästi minua liikuta. Vihaan minäkin erästä mustaa miestä joka on täysi kusipää. Itse mustien näkeminen taas ei jostain syystä vitututa.
        Rasismi on syvemmällä ajattelussa ja sillä on minusta hieman pervoja muotoja.
        Viha itsessään ei ole huono asia. Itse asiassa vapauttava voima. Eri asia on sitten rupeaako väkivaltaiseksi. Silloin itse kantaa vastuun...myös mahdollisista kostotoimista.


      • created
        menkääpervotgayprideen kirjoitti:

        No uskotko että rotuja on olemassa ja miten ne määrittelet?

        Vihreät minä käsittelen myös rasistisena puolueena. Ainakin sieltä tuli jotain uikutusta että nyt hyötyy valkoinen heteromies. Eli eräs albiino tunnusti uskonsa rotuihin.

        Saat vihata mustaturpia nyt niin paljon kuin tahdot, mutta se ei hirveästi minua liikuta. Vihaan minäkin erästä mustaa miestä joka on täysi kusipää. Itse mustien näkeminen taas ei jostain syystä vitututa.
        Rasismi on syvemmällä ajattelussa ja sillä on minusta hieman pervoja muotoja.
        Viha itsessään ei ole huono asia. Itse asiassa vapauttava voima. Eri asia on sitten rupeaako väkivaltaiseksi. Silloin itse kantaa vastuun...myös mahdollisista kostotoimista.

        Entä jos vihaa kostoksi? Silloin ei siis ole itse vastuussa.
        Ei tietenkään ole rotuja, SPR:kään ei kaipaa rotuverta, vaan kultturellia ja etnistä verta. Milloinkahan huomaavat, että akateemisen oopperaharrastajan veri ei ole yhteensopivaa lähiön pubikulttuurimiehen kanssa, vaikka olisivat veljeksiä? Kulttuuri kun on muuttanut heidän vertaan.


      • MietinVainNäitä
        created kirjoitti:

        Entä jos vihaa kostoksi? Silloin ei siis ole itse vastuussa.
        Ei tietenkään ole rotuja, SPR:kään ei kaipaa rotuverta, vaan kultturellia ja etnistä verta. Milloinkahan huomaavat, että akateemisen oopperaharrastajan veri ei ole yhteensopivaa lähiön pubikulttuurimiehen kanssa, vaikka olisivat veljeksiä? Kulttuuri kun on muuttanut heidän vertaan.

        Hmmm....jos rotuja ei ole olemassa, vaan eri etnisiä ryhmiä, voi kait sitten myös vaihtaa tätä etnistä ryhmää? Minäkin siis voisin olla "somali", jos olisin kasvanut Somaliassa paikallisten adoptoimana ( hullu ajatus, somali ottaisi valkonahkan lapsen hoitoonsa;)) Vaikka olen sinisilmäinen, vaaleahiuksinen ja ihoinen. Tuleeko puudelista sakasanpaimenkoira jos se kasvaa näiden laumassa? Anteeksi vain, minusta se näyttäisi yhä puudelilta,
        Myös somali näyttää yhä somalilta, vaikka hänellä olisi Suomen kansalaisuus.
        Myös jääkarhu ja harmaakarhu ovat minusta eri rotua, vaikka pystyvät lisääntymään keskenään. Jopa leijona ja tiikeri pystyvät tähän!!

        Tuo homojuttu on aivan eri asia eikä liity mitenkään näihin rotuasioihin. Luin eilen lehdestä että nuoremmista ikäluokista ( alle 35 vuotiaista) eurooppalaisista miehistä lähes kolmannes on steriilejä! Jokin ravinnossa tai ympäristössämme tekee tämän. Mielenkiintoista on, lisääkö sama tuntematon tekijä myös homoilua? Onko tämä tehty tahallaan??


      • Ruokaa_Ajatuksille
        menkääpervotgayprideen kirjoitti:

        No uskotko että rotuja on olemassa ja miten ne määrittelet?

        Vihreät minä käsittelen myös rasistisena puolueena. Ainakin sieltä tuli jotain uikutusta että nyt hyötyy valkoinen heteromies. Eli eräs albiino tunnusti uskonsa rotuihin.

        Saat vihata mustaturpia nyt niin paljon kuin tahdot, mutta se ei hirveästi minua liikuta. Vihaan minäkin erästä mustaa miestä joka on täysi kusipää. Itse mustien näkeminen taas ei jostain syystä vitututa.
        Rasismi on syvemmällä ajattelussa ja sillä on minusta hieman pervoja muotoja.
        Viha itsessään ei ole huono asia. Itse asiassa vapauttava voima. Eri asia on sitten rupeaako väkivaltaiseksi. Silloin itse kantaa vastuun...myös mahdollisista kostotoimista.

        Pääasia että sionistit katsovat oman rotunsa olevan valittuna kansana kivenkova fakta, ja että sinut ja muutkin väärien rotujen edustajat pitää poistaa kokonaan planeetalta jotta "paratiisi" voisi toteutua.

        Tottakai kansamurhaava sionisti-mafia haluaa meidän uskoa että olemme vain "elukkamassaa" ilman identiteettiä, ilman kotimaata, ilman tarkoitusta elämässä, muuta kuin kulutusrobottina ja verojen maksajina. Nämä ideat on istutettu meihin tiettyä tarkoitusta varten. Annoimme median omistuksen näille talmudisti-suvuille, joten oma moka.

        Kuten allaolevasta ilmenee, jos olisit näkemyksinesi elänyt Hitlerin saksassa, olisit ns. "kiihkonatsi" joka toimisi aktiivisesti juutalais-homopervoilun poistamisessa, kitkemisessä maailmasta.

        Kreivi Clodenhove-Kalergi perusti EU:n esiasteen (Pan-European Movement) tätä tarkoitusta varten.

        http://www.paneuropa.org/gb_int/geschichte.html

        Hän sai isot rahat kansanmurhakoneiston alulle panemiseen mm. Warburg- juutalaisrahasuvulta. Sama suku muuten antoi rahaa suoraan Leninin bolshevisteille, ja tällä rahoituksella massamurhattiin miljoonia "isänmaallisia krisselirasisteja" Neuvostoliitossa.

        Teoriasi voi siinä mielessä osua oikeaan että nämä äärirasistiset ja kansanmurhailevat talmud-sionistit ovat samalla myös pervoimpia kansoja mitä maan päältä löytyy.

        Esimerkiksi kun samat talmud-sionistit toteuttivat Weimar-Saksan, niin kaikenlainen seksuaalinen perversio ja sairaus kukoisti, Saksa sai maailman porttolan maineen, ja mm. homous sekä lesbous oli yleistä siellä.

        Dokumentti tuon ajan menosta, huomaa että Saksan juutalaiset keksivät sanat transvestiitti ja homo. "Seksuaalisuuden Tieteellisen Tutkimuslaitoksen" perusti homo-juutalainen Dr. Mangus Hirschfeld, vuonna 1928.


        "..Think Liza Minnelli and Joel Gray in Carberet. Think West Hollywood, Greenwich Village and Provincetown and the Castro, known as hotbeds of homosexuality.

        But they are nothing like the uninhibited urban gay sexual scene and vast homosexual subculture that flourished in Berliin under Germany's Weimar Republic.

        Sexual experimentation between the same sexes and medical advances of helping genders ‘trapped within the wrong body’ in Germany more than one hundred years ago shaped our understanding of gay identity today.

        The city's liberal years - before the rise of Hitler - are detailed in a new book, Gay Berlin.

        The science of ‘transsexuality’ was founded in Berlin at the Institute of Sexual Science where the first male-to-female surgery was performed. The words ‘homosexual’ or ‘transvestite’ were German (jewish) innovations.

        http://peopleus.blogspot.fi/2013/10/the-sexual-decadence-of-weimar-germany.html


      • Ruokaa_Ajatuksille

        Korjaus...

        "Kuten allaolevasta ilmenee, jos olisit näkemyksinesi elänyt Hitlerin saksassa, olisit ns. "kiihkonatsi" joka toimisi aktiivisesti juutalais-homopervoilun poistamisessa, kitkemisessä maailmasta.

        Kreivi Clodenhove-Kalergi perusti EU:n esiasteen (Pan-European Movement) sitä varten että valtioiden kyky elää omaa elämäänsä ja vahvistaa talouttaan, poliittista valtaansa, itsemääräämisoikeuttaan ja hyvinvointiaan tuhottaisiin..

        Kirjoitin:

        <<" Kuten allaolevasta ilmenee, jos olisit näkemyksinesi elänyt Hitlerin saksassa, olisit ns. "kiihkonatsi" joka toimisi aktiivisesti juutalais-homopervoilun poistamisessa, kitkemisessä maailmasta.

        Kreivi Clodenhove-Kalergi perusti EU:n esiasteen (Pan-European Movement) tätä tarkoitusta varten. >>


      • VitunTyhmät
        menkääpervotgayprideen kirjoitti:

        No uskotko että rotuja on olemassa ja miten ne määrittelet?

        Vihreät minä käsittelen myös rasistisena puolueena. Ainakin sieltä tuli jotain uikutusta että nyt hyötyy valkoinen heteromies. Eli eräs albiino tunnusti uskonsa rotuihin.

        Saat vihata mustaturpia nyt niin paljon kuin tahdot, mutta se ei hirveästi minua liikuta. Vihaan minäkin erästä mustaa miestä joka on täysi kusipää. Itse mustien näkeminen taas ei jostain syystä vitututa.
        Rasismi on syvemmällä ajattelussa ja sillä on minusta hieman pervoja muotoja.
        Viha itsessään ei ole huono asia. Itse asiassa vapauttava voima. Eri asia on sitten rupeaako väkivaltaiseksi. Silloin itse kantaa vastuun...myös mahdollisista kostotoimista.

        Näkyy noita rotuja olevan ainakin USA:ssa :))

        http://www.hs.fi/ulkomaat/a1430183871641


      • menkääpervotgayprideen

        Mitäs jos mnisitte Jan vapaa vuoren kanssa yhdessä lutkuttamaan Meyerin pääjohtajan munaa saksaan. Sellä saiditte kunnolla munaa. Kuvittele oikea valkoinen uros...oi...sulla olisi ihanaa.


    • Rasismia

      Kaikki on nykyisin rasismia.

    • ErektioErkki

      Kyllä on, kiihotun aivan mahtavasti somaleista ja saan massiivisen erektion aina vihakirjoituksia tehdessä. Viha-erektio on paras erektio

    • ihan pakko selostaa tähän kohtaan...

      Mulla oli kerran tuon naisen näkönen pomo:

      https://www.youtube.com/watch?v=dQva1pmieN0

      Kaikki pelkäs sitä ku ruttoo ja olihan se luonteeltaankin vähä semmonen jumalasta seuraava.... Mutta pirun kaunis se oli.

      Nooo. Oli sitten kerran semmonen urheiluiltapäivä, että firman porukkaa oli ihan ohjaamassa pari jumppaajaa. Siinä oli ensin kaikenlaista seuraleikkii, mut sitte lopuksi siellä urheilukentällä ne piti oikeen hikijumpan porukalle. Kaikkien piti valita pari itselleen, jonka kanssa niitä ihmeliikkeitä sitten piti tehdä. Siinä parinvalintatilanteessa minä tiirailin siellä ohi kulkevia minihameisia pimuja ja kun työläisiä oli pariton määrä, niin minä jäin sitten ilman, tai ilman ja ilman. Mulle jäi sitten se pomo kaveriksi. Jumalauta että siitä tuli koettelemus kun sai hiplata ihan luvan kanssa sitä jumalattoman kaunista naista. Mulkku oli niin jäykkänä, että varmaan näky selvästi housujen läpi ja vähän se pomo siinä virnistelikin. Hävetti aivan siis saatanasti. Kun jumppa lopulta loppu, niin käppäilin työpaikalle parin mukavan pimun kanssa, mutta olivat aika hiljaa ja puhuivat vain muutaman kerran toisilleen jotain venäjäksi. Ne oli venäläisiä mamuja. Muuten ne kyllä puhu ihan hyvää suomea.

      • unohtu vielä sanoo, että myöhemmin se pomo on ollu mulla kyydissä pari kertaa. Hyvin muisti minut jostain syystä, mutta aika pahasti oli rupsahtanut se nainen. Niin se vaan on kauneus katoavaista. Ehkä muuta kauneutta sitte tullu tilalle, mut vaan ehkä.


      • procentti kirjoitti:

        unohtu vielä sanoo, että myöhemmin se pomo on ollu mulla kyydissä pari kertaa. Hyvin muisti minut jostain syystä, mutta aika pahasti oli rupsahtanut se nainen. Niin se vaan on kauneus katoavaista. Ehkä muuta kauneutta sitte tullu tilalle, mut vaan ehkä.

        https://www.youtube.com/watch?v=TvnibvhY29Q

        .



      • procentti kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=SPYUDkIs6b0

        Monikaan ei tajua, että tässä maassa on ihan oikeasti armeija. Reserviläisarmeija. 250000 miestä ja naista, jotka on koulutettu tappajiksi ja joilla on tehokkaat aseet käytettävänään. Nämä eivät ole mitään paskahousuja, jokka täälläkin S24 palstoilla uhoavat ja pätevät. Tätä ei moni tajua.

        https://www.youtube.com/watch?v=5grCK-nip84

        .


      • created
        procentti kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=SPYUDkIs6b0

        Monikaan ei tajua, että tässä maassa on ihan oikeasti armeija. Reserviläisarmeija. 250000 miestä ja naista, jotka on koulutettu tappajiksi ja joilla on tehokkaat aseet käytettävänään. Nämä eivät ole mitään paskahousuja, jokka täälläkin S24 palstoilla uhoavat ja pätevät. Tätä ei moni tajua.

        Eikö täällä kirjoittele kuin sivarit?





      • created
        procentti kirjoitti:

        jäykistyisikö siittimesi jos tuollainen nainen kourisi sinua urheilukentällä?

        https://www.youtube.com/watch?v=xaskH5wOTXk

        .

        Ehkä. Onko toi pomosi? Kiipesitkö reittä pitkin töihin?






      • created kirjoitti:

        Ehkä. Onko toi pomosi? Kiipesitkö reittä pitkin töihin?

        Häh!

        tuolla edellä selostin, että tuon näköinen oli sillon pirun kauan sitte. Naamaltaan lähes identtinen. Ehkä vähän kauniimmat/lumoavammat silmät kuin tuolla ja isommat tissit, mutta kuitenkin.

        Työhaastattelussa olin täysin avaruudessa, eikä siitä ole mitään muistikuvia. Se oli ihan paskahommaa, eikä paljon muita hakijoita ollut, niin ottivat minut.


      • created
        procentti kirjoitti:

        Häh!

        tuolla edellä selostin, että tuon näköinen oli sillon pirun kauan sitte. Naamaltaan lähes identtinen. Ehkä vähän kauniimmat/lumoavammat silmät kuin tuolla ja isommat tissit, mutta kuitenkin.

        Työhaastattelussa olin täysin avaruudessa, eikä siitä ole mitään muistikuvia. Se oli ihan paskahommaa, eikä paljon muita hakijoita ollut, niin ottivat minut.

        Panitko?


      • created kirjoitti:

        Panitko?

        en edes unissani. Pelkäsin sitä kuin ruttoa. Mutta sain siitä kyllä esiin ihan inhimillisiäkin piirteitä ihan lopuksi.

        Tuolle olen antanut tulta tupakkaan:

        https://www.youtube.com/watch?v=nO18j9fXNrc

        .


      • mitä helvettiä valkoiset teki tuolla?

        Mitä helvettiä somalit tekee Suomessa?


    • 125125125

      kyllä on, minua aina kiihottaa niin kovasti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe