Ja lopulta kaikki on hyvin

Täydellinenelämä

Hyvää yötä rakkaani. Vielä joku päivä, voin käpertyä kainaloosi yöksi ja kuiskata nuo sanat sinulle. Vielä jonain päivänä sinä ymmärrät sen, mitä olen tarkoittanut nämä kaikki ikuisuudelta tuntuvat päivät, jotka laahaavat ilman sinua. Vielä jonain päivänä me olemme yhdessä. Sinä olet minulle luotu. Ja minä olen luotu sinulle. Vielä jonain päivänä me olemme onnellisesti yhdessä ja kaikki on hyvin. Silloin voimme yhdessä iloiten katsoa kaikkia niitä, jotka eivät sitä uskoneet. Rakas, alussa on aina vaikeaa, varsinkin kun on meidtä kyse. Mutta onneksi sinäkin olet jo ymmärtänyt, kaiken tämän jälkeen, että me kuulumme yhteen. <3

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsellasua

      Kuulostaa juuri niin hyvältä ja epätodelliselta kuin väsynyt mieleni tahtoo tämän omia ja ymmärtääkin. Tahtoisin vain olla sun lähellä. Ikävä on ollut jo niin pitkään.

    • minäb

      PAINU JORPAKKOON SATUINES.ET VIITTIKIN.

    • toivoaonaina

      Hyvää yötä ja kauniita unikuvia:) Sitä odotellessa:)

    • SinulleMinulta

      Kauniisti kirjoitettu. Tulipa ihana fiilis. Kaunis viesti vaikuttaa suoraan sieluun ja sydämeen vaikka sen olisikin tuntematon ihminen kirjoittanutkin. Sanat, kirjoitus vaikuttaa ihmiseen kuin taide, jonka jokainen kokee ja näkee sen omalla tavallaan, omassa sisimmässään. Itselläni vähän samanlainen tilanne kuin aloittajalla. Minä uskon nyt ja edelleen, että "me" olemme toisillemme, kaikkien vaikeuksien jälkeen. Ehkä olen tai olemme tarvineet tämän kaiken, jotta tiedämme ja osaamme arvostaa sitä aitoa ja oikeasti suurta rakkautta, jota ei koskaan kuvitellut edes tuntevansa. En tiennyt omalta kohdaltani, että elämä on kätkenyt minulle vielä näin suurta. Sielunkumppanuus, yhdistävä rakkaus kaiken se kestää

    • voiherränjumalää

      Nyt oikeesti camoon mä en jaksa lukee tämmösiä tylsiä "rakkausrakkausplaaplaa" tekstejä.

    • autoa

      Niin, kyllä mä uskon tähän juttuun vielä. En kai muuten vastailis sulle. Pidän susta
      paljon, sen pohjalta, mitä tiedän. Olet tärkeä mulle aina.
      With love.

      • niijuuuj

        Aikas herkistellyy...


    • Mukavallamielellä

      Olipa mukavamielinen kirjoitus. Kiitos vaikkei minulle ollutkaan. Toivottavasti saat kaivattusi.

    • Hyvääyötä

      Hyvää yötä sinullekkin<3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe