Ryssän lutkat!

moja

Privet vaan kaikille!
Edelliseen foorumiin liittyen, ihmettelen sitä mistä tuo valtava lutkittelu johtuu?
Olen itse elänyt 20-vuotta "ryssänlutkan" kanssa eikä ole ongelmia ollut!
Siitä vaan poijaat maatuskaa talohon, ei tule ikävä, eikä tarvitse tumputtaa, pelit soi ku ennenvanhaan!!!!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomeneukko

      Noh, akselilla Savonlinna-Imatra-Mikkeli suomalaistenkin naisten lutkittelu nyt perinteisesti on ollut melko yleistä.Seudulla pitäisi mennä sen ensimmäisen vastaantulevan karvanaaman kanssa naimisiin ettei vain leimaudu "kyseenalaiseksi naiseksi".Ei ihme, että monet suomalaisnaiset joutuvat jättämään seudun ja suoriutumaan etelä-Suomeen jos vähänkin haluavat "katsella ja kokkeilla".Kannattaa jättää omaan arvoonsa ko.jutut.Olisi mielenkiintoista tietää kuinka suhtaudutaan niihin pareihin joissa mies on itärajan takaa.Kehdataankohan miehestä esittää moisia sanoja?

    • aamunavausv

      ryssän maatuska on vaan lutkun-lutkuttaja se on geneettinen perintöj eduksi vain ryssälle.

      • oloka

        Itse olen venäkkö, ja täyttyy sanoa, nyt olen eri mieltä, aamunavausv, sun ka ;-)


    • EnsonTie

      Jokainen nainen tehköön juuri niin kuin hän itse suo parhaaks, minkäänlaista lupaa ei tarvi kysyä joltain rumalta Imatralaiselta kalju, tatuoitu ja risupartalaiselta peräkämarinpojalta ikinä, ei koskaan, ei milloinkaaan. Piste! Kokeilkaa paljon ja useasti on Mottoni Teille Arvoisat Naiset!

    • 34085034958

      mottoni teille ryssän haisevat fosut: PAINUKKAA SIPERIAAN JA HETI !

      • hyihyihyi

        suomi poika ja varsinkin peräkamarin poika tarvitsee
        alistettavaa ja siihen ei tavallinen suomalainen nainen ala!!!! Hyi!!


    • Tanskatarv

      miltähän tuntuisi syntyä ryssän lutkaksi ???????????????????????????????????????????????????????

    • Njetturak

      Ei tarvii venäjän naista ottaa joka antaa ku sitä saa ihan suomalaiseltakin..Varmaan naamassa jotain vikaa jos ei suomesta saa:)

      • vihaanrunkkareita

        Saahan sitä jos haluaa tatuoidun ylipainoisen viinalle maistuvan punaiseks tukkansa värjätyn mutta kun ei kiinnosta yhtään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


    • sinärumakumikäsikahähähä

      KUKA MITÄ HÄ HÄ HÄ SINÄ RUMA UKKO EI SAA KUIN RYSSÄ HUORIA HÄ HÄ HÄ SUOMALAISET NAISET EI OLE SINUSTA KIINNOSTUNU PULSU JUOPPO MÖHÖ MAHA HAISEVA SELLAINEN HÄ HÄ HÄ MINULLA MONTA SUOMALAISTA NAISTA HÄ HÄ HÄ

      • pelinautti

        hampaattomana sinäkään e t saa kuin Vesipöhö Riittaa kerran kuussa ( työttömyyspäivärahan maksupäivänä ),,,,,, yksi joudut onanoimaan itsesi uneen joka ilta........... vedä s i i t ä..........


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe