Valikoiva naisten kanssa toimeen tuleminen

TällainenProbleema

Olen vähän yli 30v mies. Tulen naisten kanssa toimeen erittäin hyvin. Sanoisin jopa, että tulen heidän kanssaan paremmin toimeen kuin miesten kanssa. Naisten kanssa on jotenkin helpompi olla oma itsensä, ja työelämässä minulla on aina ollut läheisemmät välit naistyökavereihin kuin miespuolisiin, joitain poikkeuksia lukuun ottamatta. Saan myös naiset nauramaan, ja naiset selvästi arvostavat minua ja kuuntelevat mielipiteitäni. Äijien kanssa on aina ollut hankalampaa päästä porukkaan sisään ja osallistua läpänheittoon.

MUTTA sitten kun naisiin pitäisi tutustua parisuhdemielessä, eli kun seksuaalinen lataus vähänkin astuu kuvioihin, alkavat ongelmat. Kanssakäymistaidot naisten kanssa katoavat sillä samalla hetkellä. Siksi minulla on ikäisekseni vähän naiskokemuksia. Tilanne on erittäin turhauttava. En pidä parisuhdetta sellaisena asiana, että sitä pitäisi pakkomielteisesti tavoitella, mutta naisen läheisyyttä ja lämpöä joskus kutenkin kaipaa . Periaatteessa kaikki taidot naisen hankkimiseksi siis on, mutta kipsi iskee päälle, kun seksuaalinen lataus astuu kuvioon.

Samasta ongelmasta kärsiviä miehiä? Tai miksei naisiakin? Mistä tällainen "valikoiva naisten kassa toimeen tuleminen" saattaisi johtua? Olisiko ongelman korjaamiseen mitään konsteja?

26

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hvhbubu

      Oletko koskaan ajatellut olevasi homoseksuaali?

      • TällainenProbleema

        Usko pois, olen senkin vaihtoehdon käynyt itseni kanssa lävitse ja tiedän etten ole homoseksuaali. Seksuaalista mielenkiintoa tunnen ainoastaan naisia kohtaan.


      • hvhbubu
        TällainenProbleema kirjoitti:

        Usko pois, olen senkin vaihtoehdon käynyt itseni kanssa lävitse ja tiedän etten ole homoseksuaali. Seksuaalista mielenkiintoa tunnen ainoastaan naisia kohtaan.

        Ok. Ei muuta sitten kun hakeudu " löydä rohkeasti oma miehekkyytesi" kurssille.
        Mieti kans historiaa...liittyykö seksuaaliseen latautumiseen joku trauma/muisto, onko sinut jätetty kelpuuttamatta, onko äitisi tai isäsi hyväksikäyttäneet sinua tai joku muu henkilö.....


      • homofopisti
        TällainenProbleema kirjoitti:

        Usko pois, olen senkin vaihtoehdon käynyt itseni kanssa lävitse ja tiedän etten ole homoseksuaali. Seksuaalista mielenkiintoa tunnen ainoastaan naisia kohtaan.

        mistä tietää että ei ole homoseksualisti. Selviääkö se armejassa, tai ehkä yleisessä saunassa. Kyllä homojen kaa juttuun tulee mutta en mä sellasta selkkääni halua.


    • Samankaltainen

      Älä jännitä :)

      Yritä vaan olla oma itsesi.. Sellaisena kelpaat naisille parhaiten kuten kuvasit. Jos rupee liikaa miettimään tai pohtimaan omaa kelpaamista, niin voi jäykistyä ja normaali luonnollinen flow häviää.

      Naisen jonka kanssa kemiat pelaavat hyvin on helppoa ja luonnollista olla.. eli kyse voi olla siitäkin että on osunut väärät naiset kohdalle.

      • Osittainsamaamieltä

        Ihastuminen saa aikaan jäykistymistä ja ehkä just toi kelpaamisen miettiminen.

        Ei ole kyse siitä että olisi väärä kohdalla, koska tommosesta pääsee yli kyllä ajan kanssa ja kun näkee useammin oppii olemaan rennompi ja enemmän oma itsensä.
        Vaatii vastapuolelta kärsivällisyyttä, useita tapaamisia ja läheisyyttäkin joka antaa uskoa kelpaamiselle myös.


      • Osittainsamaamieltä
        Osittainsamaamieltä kirjoitti:

        Ihastuminen saa aikaan jäykistymistä ja ehkä just toi kelpaamisen miettiminen.

        Ei ole kyse siitä että olisi väärä kohdalla, koska tommosesta pääsee yli kyllä ajan kanssa ja kun näkee useammin oppii olemaan rennompi ja enemmän oma itsensä.
        Vaatii vastapuolelta kärsivällisyyttä, useita tapaamisia ja läheisyyttäkin joka antaa uskoa kelpaamiselle myös.

        Lisään vielä sen että kun on niin onnessaan toisen läsnäolosta, siinä ajatukset ei välttämättä ole ihan tässä maailmassa vaan liitelee jossain ulkosfääreissä mistä niitä on vaikea saada kiinni ja saattaa vaikuttaa vähän yksinkertaiselta hönöltä. Paljon muutakin lisättävää olis tähän aiheeseen, mutta ei nyt ehdi.


    • kokemustaon

      Sellaisia miehiä on paljon joill menee pupu pöksyyn tiukan paikan tullen. Siihen auttaa se kun tuntee naisen paremmin.

      • jlkjlk

        Mutta ongelma on siinä, että nainen antaa pakit/menettää mielenkiinnon liian nopeasti.


      • TällainenProbleema
        jlkjlk kirjoitti:

        Mutta ongelma on siinä, että nainen antaa pakit/menettää mielenkiinnon liian nopeasti.

        Nimenomaan. Ongelma on se, että se tutustuminen ei lähde kunnolla edes käyntiin, kun ei "osaa" olla riittävän mielenkiintoinen, vaikka se taito kuitenkin on periaatteessa olemassa.


    • nnnnainen

      Auttaisiko jos kertoisit naiselle, että sinua vähän jännittää? Suurinta osaa varmaan jännittää treffeillä, joten luultavasti nainen kertoisi tuntevansa samoin. Itsellä tämä on joskus auttanut hyvin jännitykseen.

      Toinen mieleen tuleva ajatus on, että päätät itse ettei tilanne johda heti ensimmäisillä tai toisilla treffeillä seksiin. Sovit vaikka naisen tapaamisen jälkeen toisen tapaamisen, niin treffit pystyy päättämään luontevasti ilman seksiä. Tämä voisi ehkä auttaa, jos nimenomaan se fyysinen puoli hermostuttaa.

    • liibbe

      Olen ihan vastaavassa tilanteessa kuin AP, mutta siis sillä erotuksella, että olen nainen. Omalla kohdallani on siis myös se tilanne, että tulen hirmu hyvin juttuun miesten kanssa ja keksin vaikka mitä juteltavaa heidän kanssa. Tämä johtuu varmastikin siitä, että olen kasvanut veljieni ja poikapuolisten serkkujeni keskellä.

      Minun kohdalla ongelma johtuu siitä, että pelkään torjutuksi tulemista. Olen tullut torjutuksi tai hyväksikäytetyksi niin monta kertaa, etten uskalla tehdä enää aloitteita. Voisiko sinullakin kyse olla siitä, että pelkäät ryhtyä kivassa kaverisuhteessa siihen, että mokaatkin koko homman ja menetät sen jälkeen myös ystävyyden?

      Omalla kohdallani kyse ei ole seksikammosta, vaan siitä, että tarjoan sydäntäni sielu avoinna ja se torjutaan. Sellainen satuttaa.

    • Ex--PUA

      Tuo on klassinen esimerkki feministisen yhteiskunnan ohjelmoimasta nice guy-syndroomasta.

      Ohjelma iskee heti päälle, kun sinun pitäisi nähdä nainen seksuaalisena entiteettinä, eikä "vain ihmisenä".

      Valitettavasti myös naisilla on miestä varten usein oma pariutumismoodinsa, joten siksi tuo ei aina onnaa kaveripohjalta. Joten, pitäisi joko päästä nyt irti ohjelmoinnistasi, tai löytää rento nainen joka osaa olla vähemmän kaavamainen kuin naiset yleensä.

      Kumpi Se olisi?

    • seksiäseksiä

      Mitä yleensä ajattelet seksuaalisuudesta? Kuuluuko se sun mielestä vain "pahoille pojille" ja sähän oot "kiltti mies"? Ja kun sulle on tärkeää tulla kaikkien kanssa toimeen, niin seksuaalisuuteenhan kuuluu myös kyky sanoa ei. Ei ihme, että jännittää, jos pitäis olla koko ajan miellyttävä sen kustannuksella että vois miettiä mikä myös itseä miellyttää.

    • sonnivaara

      Näillä naisilla on jo isä kotona. Tässähän ei haeta luttusta nallea, vaan rajua rakastajaa, ja sekään ei auta jos olet osmo soinivaaran näköispatsas. Lisää pituutta ja heti.

      • TällainenProbleema

        Ulkonäöstä se ei ole kiinni. Saan myös melko usein aloitteita naisilta baareissa, mutta en vain osaa viedä juttua siitä eteenpäin. Homma kaatuu siihen, etten keksi mitään juteltavaa tuossa tilanteessa, vaikka se arjessa esim. työpaikoilla onnistuu leikiten.


      • 8plus11
        TällainenProbleema kirjoitti:

        Ulkonäöstä se ei ole kiinni. Saan myös melko usein aloitteita naisilta baareissa, mutta en vain osaa viedä juttua siitä eteenpäin. Homma kaatuu siihen, etten keksi mitään juteltavaa tuossa tilanteessa, vaikka se arjessa esim. työpaikoilla onnistuu leikiten.

        Kuulostaa harjoituksen ja rutiinin puutteelta.

        Mihin haluaisit jutun etenevän? Mistä juttelet muitten kanssa?


    • OnkoNäinKöhänvaan

      Psykoterapia, joka avaa sun seksuaalisuuteen jne liittyviä lukkoja. Kuulostat viimeisen päälle "jees mieheltä" selliselta mukavalta kaverilta joka tulee kaikkien kanssa toimeen, mutta päästätkö aidosti ketään lähellesi, näkemään myös niitä vähemmän mukavia puolia?

      Seksuaalisena ihminen on kaikkinensa läsnä, sulla defenssit tulee sen seksuaalisen lähestymisen eteen, koska et ole ihmissuhteissa läsnä koko persoonallasi, vaan miellyttämismoodissa.

      • Sivustakylkeen

        Sivusta sanottuna tässä on kyllä kaikenlaista höpinöitä.

        Olen aloittajan kanssa vastaavanlainen, tosin en varsinaisesti voisi sanoa että jännitän seksuaalisesti naisia vaan enemmän tulee jonkinlaiset estot päälle etten jaksa olla toisen kanssa tekemisissä välttämättä ja tulee olo että pakotan tilanteen päällä.
        Todennäköisesti kuten joku jo totesikin

        Mutta sillä ei ole mitään tekemistä, ei yksinkertaisesti mitään tekemistä minkänä "jees miehenä" olemisen kanssa.
        Päinvastoin olen itse täysin vastakkainen ja varsin kriittinen monessakin asiassa.

        Mitä tulee miellyttämism

        Psykoterapiaan ei kannata mennä. Se on psykohöpöä joka vain yleensä tekee asioita monimutkaisempia kuin ne ovat. Usein lopulta se vaatii vain oikean ympäristön ja sopivat ihmiset, tässä tapauksessa naiset. Se, löytyykö niitä on sitten monesti täysin onnesta kiinni.

        Itse olen sen verran monesti saanut turpaani näissä asioissa ja painotan etten tarkoita mitään yksinkertaisia pakkeja alussa jottei kukaan pääse sanomaan että pitää opetella pelimiesoppeja tai että pitää oppia tottumaan pettymyksiin.

        Yleensä ne ongelmat alkavat vähän myöhemmin koska yksinkertaisesti ei luontaisesti osaa viedä tilannetta eteenpäin koska joko puskee liikaa päälle tai sitten toisin päin.

        Kaikkia ei ole vain ohjelmoitu siten että he ovat kaloja vedessä mitä tulee seksuaaliseen virittäytymiseen vaikka kuinka rohkeasti ja kuinka hyvin he muuten tulisivat naisten kanssa juttuun.

        Ongelmana on se etteivät naiset noin yleisesti anna armoa eikä heillä riitä halua tutustua jos ei ole heti ja jatkuvasti siitä eteenpäin niitä panokemioita.
        Moni mies joka siis ei ole tuohon vain luonteeltaan sopiva voi jäädä odottelemaan ja lopulta ehkä löytää jonkun. Ongelma on vain se että ainakaan minulle ihan kuka tahansa nainen ei kelpaa ja naiset taas odottavat että mies on jo 30 iässä kokenut iskijä ja panomies joka tuosta vain luo naiselle pikkarit märiksi sekä osaa viedä suhteita luontevasti eteenpäin

        Se on ikävää mutta totta.

        Lisäksi lisättynä vastaavaa ei tapahdu naisilla koska he voivat olla niin paljon "defenssit päällä", ei "kaikkinensa läsnä" tai olla vain miellyttämismoodissa koska mieheltä odotetaan sitä aktiivisuutta ja lopulta se on miehen vika eikä koskaan naisen vika.

        Joillekin vain yksinkertaisesti niitä sopivia ihmisiä on vähemmän kuin toisille ja sen sopivan löytäminen voi olla siksi vaikeaa. On älytöntä alkaa psykoanalysoimaan toista ja muuttamaan tämän perusluonnetta jotta hän löytäisi sitten ihmisen joka ei hyväksy häntä paitsi tiettyjen temppujen jälkeen.


      • TällainenProbleema

        Niin, en itsekään tunnista itsessäni jees-miestä. Itse asiassa työelämässä tietoisesti varon leimautumasta sellaiseksi, koska jees-miehenä olo tietää helposti ylimääräisiä töitä ja jokapaikan höyläksi joutumista. Lisäksi uskallan sanoa mielipiteet suoraan, enkä ole mielestäni mikään niceguykaan. Se, että naiset arjessa tuntuvat arvostava minua, johtuu luullakseni juuri siitä, että osaan pitää myös puoleni enkä nimenomaan ole jees-mies. Ei naiset jees-miehiä arvosta pidemmän päälle.

        Ehkä jo tiedänkin ratkaisun ongelmaani: pitäisi siirtää se työpaikan luontevuus sinne yöelämän puolelle ja se onnistuu kaiketi niin, ettei ajattele baarissa jututettavana olevaa naista ollenkaan potentiaalisena seurustelukumppanina, vaan ihan pelkkänä juttukaverina. Silloin joskus kun olen päässyt suutelu- tai yökyläilyvaiheeseen, homma on mennyt omalla painollaan niin, että yhtäkkiä on vain huomannut, että "tässähän sitä jo suudellaan". Se omalla painolla meneminen on vaan helpommin sanottu kuin tehty, koska lukko iskee niin helposti päälle. Tässä ketjussa on mainittu oman kelpaamisen liiallinen ajattelu, mistä saattaa olla osaltaan kysymys. Itsetunto on aina ollut meikäläisellä vähän huono. Mutta pitäis vaan antaa mennä, eikä miettiä liikoja.


    • atännä

      Täällä nousee tassu :)

      Onpa tosi kiva hyytyä täysin, kun melkein kerran kymmenessä vuodessa osuu kohdalle joku johon tuntee oikeasti vetoa :/ Muuten ei ole ongelmia heittää juttua työkarveiden, baarituttavuuksien, tai kenen tahansa oudonkin kanssa.

      No joo, on noita kiinnostavia tullut vastaan vähän useammin ;) Mutta mulla on aika huono itsetunto sen suhteen, että kukaan kelpuuttaisi mun tapaani elää. Ensin se voi tuntua eksoottiselta ja kunnoitettavaltakin, mutta kun se ei ole sitä materiaa keräilevää pintakiiltoelämää, niin ei sillä pitkälle pääse, se vaatimus nousee aika nopeasti kuitenkin pintaan. Joinakin aikoina jaksaa paremmin ottaa nenilleen, toisina huonommin ;)

      • "mutta kun se ei ole sitä materiaa keräilevää pintakiiltoelämää, niin ei sillä pitkälle pääse, se vaatimus nousee aika nopeasti kuitenkin pintaan."

        Tämä on yksi juttu varmasti itselläkin......."hyvä renki, mutta huono isäntä", sopii kuin nenä päähän mitä tulee rahaan/materiaan, eli tulee jos on tullakseen, mutta mitä vain ei voi näiden asioiden eteen tehdä, kuten esimerkiksi hankkia näitä eettisesti/moraalisesti arveluttavin keinoin ja esimerkiksi käyttää liikaa "kyynärpää" taktiikkaa hyviin ihmisiin, mitä monesti nykyaikana "vaaditaan".....

        Toinen on sitten sekin asia, että ihmiset "unohtavat" elää ja antaa aikaa läheisilleen, moni valittaa huonoa oloaan, huonoa työilmapiiriä, sitä ettei rahat riitä kaikkeen mitä keskiluokkainen "unelma" vaatii yms, mutta kun se paha olo johtuu juurikin siitä, että ollaan jossain "oravanpyörässä" pyörimässä, eikä enää nähdä mikä on oikeasti tärkeää ja mikä on itselle hyväksi, kun media, some, järjestelmä syöttää manipulaattoristaan toimintatapoja, joita sopulit orjallisesti noudattavat monestakin eri syystä.........

        Työ hyvässä ja arvostavassa työilmapiirissä on yksi oikea "jackpot", liian monelle vain haave, varsinkin jos et ole luonteeltasi epärehellinen ja sopivasti kylmä, niin voi olla monellekin aika rankkaa nykypäivän työelämä, jatkuvasti saa kuulla erialojen ihmisiltä, kun v*tuttaa mennä töihin, jos ei joka aamu niin suurimmaksi osaksi........

        Samaan kategoriaan voi laittaa "pintaliito" harrastukset, joita tarvitsee suorittamalla suorittaa, kun kerran kaikki muutkin niin tekevät, vaikka aika ja energia ei siihen riittäisikään......

        "Joinakin aikoina jaksaa paremmin ottaa nenilleen, toisina huonommin ;)"

        Komppaan, mutta onko se sitten itselle pahempi, kuin se että pakotat itsesi väärään "oravanpyörään" kumppanin takia ja voit sen takia huonosti?

        itselläkin "lyhyen" sinkkuaikani aikana on tullut naisilta lähestymisiä, vaikka en ole edes etsimällä oikeastaan etsinyt, niin tuntuvat suurin osa edellyttävän sellaista elämää, eli rahan/materiaalin arvostus on aika korkealla.......

        Yhdenillan juttujahan saisi ilman tähän leikkiin lähtemistä, mutta kun siitä ei saa sitä mitä tarvitsee ja siitä ei jää itselleen mitään hyvää oloa, niin tämä ei ole itselleni hyvä/toimiva malli, siksi välillä tuntuu siltä, että oikean kumppanin löytyminen voi olla vain haave.....


      • atännä
        MGTOW kirjoitti:

        "mutta kun se ei ole sitä materiaa keräilevää pintakiiltoelämää, niin ei sillä pitkälle pääse, se vaatimus nousee aika nopeasti kuitenkin pintaan."

        Tämä on yksi juttu varmasti itselläkin......."hyvä renki, mutta huono isäntä", sopii kuin nenä päähän mitä tulee rahaan/materiaan, eli tulee jos on tullakseen, mutta mitä vain ei voi näiden asioiden eteen tehdä, kuten esimerkiksi hankkia näitä eettisesti/moraalisesti arveluttavin keinoin ja esimerkiksi käyttää liikaa "kyynärpää" taktiikkaa hyviin ihmisiin, mitä monesti nykyaikana "vaaditaan".....

        Toinen on sitten sekin asia, että ihmiset "unohtavat" elää ja antaa aikaa läheisilleen, moni valittaa huonoa oloaan, huonoa työilmapiiriä, sitä ettei rahat riitä kaikkeen mitä keskiluokkainen "unelma" vaatii yms, mutta kun se paha olo johtuu juurikin siitä, että ollaan jossain "oravanpyörässä" pyörimässä, eikä enää nähdä mikä on oikeasti tärkeää ja mikä on itselle hyväksi, kun media, some, järjestelmä syöttää manipulaattoristaan toimintatapoja, joita sopulit orjallisesti noudattavat monestakin eri syystä.........

        Työ hyvässä ja arvostavassa työilmapiirissä on yksi oikea "jackpot", liian monelle vain haave, varsinkin jos et ole luonteeltasi epärehellinen ja sopivasti kylmä, niin voi olla monellekin aika rankkaa nykypäivän työelämä, jatkuvasti saa kuulla erialojen ihmisiltä, kun v*tuttaa mennä töihin, jos ei joka aamu niin suurimmaksi osaksi........

        Samaan kategoriaan voi laittaa "pintaliito" harrastukset, joita tarvitsee suorittamalla suorittaa, kun kerran kaikki muutkin niin tekevät, vaikka aika ja energia ei siihen riittäisikään......

        "Joinakin aikoina jaksaa paremmin ottaa nenilleen, toisina huonommin ;)"

        Komppaan, mutta onko se sitten itselle pahempi, kuin se että pakotat itsesi väärään "oravanpyörään" kumppanin takia ja voit sen takia huonosti?

        itselläkin "lyhyen" sinkkuaikani aikana on tullut naisilta lähestymisiä, vaikka en ole edes etsimällä oikeastaan etsinyt, niin tuntuvat suurin osa edellyttävän sellaista elämää, eli rahan/materiaalin arvostus on aika korkealla.......

        Yhdenillan juttujahan saisi ilman tähän leikkiin lähtemistä, mutta kun siitä ei saa sitä mitä tarvitsee ja siitä ei jää itselleen mitään hyvää oloa, niin tämä ei ole itselleni hyvä/toimiva malli, siksi välillä tuntuu siltä, että oikean kumppanin löytyminen voi olla vain haave.....

        No huh-huh, onpas aikamoista lukea toisen tekstistä omia ajatuksiaan! :D

        Osui vähän liiankin lähelle...?!

        Tarkoitin tuolla nenilleen ottamisella sitä, ettei aina ole voimia kasailla itseään, silloin en halua edes olla avoin suhteelle, koska niin voi käydä. Ei kumppanin tarvitse olla samanlainen kuin mitä minä itse olen, haluan vaan, että minut hyväksytään sellaisena kuin olen. Ja tuo taas ei tarkoita sitä, ettenkö voisi edelleen kasvaa ja kehittyä ihmisenä :)


      • atännä kirjoitti:

        No huh-huh, onpas aikamoista lukea toisen tekstistä omia ajatuksiaan! :D

        Osui vähän liiankin lähelle...?!

        Tarkoitin tuolla nenilleen ottamisella sitä, ettei aina ole voimia kasailla itseään, silloin en halua edes olla avoin suhteelle, koska niin voi käydä. Ei kumppanin tarvitse olla samanlainen kuin mitä minä itse olen, haluan vaan, että minut hyväksytään sellaisena kuin olen. Ja tuo taas ei tarkoita sitä, ettenkö voisi edelleen kasvaa ja kehittyä ihmisenä :)

        "No huh-huh, onpas aikamoista lukea toisen tekstistä omia ajatuksiaan! :D
        Osui vähän liiankin lähelle...?!"

        Luultavasti johtuu monestakin yhdistävässä seikassa persoonallisuudessa/luonteessa, eli en ole ajatusten lukija, enkä ole oikeassa elämässä tuttusi. ;)

        Itselleni taas tulee aina hyvä mieli, kun huomaa "sieluntovereita" tallustelevan harmaassa massassa.... :)

        "Tarkoitin tuolla nenilleen ottamisella sitä, ettei aina ole voimia kasailla itseään, silloin en halua edes olla avoin suhteelle, koska niin voi käydä."

        Jeps, ymmärrän mistä puhut, mutta en jaksa nyt tällä kertaa asiaa sen enempää purkaa, mutta joillekin näin ja joillekin taas ihan päinvastoin, onneksi nämä on tunnistettavissa ja tätäkin asiaa pystyy "työstämään" niin, ettei ottaisi nenilleen turhaan.....luota itseesi ja intuitioon, voisin veikata, että nenilleen olet ottanut, kun et ole tätä ohjetta noudattanut?

        Ainoastaan tässä "huonona" piirteenä on se, että on aika "varpaillaan" vaikka tapaisikin mielenkiintoisen ihmisen, jolloin omatkin "signaalit" toiselle voi olla aika ristiriitaisia, jolloin tarvitsee pystyä tarvittaessa olemaan kuitenkin sen verran rehellinen ja avoin toiselle, että toinen ymmärtää paremmin mistä tämä johtuu.........itse ymmärrän kyllä kaikista en mene sanomaan, en edes niistä ketkä ovat samalla "taajuudella", kun en voi oikeasti sitä tietää....

        "Ei kumppanin tarvitse olla samanlainen kuin mitä minä itse olen,"

        Tästä minulla on omia ajatuksia, mutta voi olla etten ihan ymmärtänyt täysin tämän tekstin sanomaa.....

        "haluan vaan, että minut hyväksytään sellaisena kuin olen. Ja tuo taas ei tarkoita sitä, ettenkö voisi edelleen kasvaa ja kehittyä ihmisenä :)"

        Tätä komppaan täysin! :)


      • atännä
        MGTOW kirjoitti:

        "No huh-huh, onpas aikamoista lukea toisen tekstistä omia ajatuksiaan! :D
        Osui vähän liiankin lähelle...?!"

        Luultavasti johtuu monestakin yhdistävässä seikassa persoonallisuudessa/luonteessa, eli en ole ajatusten lukija, enkä ole oikeassa elämässä tuttusi. ;)

        Itselleni taas tulee aina hyvä mieli, kun huomaa "sieluntovereita" tallustelevan harmaassa massassa.... :)

        "Tarkoitin tuolla nenilleen ottamisella sitä, ettei aina ole voimia kasailla itseään, silloin en halua edes olla avoin suhteelle, koska niin voi käydä."

        Jeps, ymmärrän mistä puhut, mutta en jaksa nyt tällä kertaa asiaa sen enempää purkaa, mutta joillekin näin ja joillekin taas ihan päinvastoin, onneksi nämä on tunnistettavissa ja tätäkin asiaa pystyy "työstämään" niin, ettei ottaisi nenilleen turhaan.....luota itseesi ja intuitioon, voisin veikata, että nenilleen olet ottanut, kun et ole tätä ohjetta noudattanut?

        Ainoastaan tässä "huonona" piirteenä on se, että on aika "varpaillaan" vaikka tapaisikin mielenkiintoisen ihmisen, jolloin omatkin "signaalit" toiselle voi olla aika ristiriitaisia, jolloin tarvitsee pystyä tarvittaessa olemaan kuitenkin sen verran rehellinen ja avoin toiselle, että toinen ymmärtää paremmin mistä tämä johtuu.........itse ymmärrän kyllä kaikista en mene sanomaan, en edes niistä ketkä ovat samalla "taajuudella", kun en voi oikeasti sitä tietää....

        "Ei kumppanin tarvitse olla samanlainen kuin mitä minä itse olen,"

        Tästä minulla on omia ajatuksia, mutta voi olla etten ihan ymmärtänyt täysin tämän tekstin sanomaa.....

        "haluan vaan, että minut hyväksytään sellaisena kuin olen. Ja tuo taas ei tarkoita sitä, ettenkö voisi edelleen kasvaa ja kehittyä ihmisenä :)"

        Tätä komppaan täysin! :)

        ".luota itseesi ja intuitioon, voisin veikata, että nenilleen olet ottanut, kun et ole tätä ohjetta noudattanut?"

        Juuri näin ;D Ja kyllä, luotan vahvasti intuitiooni. Kun hälytys värähtää, niin aina olen ollut oikeassa. Noidaksikin kaverit ovat joskus maininneet ;) Aina sitä ei vaan millään haluaisi uskoa...

        Tuo varpaillaan olo uusien tuttavuuksien kanssa, tuttua... Mulla on kaveri, jolla ei ole mitään vastaavia rajoitteita. Se rakastuu täysillä 20 kertaa vuodessa, rakastaa täysillä 2 viikkoa, pettyy, ja nousee parissa päivässä taas jaloilleen! :)) Joskus epäilen, että sen elämä on rikkaampaa kuin minun, mutta vain joskus ;)

        Kumppanin ei tarvitse olla samanlainen kuin minä. Mutta jos tulen hyväksytyksi, täytyy sen silloin olla aika lähellä ;) Arvojen on oltava saman suuntaisia, mutta jos olisi samis joka asiassa cooperintestitulosta ja lempiväriä myöten, niin voisi olla aika ahdistavaa. Vastakohdat voivat täydentää toisiaan, joissain asioissa. Toinen voi vaikka olla erittäin ulospäin suuntautuva ja toinen taas harkitsevampi ja rauhallisempi muiden seurassa. Tuollainen pari voi toimia hyvinkin yhteen, molemmat saavat oman tilansa.


    • OleMIEs1

      Ongelma lienee siinä että mietit liikaa? Elä, ole, tee ja tunne älä mieti. Seksuaalinen vetovoima muuten lähtee erilaisuudesta ei samanlaisuudesta. Ole siis mies ja erilainen kuin nainen. Tiedosta miehisyytesi ilman että se on naisesta riippuvaista. Leijona on leijona ilman naarasleijonaakin. Tee miehisiä juttuja joista saa itsellesi sen minä olen mies fiiliksen. Urheile, pilko puita, korjaa autoa, kiipeile tai jotain.. Katso naista naisena ei kamuna. Ei samanlaisena. kuin sinä. Ole vahva se vetää puoleensa ja kun tunnet itse sen niin siinä se on. Se vain on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe