Miehet! Mikä on Suomimiehen parasta ennen-ikä?

kyswelijä

Meneekö yli kolmenkympin?

12

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NNainenn

      Siis miehiltäkö kysyttiin? :) Vastaan joka tapauksessa, vaikka olen nainen. Miehen paras ikä näin naisen kannalta on siinä 23-28-vuotiaana. Silloin on komeimmillaan, ei vielä iän tuomia merkkejä juurikaan, paitsi varhain kaljuuntuvilla. Ei vielä kulutettu ja käytetty, ei elämään kyllästynyt ja juutunutasenteinen.

      • taskuvenus-nainen

        Minusta juuri iän tuomat merkit ovat miehessä ihania, antavat omat persoonalliset piirteensä.
        Sori, vastasin, vaik oon nainen.


    • Parasta ikää kysyttiin jossain Loirinuotiolla Loirilta ja hän sanoi, että nelikymppisyys oli parasta aikaa, koska silloin jo tajusi maailmasta jotain ja jaksoi naida vielä ihan huolella :-)

      Itse olen kokenut, että jos ajatellaan nimen omaan naismenestystä. Itsellä on nyt 44 v ikäisenä parempi flaksi kuin koskaan. Tosin olen hiukan jäävi sanomaan, kun en ollut ns saatavilla pariin kymmeneen vuoteen.

      Jos nyt heitän arvauksena, niin arvelisin että paras flaksi käy välillä 35-49. Tämä on kuitenkin hyvin yksilökohtaista ja jos kalja, tupakka ja makkara maistuvat, se paras ikä voi jäädä paljonkin alle 30 v

      • poiriloiri

        No se Loiri nyt on sellain fatass ollut jo vuosia, että ei ihme jos ei ole jaksanut nussiakaan.


    • huhii

      Ennen keski-ikää on mies paras, silloin ei ole vielä hirveästi potenssihäiriöitä.

      • dfghjklkjh

        Ei potenssihäiriöt haittaa....meillä entistä mukavampaa pillereiden avulla kuin ennen.


      • jykkisd

        haluja ne pillerit ei vaan tuo lisää. Nuorilla on enemmän haluja, että siihen ne ei auta.


      • oma-kokemus
        jykkisd kirjoitti:

        haluja ne pillerit ei vaan tuo lisää. Nuorilla on enemmän haluja, että siihen ne ei auta.

        Nyt yleistät melkoisesti, miehen halutkin voi kasvaa iän mukana kun muu stressi ympäriltä hiljenee. Ei kenties tarvitse enää pingottaa töissä, lapset kasvaneet, asunto maksettu ym. On aikaa ja tarmoa taas keskittyä itseensä ja toiseen.


    • 4741

      122 vuotta, eli teoreettisesti vanhin ikä, jonka mies voi saavuttaa.

      20 - 30 -vuotias mies on fyysisesti huipussaan.
      90 - 122 -vuotias mies on älyllisesti huipussaan.

      Mies väliltä 0 - 20 vuotta on liian nuori ja kokematon.
      Mies väliltä 30 - 80 on "ihan OK".

    • setä36

      mies sitä kun onkin parhaimmillaan siinä 50-60 vuotiaana, ja parhaimmat nuoruusvuodethan on edessä vasta neljäkymppisenä.

    • carismatico

      Sanoisin että alle 38v. Keski-ikäiset, eli yli 40v EI ole enää vetäviä/seksikkäitä, koska ovat alkaneet setäytymään, jopa ne hyvässä kunnossa säilyneet ovat.

      Jos mies on seksikäs yli 38- vuotiaana, se johtuu siitä että hänellä on rahaa, statusta, tai muuta karismaa, tai hyvin paljon älyä ja viisautta, eli se seksikkyys ei enää muodostu ulkonäöstä, vaan muista määreistä. Jos ei niitä muita määreitä ole korostetusti, niin voi unohtaa nuoremmat kauniit naiset.

      En tajua miksi joskus sanotaan että vanhemmat miehet olisivat seksikkäitä, se on se iän tuoma raha ja eritoten halu heittää siitä naisen suuntana, mikä on seksikästä, ei se mies fyysisyydessään. _Nuori_ komea mies on naiselle yhtä himoittava kuin nuori kaunis nainen on miehelle.

      • mitä.pötypuhetta

        No ei varmasti ole näin. Miehen seksikkyys ei muodostu ulkonäöstä kuvailemallasi tavalla. Olen paljon tavannut tosi seksikkäitä vanhempia miehiä enkä rahatilannetta ole tiennyt vaan aivan näkemällä toisen.
        Nuori komea mies ei ole koskaan sytyttänyt itseäni enkä sellaista ole kosakaan halunnut.
        Miten näin rajoittuneita asenteita?
        Keski-ikäiset miehet siis ei saa naista kuin rahan avulla tai älyn?
        Ja miksi ihmeessä pitäisi olla unohtamatta nuoremmat kauniit naiset?
        Tuolla perusteella minun pitäisi poimia itselleni ne kaikki nuoret komeat pojat jotaka yhteyttä ottavat koska vain he ovat seksikkäitä? Sori, mutta näin ei vain ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe