Paljonko naiset saatte viestejä?

grillaaja

Gallup naisille:

Paljonko saatte deittisivustoilla viestejä?
Kuinka moni viestin lähettäneistä miehistä on liikkeellä tositarkoituksella, kuinka moni vain seksin perässä?
Kertokaa myös ikänne ja suhdestatus.

Monelleko miehelle olet itse lähettänyt aloiteviestin?

36

166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varo

      Jos on hyvä työpaikka..... 101% PANOmIES !!

    • yksinainenvastaa

      Paljonko saatte deittisivustoilla viestejä?

      päivässä noin 1-6.

      Kuinka moni viestin lähettäneistä miehistä on liikkeellä tositarkoituksella, kuinka moni vain seksin perässä?

      ainakin luulen/epäilen että 80% hakee pelkkää seksiä, yhden illan juttuja tai avointa suhdetta. Ehkä 10% on tosissaan tai "tosissaan", en tiedä koska en luota kumminkaan.

      Kertokaa myös ikänne ja suhdestatus.

      24v sinkku.

      Monelleko miehelle olet itse lähettänyt aloiteviestin?

      päivän aikana vai miten mitattuna? 1-6 uudelle päivän aikana jos osuu joku miellyttävä/normaali tyyppi silmiin

    • trefftr

      Monelleko ? vain 1 viesti

    • Josolisinmuumi

      Minä 41, kuvalla mukana. Viestejä tulee sykleittäin -riippuen näkyykö naamani etusivulla "juuri kirjautuneissa". Joskus tulee 20 viestiä/päivä, joskus ei yhtään. Yhteensä olen saanut noin 2000 -3000 viestiä vuoden aikana, joukossa 40% epämääräisiä läähättäjiä, vehkeen kuvan lähettäjiä, "hierojia" ja pervoja/varattuja, 20 % niitä jotka eivät osaa lukea eivätkä ymmärtää mitä haluan (yh-isiä, reppanoita, sosiaalivammaisia) ja 20% ok- tyyppejä joiden kanssa viestin kohteliaisuudesta, mutta juttu ei kanna. Loput niitä joille vastaan ja joiden kanssa olen aktiivinen. Vastaan aktiivisesti älykkäille sanavalmiille miehille, oli heillä kuvaa tai ei. Kuva jatkossa harvoin karsii tuosta loppukohderyhmästä ketään, ellei kyseessä ole aivan järkyttävä tapaus Uunon malliin.

      Minulla on kohtalaisen "tympeä profiili" ja pitkä teksti, ilman suoria vaatimuksia -mutta jos tekstin lukee, se karsii pellehermannit pois hyvin. Ennemminkin kerron itsestäni kuin vaadin sitä ja tätä. Uskon, että se fiksuin kaveri osaa lukea ja kirjoittaa, ei paineita. Noin 5 hyvää tyyppiä nyt kirjoittelukavereina. Pikkuhiljaa ne siitäkin karsiutuvat.

    • Josolisinmuumi

      Ja tuo "jos on hyvä työpaikka -100 % panomies" ---> hohhoijaa. En etsi elättäjää, itse vaativassa työssä. Ei kilkata minkäänlaisia kelloja, olipa mies sitten investointipankkiiri Eirasta tai ei. Tekstistä sen näkee, onko sivistynyt sielu vai ei. Joku 100 000 euron vuositulojen ilmoittaminen lähinnä oksettaa.

    • Viljaporsaanfilepihvi

      Oon aika tavallisen näköinen lilli. Joskus saan 5-10 viestiä päivässä, joskus vähemmän. Joskus en yhtään. Panostan laatuun, eli en vastaa jos profiiliani ei olla jaksettu lukea. Miehet, jotka eivät osaa kirjoittaa, eivät kiinnosta.

      • deittinainen

        Minulle on myös erittäin tärkeää että mies osaa kirjoittaa koska viestien lähettely on oleellinen osa suhteessani. Näin siksi että haluan asua yksin, nyt ja tulevaisuudessa, eli osa suhdetta ovat viestit ja soitot.
        Yllättävän paljon tulee viestejä miehiltä jotka eivät todellakaan ole lukeneet profiilia tai sitten vain huonosti silmäillen, muutama on tunnustanut kun olen kysynyt. Sentään olivat rehellisiä ;)


    • hehehehehe

      Eli aivan vitusti saavat. Kiitos, tämä kyllä tiedettiin jo ennestään mutta selvitti jälleen kerran muutamalle miehelle tilannetta.

      • Arka-50

        Minä olen 53 ja saan uusia yhteydenottoja pari kolme päivässä. Kolme kymmenestä seksiseuran tarjoajia.


      • Nötköt

        Aika turha olla kateellinen naisille näistä yhteydenottoista. Ei ne seksiviestit ja moit paljoa lämmitä. Saavathan miehetkin venäläisiltä ja muilta ammattilaisilta massapostia yhtä lailla.

        Ja pelkkä moi ei todellakaan ole mikään keskusteluavaus.


      • heheheheheheehe
        Nötköt kirjoitti:

        Aika turha olla kateellinen naisille näistä yhteydenottoista. Ei ne seksiviestit ja moit paljoa lämmitä. Saavathan miehetkin venäläisiltä ja muilta ammattilaisilta massapostia yhtä lailla.

        Ja pelkkä moi ei todellakaan ole mikään keskusteluavaus.

        Taidat olla joku matemaattinen nero sinäkin... Kun noista peruspirkkonaisten viestimääristä poistetaan ne seksiviestit, lyhyet viestit ja muu sonta niin edelleen jää niitä laatuviestejä moninkertainen määrä miesten saamiin. Eihän se naisten vika ole, että miehiä on 3-5 kertaa enemmän sivuilla tietenkään, mutta näin se menee.


      • yuiopoijhghjk
        heheheheheheehe kirjoitti:

        Taidat olla joku matemaattinen nero sinäkin... Kun noista peruspirkkonaisten viestimääristä poistetaan ne seksiviestit, lyhyet viestit ja muu sonta niin edelleen jää niitä laatuviestejä moninkertainen määrä miesten saamiin. Eihän se naisten vika ole, että miehiä on 3-5 kertaa enemmän sivuilla tietenkään, mutta näin se menee.

        Eihän sillä ole mitään merkitystä miten paljon niitä viestejä tulee jos yksikään ei ole mieluinen? Mielummin ottaisin vain yhden viestin kiinnostavalta mieheltä. Kun näin ei tapahtunut, etsein sellaisen miehen ja lähetin viestin. Siinä vain jäi pohtimaan onko tuo mies nyt oikeasti minusta kiinnostunut vai vastaako vain kohteliaisuuttaan.
        Siksi ei hyvä sekään.
        Paree olla että mies aloittaa ja jos nainen vastaa ja jos jatkaa, niin todennäköisesti nainen on silloin kiinnostunut.


      • Nötköt
        heheheheheheehe kirjoitti:

        Taidat olla joku matemaattinen nero sinäkin... Kun noista peruspirkkonaisten viestimääristä poistetaan ne seksiviestit, lyhyet viestit ja muu sonta niin edelleen jää niitä laatuviestejä moninkertainen määrä miesten saamiin. Eihän se naisten vika ole, että miehiä on 3-5 kertaa enemmän sivuilla tietenkään, mutta näin se menee.

        hehehehjne ei taida olla mikään sosiaalinen nero... En tiedä kuinka paljon miehet saavat viestejä keskimäärin. Yksi kaveri, siis mies, kertoi saavansa 20-30 viikossa. Täällä taas valitetaan etteivät naiset edes vastaa.


      • hehehehehe
        yuiopoijhghjk kirjoitti:

        Eihän sillä ole mitään merkitystä miten paljon niitä viestejä tulee jos yksikään ei ole mieluinen? Mielummin ottaisin vain yhden viestin kiinnostavalta mieheltä. Kun näin ei tapahtunut, etsein sellaisen miehen ja lähetin viestin. Siinä vain jäi pohtimaan onko tuo mies nyt oikeasti minusta kiinnostunut vai vastaako vain kohteliaisuuttaan.
        Siksi ei hyvä sekään.
        Paree olla että mies aloittaa ja jos nainen vastaa ja jos jatkaa, niin todennäköisesti nainen on silloin kiinnostunut.

        Pitääkö tätä oikeasti vääntää rautalangasta kuin pikkulapselle? Kummalla on paremmat mahdollisuudet saada se "oikea" viesti? Sillä joka saa keskimäärin yhden asiallisen aloituksen kuukaudessa vai sillä joka saa paskafiltterin läpi käytyään 10 asiallista viestiä viikossa.

        Ja Nötkötille sellaisia terveisiä että kaverisi puhuu joko paskaa (todennäköistä) tai sitten kuuluu siihen onnellisten valokuvamallin naamaan omaavien miesten joukkoon, on koulutettu, osaa kirjoittaa ja asuu pääkaupunkiseudulla.


      • Ihan mielenkiinnosta tsekkasin, että paljon mulle on tullut viestejä S24 Treffeillä vajaan parin vuoden aikana, vaikka otsikon alla kysytäänkin naisten viestimääriä. Mulla on Treffit Plus -paketti ollut alusta lähtien. Profiili löytyy tällä mun nimimerkillä, jos kiinnostaa.

        Ensinnäkin profiilissa on vierailtu vajaan kahden vuoden aikana 2925 kertaa. 165:ltä naiselta on tullut viesti/viestejä eli noin 1-2 viestiä viikossa. Roskaviestejä on tullut varmaan sama määrä tai enemmän. Olen lähettänyt itse aloitusviestin 22:lle naiselle, joista yksi on vastannut.

        20-30 viestiä viikossa kuulostaa aika paljolta. Mulle ei ainakaan sellaisia määriä ole tullut koskaan mutta tietty naama, ikä ja sijainti varmaan vaikuttaa aikas paljon.


    • OIKEAvastaus

      Häneltä = 0

    • riittta

      Käykö Tinder? Matchejä ehkä 1-3 viikossa. Diipa-daapan kirjoittaijia melkein poikkeuksetta kaikki, ehkä 1/kk uskaltautuu/eehtii treffeille. Selvästi haluavat matchejä mutta aikaa niiden kymmenien naisten treffailulle ei ole. Treffeillä saa juoda kahvia mutta mikään ei etene kun miehen pitää käydä ne muut 50 vaihtoehtoa läpi, ja sitten uudet 50. Olen nainen 43 v. Yhtä kertaa lukuunottamatta aina aloitteen tekijä. Hoikka, urheilullinen, hyvännäköinen, korkeasti koulutettu, ei lapsia, arvostettu duuni, Sinnku ja ihan saamarin yksinäinen. Matchit suurinosa lekanheiluttajia, jotak etsivät panoseuraa tai pyytävät vain kuvia. VAkavasti otettavia seksistä JA SEURUSTELUSTA pitäviä ehkä 1/20.

    • Katjatar90

      Suomi24:ssä tuli viimeksi (ennen tuota 5 viestiä päivässä rajoitusta) uuteen tuoreeseen kuvalliseen profiiliin se 100 viestiä muutaman ensimmäisen päivän ajan, sitten viestimäärä laski jonnekin 50 viestiä päivä tasolle ja jäi siihen.

      Yllättävän suuri määrä noista viesteistä oli miehiltä jotka eivät sopineet yhtään hakuprofiiliini (varattuja, liian vanhoja, nuoria, kaukana asuvia jne.), sitten oli paljon näitä "paljon maksaa, voinko tulla hieromaan tänä iltana, tässä kuva kullistani kiinnostaako?" jne. kyselijöitä jotka poistin suoraan. Kolmas ryhmä oli ne miehet jotka lähettivät vain yhden sanan tai lauseen viestejä, "moi, mitäs kuuluu, moro" jne. Suurimman osan profiilit olivat myös ihan tyhjiä tai parin sanan mittaisia, mutta muutamalle heistä kyllä aina vastasinkin jos vain sattui sopimaan profiiliini ja kuva perusteella mies olisi voinut olla tyyppiäni. Harmi vain että se minimalistinen aloitusviesti johti paria poikkeusta lukuunottamatta yhtä minimalistiseen viestittelyyn joten ne loppuivat lyhyeen. Neljäs ryhmä olivat sitten kerskailija ja ihan suoranaiset valehtelijat, osan sain huomattua jo viestitellessä mutta osan kanssa erähdyin ihan treffeillekin yhden kerran. Viidentenä ryhmänä olivat sitten ne mitä etsin ja jotka osasivat jutella ja olivat kiinnostavia ja heistä treffasin livenä kaikki jotka uskaltautuivat lähtemään kanssani ulos. Olin kyllä yllättänyt kun osa näistä miehistä ei ikinä mitään aikaa saanut treffeille järjestettyä, joten epäilen että he olivat sittenkin noita 4. kategorian miehiä.

      Lyhyesti sanottuna sanoisin että n. 5% minulle viesteistä lähettäneistä miehistä oli sitä luokkaa jolta olisin halunnut viestejä ja heistäkin vain pieni osa oli niitä joiden kanssa halusin treffeille. En ole tuon jälkeen jaksanut nettitreffeihin kauheasti uhrata aikaa sillä viestien läpikäyminen ja sopivien miesten etsiminen jopa satojen viestien joukosta on hyvin turhauttavaa. Paljon paremmin olen pärjännyt kun olen itse laitellut viestejä minulle sopiville miehille.

    • sotkuli

      Minun profiilii oli ilman kuvaa ja viestejä tuli 0-5 viikossa..eli ihan riittävästi siihen nähden, että niihin oli aikaa paneutua. Alaikäiset heittelin suorilla roskiin, koska niihin ei viestejä kannata tuhlata, opetelkoot ensin lukemaan.
      Ikää minulla on jo 46, ettei mikään teini enää.
      Itse laitoin viestiä silloin tällöin , mutta yhtään pitempää jutustelua niistä ei syntynyt, joten lopetin. Tyhjää saa pyytämättäkin.
      Huvittavinta on nämä, joille sen viestin laitoin, niin sitten kuukausien päästä tuli vastaviesti, että jos vielä...kohteliaasti kiitin vastauksesta, mutta ei se enää sytyttänyt.
      Yksi kolahti ja sillä tiellä ollaan..
      Eikä ollut tällä miehellä kuvaa, eikä ylistävää profiilia, mutta osasipa tarpeen tulle puhuakkin..

    • Processscenario

      Vähän samaa kuin mm. katjatar90:llä: vehkeenkuvia, elvistelijöitä, katoajia, suunsoittajia, kirjoituskyvyttömiä jne.

      Olen hyvännäköinen (livepalautteen mukaan oikeastikin), koulutettu, hauska ja rento. Saatuani aluksi roskaa tuutin täydeltä, kiristin kriteerejä ja tein profiilistani tarkoituksellisen "selektiivisen". M...:nkuvat vähenivät, silti vastaajista suurin osa on "make maalta, moro lähex kahville mitämimmi, bodaax?" -genreä. Täällä on oltava huumorilla mukana, koska se 2 % joka jää potentiaalista porukkaa jäljelle, on vielä läpikäytävä, ja livenä karsiutuu yleensä vielä se 1 %.

    • nötköt

      Kuvallisella profiiilla 100/viikko, joista noin puolet oli suoraa vonkaamista. Toinen puoli oli tyyliä Moi!, Sulla on nätit silmät, Meetkö naimisiin mun kanssa. Yksi kaksi kiinnostavaa, asiallista viestiä tuli.

      Kuvattomana viestejä tuli n. 5/viikko, mutta ne olivatkin sitten hyvin kirjoitettuja juuri minulle, ei copy-pastea.

      Itse lähetin aloitusviestin ehkä kymmenelle miehelle kaikkiaan. Puolet ei vastannut mitään. Pari häipyi muutaman viestin jälkeen, parin kanssa chattiin enemmänkin ja yhdestä tuli kaveri.

      Status vapaa ja ikä 49 v.

    • vk1975

      Hei Riitta!

      Itse en ole Tinderiä uskaltautunut kokeilemaan ja täällä S24:n treffipalstalla tapahtuneet ajoittaiset seikkailuni lähinnä tympivät kaiken siihen liittyvän hankaluuden takia. Jos haluat kokeilla kepillä jäätä ja ehkä löytää jotain löytämisen arvoista, niin pistä postia osoitteeseen [email protected]. Sen takaa löytyy sinua muutaman vuoden nuorempi tavoittelemisen arvoinen mies.

    • gammalkvinna

      Ikää 43 v, kuvaton profiili, kerron olevani reippaasti ylipainoinen. Pari yhteydenottoa tuli heti, sen jälkeen on tullut suurin piirtein silloin kun olen ollut on-linessä, muina aikoina ei juurikaan. Yhteensä muistaakseni viisi. Olen siis aika harvakseltaan käynyt katselemassa. Yhdelle kirjoitin itse ihan muuten vain kun tunnistin, vaikkei osuttu toistemme ikähaarukoihin eikä muutenkaan. Yksi selkeä seksintarjoaja, yksi yli-ikäinen. Itse en ole ottanut yhteyttä ihan siksi että katselemissani sopivan oloisissa on ollut vaatimuksena normaali tai sporttinen kroppa tai sitten jopa minua hieman vanhemmilla on ikätoive mennyt alemmaksi kuin minulla.

      Koominen yksityiskohta muuten: yllättävän usein törmää miehiin, jotka kuvankin kanssa kertovat olevansa nuoremman näköisiä kuin ovat. Se on vähän hassua, kun yleensä näyttävät ihan ikäisiltään, jopa vanhemmilta. Siis minua nuoremmat näyttävät yllättävän vanhoilta (en tokikaan itse luule näyttäväni nuoremmalta kuin olen, mutten sitä väitäkään ;)) Sillä perustelevat ikähaarukkansa loppumista niin paljon ennen omaa ikäänsä.

    • Utopiaa

      Profiilissa vierailleita yli 700 kolmen viikon aikana (ilmeisesti lähes kaikki vain seksin perässä). Yhteydenottoja samalta ajanjaksolta vähän yli 30 joista 90% jos ei nyt ihan suoraan, niin ainakin sitä tarkoittavia seksiviestejä. Loput 10% sekalaisia viestejä itseäni huomattavasti vanhemmilta miehiltä jostain Juupajoelta. Ja suoraan sanottuna äijänköriläiltä. Eli jos naisen taso katsotaan siitä millaisia miehiä hän saa nettideittipalstoilla (ei kyllä mitenkään vastaa todellisuutta) niin tasoni on surkeista surkein. Itse olen laittanut viestejä vähän yli 20 miehelle jotka ovat edes vähän samaa tasoa kuin itse olen. Ovatko nämä sitten niitä jännämiehiä jotka juoksevat vain seksin perässä, sitä en tiedä, mutta vastauksia ei juurikaan ole tullut. Eli se mitä itse hakee niin on valovuoden päässä siitä mitä tarjotaan.

    • saii300

      Jos 40 vuotiaat saa jo noin paljon viestejä, niin miten,paljon sitten parikymppiset saa ,miljoonia vai

      • outo.meiniki

        Minä olen viiskymppinen ja viestejä useita satoja kuukaudessa minkä aikaa siellä olin, pari sataa flirttiä siihen päälle.
        Samaa mietein mitähän mahtaa nuoret kaunokaiset saada?
        Mutta toisaalta, moni mies voi ajatella viiskymppisen olevan "helppo" kohde ja kokeilla onneaan.
        Minulla alkanut vienti miesmarkkinoilla vasta nyt, olen sitä suuresti ihmetellyt. Kerran kysyin, vastauksesksi sain että miehillä tarpeeksi itseluottamusta vasta nyt lähestyä kun on kokemusta takana.


      • 3kk

        Olen 47v. Pikkusormessa olen saanut neljä viestiä kolmen kuukauden aikana, mutta e-kontaktissa tuli parhaimmillaan kymmeniä päivässä. E-kontaktissa ei löytynyt sanojensa mittaista miestä.


    • Savonmuan_Hilima

      Olen 60-vuotias nainen, ollut kolme kk Treffeillä. Viestejä on tullut kaikkiaan n. 500 - 600. Osa on ihan chattityyppisiä, lyhyitä. Useita kivoja keskusteluja on ollut. Yritän vastata kaikille ystävällisesti, joko kerron, ettei kannata jatkaa, tai sitten pyrin jatkamaan keskustelua. Jokunen nuorukainen on kirjoittanut - olen yleensä torjunut, jonkun kanssa kirjoitellut ihan ystävyyspohjalta, minkä olen tietysti tehnyt selväksi heti alussa. Seksivonkaajia pari tainnut olla, mutta ystävällinen torjunta heillekin. Pyrin pitämään keskustelun tason sellaisena, että voisin kasvokkainkin niin puhua.

    • yksinäinen-mies

      Olen lähettänyt naisille ainakin 500 viestiä mutta en ole treffeille päässyt.

    • extreffitplus

      Ihan pask apuhetta, että naiset saisivat kymmeniä viestejä päivässä. Minulla oli treffit plus ja katsoin naisten tietoja, muutamasta muutamiin kymmeniin oli saapuneiden viestien kirjoittelijamäärä,

      • deittinainen

        ÖÖh! Ei minun viestitietojani nettideitissä ainakaan voi nähdä kukaan muu kuin minä itse.


      • Näkyyhän siellä tilastot plussalaisille.


      • deittinainen
        tth75 kirjoitti:

        Näkyyhän siellä tilastot plussalaisille.

        Ei näy minun deittipalvelussani kenellekään muulle kuin mulle. Enkä minä näe kenenkään muun.


    • nainen20sinkku

      14 mieheltä ensimmäisen neljän päivän aikana.

      Yhdelle lähetin itse viestin.

      5 viesteistä oli aika selkeesti vain seksistä kiinnostuneilta yleensä reilu 10v vanhemmilta miehiltä.

      Yksi oli aika omalaatunen viesti, joka ehdotti heti tapaamista seuraavana päivänä tiettyyn aikaan, vaikkei itsestään kertonut muuta kuin olevansa yksinäinen.

      -Yhden kanssa juttelin muuten vain, vaikka hän on ihan toiselta puolelta Suomea ja myös isosta kaupunista. Hän on itseasiassa kaikkein kiinnostavin tyyppi.. :) Mutta ihmettelen vain, miksi hän sitten mulle jutteli...

    • Duduedueiui

      -Saan noin 1000 viestiä kuukaudessa.

      -Ehkä näistä 1/3 on sellaisia, joissa seksi on heti aiheena, enemmän tai vähemmän suorasukaisesti. Muista en tiedä, ovatko vain seksiseuran perässä.

      -Olen 45-vuotias sinkkunainen

      -En ole itse laittanut aloitusviestejä kenellekään.

      • 45v ja 1000 viestiä kuukaudessa? Tarkoitatko, että tuhat uutta miestä ottaa sinuun yhteyttä joka kuukausi vai että keskustelet esim. 100:n miehen kanssa ja keskustelut on keskimäärin n. 10:n viestin mittaisia? Mikäli eka vaihtoehto pitää paikkansa, niin 12 000 miestä tavoittelee suosiotasi vuoden aikana ja niistä 4000 haluaa seksiä heti. Toka vaihtoehdossa valinnan varaa on vain 1200 miehen verran. Kuulostaa kyllä mahtavalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe