GromeCastin kuvan kangertelu tv:ssä wifi-verkossa

JulleV

Hei,

Onko joku saanut Suomen niemellä toimimaan Cromecastin kautta jouhevasti kuvan tv:ssä ?

Minulla tv-kuva nykii, kun katson kannettavani kautta esim. videota tv-ruudulla.
Wi-Fi-nopeuteni asunnossa on 10 Mt:n valokuituyhteys. Olen myös kokeillut 50 Mt:n nopeutta kännykkäni kautta ns. internet-jakakan avulla. Tämäkään ei muuttanut kuvaa jouhevaksi.

Jos joku on saanut, haluan tietää milä laajakaista-nopeudella tämä on saatu aikaan ? Vai johtuuko nykiminen jostain muusta syystä ?

Ninimerkki JulleV.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eivoiparantaa

      Chromecast Yle Areenassa tapahtuu pientä nykimistä eikä tälle voi yhtään mitään tällähetkellä.

      Mutta muut toistuu kyllä ongelmitta.

      • JulleV

        Hei,

        Kuten kirjoitin, minulla nykii kaikki videot tv:ssä. Jos sulla ei, niin mikä laajakaistanopeus sinuilla on ?


      • Eivoiparantaa
        JulleV kirjoitti:

        Hei,

        Kuten kirjoitin, minulla nykii kaikki videot tv:ssä. Jos sulla ei, niin mikä laajakaistanopeus sinuilla on ?

        24 mbit/s ja wlanin yli tulee. Käytännössä nopeus on noin 15 mbit/s lataus ja lähetys noin 0.9 mbit/s


      • JulleV

        Hei,

        Kysyn vielä, että käsititkö väärin, kysymys oli siis televisiokuvasta, joka tulee kannettavastini Cromecastin kautta siis tv-ruutuun, ts teeveen kuva nykii, oli mikä tahansa video netistä, esim. joku youtube-video.
        Kysymys ei ollut kannettavassa pyörivästä videosta.
        Minulla on siis 10 Mt:n valokuituyhteys ja se ei tunnu riittävän.


      • käsitinoikein
        JulleV kirjoitti:

        Hei,

        Kysyn vielä, että käsititkö väärin, kysymys oli siis televisiokuvasta, joka tulee kannettavastini Cromecastin kautta siis tv-ruutuun, ts teeveen kuva nykii, oli mikä tahansa video netistä, esim. joku youtube-video.
        Kysymys ei ollut kannettavassa pyörivästä videosta.
        Minulla on siis 10 Mt:n valokuituyhteys ja se ei tunnu riittävän.

        Juuri siitä puhuin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe