olen "ihastunut" varattuun

muttaen

osaa kuvitella että välillämme tapahtuisi koskaan mitään vaikka hän olisi vapaa. Olen siis ihastunut mutta haluaisin ainoastaan keskustella hänen kanssaan, käydä ulkona ja viettää kahdenkeskistä aikaa. En osaa edes kuvitella että menisin sänkyyn tai ryhtyisin suhteeseen hänen kanssa.

Onko joku kokenut vastaavaa? Ihan pimeä tilanne :) Olen kuitenkin varma että olen ihastunut :)

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werwerwe

      Tuntomerkkejä henkilöstä bitte schön

      • entullut

        etsimään tänne ketään ja en anna tuntomerkkejä. Yritän ainoastaan pähkäillä mikä ihme tämä tilanne on?


    • Muttajoo

      Mulla on vähän...tosi paljon samanlainen tunne.

      Paitsi, että mä haluan kyllä hänen kanssaan sänkyynkin, mutta vain minä olen rakastunut, joten se siitä.

      Mutta! Rakkauden, öh, fyysinen puoli ei mulla ole tässä kohtaa päällimmäinen ajatus muutenkaan, vaan haaveilen etunenässä juuri yhdessä hengailusta. Tykkään hänestä tosi paljon ja minulla on aina mukavaa, kun olen hänen kanssaan. Hän tuntuu pitävän arvossa samanlaisia asioita, kuin minä ja haluaisin...no jaa, en sano mitä kaikkea, kun en halua paljastua...mutta kuitenkin, kaikenlaista yhdessä hengailua, josta me molemmat pidämme.

      • ymmärsinkö

        oikein? Olet varattuna rakastunut toiseen ja haluat hänen kanssaan sänkyyn? Olet jo selvittänyt että hän ei rakasta sinua?

        Miksi olet parisuhteessa?


      • Lessonlearnt

        Täällä ihan sama tilanne. Olen varattu. Jos suhde olisi tasapainossa, en olisi täällä, enkä ihastunutkaan. Olen tavannut ihastukseni jo muutama vuosi sitten ensimmäisen kerran, jolloin kyllä panin hänet merkille, mutta en ihastunut. Nyt koen voimakkaita tunteita tätä miestä kohtaan ja ihastumiseni on pakottanut minut rehelliseksi itselleni. Tuosta yhdessä hengailusta en tiedä. Hänen harrastukset vastaavat omiani. Oma mies on hyvä, mutta yhteistä teemistä on vähän. Olen muokannut itseäni hänelle sopivaksi itseni kustannuksella. On helppoa moralisoida ja kehottaa päättämään parisuhde. Ratkaisu on tapauksesta riiippuvainen.


      • BUUUUUUUUUUU
        Lessonlearnt kirjoitti:

        Täällä ihan sama tilanne. Olen varattu. Jos suhde olisi tasapainossa, en olisi täällä, enkä ihastunutkaan. Olen tavannut ihastukseni jo muutama vuosi sitten ensimmäisen kerran, jolloin kyllä panin hänet merkille, mutta en ihastunut. Nyt koen voimakkaita tunteita tätä miestä kohtaan ja ihastumiseni on pakottanut minut rehelliseksi itselleni. Tuosta yhdessä hengailusta en tiedä. Hänen harrastukset vastaavat omiani. Oma mies on hyvä, mutta yhteistä teemistä on vähän. Olen muokannut itseäni hänelle sopivaksi itseni kustannuksella. On helppoa moralisoida ja kehottaa päättämään parisuhde. Ratkaisu on tapauksesta riiippuvainen.

        Hehheee! Luin nämä tyhjäpäiset ajatuksenne ja täytyy sanoa, että ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.. Sinäkin reppana selittelet "jos suhde olisi tasapainossa, en olisi ihastunut".. Voi jumalauta. Lue nyt bimbo tuo kirjoituksesi uudestaan, ja koita ymmärtää kuinka idioottimainen olet.. Normaalit ihmiset ei roiku suhteessa, jos ei hyvä


    • dghdfchnfgcnjcfg

      Kyllä olen kuullu :( Ja maailman paskinta passkaa sattunut monille ihmisille siinä lähellä. Ikuisesti tuhottua syyttömiltä ihmisiltä. Yksi heistä jo kuollutkin rikkotunut, häpeällinen ja turvaton vanhuus loppunaan.

      Oksetti lukea elämöintisi.

    • turhautunuttunteiluun

      Heippa ihastuneelle :)
      Mulla on sama ongelma aloittajan kanssa. En tiedä onko tuttavani varattu vai vapaa, itse olen varattu. Olen myös oudosti alkanut tuntea vetoa mieheen jota en edes paljoa tapaa, joskus harvoin erään harrastuksen merkeissä mutta muuten emme nää toisiamme. Eilen laitoin hänelle viestiä jossa kysyin tikusta asiaa :D varsinainen herrasmies. On outo tunne, haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan.

      • vaikutattutulta

        Siis onko tuo tuttava eri ihminen kuin tämä harrastuksen merkeissä tapaamasi mies josta puhut?


      • lomallaaikaamiettiä

        Olisin voinut kirjoittaa tuon 'turhautunuttunteiluun' kommentin itse, niin sama tilanne. Varattuna ihastunut ihmiseen jota en edes kunnolla tunne. Tavattu harrastuksen merkeissä ja harvoin, silti en saa häntä mielestäni. Vaikka kuinka järkeilen ja itseäni käsken lopettamaan moiset hullut ajatukset :). Taas kun hänet pääsin näkemään ihan kosketusetäisyydeltä ja muutaman sanan vaihdoin niin kaikki järkeilyt päästäni hävisi. Yritin olla katsomatta häntä silmiin kun jotenkin ne vie täysin mukanaan. Vilkuilin vaan sivusilmällä ja hymyilin itsekseni. Enkä oikein keksinyt mitään sanottavaakaan. Sanat juuttui kurkkuun.
        Haluisin viettää aikaa hänen kanssaan, en tiedä mitä tehtäis, jotain ihan tavallista. Käytäis vaikka lenkillä tai juotais kahvit kesäpäivänä. Näin alkuun. En vaan tiedä miten ehdottaisin. Suora kysymys on tietysti tehokkain tapa mutta en ihan rohkene. Kunpa hän tulisi vähän vastaan... Antaisi pienen vinkin...


      • turhautunuttunteiluun
        vaikutattutulta kirjoitti:

        Siis onko tuo tuttava eri ihminen kuin tämä harrastuksen merkeissä tapaamasi mies josta puhut?

        Siis yksi ja sama mies :)


    • Itsekinihastunut

      Voitko nauttia tuosta ihanasta tunteesta ja järjestää kahdenkeskistä aikaa ihastuksesi kanssa? Jos voit, niin anna mennä vaan!

      Miltä tuntuu, onko ihastuksesi yksipuolista?

    • Itsekinihastunut

      Voitko nauttia tuosta ihanasta tunteesta ja järjestää kahdenkeskistä aikaa ihastuksesi kohteen kanssa? Jos voit, niin anna mennä vaan!

      Miltä tuntuu, onko ihastuksesi yksipuolista?

      • enpä

        ajatellut järjestää "kahdenkeskistä aikaa" varatun ihastuksen kanssa.


      • vähänihmetyttää

        Jos sinulla ei ole mitään fyysisiä haluja toiseen niin ihmetteln, miksi et voisi olla yhteydessä tuohon ihmiseen. Ystävät ja kumppanihan eroavat juuri siinä, että ystävien kanssa ei mennä sänkyyn. Aika oudolta tuo tilanteesi silti kuulostaa. Itse ainakin olen aina halunnut myös fyysisesti ihastuksiani.


    • harvoinkohtaa

      Kuulostaa siltä että se on sun sielunkumppani, siis ystävyysmielessä. Ei ihastumisen tarvitse aina olla seksuaalista. Ja jos kohtaa elämänsä varrella sielunkumppanin, niin siihen ihmiseen takuulla jollain tavalla ihastuu, vaikkei se seksuaalista olisikaan. Tutustu ihmeessä kyseiseen ihmiseen, teidän on tarkoitus tutustua.

      • lahtis

        Tätä mä komppaan!


    • kärsimyksenvpolku

      Moi! Vois olla molemmille osapuolille hyväksi, jos pysyisitte ystävinä. Tunteet saattais siinä laantua ja olisitte vain ystäviä.

      Onko tämä varattu ystäväsi ihastunut sinuun? Uskon kuitenkin, että alitajuisesti tai ehkä tajuisestikin haluat enemmän. Vai mahdatko juuri parhaillaan olla selvittämässä onko tällä,henkilöllä tunteita sinua kohtaan?

      Jokatapauksessa on erittäin kuluttavaa varattuna ihastua ja rakastua toiseen. Itselläni on kokemusta tästä. Kärsimyksen polku voi olla pitkä ja haavoja aiheuttava.

    • High_on_frienship

      En tiedä ovatko tilanteemme yhtään samanlaiset, mutta minulla on ihastumisenkaltaisia tunteita erästä kohtaan ja tunteet ovat luullakseni heränneet siksi, että olemme aika nopeasti syventäneet ystävyyttämme. Se kaveripohjalta syvemmäksi ystävyydeksi muodostunut yhteys ehkä pakottaa tunteet pysymään kurissa, ei tule sellaista äkki-ihastumista vaan eräänlainen valtava lämmön ja vapautuneisuuden tunne kun onkin löytänyt sen yhteyden toiseen. Ja yhdessä tehtyjen suunnitelmien toteutumista odottaa innolla ihan eri tavalla kuin vaikka ihastuksen kanssa. Se jännitysmomentti puuttuu ja tilalla on ehkä sellainen toisen kanssa olemisen helppous jota ei tarvitse jännittää :)
      Ja varattu olen siis minäkin ja siksi toivon ettei tämä tunne muutu ihastumiseksi.

    • ap_vastaa_ja_lopettaa

      Surullista luettavaa. Kuinkahan moni varattu roikkuu tällä palstalla. Mulla ei ole aikomustakaan tunkea toisten parisuhteeseen.

      Selvittäkää päänne ja erotkaa hyvät ihmiset jos suhde ei toimi. Törkeää tuhlata toisen elämää sillä mentaliteetillä että on suhteessa niin kauan "että löytyy jotain parempaa". Huh huh!

      • noolipakirjoitus

        Ja sinä olet ilmeisesti hyvin nuori ja kokematon, elämää näkemätön (ainakaan suhde-elämän kiemuroita) ja kaavoihin kangistunut. Luepa kaikki vastaukset läpi ennenkuin tuomitset kaikki kirjoittajat.


      • justjust2
        noolipakirjoitus kirjoitti:

        Ja sinä olet ilmeisesti hyvin nuori ja kokematon, elämää näkemätön (ainakaan suhde-elämän kiemuroita) ja kaavoihin kangistunut. Luepa kaikki vastaukset läpi ennenkuin tuomitset kaikki kirjoittajat.

        Onnea valitsemallenne tielle.


    • yksvaann

      Nämä on juuri näitä. En halua suhdetta varatun kanssa, mutta haluaisin jutella ja tavata. Tapaa niin että naisystävä mukana, niin silloin ei mennä väärän kaavan mukaan. Huomioit myös hänen kumppaniaan samoin kuin tätä toista. Etkä yritä iskeä. Sit homma toimii.

      • lirularulorumultapääsi

        Aikoinaan yritin kumppanina saada suhteilijoita saman pöydän ääreen, mutta eihän näistä siihen ollut. Karkuun juostiin, jos yritin puheeksi ottaa, että sellaisia nämä iskijättäret ovat, joiden mielestä syy on aina yksin pettäjässä. Taivahan tosi on, että miehen iskeminen puhelimen välityksellä ei paljon muita taitoja vaadi, siloiteltuja selfieitä ja lirularulorua, niin ukkoja riittää. En laskisi meriitiksi, vaan samaan kastiin valehtelutaidon kanssa. Todellisuudessa ei siis ole yhtään sen kummemmasta ihmisestä kuin pettäjäkään on.


    • ikunaen

      En ole kokenut mitään vastaavaa..himot hallitsee mieltä.

    • Esc--

      Voin kertoa kuka on kokenut vastaavaa: se sinun ihastuksesi. Monta kertaa. Ainakin kerran vuodessa on sillä varatulla hymypojalla joku uusi sieluntoveri kiikarissa. Toimii juuri niin kuin kuvailit, ensin viatonta yhdessäoloa, syvällisiä avautumisia, kehuja siitä kuinka on niin uskomaton yhteys välillänne. Sitten tavoitteeseen eli pikkuhiljaa hän pyrkii järjestämään yhteisiä öitä eli uutta lihaa. Huomaamattasi olet hänen koukussaan, hän on saanut sinut luulemaan että tarvitset häntä. Tuo on niin klassista toimintaa hyvää tyyppiä esittävältä tapapetturilta. Harva kuitenkaan tajuaa sitä heti koska on niin pilvilinnoissa. Sieltä pudotaan sitten lujaa kun kaiken anteeksi antava puoliso alkaa kiristää otettaan, tai kun kultapoika huomaa uuden saaliin kivaksi kesäheilaksi. Neuvon juoksemaan karkuun vielä kun voit. Jos et usko niin neuvon kyselemään totuutta miehen tutuilta.

      • mistäpäättelit

        Että aloittaja on nainen?


      • nooliskosyy

        "En osaa edes kuvitella että menisin sänkyyn tai ryhtyisin suhteeseen hänen kanssa". Mies kuvittelee sänkypuuhat heti jos nainen on yhtään kiinnostava. Tiedoksi vaan.


    • jotkutonvaanihania

      Itse olen kokenut. Mutta se ihastus on samaa sukupuolta ja itse olen hetero, joten ei tarvi onneksi potea huonoa omaatuntoa eikä pelätä mitään, kun ainoa mitä haluaa on ystävyys.

    • hyvääyötänukkumaannyt

      Mä voin kuvitella kiihkeän kuuman intohimoisen yön ja se olisi huipentuma :) aah T mies mä haluun sut. Hyvää yötä, en ole nyt oma itseni - tai juuri ehkä sitä olenkin juuri nyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe