Itsemurhaseinä on perustettava

Kylmät_kädet__

Tajuatteko, minkälaista kärsimystä aiheutatte ulkopuolisille ihmisille, kun "nukahdatte rattiin" rekan tullessa vastaan? Kaikista rankinta on se, että saatat jäädä henkiin siitä yrityksestä. Kukaan ei haluaisi elää enää siinä tilassa, kun olet täysin muusia, mutta silti hengissä.

Näille tapauksille on pantava piste, esim. vain todella pitkä kiihdytyskaista ja vastassa järeä seinä. Kuulostaa järjettömältä, mutta kun pohdit asiaa, niin hoksaat, mistä puhun ja kuinka oikeassa olen.

14

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolema_Kylmäkädelle

      Ei toimi. Rekkaa päin ajetut itsemurhat johtuvat suurimmaksi osaksi hetken mielijohteesta, ei ne siis yleensä ole harkittuja.

    • Kylmät_kädet__

      Rekkakuskit toivottavasti tietävät tämän faktan, että kun se Lada lähtee aivan ilmiselvästi hakemaan nokkakolaria täysperävaunullisen rekan kanssa, niin aivan järjetöntä edes yrittää väistää. Törmäys on 100% fakta ja paniikinomaiset väistöliikeyritykset aiheuttaisivat vain aivan turhaa ylimääräistä tuhoa, jossa voisi viedä muitakin tielläliikkuja vahingossa mukanaan.

    • ovipönkkä

      Minusta olisi siistimpää ajaa lasiseinän läpi tuhatta ja sataa (1100km/h)

    • 70980

      Parempi olisi itsemurhapilleri jonka jokainen täysi-ikäinen Suomen kansalainen saisi noutaa lähimmästä sairaalasta ilman kysymyksiä.Jos muuttaa mielensä niin pilleri pitäisi palauttaa sakon uhalla.

      • eitoimioih

        Ei toimi, koska ihmiset tappaisivat toisiaan sillä pillerillä. Mikäs sen kätevämpää kuin noutaa sairaalasta tappava pilleri ja syöttää sen ruoan seassa ihmiselle, jota vihaa? Elämme aikoja, joissa viha on järkyttävän yleistä. Samoin väkivalta.


      • 70980

        Pillerinsyöttäjälle seurauksena elinkautinen eli mitä järkeä? On kätevämpiäkin tapoja tappaa vihaamansa henkilö kuin myrkyttäminen.


      • Heinoneniig

        ei kun kuolemantuomio eli autolla seinään jos pillerin toiselle syöttää


      • TahtoaKunnioitettakoon
        eitoimioih kirjoitti:

        Ei toimi, koska ihmiset tappaisivat toisiaan sillä pillerillä. Mikäs sen kätevämpää kuin noutaa sairaalasta tappava pilleri ja syöttää sen ruoan seassa ihmiselle, jota vihaa? Elämme aikoja, joissa viha on järkyttävän yleistä. Samoin väkivalta.

        Kaupat on täynnä erilaisia aineita, joilla voi tappaa toisen ihmisen niin halutessaan. Sitä varten meillä on rikoslaki, että asiaan puututaan, jos joku toisia lähtee tappamaan. En näe ongelmaa niin sanotun "itsemurhapillerin" kauppaamisessa. Itse asiassa puollan vastaanvanlaista inhimillistä tapaa lopettaa oma elämänsä. Siten välttyisimme näiltä rekkaan päin ajoilta ja muilta sivullisten mahdollisilta loukkaantumisilta.

        Meillä on voimassa Suomessakin varsin häpeällinen itsemurhakieltolaki, joskin se on maskeerattu itsemurhapreventio-termin alle. Ihmiset kuvittelevat, että halu kuolla on sairaus tai vähintään sairauden oire, mikä on tietenkin täysin absurdiajatus. Halu kuolla on verrattavissa haluun elää, tai syödä pizzaa. Jokaisen haluja kunnioitettakoon, jos ne eivät aiheuta suoraan vaaraa muille. Jokaisella vapaan maan kansalaisella tulee olla vapaus päättää elämästään ja lopettaa se niin halutessaan.


      • 70980

        Hyvä kommentti,olen pitkälti samaa mieltä.Varsinkin kaksi viimeistä lausetta.Paitsi että minun mallissa itsemurhapilleriä ei kaupata vaan sen saisi ilmaiseksi.Ja tosiaankin palautus jos ei käytä sitä,pilleri olisi hakijan vastuulla.Pillerin saisi henkilöllisyystodistuksella ( täysi-ikäinen Suomen kansalainen) ja jos pillerin hukkaisi siitä seuraisi sanktio,esim. 1000€ sakkoa.


      • Bosse44
        70980 kirjoitti:

        Hyvä kommentti,olen pitkälti samaa mieltä.Varsinkin kaksi viimeistä lausetta.Paitsi että minun mallissa itsemurhapilleriä ei kaupata vaan sen saisi ilmaiseksi.Ja tosiaankin palautus jos ei käytä sitä,pilleri olisi hakijan vastuulla.Pillerin saisi henkilöllisyystodistuksella ( täysi-ikäinen Suomen kansalainen) ja jos pillerin hukkaisi siitä seuraisi sanktio,esim. 1000€ sakkoa.

        Moni maksaa mielellään 1000€ jos sillä pääsee eroon vittumaisesta naapurista


      • Bosse44

        Varsinkin, kun kaikenlaiset myrkyt on aina vähän epävarmoja, mutta tuolla pillerillä saa satavarmasti tapettua uhrinsa. Sitä varten se pilleri on suunniteltu.


      • 70980

        Ja sitten istumaan sitä elinkautista?


      • ei.se.toimis
        70980 kirjoitti:

        Ja sitten istumaan sitä elinkautista?

        Ei vaan sanois vaan että hävitin pillerin ja tässä 1000 eukkaa. On mahdotonta todistaa, että tyyppi ois syöttänyt pillerin jollekulle. Ei kaikki edes paljasta vihamiehiään, vaikka sellaisia on. Ei ole mitään mikä liittää tekijän uhriin.

        On paljon helpompaa tappaa tappamiseen suunnitellulla pillerillä kuin mora-puukolla tai kirveellä tms. Ei useimmat ihmiset halua sotkeutua raakaan väkivaltaan.


    • haluukuollatänäyönä

      Erittäin hyvä idea. Olen aina ollut sitä mieltä että törmäykset rekkojen kanssa itsemurha mielessä ovat typeriä. Kauhea kokemus rekkakuskille. Sellaiselle tielle ettei se aiheuttaisi kenellekään ulkopuoliselle mitään vahinkoa niiin tuo muuri

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe