Mercure pattaya hotelli

Ayah

Kenelläkään uusimpia kokemuksia kys.hotellista?

14

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harriniuvanniemestä

      Tyttötarjonta hotellissa aika hyvä. Suihinotto ei maksa juuri mitään ja koko yön palvelu ei siitä kovin paljoa korkeampi. Tytöistä suurin osa tulee Isaanin riisipelloilta ja ovat niin hoikkiakin. Helppo käsitellä ja painiskella niiden kanssa kun voi pyöritellä käsissä miten vaan ja samaan hintaan antaa laittaa kakkoseenkin. Tytöt tuodaan esitteille aina uusille asiakkaille ja jos ei kelpaa, niin voi vaatia toista likkasta.
      Jos viipyvät pitempää, hierovat ja hakevat viinaa ja tupakka kaupasta ja tanssivat jos niin halutaan. Lakanaveroa ei tarvitse maksaa, kun itse pestään (tai siis likkanen) pesee ne. Kerro sitten miten kävi, kun pääset paikan päälle. Itse lähden 2 kk päästä.

      • höpöhöpötaas

        Höpö höpö


      • oivoinäitä

        Sinä et oo käynyt missään.Etkä ole menossa mihinkään. Ja naurettavasti yrität matkia 28x juttuja,mutta et ole perillä edes perus jutuista. Ei hotelli ole mikään Bordelli.Eikä tollasia jenkki elokuva mestoja olekkaan pattaylla.


      • rrukkanen

        28 on sekopää runkkari joka ei pääse Tallinnaa pidemmälle!


      • taikäypaikanpäällä
        rrukkanen kirjoitti:

        28 on sekopää runkkari joka ei pääse Tallinnaa pidemmälle!

        Sika Amalia, siirry vahvemmalle lääkitykselle.


    • kantsiiikokeilla

      Hyvä hotelli, keskeisellä paikalla, ei meluhaittoja.
      Mukava allasalue.
      Ainoa mikä häiritsi, oli korealaisten kaakatus aamupalalla, käsittämätön meteli.
      Paikallinen nainen oli vieraanani 2vko, ei kertaakaan sanottu mitään,pelkäsin kyllä laskua.

      • ToimintaOhje

        Mercuryn vieressä rakennetaan nyt. Aamuisin klo 08.00 alkaa työn äänet. Mutta silloinhan voi aloittaa myös ladyä pamputtamaan ja sen jälkeen aamupalalle.


    • hotla

      Tulipahan käytyä Mercuressa huhtikuun alussa, edellisestä kerrasta olikin jo vuosia.
      Hotelli on edelleenkin ihan mukava majapaikka, hieman kuluneita ovat jotkin kohdat.
      Mutta yleinen siisteys oli hyvä, aamiainen hyvää paikallista tasoa. Naapuristossa tosiaankin rakennetaan, kenties taas uutta hotellia? Ketjussa mainittu tyttötarjonta on täyttä roskaa. Hotelliin voi mainiosti mennä perheen kanssa ja lasten kanssa.
      Siistiä elämää.

      • surffaaja

        Tuli myös käytyä samaisessa hotellissa keväällä ja vaikka naapurustossa rakennetaan, ei haitannut tahtia, sai paukutella tyttöjä minkä jaksoi ja tytöt joskus kirkuivat kovaan ääneen, kun en ole ihan niitä pienipilisimpiä miehiä. Melko siisti hotelli ja kukaan ei kysellyt, vaikka joka ilta oli paikallisia pimperon tarjoajia huoneessani.


      • Ta-lok5555

        Mercurista pitkä kävelymatka walkkarille. Takseihin menee peräti 20 paateroa kun hotellille tyttöä taluttaa.


      • hengissäollaanvielä
        Ta-lok5555 kirjoitti:

        Mercurista pitkä kävelymatka walkkarille. Takseihin menee peräti 20 paateroa kun hotellille tyttöä taluttaa.

        Säästät sen 20 paateroa, jos otat hotellin walkkarilta tai et syö niinä päivinä kun paikallinen hoito sulla hotellissa, niin mä ainakin teen. Olen laihtunut jo 50 kg.


      • PanenKunPanettaa

        Ei mulla mene kyllä 1000 paatero päivässä safkaan. Grillimakkara maksaa 40 paateroa pötkö ja 7-elevenissä prinssinakit 36 paateroa pakkaus jotka tytöt seiskassa lämmittää, saat seiskasta myös tikun jolla skruudaat niitä nakkeja baaritiskillä kylmän kaljan kanssa. Onhan se kiva kävellä rantakatua pitkin ja katsella maisemia ja pysähtyä matkalla baareihin siemailemään kylmää changia ja turisemaan päivävuorolaisten kanssa. Tietenkin voi myös poiketa sivukujille blowjobiin jos kassit täynnä, harvemmin ne kyllä Pattiksella ja muuallakin Thaimaassa täynnä on. Kyllä se hoito tai pari on joka yö telmimässä hotellissa eihän Thaimaassa voi olla ilman ladyä ovat niin kauniita siellä.


      • liikviid

        Paatero on jäämässä eläkkeelle. Milläs sitten maksatte, pelkällä Terolla vai Aarniolla ?


    • goPattayaandbehappy

      Minulla Mecury hotellin kokemukset noin 10 vuoden takaa. Sen jälkeen en matkatoimistoja ole käyttänyt. Ihan ok mesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe