Varkaat pelästyivät keskustelua?

tietoinenE

Bobkätin kauhan ja trukki piikkien varastajat poisti kekustelun peteltä vieedyistö tavaroista.

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hai.mannet

      Varkaita tuskin on ollutkaan mutta he eivät tällaisia palstoja
      lue ja ovatko lukutaitoisiakaan.
      Poistaja lienee Esko kun huomasi että sekaantui taas
      sivullisten asioihin.

      • eskonpuumerkki

        Tuskimpaa vaan esko poisti sillä hän oli hyvin yhteistyö haluinen asian selvittämiseksi


      • mäyräkoiran.kusi

        Ja mitähän asiaa se Esko kykenee selvitämään ?


      • huh60

        Topi sen poisti,lähinnä puh:nro,n takia.Ei halunnut että on yleisessä jaossa??
        Löytyy kyllä numerotiedustelun kautta?
        Itse en sitä sieltä osannut hakea,kun en tiennyt missä Topi asuu?


      • VivaTopi
        huh60 kirjoitti:

        Topi sen poisti,lähinnä puh:nro,n takia.Ei halunnut että on yleisessä jaossa??
        Löytyy kyllä numerotiedustelun kautta?
        Itse en sitä sieltä osannut hakea,kun en tiennyt missä Topi asuu?

        Olen satavarma ettei Topi oo sitä poistanut.Ei se koskaan ennenkään poistanu niitä sen Hoikkalan haukkumis kirjotuksia.Topi ei pelkää mitään!!


      • loppuhyvin
        VivaTopi kirjoitti:

        Olen satavarma ettei Topi oo sitä poistanut.Ei se koskaan ennenkään poistanu niitä sen Hoikkalan haukkumis kirjotuksia.Topi ei pelkää mitään!!

        Se oli kyllä kauheaa aikaa kun Hoikkala vainosi palstalla ihan jatkuvasti Parjasta.

        Onneksi niistä ajoista on päästy yli.


      • juuson.näkemys

        On se rouva Hoikkala vaan ilkeä ihminen koska vainoaa.


      • huh60
        juuson.näkemys kirjoitti:

        On se rouva Hoikkala vaan ilkeä ihminen koska vainoaa.

        Joka tapauksessa Topi sanoi että hän ei halua että hänen numeronsa on tällä
        palstalla.Ja lupasi lukea keskustelun,en nyt jaksa muistaa kuka se numeron mulle
        antoi?Mutta Topi sanoi että se ei kuulu tänne?Meillä oli pitkä keskustelu myös
        tästä palstasta ja paljon muustakin asioista?En tiedä mitä Topista on täällä
        aikanaan kirjoiteltu ja kuka,mutta ilmeisesti vanhoja juttuja jotka ei kuulu
        minulle eikä kyllä kiinnostakkaan millään muotoa.Omat asiat on Topin kanssa
        puhuttu selviksi!!! Ja se pitäisi riittää myös täällä oleville??


      • potaskaaa
        juuson.näkemys kirjoitti:

        On se rouva Hoikkala vaan ilkeä ihminen koska vainoaa.

        Ketä Prouva muka on vainonnut????Herra on sille vittuillu täydeltä laidalta ja hento naisparka on vain puolustautunut.Lisäksi Prouvan kirjoitukset on ollut 100 % totta kun taas herra kirjoittaa täyttä paskaa.


      • prouva.kakkala

        Rouvahan se täydestä paskasta on kirjoitellut täällä jo
        yli 3 vuotta yhteenmenoon päivittäin.


      • kakkakepponenn
        prouva.kakkala kirjoitti:

        Rouvahan se täydestä paskasta on kirjoitellut täällä jo
        yli 3 vuotta yhteenmenoon päivittäin.

        Tarkotat varmaan Herra Kakkala???Paikallistietotoimistosta kaikki lähti,sitten paskapaketit,ulostaminen lastenvauhuihin ym ym ym


      • kussiton.tikkala

        Nuo mainitsemasi ovat Prouvan kirjoittamia mielenterveys-
        potilaan kuvitelmia.


    • jktyd564

      Oliskos Pete poistanut????Ei varmaan oo hianoo kun juttuu piisaa kun ei o paljo velkoja makseltu.

      • huh60

        Mikä tämä peten velka homma on,siittä on ollut enempääkin juttua??
        Kun se käy täällä Innalassa niin on niin kovaa rahamiestä että,tosin aika
        harvoin,sen tiedän että lopetti firmansa,mutta en muuta.Olen viimeksi käynyt
        petellä 2vuotta takaisin.On ainakin omasta mielestään huippu asentaja,vähän
        kyllä rehevän puoleinen.Olen enempi Jarin kanssa tekemisissä.Ja Jari on
        kyllä reilu kaveri???Tosin nuuka tietyissä asioisssa??


      • poikien.kesken
        huh60 kirjoitti:

        Mikä tämä peten velka homma on,siittä on ollut enempääkin juttua??
        Kun se käy täällä Innalassa niin on niin kovaa rahamiestä että,tosin aika
        harvoin,sen tiedän että lopetti firmansa,mutta en muuta.Olen viimeksi käynyt
        petellä 2vuotta takaisin.On ainakin omasta mielestään huippu asentaja,vähän
        kyllä rehevän puoleinen.Olen enempi Jarin kanssa tekemisissä.Ja Jari on
        kyllä reilu kaveri???Tosin nuuka tietyissä asioisssa??

        Ootteko te kaikin homoja ?


      • rahnat.naisiin.ym.ym
        huh60 kirjoitti:

        Mikä tämä peten velka homma on,siittä on ollut enempääkin juttua??
        Kun se käy täällä Innalassa niin on niin kovaa rahamiestä että,tosin aika
        harvoin,sen tiedän että lopetti firmansa,mutta en muuta.Olen viimeksi käynyt
        petellä 2vuotta takaisin.On ainakin omasta mielestään huippu asentaja,vähän
        kyllä rehevän puoleinen.Olen enempi Jarin kanssa tekemisissä.Ja Jari on
        kyllä reilu kaveri???Tosin nuuka tietyissä asioisssa??

        Yleisellä tasolla voidan sanoa että jos joku hakkaa kaikki rahansa muijiin niin ei siittä paljo jää muitten velkojen maksuun. Saamamiehiä on kohta koko kylä väärillään.

        Olet oikeessa että jari on reilu sälli.


      • munkki.uuno
        huh60 kirjoitti:

        Mikä tämä peten velka homma on,siittä on ollut enempääkin juttua??
        Kun se käy täällä Innalassa niin on niin kovaa rahamiestä että,tosin aika
        harvoin,sen tiedän että lopetti firmansa,mutta en muuta.Olen viimeksi käynyt
        petellä 2vuotta takaisin.On ainakin omasta mielestään huippu asentaja,vähän
        kyllä rehevän puoleinen.Olen enempi Jarin kanssa tekemisissä.Ja Jari on
        kyllä reilu kaveri???Tosin nuuka tietyissä asioisssa??

        Peteä kuulemma kyrsii naapurin kaljatehtailu 4 säkin
        viikkovauhdilla. Lisäksi asiakkaat ovat ajaneet tien
        pahoille montuille kuraa noutaessaan.


      • hyvää.pisnestä
        huh60 kirjoitti:

        Mikä tämä peten velka homma on,siittä on ollut enempääkin juttua??
        Kun se käy täällä Innalassa niin on niin kovaa rahamiestä että,tosin aika
        harvoin,sen tiedän että lopetti firmansa,mutta en muuta.Olen viimeksi käynyt
        petellä 2vuotta takaisin.On ainakin omasta mielestään huippu asentaja,vähän
        kyllä rehevän puoleinen.Olen enempi Jarin kanssa tekemisissä.Ja Jari on
        kyllä reilu kaveri???Tosin nuuka tietyissä asioisssa??

        Pete on kateellinen naapurinsa kuratehtailusta neljän säkin
        viikkovauhdilla ja paikallinen tiekin on ajettu pilalle
        asiakkaiden kuran noutoreissuilla


    • Uskomatatonta, että Petelle on joku uskaltanut mennä varkaisiin. Peten talohan on Rintamäentien päässä ja sieltä ei pääse muuta kautta pois. Varkaiden on siis pitänyt ohittaa Kantolan ja Pesosen talot kaksi kertaa. Muutenkin Rintamäentie on kovasti liikennöity tie poikien maatilan ja Parjasen varikon takia.

      • epäilys

        Onkohan sieltä ihan oikeesti mitään ees pöllitty!?!?!?


      • epäilys kirjoitti:

        Onkohan sieltä ihan oikeesti mitään ees pöllitty!?!?!?

        Varmasti on.


      • kukkalan.kakka

        Hyvin Myllistäjä näyttää Ikaalisten pikkutietkin tuntevan
        pohpohpohoooojanmaalaiseksi homppeliksi.


      • huh60

        Sitä se pillu teettää,siinä menee rahat ja järki.Kumpi ensin niin sitä voi miettiä??
        Eihän noi kauha ja trkkipiikit paina kun 200kiloo kapppale,niin äkkiäkö ne kaksi
        miestä heittää pakuun???


      • huonojuttu
        huh60 kirjoitti:

        Sitä se pillu teettää,siinä menee rahat ja järki.Kumpi ensin niin sitä voi miettiä??
        Eihän noi kauha ja trkkipiikit paina kun 200kiloo kapppale,niin äkkiäkö ne kaksi
        miestä heittää pakuun???

        Juu, pillu on tullu toooosi kalliiks monelle ja pilluihin tunkettujen rahojen takia monelta jää saamiset saamisiksi.Rahat ja autot menee pilluihin noiin se on huono juttu se.


      • urkki.arto

        Hyvästä pilllusta kannattaa maksaakin, huonoa lahnaa saa
        ilmaiseksi.


      • kyrpälä
        urkki.arto kirjoitti:

        Hyvästä pilllusta kannattaa maksaakin, huonoa lahnaa saa
        ilmaiseksi.

        En ole koskaa ollut naimisissa,mutta kalliiksi se pillu on silti tullut.
        Kun käy noilla hupakoilla pari kertaa kuussa.
        Tosin ei olisi halpaa pitää kotonakaan?


    • hyväpillu

      Miten siinä avioerossa kävi? Auto ainakin meni mutta pitikö heittää muijalle vielä fyffeekin?

      • fifty.fifty

        Juu vissiinkin


      • fifty.fifty

        Juu vissiinkin


      • kyrpälä

        Kyllä se on tyhmää ettei tehdä avioehtoa kun mennään naimisiin.Kunnei olla ekaa
        kertaa aviossa.Mutta kun kerran pääsee polkaseen niin se unohtuu.Vaikka kai se
        ero on kummankin syytä,ehkä seuraavalla kerralla on mahdollisesti viisaampi
        jos on.kun se ensimmäinen kerta tekee niin helvetin hyvää??Järki käteen ja
        aina avioehto jos ei ole ihan persaukinen????


      • trukkipiikkitäti
        kyrpälä kirjoitti:

        Kyllä se on tyhmää ettei tehdä avioehtoa kun mennään naimisiin.Kunnei olla ekaa
        kertaa aviossa.Mutta kun kerran pääsee polkaseen niin se unohtuu.Vaikka kai se
        ero on kummankin syytä,ehkä seuraavalla kerralla on mahdollisesti viisaampi
        jos on.kun se ensimmäinen kerta tekee niin helvetin hyvää??Järki käteen ja
        aina avioehto jos ei ole ihan persaukinen????

        Kyllä siinä Petenkin tapauksessa olis pitäny kaks kertaa miettiä kun alkaa polkaseen.Bordellisakin ois päässy halvemmalla.


      • peräkammaripoika
        kyrpälä kirjoitti:

        Kyllä se on tyhmää ettei tehdä avioehtoa kun mennään naimisiin.Kunnei olla ekaa
        kertaa aviossa.Mutta kun kerran pääsee polkaseen niin se unohtuu.Vaikka kai se
        ero on kummankin syytä,ehkä seuraavalla kerralla on mahdollisesti viisaampi
        jos on.kun se ensimmäinen kerta tekee niin helvetin hyvää??Järki käteen ja
        aina avioehto jos ei ole ihan persaukinen????

        Onko Esko päässyt kertaakaan polkaiseen ?


      • homoseon
        peräkammaripoika kirjoitti:

        Onko Esko päässyt kertaakaan polkaiseen ?

        Jarmo tarkoittanee polkaiseen miestä?


      • kurpälä
        homoseon kirjoitti:

        Jarmo tarkoittanee polkaiseen miestä?

        Minua ei sitten homoilu kiinnosta pätkääkään.Olen täysin hetero!! Jos tähän ikään
        ei ole pillua saanut,niin tuskin sitä sitten saa koskaan??Mutta naimisiin en ikänä
        mene jossei Toivolansaaressa sitten joskus niin pahasti sekoo??


      • pillupylly
        kurpälä kirjoitti:

        Minua ei sitten homoilu kiinnosta pätkääkään.Olen täysin hetero!! Jos tähän ikään
        ei ole pillua saanut,niin tuskin sitä sitten saa koskaan??Mutta naimisiin en ikänä
        mene jossei Toivolansaaressa sitten joskus niin pahasti sekoo??

        Se on van toi Hoikkalan jampe kun noista sexi jutuista on kiinnostunu.Miesten keskeiset on sille kivempi puheenaihe mutta kyl se joskus pillustaki puhuu.


      • ylöjärvelle.mars
        kurpälä kirjoitti:

        Minua ei sitten homoilu kiinnosta pätkääkään.Olen täysin hetero!! Jos tähän ikään
        ei ole pillua saanut,niin tuskin sitä sitten saa koskaan??Mutta naimisiin en ikänä
        mene jossei Toivolansaaressa sitten joskus niin pahasti sekoo??

        Kävisikö Prouva Eskolle Prouvaksi niin kunta säästäisi
        häneen vuosittain menevät 25 000 euroa.


      • RouvaHoikkala
        ylöjärvelle.mars kirjoitti:

        Kävisikö Prouva Eskolle Prouvaksi niin kunta säästäisi
        häneen vuosittain menevät 25 000 euroa.

        Tulonsiirrot ja kunnallisvero huomioonottaen minun nettovaikutukseni Ikaalisten kaupungin kassaan on noin - 7000 euroa vuodessa. Tosin kaupungille tulee kustannuksia esim. lääkäripalveluista ja välillisesti muista kaupungin tuottamista palveluista esim. kirjasto ja kulttuuri.

        Uskallan väittää, että vuosittain kaupunki käyttää rahaa elättämiseeni alle 10 000 euroa!


      • hymyilevä.hiihtäjä

        Pelkkiin Prouvan vuokramenoihin menee tuo 10 000 euroa
        ja asunnon korjauksiin rajun elämän jäljitä toiset 10 000 euroa
        sekä varsinaiset elantokulut lakisääteisine etuineen myös
        10 000 vuodessa on veronmaksajain maksettava inarilaisen
        elättämisestä.


    • odottavan.aika

      Maksaako pete kenellekkään velkojaan? Ollaan kaverin kans ootettu jo aika monta vuotta.

      • ilman.jäit

        Ei Prouvakaan maksa eikä Eskon kotiväki.


      • seeeepeee
        ilman.jäit kirjoitti:

        Ei Prouvakaan maksa eikä Eskon kotiväki.

        Huhtasalon väkeä on ihan turha arvostella


      • kyrpälä
        seeeepeee kirjoitti:

        Huhtasalon väkeä on ihan turha arvostella

        Kyllä arvostella saa jos siihen olis aihetta,mutta luulen ettei sitä tänäpäivänä
        taida olla paljon aihetta??Kuolma korjaa velat eikä ikänä ole ulosottomies
        ovea kolkutellut?


      • aina_tulee_maksunaika

        Hakekaa peteltä velkanne pois,ei kai se niin perseaukinen ole.Itse en kehtaisi
        pitää kavereille velkaa pystyssä vuosia.


      • ärsytys
        kyrpälä kirjoitti:

        Kyllä arvostella saa jos siihen olis aihetta,mutta luulen ettei sitä tänäpäivänä
        taida olla paljon aihetta??Kuolma korjaa velat eikä ikänä ole ulosottomies
        ovea kolkutellut?

        Se hoikkala haluaa vaan ärsyttää sua esko.mikähän sitäki oikeen vaivaa??


      • pokkaaaa
        aina_tulee_maksunaika kirjoitti:

        Hakekaa peteltä velkanne pois,ei kai se niin perseaukinen ole.Itse en kehtaisi
        pitää kavereille velkaa pystyssä vuosia.

        Petellä on enempi pokkaa


      • kop.kop.kop
        kyrpälä kirjoitti:

        Kyllä arvostella saa jos siihen olis aihetta,mutta luulen ettei sitä tänäpäivänä
        taida olla paljon aihetta??Kuolma korjaa velat eikä ikänä ole ulosottomies
        ovea kolkutellut?

        Ei ulosottomies mutta entä Hoikkala?


      • Hoikkalalla ei ole mitään etuoikeuksia tällä palstalla!


    • kuulin.vaan.velasta

      Oliskoos Pekka ottanu talteen ne Peten kauhat ja piikit?Peten talo on keskellä sen maita ja se on lohkastu Pekan tiluksista.Pete on ollu Pekalle velkaa vuosikaudet eikä kuulemma suostu maksaan kun jokku muut ei oo makkanut Petelle omia velkojaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe