Biologinen kello ja treffipalstat

PoBo

Oletteko huomanneet miten yli 30-vuotaiden naisten tikittävä biologinen kello näkyy treffipalstoilla? Joutuvatko naiset laskee extreme-vaatimustasojaan, kun tajuavat, että aika käy vähiin? Näyttää olevan paljon tapauksia, joilla ei ole lapsia mutta haluaa sellaisen ja ikää on 30 tai jopa yli 40.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkku-mut-en-renttu

      Olen huomannut. En halua enää. Naisilla on jo lapsia mutta heille ei kelpaa kunnollinen mies vaan rentut pettäjät kelpaa.

    • tositarkoitus.mies

      Minun mielestäni on kyllä toisin päin, eli yli 30-vuotiailla ei näytä olevan mitään kiirettä mihinkään. "Olen täällä vain katselemassa", "en ole hampaat irvessä", "katsotaan jos vaikka kehittyisi jotain enemmänkin" jne. Tuntuu olevan vaikea löytää naista, joka oikeasti haluaisi parisuhteen ja lapsia.

    • 4plu6

      Deittipalstojen naiset eivät ihan ymmärrä realiteetteja, sitä mille tasolle hedelmällisyys on 35 v pudonnut, puhumattakaan yli 40v.

      35v naiset jotka eivät ole siideröityneet ja kasvonpiirteetkin ovat viehättäviä, joilla on kaksi maisterintutkintoa ja koira, hakevat sitä prinssiä jota ei ole ja joka ei ketään heistä ottaisi. Prinssi kun saa nuoremman ja täysipäisemmän naisen (koska pääsääntöisesti 35v sinkut ovat sinkkuja ihan aiheesta) ilman koiria.

      Sitten vielä he hakevat lapsetonta miestä, ymmärtämättä että käytännössä kaikki vapaat siitokseen kelpaavat miehet on jo kertaalleen siihen käytetty.

      40 nainen sitten mummoutuukin, estrogenituotannon hiipuminen tuhoaa lantio/vyötärösuhteen ellei siideri ja sipsit ole jo aiemmin.

      Tällöin kumppani on sitten syytä katsoa pappasarjasta.

    • 30plus

      No en ole huomannu. Itselläni samainen kello tikittää ja hakusessa olisikin ikäiseni päälle 30v nainen joka haluaisi perhettä perustaa mutta eipä ole minulla kysyntää yhtään joten ei kohdalleni ole ainakaan osunut ainoatakaan jolla se kello tikittäisi.

    • Elämänkevät74

      Ne joilla ei vielä lapsia ole, ovat tikittäviä aikapommeja. Kiire, eikä kunnolla mietitä rauhassa, että sovitaanko yhteen. Pelottaa että jättävät ehkäisynkin tarkoituksella pois, kortsusta en luovu.
      Tai sitten käy ilmi, että todellakin vaatimukset ovat huimia... Siis ihan käytöksenkin tasolla. Kun kerran sanoo väärän lauseen, niin vedetään herneet nenään. (Kuten eräs lapseton sinkku, joka lopetti miellyttävän 2kk deittailun sen takia, että sanoin etten pidä eräästä TV-sarjasta pätkääkään. Tästä nainen päätteli, ettei meidän arvomaailma kohtaa... Päivää aiemmin nainen oli sanonut olevansa oikein onnellinen, että tapasi minut. No, siinäpä etsii täydellistä vastakappalettaan.;))

      Mutta sellaiset naiset joilla on jo lapsia, eikä ole halua enempää lapsia saada, tutustuvat mielluusti rauhassa. Heillä ei ole hoppua, ja on realistinen käsitys parisuhteestakin. Useimmiten... Eivät halua heti yhteistä arkea ja jatkuvaa tiivistä oloa. Toki sitten heidän kanssa niitä biologisia lapsia tuskin saa, mutta onko sillä sitten väliä. Henkilökohtaisesti minulle ei ole väliä. Pidän lapsista, mutta saa ne olla naisella valmiinakin. Kahteen naiseen olen kunnolla ihastunut, yhteen jopa rakastunut. Mutta sitten naisten tahoilta suhde on loppunut. Ei mitään suurta draamaa, vaan ei vaan tarpeeksi kiinnostusta heidän puoleltaan.

      Lapsettomien kanssa tuntuu että sitä suurta draamaa tulee ihan mitättömistä asioista...

    • ase234

      Muistelen "lämmöllä" niitä 30 v naisia, joita tapailin :) Sellasella pienellä sarkasmilla..

      Ei ollut edes yhden kerran, kun ekojen tai toisten treffien jälkeen keskustelu kääntyi perheeseen, lapsiin - Ja jos esim. 35v nainen sanoo ääneen tyyliin:"Ai sulla ei ole lapsia? Minullakaan ei ole VIELÄ lapsia." Niin itsellä nousee niskassa heti karvat pystyyn.

      Jos nyt realistisesti miettii, et menee tovi, ennenkuin toisen oppii tuntemaan. Itelle jokunen kuukausi. Siitä sitten lähdetään sovittelemaan elämiä yhteen ja jossain vaiheessa vuoden parin seurustelun jälkeen muutetaan yhteen.. Tuon jälkene alkaa vasta se oikea testi suhteelle, kun molempien arkielämä kohtaa - ja nykyään kun katsoo ihmisiä, niin eihän se suhde tunnu kestävän monellakaan sitä. Eli siinä menisi sitten jokunen vuosi, kun elämien rosoiset kulmat saadaan yhdessä hiottua sellaisiksi, ettei se ole vain sitä tulta ja tappuraa, sekä myöhemmin erota ja palata ja erota jne.

      En ite ainakaan harkitsisi tuoda lapsia tähän maailmaan katselemaan avioeroperhettä.

      No, mitä tuohon menee aikaa sitten? Se 5 vuotta vähintään, ennenkuin olisin valmis hankkimaan kenenkään kanssa muksuja. Tuollainen tikittävä vauvakone ei odota tuota aikaa tuon ikäisenä, ja monelle se on todellakin myöhäistäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe