juteltaisko mukavia?

Red_ink

Moi.

Ajattelin nyt laittaa uuden aiheen tulille kun tuntuu, että alkaa yksinäisyys painaa liikaa.

Olen hyvin sosiaalinen ja avoin tyyppi, muut huomioon ottaen. Tykkään kuunnella ja kun alku-ujous hälvenee niin tykkään hirmuisesti myös puhua :D

En ymmärrä noita seksiseuranhakuja ja sellasia mitkä tuntuu olevan enemmän sääntö kun poikkeus joka ikisellä nettipalstalla. Alkaa kyllästyttää ja turhauttaa kun heti pitäs päästä rämpyttämään riemurasiaa tai saada vähintään kuva siitä.

En ole mikään kuiva ja vanhanaikainen, mutta miksi pitäisi jättää paras vaihe väliin kun tutustuu uusiin ihmisiin, eli se, että saa oikeasti _tutustua_ siihen ihmiseen? Miksi on niin kauhea kiire heti mennä sänkyyn? Ihmettelen.

Olis mukavaa vaikka sähköpostilla tai kik viestimen välityksellä vaihtaa kuulumisia jne. Näin kesän alkaessa on aikaa lähteä kiertämään Suomea ja olis todella hienoa jos tämä kesä toisi jotakin mukanaan :)

Näitä asioita pyörittelee päässään 25v hieman butch-henkinen nainen Jyväskylän lähellä.

Sähköposti: [email protected]
Kik: red_ink90

Tätä saa käyttää muutkin vapaasti jotka kaipaavat juttuseuraa :)

Viestiä kehiin!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meitänerilaisia

      En minäkään ymmärrä miksi ihmiset laittavat keskustelupalstoille oman treffi-ilmoituksen, koska treffipalstat on ihan erikseen ja keskustelupalstat on tarkoitettu keskusteluun eikä treffi-ilmoitteluun...

      Yhtä hyvin sinäkin olisit tuon saman tekstin voinut laittaa treffi-ilmoitukseen ja sen ilmoituksen tuonne Suomi24:n treffiosioon:
      http://treffit.suomi24.fi/site/login

      En minäkään etsi pelkkää seksiseuraa, mutta jos joku sitä etsii niin antaa etsiä. Meitä on moneen junaan. Sekin vaikuttaa mistä ja miten etsit seuraa. Jos etsit ravintolasta seuraa on luonnollisempaa, että sieltä helpommin tarttuu pelkkää seksiseuraa hakevia mukaan. Voithan suoraan sanoa sille ihmiselle, että et hae vain seksiseuraa. Samoin voit treffi-ilmoitukseen laittaa suoraan, että et hae pelkkää seksiseuraa. Jos tapaat ihmisen niin sano hänelle suoraan, että et hae vain seksiä ja osoitat tämän konkreettisesti sillä, että et itse mene hänen kanssaan heti sänkyyn.

      • Totta, niin olisin. Päätin kuitenkin olla tekemättä treffi profiilia, kun en koe sitä itselleni tarpeelliseksi.

        Aiheeseen pystyy helposti kommentoimaan ja keskustella voi muutenkin vaikkei juuri minulle halua viestiä laittaa :)

        Juu, on itsestäänkin kiinni mennäänkö sinne sänkyyn heti, vai sitten tutustumisen jälkeen.

        Meitä on moneen junaan, ei voi välillä kun ihmetellä, mutta kukin tyylillään. Toisaalta taas erilaisuus on rikkaus.


    • juttuseuraavain

      Voisin kaivatakin juttuseuraa, mutta kysyn ensin, onko sulla jotain yläikärajaa? Mun kanssa ei tarvitse rämpytellä mitään ja kuvatkin saa jäädä ottamatta.

      • Ei sitten minkäänlaista, kuhan ei alle 18v :)


    • miellyttävälukea

      Hei, kirjoituksesi on poikkeuksellisen selkeä ja riittävän informatiivinen. Monasti täällä näkee sellaisia hakuja joihin ei laiteta yhteystietoja heti, eikä edes vaivauduta kertomaan muuta kuin kaivataan seuraa. Toivon että muut ottaisivat mallia sinun avauksestasi ja tästä ketjusta tulisi oikein pitkä.

      • Voi kiitos :) toivotaan, että tulisi juttua. Olishan se mukavaa saada kunnon keskustelu aikaan 8)


    • psn1

      satutko tykkäämään konsolipeleistä?

      • Kyllä mä jonkin verran pelaan, we on ihan mukavaa ajanvietettä. Skyrim esimerkiksi on yksi suosikkipeleistä. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe