Mikä Tarjaa Vaivaa?

IhmeMuijja

Tarja on taas "avautunut" Seiskan sivuilla. Tässä ei sinänsä ole mitään uutta, jos oma lahjakkuus ei riitä viemään uraa eteenpäin on katsottava taaksepäin ja haalittava pisteitä sieltä mistä niitä kenties saa ja uppoaahan tämä joihinkin niinkuin tälläkin foorumilla tiedämme.
Asia mikä minua vaivaa on tuo kuva Tarjasta, katsokaa nyt noita silmiä. Niistä on pilke ja elämänriemu kadonnut kokonaan. Katse on pikemminkin pelokas, jopa kauhua ja epätoivoa kuvastava. Ikäänkuin Tarja huutaisi silmillään että "auttakaa minua". Kaikki asiat eivät ole kohdallaan ja tästä saattaa kieliä välirikko Mike Terranan kanssa. Tuo katse ei ole onnellisen ihmisen katse, päinvastoin, pikemminkin riutuneen ja pelokkaan ihmisen katse sanon minä.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tarja-Turusella-kylmat-valit-ex-yhtyekavereihin-He-eivat-merkitse-minulle-enaa-mitaan/1072428
Loppuhuomautukseksi on todettava että Tarjan karisma ei edelleenkään riitä siihen että hänen asioitaan vatvottaisiin hänen omalla foorumillaan, sääli.

25

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarjisti

      "Asia mikä minua vaivaa on tuo kuva Tarjasta, katsokaa nyt noita silmiä. Niistä on pilke ja elämänriemu kadonnut kokonaan. Katse on pikemminkin pelokas, jopa kauhua ja epätoivoa kuvastava."

      Hyvin laitettu. Mutta ei se silti pois muuta sitä että yhtye kuulosti Tarjan aikana paljon paremmalta..

    • seiskallapäähän

      Miten hän jaksaa kymmenen vuotta märehtiä yhtä ilkeää kirjettä? Antaisi jo olla, tuollainen katkeruus on huonoa pr:ää.

      Itse erottaminen tuskin vaivaa Tarjaa, koska hän itse halusi lähteä bändistä ja koki olevansa vierailija.

      Hän haluaa siis tavata Anetten? Miksi ihmeessä, siksikö että yhdessä haukkuisivat Tuomasta joka on molemmille antanut uran ja h****tisti rahaa? Kovin on kiitollisia leidejä.

      • ddsdfreges

        Minun mielestä taas nimenomaan se erottaminen vaivaa... Ehkä Tarja viimeinkin on ymmärtänyt, kuinka suuren virheen teki puhuessaan, ettei enää tarvitse Nightwishia? Tarjan sooloura ei (ainakaan minun silmiin) lähtenyt niin loistavasti liikkeelle kuin mitä Tarja oli odottanut. Nightwishissa Tarjasta olisi voinut tulla jotain suurta. Kymmenen vuotta on kuitenkin aika pitkä aika itkeä yhden kirjeen takia, kyllä taustalla pitää olla jotain muutakin.


      • Tarjisti

        Niimpä. Tumppi sanoi ettei hän kauna mitään kaunaa. FacePalm. Noh minkäs teet. Ehkä ei Tumppia ja Nightwishia tulla kuulemaan yhdessä enää koskaan.

        "Nightwishissa Tarjasta olisi voinut tulla jotain suurta. Kymmenen vuotta on kuitenkin aika pitkä aika itkeä yhden kirjeen takia, kyllä taustalla pitää olla jotain muutakin."

        Niin. Onhan se kyllä vähän harmi juttu se.


      • Nightwish_4ever
        Tarjisti kirjoitti:

        Niimpä. Tumppi sanoi ettei hän kauna mitään kaunaa. FacePalm. Noh minkäs teet. Ehkä ei Tumppia ja Nightwishia tulla kuulemaan yhdessä enää koskaan.

        "Nightwishissa Tarjasta olisi voinut tulla jotain suurta. Kymmenen vuotta on kuitenkin aika pitkä aika itkeä yhden kirjeen takia, kyllä taustalla pitää olla jotain muutakin."

        Niin. Onhan se kyllä vähän harmi juttu se.

        Ei muuta kun seuraa tähteäsi, me vähä-älyiset teinit fanitamme nykyistä Nightwishia kybällä..


      • itseasiassaeiteini
        Nightwish_4ever kirjoitti:

        Ei muuta kun seuraa tähteäsi, me vähä-älyiset teinit fanitamme nykyistä Nightwishia kybällä..

        Olen puolivuosisataa tätä maailmaa katsellut ja viimeiset kymmenen vuotta säälinyt vahvaleukaiseen kanttoriopiskelijaan rakastuneita, ilman elämää vaeltavia trolleja:)

        Vaikeata katsella Turusen alamäkeä. Se Voicekin...kun 38 vuotias nainen näyttää itkuntuhruiselta viiskymppiseltä niin ei ihme jos "tarjoholistit"voivat vielä huonommin...


      • JebaJep

        Olenko tyhmä, kun en tajua kenestä puhutaan nimellä "kanttoriopiskelija"? Ja mikä ihmeen vahvaleukainen?


      • likeRidgeForrester
        JebaJep kirjoitti:

        Olenko tyhmä, kun en tajua kenestä puhutaan nimellä "kanttoriopiskelija"? Ja mikä ihmeen vahvaleukainen?

        Jebajep, olet tyhmä, otan osaa. Konttariopiskelija on itsestäänselvyys kaikille Nightwish faneille ja vahvaleukaisuudella viitataan tietyntyyppiseen kasvojen luustoon. On mielenkiintoista seurata leveneekö Tarjan leuat ajan kanssa niinkuin Teemu Selänteen jonka leukaperät alkavat olla yhtä leveällä kuin hartiatkin, heh. Toivottavasti Tarja ei syö samoja lääkkeitä kuin Teemu. Hui kauhistus.


      • jkashdh
        JebaJep kirjoitti:

        Olenko tyhmä, kun en tajua kenestä puhutaan nimellä "kanttoriopiskelija"? Ja mikä ihmeen vahvaleukainen?

        Tarja Turunen aloitti kanttori-urkurin opinnon Kuopion Sibelius Akatemian toimipisteessä aikoinaan. Pian kuitenkin Nightwish vei hänet mukanaan, ja opinnot jäivät kesken. Myöhemmin 1990-luvun alkupuolella Tarja kuitenkin hakeutui opiskelemaan klassista laulua ja musiikkia Saksaan, opiskeli siellä 3 lukuvuotta ja suoritti tutkinnon. Tarjalla on korkeat poskipäät niin kuin monella itäsuomalaisella, ja minusta siitä ei kannattaisi irvailla.


      • korjataan
        jkashdh kirjoitti:

        Tarja Turunen aloitti kanttori-urkurin opinnon Kuopion Sibelius Akatemian toimipisteessä aikoinaan. Pian kuitenkin Nightwish vei hänet mukanaan, ja opinnot jäivät kesken. Myöhemmin 1990-luvun alkupuolella Tarja kuitenkin hakeutui opiskelemaan klassista laulua ja musiikkia Saksaan, opiskeli siellä 3 lukuvuotta ja suoritti tutkinnon. Tarjalla on korkeat poskipäät niin kuin monella itäsuomalaisella, ja minusta siitä ei kannattaisi irvailla.

        Minulle tuli 10 vuoden virhe ed. postauksessa. Tarja Turunen opiskeli Saksassa 2001 -2003.


      • dddddddddd

        Korkeat poskipäät on minusta kauniit, tulee luusto hyvin esiin, ei oo perinteinen suomalainen pullamössönaama


    • Nightwissh

      Tarja on lahjakas, sitä ei voi kieltää, vaikkei menestys välttämättä sen puolesta puhuisikaan. Olet aivan oikeassa siinä, että Tarjan silmistä ei elämänriemua löydy. Olisiko niin, että kymmenen vuoden takainen välirikko vaikuttaa edelleen, vaikka Tarja sen niin kovasti tahtookin kieltää?

    • kaikkieiymmärrö

      Tarja: "kasvoimme jo bändiaikoina erillemme".
      Joten lähtö oli oikea veto. Nykyään floorin aikana tuomas puhuu bändistä nimellä "toinenperhe" joka munmielestä kertoo jostain.

      • pääasiaettä

        Hyvä että pääsivät Turusesta eroon, puhumattakaan ruotalaisesta pop-laulajasta...


    • lalalalaaaaa

      Tarjahan on voinut puhua tunnin aivan muita asioita ja kun toimittaja on kysynyt oliko syy Argentiinassa asumiseen NW-erossa ja onko hänellä tullut useasti mieleen olla yhteydessä vielä poikiin, niin toki hän on noihin vastannut. Niistä on sitten juttu kasattu, muu aineisto jätetty käyttämättä. Toimittajat kirjoittaa juuri mitä haluaa.

      Älkää aina sättikö näitä entisiä solisteja. Hienoa työtä tekeivät sekä Tarja että Anette. Respect!

      • kolmejuttua

        Katsoin tarkemmin Seiskan haastatteluja Tarjasta. Juttuja oli päivätty 14., 15. ja 17.5.15, eli kyllähän Tarja on puhunut haastattelussa ainakin kolmesta aiheesta, joista on kustakin kirjoitettu pieni juttunsa.
        Minä tunnustan Tarjan ja myös Anetten ansiot, mutta en siedä sitä, kun nämä naiset syyttävät erosta vain toista osapuolta eivätkä myönnä omia virheitään.


      • Drtyu

        Aivan turhaa jauhaa enää kymmenen vuoden takaisista asioista. Faktaa on se että Tarjalla eivät henkilökemiat toimineet bändin poikien kanssa siksi sai potkut samoin kävi Anetten kanssa. Ei tuo nyt ole bänditouhuissa mitenkään poikkeuksellista.


    • Diagnoosi

      Tarjaa vaivaa argentiinalainen kabulismi, on päässyt jo aika pahaksi.

    • antakeeolla

      Tarjalta kysellään aina joka mediasta tuosta ja hän vastaa asiallisesti, Tarja olisi voinut rahastaa ja mässäillä tällä aiheella joka paikassa jos olisi halunnut, ei ole mitenkään haukkunut poikia tai kertonut paljastuksia. Anettehan se on enemmän lörpötellut menemään. Tarja on vaatimaton fiksu lady , hän haluaa pärjätä nyt omillaan . Ja Tarjahan myönsi että kaikki oli huonoja kommunikoimaan bändissä , eli minusta oaa mennä itseensä, lopettakaa jo Tarjan mollaaminen ja antakaa hänen mennä eteenpäin ja tehdä töitä . Monét bändit kasvaa erilleen ja hajoaa, se on elämää. Tarja on myös toivonut pojille hyvää ja syy miksi etäiset välit koska erotus oli huonosti hoidettu, Tuomas myöntänyt sen itse. Tarja on myös kehunut uusia Nightwishlaulajia.

      • notuotanointuomas

        Kyllähän ne Tarjan mollaajat ovat vähissä.

        Holopaista kyllä tälläkin palstalla jaksetaan mollata - onneksi maailmalla häntä pidetään nerona ja kiitetään musiikista.

        Se on kuitenkin se A ja O.

        Musiikki...


    • meikkituomastaitkettää

      No, ei kyllä mullekaan merkitse joku Nightwish bändin jäsenineen yhtään mitään. Naurettavia spedejä koko porukka, kosketinsoittaja ja basisti etunenässä. Hirveitä pellejä.

      Ymmärrän kyllä Turusta. En minäkään tollasessa roskabändissä olisi halunnut laulaa. Ja Holopainen oli katkera kun ei saanut Tarjalta ja piti antaa potkut. Voi Tuomas-rukkaa, tippuu meikkisilmistä naisen kyyneleet kun ei tullut pesää ((((;;;;

      • nightwishparastamusaa

        Oliko muuta?


      • kukamuukaanmuka_

        " Holopainen oli katkera kun ei saanut Tarjalta ja piti antaa potkut"
        Tuskin on moni muukaan saanut, vaikkakin eihän sitä julkisesti arvaisi lähteä julistamaan kovinkaan moni.


      • eihänsiltäsaa
        kukamuukaanmuka_ kirjoitti:

        " Holopainen oli katkera kun ei saanut Tarjalta ja piti antaa potkut"
        Tuskin on moni muukaan saanut, vaikkakin eihän sitä julkisesti arvaisi lähteä julistamaan kovinkaan moni.

        Ainoat joltka siltä saa ovat latinomiehet lentokentillä...


      • pysyisivaanargentiinassa

        Mitä helv**in meuhkaamista tästä Tarjasta. Kuivuneen näköinen käppänä joka nelikymppisenä tulee näyttämään samalta kuin Aira Samulin 85 vuotiaana. Luotaantyöntävä ihmiskunnan jakojäännös ja Luojan prototyyppi jollaista en haluaisi ystäväpiiriini mistään hinnasta. YÖK!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe