Oletko aivo-orja?

iloinen_naurajaa

Oletko pastoriesi nöyrä alamainen eli aivo-orja? Maksatko säännöllisesti kymmenyksiä kirkolle ja annatko rahallisia "uhrilahjoja"?

Opettele ajattelemaan itsenäisesti ja ala ateistiksi. Säästät rahasi ja mielenterveytesi.

18

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaanurputat

      Sun kaltaistas meistä ei tule.

      • iloinen_naurajaa

        Hei pyhpyh!!! Karu totuus taas kirpaisee sinua ja kovaa! :-):-):-)


      • pyhpyh
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Hei pyhpyh!!! Karu totuus taas kirpaisee sinua ja kovaa! :-):-):-)

        Tuomiopäivä sitten kirpaisee sinua. KOVAA.


      • iloinen_naurajaa

        Hei pyhpyh! Mitään tuomiopäivää ei koskaan tule hahahahahahaahaahahahahaahahaa!!! :-):-):-)


    • Exadventistiparka

      En maksa kymmenyksiä enkä anna mainitsemiasi "uhrilahjoja" millekään kirkolle.
      Ajattelen itsenäisesti, enkä ala ateistiksi, ja varsinkaan en katso rahan säästämiseksi rahojeni tuhlaamista kalleisiin skottiviskeihin mielenterveyden ylläpitämiseksi.
      Et oikein vakuuttanut.

      • iloinen_naurajaa

        Olet silti Raamatun kirjoittajien aivo-orja, joka elää jumalharhoissa.


    • Suicide.nut

      Mulla ei olisi mittän sitä vastaan jos saisi 100kg pastorin mieheksi. Alistuisin mielelläni. Niin monta lasta kun pastori haluaa.

      • palautankymmenykset

        Minä en maksa kymmenyksiä vaan palautan kymmenykset Jumalalle sen mukaan, kun hän on minua siunannut.


      • Laskee.sisään

        100 kg kymmenysvaroilla lihotettu pastori ei löydä sinua persvaostaan ja siksi hän jo kiirehtii toisen luokse sielunhoidollisessa toimessaan. Pahan olon saa parhaiten ulos pinnistelemällä ja laskemalla ilmoille mahtipontisen jumalallisen pierun. Vielä kun muistaa tuon kaiken tehdä palavan kynttilän edessä.


    • persoonallisuushäiriöt

      Ymmärtääkö aloittaja, mitä tarkoittaa "uskonnonvapaus".
      So. maassamme lakiin kirjoitettuna. YK- lakiin kirjoitettuna.
      Siis mikä aloittajalla on ongelma?

      Ymmärrän kyllä, että luonnehäiriöisellä ei ole kunnioitusta lakia kohtaan.
      Se tulee esiin suun tunnustuksessa, että esim. viinaa kannetaan lainvastaisesti alaikäiselle.

      Mutta, miksi teet näin? Mikä persoonallisuudessasi mättää?

      Oletko koskaan pysähdynyt tämän asian edessä?

      • iloinen_naurajaa

        Uskonnot pitää tuhota.


      • pyhpyhjapyh
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Uskonnot pitää tuhota.

        Sinä olet siis murhaaja.


    • No itse en kuulu mihinkään kirkkoon tai lahkoon tai "eri seuraan" .. joten minua ei aivopese kuin Jumalan Sana ja se antaa täydellisen vapauden kulkea tietään kohti sitä valtakuntaa jossa oikeudenmukaisuus ja rakkaus asuu, jo tietä kulkiessa oppii yhtä ja toista... mikä on ilon aihe kaiken aikaa.

      Valitettavasti on maailma täynnä näitä enemmän tai vähemmän karismaattisia lahkoja joissa todella aivopestään ihmisiä uskomaan ties mihin .. aina vajavaisen kuolemattomuudesta ja ikuisen piinan jumalista alkaen ... siellä petetään niitäkin ihmisiä jotka hyvässä tarkoituksessa jättävät kirkon sen väljähtäneen ja harhaisen .. opetuksen .. tai miksi sitä nyt voisi sanoa tähden?

      Minun mielestäni maailmassa ei ole yhtään täydellistä .. ei ihmistä eikä kirkkoa, .. mutta Adventtikirkon opit ovat minunkin mielestäni kiinnostavia ja lähellä niitä Raamatun salaisuuksia joita paljastuu nyt tässä lopun ajassa - mutta niinkuin aina ... on usko ihmisen - ei kirkon.

      alex

    • iloinen_naurajaa

      Adventismi on aivo-orjuutta puhtaimmillaan.

      • pyhpyhjapyh

        Sinä olet kannabiksen aivo-orja ja VALEHTELIJA.


      • pyhpyh

        Sinä olet USA:sta kotoisin olevan vakehtelevan rahan ahneen lahkon aivoton orja.


      • iloinen_naurajaa
        pyhpyhjapyh kirjoitti:

        Sinä olet kannabiksen aivo-orja ja VALEHTELIJA.

        En ole kannabiksen aivo-orja. Kannabiskukinnot ja minä teemme YHTEISTYÖTÄ sulassa sovussa ja harmoniassa. Minä kasvatan, kastelen ja valaisen häntä. Ja kun kannabis on kukkinut, on sadonkorjuun aika. Hamppu katkaistaan ja kuivataan ja kukinnot laitetaan säilöön pakastimeen.


      • iloinen_naurajaa
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        En ole kannabiksen aivo-orja. Kannabiskukinnot ja minä teemme YHTEISTYÖTÄ sulassa sovussa ja harmoniassa. Minä kasvatan, kastelen ja valaisen häntä. Ja kun kannabis on kukkinut, on sadonkorjuun aika. Hamppu katkaistaan ja kuivataan ja kukinnot laitetaan säilöön pakastimeen.

        Niin monta aivo-orjaa tällä palstalla, että oikein hirvittää. Jotkut ovat päässeet lahkoista eroon, mutta se on vasta ensimmäinen askel. Seuraava askel on irtautua USKONNON aivo-orjuudesta. Se tarkoittaa Raamatun, Koraanin ja muiden satujen hylkäämistä.

        On siis aika kasvaa aikuiseksi ja lopettaa uskominen satuolentoihin aivan kuten lopetimme uskon Joulupukkiin ja hänen tonttuapureihinsa. Ei ole vaikeaa!

        Ollaan vapaita, tämä on mukavaa!!! :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe