Kuulakärkikynä ja tulostinpaperikauppa ei vedä

suomentulevaisuus234

Suomen entinen myyntivaltti kuulakärkikynä ja tulostinpaperikauppa ei vedä, koska loispummiyrittäjät ovat lopettaneet työsopimusten solmimisen. Syynä lienee vuosittain aleneva loispummiyrittäjien älykkyysosamäärä, eli ei osata laatia edes työsopimuksia itse, joten soitetaan TE-keskukselta ilmaista apua (myös työntekijöiden muodossa). Toisaalta loispummiyrittäjät ovat myös tulleet entistä ahneemmiksi eivätkä halua enää maksaa kenellekään palkkaa ja kantaa yhteiskuntavastuutaan. Osa heistä teeskenteleekin niin tyhmää, ettei muka työsopimuksen solmiminen onnistu, kun soittavat TE-keskukseen. Osa toisaalta on vain niin tyhmä, ettei paperin laatiminen onnistu.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TEasiantuntija

      Minä tilaan paperia ja kyniä loispummiyrittäjiltä. Minulla on kyniä pöydän alla ja kaapeissa noin 4000 laatikollista. Tulostuspaperia olen yrittänyt käännellä pöydän päällä eri asentoihin, mutta ei siihen mitään tekstiä tai kivoja kuvia tulostu. Taisivat huijata ja myydä tavallista paperia. Asiaa pitää kysyä tietokonevastaavalta, kun hänellä alkaa mielisairaalan avohoitojakso.
      Loispummiyrittäjät eivät osaa lukea ja kirjoittaa, siksi he eivät voi tehdä työsopimuksia. Minä osaan kirjoittaa ja lukea, siksi pääsin virkaan suoraan kansakoulusta. Usein en vaan ymmärrä lukemaani. Orjatyövoimaa joudun järjestämään viinaa ja huumeita vastaan loispummiyrittäjille. Tilaan heiltä myös tusseja, niin saan vastineeksi rauhoittavia pillereitä. Paksuilla tusseilla hoidan seksielämäni, yksin.

      • arvuuttelijamies

        Hei anteeksi kun kysyn, mutta mahdatkohan sinä olla tämmöinen loisvirkailija TE-keskuksesta? Tuli vain mieleeni.


    • Jaahas_ja_edelleen

      Eikö Sinun sairaaseen mieleen mahdu mitään muuta kuin typeriä juttuja "loispummeista"?
      Menepäs ja kysy, jos pääsisit vaikka ohjattuun ulkoiluun! Leipominenkin laitoksen keittiöllä voi olla hyvää mielenterapiaa.

      • hakeuduhoitoon

        Nämähän ovat erittäin hyviä juttuja. Piristävät jopa loispummiyrittäjienkin mieltä enemmän kuin vaikka tuo "juomakokeilu"-ketju. Olet selvästi syvästi masentunut, kun asenteesi on noin negatiivinen. Vapauta työpaikkasi heti terveemmälle työttömälle ja hakeudu hoitoon välittömästi!


    • hyväketjumies

      hyväketjumies

    • hyväketjumies2

      hyväketjumies2

    • tääketjumies

      tääketju

    • täätottamies

      täätottamies

    • KakkaMOPA

      LOL!

    • mukavaaluettavaa

      mukavaaluettavaa!

    • mukavaaluettavaa

      mukavaaluettavaa!

    • mahtavatnaurut

      Nohevaa kirjoittelua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe