Kampaaja hakusessa

Kampaajahukassa

Tietääkö kukaan RAUHALLISTA, hyvää Kampaamoa ?
Olen käynyt pitkään Rovakadulla eräässä kampaamossa, nyt sinne tuli tuolivuokralle sellainen äänekäs kampaaja (mies), että rauha meni siinä paikassa. Miten ei osata huomioida toisia asiakkaita ? En halua mennä sirkukseen ja huomionhakusen kampaajan käsittelyyn.

58

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lettipitkä

      Miten kotikampaajat ?

    • Harmaat_taloushiukset

      Kotikampaamot ovat rauhallisia paikkoja. Ja edullisia, koska niiden ei tarvitse maksaa veroja. Ainakaan omasta mielestään. Vai onko kotikampaajilla oikea kassapääte, mistä saa asianmukaisen kuitin?

    • KotiÄippäRovaniemeltää

      Suosittelen Vaulaa Pekankadulla!

      • KampaajaHukassa

        Eikö Vaulassa ole aika hälinä, kun monta tekijää ?


    • Oppirahatmaksettu

      Minä taas tarvitsisin kampaajaa, joka osaisi leikata luonnonkiharan tukan. Kaikille keritsijöille ei uskalla mennä. Voipi tulla susi.

    • Suositteluni

      Minä ja meidän perheenjäsenet käydään Ounashiuksessa Ounasvaaralla, vaikka asutaan toisella puolella kaupunkia. Siellä on näppärä kampaajarouva, joka osaa leikata pojan ja tyttäremme sekä meidän hiukset. Siellä on rauhallista ja mukava tunnelma.

    • auttakaahädässä

      Olenkohan samassa tilanteessa. Sitä "sirkusta" ei kyllä jaksa kuunnella. 2 kertaa olen kuunnellut ja en ottanut nyt uutta aikaa. Hakisin minäkin uutta kampaajaa. tuo rauhallinen ilmapiiri itselle myös tärkeä !

    • saaaraa

      taigatakussa kansankadulla olen käyny ja tykänny

    • Petettyasiakas121

      Tietääkö kukaan sellaista kampaamoa missä olisi vain yksi/kaksi tekijää, eikä mitään hirveää hälinää ? Etsin RAUHALLISUUTTA, ja AMMATTITAITOISTA tekijää ! Harmittaa todella että tuollainen häslääjä ja itsekeskeinen "ammattilainen" tulee ja sotkee kampaajan ja asiakkaan välit. Tunnelma meni pilalle !

      • pikkumyy13

        mene nivavaaraan ollosen tarjalle. se osaa leikata ja hyvin.itse käyn myös siellä ja hyvä on palvelu eikä ole muita siellä, saa puhua mitä itse haluaa on ykityissuoja eli ei kukaan puhu eteenpäin..


    • MieskampaajaRoi

      Korkalonkadulla on Mies kampaaja ja siellä on rauhallista. Suosittelen

    • Seuraanmyös

      Seuraan, hakusessa samasta syystä kampaaja !

      • pikkumyy12

        nivavaarassa on yksi hyvä kotikampaamo jota suosittelen lämpimästi. kampaaja on tarja ollonen.


    • Nina1980

      Axonissa oon itse käyny jo vuosia, siellä on 2 naista tekemässä, pitkän linjan ammattilaisia molemmat. Suosittelen!

    • Vjgbn

      Blondie keskustassa. Monesti olen käynyt ja aina tyytyväisenä lähtenyt.

    • kampaajatarvitsee

      Tämä rauhaton Kampaamo oliko Freedom ? Siellä tunnelma muuttui kun tuli tämä uusi vuokralainen. olen kahdesti käynyt, mutta kyllä nyt vaihdan kampaajaa. En itsekään kehdannut sanoa miksen enää voi tulla. Hakusessa olisi uusi paikka. Seuraan keskustelua

      • ihmeissäni

        Oikeaan osuit


      • hajupommi

        Lauloi karaokea, ja sillä pääsi paukku = pieru. Todella nolo tilanne
        hirveä lemu, sanoi karaoken vetäjä


    • punapää36

      Kampaaja muutti pois ja olen aivan hukassa. Minne mennä ? En halua mennä missä monia kampaajia.

    • gdkghlsdigslie

      Hajusteeton hiusvintti on minusta ollut rauhallinen paikka, ja leikannut omat hieman laineikkaat hiukset nätisti :)

    • pettynytkampaajaan

      se sälli etelästä pilas mun hiukset. tulipa seuraava kampaaja kerta kalliiksi. en suosittele missään tapauksessa. ei oo ihime että mainostaa pittää joka lehdessä

    • Onnentyttö15

      No kyllä tätä MIESkampaajaa parempaa saa tästä kaupungista hakea! Ihan loistotyyppi... Voi taivas mitä murjottajia, katsokaa peiliin.

      • pilattueikasva

        Jos on tämä etelästä tullut mies kyseessä, sorry vaan. Pilasi hiukseni jonku ihme aineen avulla. Väri meni todella pieleen ja samalla hiuksen kunto. Raidat osittain tipahti jo lavuaariin. Latvoja leikkasi hapsottaen ja velotti siitä yli 50€ eikä menny kuin 5min.

        EN TODELLA SUOSITTELE !
        #Freedom


    • Paraskampaaja

      Rovaniemen paras kampaaja kyseessä. Jos ette kestä normaalia elämää, tunkekaa peltorit päähän ja korvakäytäviin tarkoitettuja suojaimia. Saa olla rauhassa siinä sitten.

      • HunajaaEI

        Olkoon vaikka kuin hyvä, mutta jos halusin kylmän vaalean värisen hiuksen ja lopputulos oli hunajankeltainen, niin kyllä vika on ehrottomasti siinä kampaajassa eikä miun omassa päässä.

        En mene toiste kyllä sinne Rovakadulle


      • kokemustaon

        Kuule, kyllä ne sinun hiukset voi olla sellaiset etteivät ota sitä "kylmää vaaleaa" vastaan vaan tulee juuri tuo kellertävä sävy. Paljon on kiinni hiusten omasta pigmentistä. Kannattaisi kuunnella mitä kampaajat sanoo ja suosittelee eikä aina pitää omaa päätään. Lopputulos voi olla juurikin tuo kertomasi.


      • arghhhhh

        Granny muotitukkaa halusin myös. EN SAANUT vaan tuon kusenkeltaisen. Enkä jaksanut sitä itsensä kehumista kuulla 3½ tuntia.


    • rauhallinenolo

      Yksin tekevät, tai liikkeet missä max 2 tekijää (liikkeellä silti kokoa)

    • nopeastitarpeen

      Samaan tilanteeseen jouduin. Rauhaa minäkin kaipaan. Suositelkaa HYVÄÄ kampaajaa, joka ei ole draama queen.

    • woot12

      Onko tää se Cheekin poikaystävä???

      • Saa.jutella

        Kun naisena juttelen jonkun naisen kanssa, niin ei hänestä tule minun naisystävää. Cheekillä tai muilla miehillä tilanne on samanlainen.


    • queenfree

      Melkein vaihdoin paikkaa kampaamosta missä varmaan samainen Queen työskenteli, kunnes onnekseni hän itse lähti sieltä. Olisin menettänyt upean ja amattitaitoisen kampaajan.

    • annemaarit2

      nivavaarassa on yksi hyvä kotikmpaaja. nimi on tarja ollonen. kyllä kannattaa käydä. on erittäin hyvä palvelua ja henkilökohtaisuus säilyy.

    • alurqruis

      Taitaa poikaystävän kans sekoilut baarissa pilata maineen alta aikayksikön

    • Paraskampaaja

      Rovakadulla oleva mieskampaaja on kyllä aivan ehoton ykkönen. Todella ammattitaitoinen ja mukava kaveri. Upeaa, että tähän kaupunkiin on saatu näin taitava ja osaava ihminen.

      • Luulotovatisot

        Yks mieskampaaja pilasi hiukseni niin huonoon kuntoon, ja tämä tapahtui Rovakadulla, viime keväänä. En missään olosuhteissa suosittele. Taitoa ei ollut, palasin kiltisti naiskampaajan käsittelyyn.


    • Vihaajatvihaa

      Jo on taas porukalla jutut! Tämä kaveri on äärimmäisen ammattitaitoinen. Ei ole yhtä taitavaa kampaajaa näillä leveysasteilla ennen nähty. Hänen luonaan on aina ilo asioida. Koskaan ei ole kehunut itseään vaikka syytä kyllä olisi. Jalat on tiukasti maassa. Aina ystävällinen, rautainen ammattilainen. Muualla en edes voisi kuvitella käyväni.

      • mitähähtäh

        Taitaa itse olla kehumassa täälläkin itseään.
        Mä en kyllä kellään H***lla alkais käymään. ei ole normaalia menoa.

        Kampaajan kuuluu olla NAINEN


      • Ladyleikkaaja12

        Allekirjoitan !


      • puhdasolo
        mitähähtäh kirjoitti:

        Taitaa itse olla kehumassa täälläkin itseään.
        Mä en kyllä kellään H***lla alkais käymään. ei ole normaalia menoa.

        Kampaajan kuuluu olla NAINEN

        Omilta nämä kehut tuntuvat. Etelästä tullaan ja ollaan niin olevinaan. Kyllä se nokka katkeaa kun totuudet paljastuvat. Olkaa varovaisia ettette Asiakkaat saa mitään extraa mukaanne


      • tukkalyhenijakerralla

        Mulle taisi tämä sama kaveri joka etelästä tullut, tehdä raidat mun pitkiin vaaleisiin hiuksiin. Jollain uudella tekniikalla. Raidoitti niitä valehtelematta 2tuntia ja sit vaikutus aika päälle. lopputuloksen arvaattekin. Hiukset kuivahti ja katkeilleet. Vaihdoin kampaajaa, naiskampaaja kauhisteli hiuksiani ja kerroin tapahtuman ja oli aivan järkyttynyt. Leikkasimme ainakin 15cm lyhyemmäksi. Tämä naiskampaaja kertoi että on kuullut ennenkin tästä "kouluttajasta" juttuja ettei aina kaikki mene lavallakaan putkeen ! Joten miettikää kenelle menette kammattavaksi.


    • Rauhaaplease

      Etsin omaa kampaajaa, myös rauhallista paikkaa ja Rauhallista tekijää

    • kotkotikotKana

      Järkyttävä KANA ! Miten muka mies voikin olla noin KANA ?

    • pilallemenivapaus

      Loppu edessä tolla Firmalla ton itseään täynnä olevan H***n takia.

      Vaihdoin pois, kävin pitkään tytöillä asiakkaana, mutten mene niin kauan ku uus tekee siellä töitä.

      • neititransvai

        Työkaveri pohtii samaa


    • DraamQueen

      Draama Queen homppelit järkyttäviä kampaajia !

    • kampaamoista.paras

      on Rovaniemen hilsee`

    • Pirkkojamonet

      Valtakadulla on aasialainen kampaaja tyär. Oikein hehkeä ja antoisa. Kokeile sinäkin

    • keltapäänähalloween

      Rovakadulla miespuolinen kampaaja, kuulemma joku maestro kouluttaja (kehui koko ajan itseään) värjäsi jo ennestään vaalennetut hiukset vaaleaksi, lopputulos oli kuulemma upea hänen mielestä, sanoin että liian keltainen, mutta vaikka annoin palautteen heti, hän ei siihen korjausta tehnyt. Kuulemma niin paljon tehnyt vaalennuksia, hän tietää mikä on oikea sävy.

      Anteeksi vaan, mutta minä olen Asiakas ja kun sovittiin ettei ainakaan lämmin vaalea saa olla lopputulos.

      En suosittele tätä tänne muuttanutta

      • kostoisku

        Et ole ainoa joka joutunut tämän kouluttajan keltavaalennuksen kohteeksi.

        Jos et jaksa hänen tanssi ja baarijuttuja kuunnella, hän kepittää sinua kammottavalla lookilla


    • KääkKana

      Olisittepa nähneet tämän itseään täynnä olevan, kun oli kadottanut avaimensa. Järkyttävää KANA toimintaa. Ei asiallisuudesta mitään tietoa !

    • kyrpöottaan

      missä kampaamossa ois happy end

      • nähtyon

        Eikö se Kalle anna niitä ? Ainakin baarissa antaa wc:ssä


      • Gayleikkaa

        Sopivasti löyty mainoskin netistä
        Huh huh mitä touhuaa! Varoittava esimerkki. Tutustukaa Gay sivustoihin


    • Ilmaiseksileikkaus

      Eikös Kampaajat ole aina olleet niitä Kuppa hinureita ?

    • punavärileikkaus

      Olen minäkin luultavammin joutunut hänen käsittelyn uhriksi. Ei ollut hänen "ystävän" suosittelmisen arvoinen.

      Itsekin etsin rauhallista kampaamoa, tiedossa oikeasti ?

    • Tyytyväinenasiakas

      Tuccapaja on hyvä kampaamo.

      • tasollaväliä

        Tuccapajan väki on niin erikoisen oloisia, ettei sinne tavallinen tallaaja uskalla edes mennä.
        Teletappi menoa
        Niin ja tasokkuudesta ei mitään tietoa !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe