iskemisen sabotoijat...

sivustaseuraaja-

iskemisen esteenä on hyvin usein alfanaaras/-uros.(kaverisi),jonka päätöksentekoon sinulla ei ole sanavaltaa.
Tuntuuko tutulta.olet tyttö-/miesporukalla liikkeellä iltaelämässä. Itseäsi lähestyy mielenkiintoinen ihminen,jonka kanssa olisi mielenkiintoista jutella tai tanssia. Äkkiä kaverisi alkaa ohjailla sinua eri suuntaan ,sinulle mielenkiintoisesta ihmisestä. milloin vessaan,milloin tilaamaan drinksua,milloin mitäkin.
Olet tullut kaverisi johdosta torjuneeksi mielenkiintoisen ihmisen,etkä edes välttämättä ymmärrä sitä.
Ihmettelet vain kuin milloinkaan ei onnistu.
Heh,sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua,sen alfat ymmärtävät.
Heillä itsellään on vieläpä nainen/mies, kotosalla odottamassa.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korsikki

      No meikä tekee kyllä itse omat päätökset. En ole teini-ikänen laumasielu.

    • Twutschak

      Taitava pokaajamies kyllä vaimentaa kaakottavan naiskaverin. Siitä seuraa tosin myös ton naiskaverin ihastuminen siihen mieheen.

    • voivoisorry

      Sitä sanotaan huolenpidoksi. Jos kaveri huomaa, että toinen on retkahtamassa tasoaan alempaan tyyppiin, tämä pelastetaan. Jos pokaaja on kaverin kanssa samalla tasolla, tilanteen annetaan edetä.

    • Kekkelos

      Et siis osaa lukea, kun iskemäsi nainen viestittää kaverilleen.. apua apua.. Törpön erottaa ei törpöstä siinä, että törpölle pitää vääntää rautalangasta, että suksi v...uun. Ei törppö ymmärtää vähemmästäkin.
      Ja sitten se törppö, kun sille on sitä rautalankaa väännetty, rupeaa v...aan, kun sen seuraa ei todellakaan haluta.

    • sivustaseuraaja-

      Sitä sanotaan kateudeksi kaveriasi kohtaan.alfa on jäämässä toiseksi pariutumisen valtapelissä. siksi alfa käskee tyypin painua ....tuun ,koska tyyppi ei ole hänestä kiinnostunut. Kylläpä nyt alfat on ärähtänyt toimintaansa, ja vieläpä yrittää järkiperäistää toimintaansa.
      Vieläpä tästä anelevasta kaverin katseesta...alempiarvoinen kaverisi kysyy alfan hyväksyyntää katseellaan, jonka alfa hyväksyy,tai on hyväksymättä.
      heh,ja vastaushan on usein että painu ...tuun tyyppi mikäli et ole minusta(alfa) kiinnostunut.
      Pelimies on aina kakkonen alfanaiselle...

    • leila92-

      mieshän lähestyy naista(kaveriasi),koska tämä kaverisi on katseellaan ja eleillään valinnut tämän miehen itselleen.Nainen on siis tehnyt valinnan,ei mies.
      Mikä oikeus sinulla on tehdä päätös kaverisi puolesta?

    • jessemättö

      ottakaa ryyppy ,huikka. se auttaa:)

    • Rhfhg

      Mystery- koulukunnan mukainen lähestyminen on juuri niin että vaikka tähtityttö olisikin kohde, niin ensin jutellaan sille hiljaisemmalle ja ystävystytään hänen kanssaan. Tähtitytön valta-asemaa horjutetaan ignooraamalla hänen kommentteja tai muuten näpäyttämällä hellästi takaisin "sun kaveri yrittää sanoa jotain. Voitko olla keskeyttämättä kaveriasi."

      • varkeneller

        Tuossa pitää vaan osata olla tarkkana ettei mene suututtamaan kunnolla tähtityttöä. Molemmat otettava sopivasti huomioon ja sitten ikäänkuin uitava huomaamatta sen varsinaisen kohteen suosioon. Itellä ei ole oikein koskaan onnistunut.


      • Rhfhg

        Itellä onnistunut lähinnä tilanteissa, joissa en oikeastikaan oo ollut kiinnostunut tähtitytöstä.


    • 0510

      En niinkää ole havainnut iskemisen sabotoijia kuin sitä että naisten ryhmässä "liian hyvä mies" pelataan ulos.

      Eli, naisilla on omia sosiaalisia ryhmiään jossa lörpötellään ja juoruillaan kaikki mahdolliset asiat. Jos joku hierarkiassa alempana oleva saa itselleen "lian hyvän miehen" joka kuuluisi ylempiarvoiselle, niin sanomattomasta sopimuksesta hierarkian yläpuolella olevat naaraat ryhtyvät juonittelemaan ja rikkomaan tuo alempiarvoisen naaraan parisuhdetta. Peliä jatketaa niin pitkää että ero tulee jonka jälkeen muut lohduttavat alempiarvoista. Ja kun hetki on kulunut, lauman ylempiarvoinen naaras tulee vikittelemään urosta ja jos sattuu onnistumaan niin kaikki pistetään uroksen syyksi. Mutta jos epäonnistuu, lauma syyttää urosta onnenonkijaksi.

      Kun ensimmäisen kerran minulle kävi näin, ihmettelin ensin että mikä tyttöystävässäni muuttui. Ja miten hänen kaveripiirinsäkkin tuli minulle vihamieliseksi. Samaan aikaan hänelle pelattiin "parempaa miesehdokasta". Ja kun sitten pöytähopeet jaettiin niin minulle tarjottiin montaa olkapäätä tuosta ryhmästä. Onneksi en mennyt ansaan kun koitin loogisesti ymmärtää mikä meni pieleen pitkän seurustelun jälkeen.

      Mutta kun kuvio toistui muutaman kerran samanlaisena niin ymmärsin koko kupletin juonen. Ja viimeiselle tyttöystävälleni sanoinkin mitä tulee käymään jos hän jatkaa sosiaalista juoruilua ryhmänsä kanssa. Eikä aikaakaan, kun ryhmä syytti minua ahdasmieliseksi ja määräileväksi mieheksi joka rajoittaa sekä määräilee tyttöystävän kaveripiiriä. Jep jep... Ja yllätys yllätys, taas tuli ero.

      Jossain on vielä nainen minulla mutta muillekkin. Sellainen joka ei kuulu mihinkään juoruilupiiriin eikä ole bimbo eikä pinnallinen.

    • yksinhuipulla

      Sinulle on osunut heikkotasoinen nainen joka ei uskalla muodostaa omaa mielipidettä. Järkevä ja vahva nainen tajuaa nopeasti mitä ystävät mahd.kateuksissaan yrittää..mutta ei usko niiden höpinöitä vaan pitää oman päänsä.Minä olen sellainen .

    • betasealfanexfrendi

      Näin kävi usein kun olin 25. Miespuolinen kaverini kirjaimellisesti kiskoi minua pois kun unelmadaami kysyi puhelinnumeroani

    • hannakaveri

      Kaverini vie minut aina vessaan ja dissaa minulle juttelevia miehiä.Miehet ovat aina hänen mielestään urpoja,hirveän näköisiä,huonot jutut omaavia tyyppejä.
      Mukavampaa on kaverini kanssa,joka ei dissaa kaikkia minua lähestyviä miehiä.

    • CockBlock

      Joo, naiset tekee tätä paljon. Tarkoituksella tai ei, riippuu vähän. Välillä jotkut on ihan sanonut kaverilleen, että anna mä nyt juttelen rauhassa... kateellisia kai.

      Miehet ei tee noin, mutta jotkut kaverit valitettavan usein dissaavat mua ihan totaalisesti kun niillä on isku päällä. Eivät noteeraa mitenkään kaverina, saattavat jopa katsoa vähän, että kukahan toi on kun morjenstan ohimennessäni, ei hyväksy mua porukkaan mukaan jne. Kerran yksi kaveri esitteli mut tutulleen, että tää on ihan helkkarin hyvä jätkä, siinä ei oo muuta vikaa ku se, että se on niin hyvännäkönen, että se vie kaikki naiset. Tunne kun pitäisi hävitä näkyvistä on tosi kiva.

    • sivustaseuraaja-

      pohdinta: Tiedät varmaan kuka on porukan valovoimaisin persoona,heitä voi olla parikin. aina äänessä ja kertomassa minne mennään ja kuka teki ja mitä. ensikerralla kun lähdet kaupungille,tai mihin tahansa,unohda nämä tyypit . lähde sen toisen, vähän hiljemman kaverisi kanssa liikenteeseen. voin taata että sinua tullaan lähestymään ja elämästäsi tulee mielenkiintoisempaa. osaat kyllä itsekin käyttää päätäsi onko ehdokkaat hyviä vai huonoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      389
      3952
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      219
      1956
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1460
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1320
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      981
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      118
      903
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe