Jumalan KORVAUS velvollisuus varkauksista

Orginal-Vastavoima

Jumala Rakastaa oikeutta ja vanhurskautta?
Näin teoriassa ja Jumalan omissa kehuissa. Miten on sitten se oikea elämä ja "normaali" elämä, ilman kehuja eli teot? Ne ovat olleet vähissä, paitsi Jumalan pahat ja syntiset teot.
ja heti vastaus: kyllä, jos TIETÄÄ että joku asia tahi "juttu" on hyvä eikä sittenkään suostu tekemään sitä on se syntiä tietäjälle, eli Jumalalle!
Jeesus Sanoo:
11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!

MIKÄ HYVÄÄ ON! :) ja
Luuk. 11:13 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"

Matt. 6:8 Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.

Nyt Jeesus TODISTAA että sekä Isä että Poika TIETÄÄ että on jotain mikä on ihmiselle hyväksi, kuten tavallinen leipä, jota ja josta ja jonka kautta Jumala vaivaa minua!

Nyt jos siis nyt joku TIETÄÄ että on hyvä antaa jotain hyvää minulle (ja muille) ja EI SUOSTU ANTAMAAN on se: Jaak. 4:17 Joka siis ymmärtää tehdä sitä, mikä hyvää on, eikä tee, hänelle se on synniksi.
Eli Nyt on 100% varmaa että Jumala tietää että se ja tämä on MINULLE HYVÄKSI, ei mahdollisesti Jumalalle, (mutta siitä paskan vertaa välitän) MUTTA MINULLE. Nyt Jos Jumala EI ETSI OMAANSA: 1 Kor 13, 'ei etsi omaansa' on Jumala vikapää pahan tekoon?

Tähän asti Jumala on vain KEHUNUT ja Imarrellut ITSEÄÄN, kuinka hyvä ja rakastettava hän on!
JEesus taas sanoo JOS EI OLE TEKOJA; niin mitä se HYÖDYTÄÄ tahi jopa että se on pahaa ellei sitten OSOITA niitä tekoja!
ja tästä

15 sen sijaan, että teidän tulisi sanoa: "Jos Herra tahtoo ja me elämme, niin teemme tämän tai tuon".
16 Mutta nyt te kerskaatte ylvästelyssänne. Kaikki sellainen kerskaaminen on paha.

NYT JUmalan lupauksen ja korkeat ja hienosti sommitellut valheelliset petolliset lupaukset ovat vain tyhjiä sanoja kuten miehen joka lupaa lahjoja mutta ei anna!

Sananl. 25:14 Kuin pilvet ja tuuli, jotka eivät sadetta tuo, on mies, joka kerskuu lahjoilla, joita ei anna.

Jumalan loputon OMAN ITSENSÄ KERKUMINEN ON turhuutta ja härskiä syntistä toimintaa.
Lupaus joita ei ole edes tarkoitettu täyttää?
No sitten jos ei auta, otan toisen suunnan asian oikealle tielle saattamiseski, ja taas Jumalan omat kehut:
Käykäämme OIKEUTTA keskenämme !
***
Jes 1:16 Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä.
17 Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa.
18 Niin tulkaa,

Jes 43:26 Muistuta sinä minua, käykäämme oikeutta keskenämme; puhu sinä ja näytä, että olet oikeassa.

Nyt Jumala taas KERSKUU ja KEHUU itseään !
Oi kuinka OIKEAMIELINEN JA RAKASTAVA OLEN ! kiittäkää ja ylistäkää minua joka olen niiiin suuri ja ihana ja mahtava!

turhuutta, tyhjän puhujaa kehua tahi kiitosta tyhjästä antaa!

Nyt on päivän selvää että maailmassa on vain ja yksi ainoa todellinen rikkaus ja varallisuus, todellinen Aarre ja ikiaikojen suurin OMAISUUS!
AIKA

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orginal-Vastavoima

      Nyt on päivän selvää että maailmassa on vain ja yksi ainoa todellinen rikkaus ja varallisuus, todellinen Aarre ja ikiaikojen suurin OMAISUUS!
      AIKA

      Kaiken muun Jumala ja minä itse voin saada takaisin mutta AIKAA ei voi, edes mahdollisesti Jumala antaa takaisin!

      Jos menetän kaikki kullan ja hopean voin ja mahdollisesti saan sen takaisin, ellei muuta niin varastan tahi ryöstän sen, Kuten Daavid :) Jumalan Sydämen mukainen mies :)
      jos menetän terveyden sen voin saada takaisin ja mitä mahdollisesti myös saan.
      jos menetän vaimon tahi lapset, voin ne saada takaisin mutta AIKAA en voi saada.
      (Tosin olen keksinyt kaksi eri aikakonetta, mutta niiden rakentaminen on jokseekin hankalaa sillä, ne vaativat tilaa eli avatuuteen se tulisi rakentaa.. hhhmm sama se)

      Nyt Mikä on se mitä Jumala ensisijaisesti minulta haluaa ja halusi ja mahdollisesti vielä tästäkin eteenpäin ?
      AIKANI
      jumala ei tarvitse minun viisautta, kultaa tahi hopeaa vaan kädet eli aikani: Suomeksi että olen Herran ORJA JA VANKI.
      ja siellä olen majaillut lähes 40 vuotta ! KAIVOSSA ja pimeydessä, jatkuvassa nälässä ja vaivassa !
      ja eräs vain ja vain kehuu itseään kuinka on hyvä ! Gggrrhhh !
      ***
      NYt koska Jumala USKALTAA käydä sitä OIKEUTTA?! jota olen odottanut nyt 40 vuotta!
      mitä TAAS JUMALA KEHUU ITSEÄÄN:

      1. Sam. 12:3 Tässä minä olen; todistakaa minua vastaan Herran ja hänen voideltunsa edessä. Keneltä minä olen vienyt härän tai keneltä aasin? Kenelle minä olen tehnyt vääryyttä, kenelle väkivaltaa? Keneltä minä olen lahjuksia ottanut ummistaakseni silmäni hänen hyväksensä? Todistakaa, niin minä korvaan sen teille."

      Jumala puhuu profeetan kautta ja kehuu itseään:
      Tässä MINÄ OLEN! TODISTAKAA minua vastaan!

      Heti kun voin! jos TAHDOT TEHDÄ KUTEN OLET sanonut! Heti ja tässä ja nyt!
      Missä olet ?
      ***
      nyt jos on selvää että Jumala on VARASTANUT ja RÖYSTÄNYT minun AIKANI, on se paha synti ja rikkomus!
      joten Jumalan oma todistus miten tulee menetellä JOS JOKU TEKEE PAHAA: se on KORVATTAVA

      2 tahi 4 tahi 7 kertaa!

      Sak. 9:12 Tulkaa takaisin varustukseen, te vangit, joilla on toivo; myös tänä päivänä minä julistan: kaksin verroin minä sinulle korvaan.

      Jumala on VANKINNUT minut kaivoon ja toivoo että tulen takaisin!
      no ei siinä mitään, mutta VAIKKA Jumala avaisi taivaan akkunat, nälän hädän vuoksi minkä Jumala itse on aiheuttanut, niin toki tulen takaisin!

      2. Kun. 7:19 oli vaunusoturi vastannut Jumalan miehelle ja sanonut: "Katso, vaikka Herra tekisi akkunat taivaaseen, kuinka tämä voisi tapahtua?" Silloin hän oli sanonut: "Sinä olet näkevä sen omin silmin, mutta syödä siitä et saa".

      Mal. 3:10 Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.

      Jumala e ivain vaatinut 10% ajastani vaan 99% ! ja se OTETTIIN PAKOLLA.
      Varastettiin ja ryöstetiin, tyhjillä petollisilla valheen lupauksilla!

      no sama se. Jumala ON voimakkaampi, mutta muuten ei ole edes iisebelin ja iisebelin miehen arvoinen TOTUUDESSA ja hyvyydessä tahi Oikeudessa!
      ja tämä oli pahin kuningas eli hallitsija mitä Jumala löytää, hhmm tulisi myös katsoa peiliin!
      nosama se.

      Jooel 2:25 Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.

      6 Ja karitsa hänen on korvattava nelinkertaisesti, koska hän teki näin ja koska hän ei sääliä tuntenut."

      Miksi valtava seitsen kertainen KORVAUS ?
      Koska ei sääliä tuntenut, ja näin pahasti teki!

      Eli Jumalan oma ja Jumalan Profeettojen ja alhaisten palvelijoiden todistus:
      Jumalan on korvattava se paha ja säälimätön teko: kaksi, nelin tahi seitsen kertaisesti.

      nyt kuten sanoin, vaikka Jumala avaisi taivaan akkunat MITÄ SE ON?
      en tarvitse tavaraa VAAN AIKAA: eli itse saisin ja olisin saanut kaiken, jopa pelastuksen, SAlomonin viisauden tie pelastukseen, omien tekojen perusteella, saddukeudet !
      no sama se.

      eli nyt Jos JUmala on Oikeuden mukainen tulee sitten korvata tämä paha mitä, Jumala varmasti nyt ja tulevaisuudessa, katkerasti katuu: Minä kadun!
      ja sitten on valmis KORVAAMAAN sen mitä on minulta VARASTANUT JA RYÖSTÄNYT!

      ja koska raha ei ongelmaan ratkaise, vaikka se on HYVÄKSI, niin VAADIN jos se on mahdollista, KÄSKEN jos se on mahdollista, HAASTAN jos se on mahdollista, Jumalan 'Oikeuteen' ja tekemään Oikeutta minulle!

      paras on tietysti, kaksi vaiheinen paluu tulevaisuuteen eli aikamatkustus, mutta Jos se on Kaikkivaltiaalle mahdotonta niin sitten muutaman päivän loma menneisyydessä että saan asiat oikealle tielle.
      Minun tieni ei ole AINA sama mitä Jumala tahtoo, mutta se EI OLE MINUN vaan Jumalan Ongelma!
      joten nyt, Jumala Kaikkivaltias, Jahve tahi Jehovah, mikä lie nimesi, niin Jeesuksen nimessä, TULE KÄYMÄÄN oikeutta ja anna minulle mitä ja mikä ON MINUN!
      Jeesuksen nimessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe