Hah ha ha haaa! Tupakka kallistuu jopa 2e askilta

MinullaONrahaa

Onko nyt köyhät aika lopettaa se turhanpäiväinen imuuttaminen? :))) Kuka viitsii enää tupakka-askista maksaa n 8e? JÄRJETÖNTÄ!

58

151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkkijuttuun

      Onko linkkiä ?

      • SeuraaUutisia

        Sanottiin uutisissa että aski nousee n 2e.


      • Keuhkot-kuntoon

        Tämähän oli PS-edustajien perusvaatimus hallitukseen menemiseen.


      • impivaara
        Keuhkot-kuntoon kirjoitti:

        Tämähän oli PS-edustajien perusvaatimus hallitukseen menemiseen.

        ostetaan sästyneillä rahoilla uusi auto, köyhäkin tuntee olevansa vaikka mitä!


    • aaaaaaaaaaa

      Ja kuinka paljon tämä lisää matkustaja tuontia ja laitonta tupakan myyntiä, keskusta lyö päätään petäjään tämän järjettömän korotuksen myötä.

      • Lisää.tätä

        Tulli ja poliisi ottaa rikolliset kiinni, tupakkatrokarit kuuluvat vankilaan! Minä ainakin ilmiannan kaikki tupakkaa kauppaavat.


      • sakosakosako
        Lisää.tätä kirjoitti:

        Tulli ja poliisi ottaa rikolliset kiinni, tupakkatrokarit kuuluvat vankilaan! Minä ainakin ilmiannan kaikki tupakkaa kauppaavat.

        Sakot tuplataan, valtion kassaan kunon potti!!!!!


      • joopatijoopajoo
        Lisää.tätä kirjoitti:

        Tulli ja poliisi ottaa rikolliset kiinni, tupakkatrokarit kuuluvat vankilaan! Minä ainakin ilmiannan kaikki tupakkaa kauppaavat.

        Sinä se et ilmianna yhtään ketään, istut vain himassa kirjottamassa tänne typeriä vastauksias.


      • mkmkmkmkmkmk
        joopatijoopajoo kirjoitti:

        Sinä se et ilmianna yhtään ketään, istut vain himassa kirjottamassa tänne typeriä vastauksias.

        Ongelma tässä on se, että se vero nousee vaan suomessa. Ei venäjällä eikä Viorssa joten salakujetus yleistyy tai sit vaan tuodaan se sallittu kartonki. Virosta tulessa ei juuri mitään tullitarkastuksia ole ja viimereisulla monet toi kolmea kartonkia vaikka olisi saanut tuoda vaan yhden. Tullissa oli yksi nainen joka vaan katseli olut kärryjä ja laukkuja niitä sen kummemmin tarkastamatta..


    • OikeinAmiksille

      Ahahaahahaaha ihan oikein junttiamiksille. Eihän kukaan muu voi olla niin typerä ja juntti, että polttaa jotain syöpäkäärylettä, eihän? :DDD

      • tane_

        Aion tuprutella jatkossakin.


      • VoiEikääääääää
        tane_ kirjoitti:

        Aion tuprutella jatkossakin.

        Hahaa! Paljastit olevasi amis tällä nololla tunnustuksella! Voi eikä miten noloksi tää juttu nyt meno sun kannaltasi! :Ddd


    • Lisää.tätä

      Helvetin hyvä uutinen, lisää samanlaista. Sätkiä polttavat eivät pääse karkuun veronkorotuksia, niihinkin tulee kunnon korotukset!

      • eqeqqeqe

        Viro on hyvä maa paeta alkoholin veron korotuksia pälkästään suomen rajojen sisällä. Tupkakkaa en polta, mutta alkoholin veron kortus ei ole järkevä jos se tehdään vain suomessa!


      • hehhehhehehhee
        eqeqqeqe kirjoitti:

        Viro on hyvä maa paeta alkoholin veron korotuksia pälkästään suomen rajojen sisällä. Tupkakkaa en polta, mutta alkoholin veron kortus ei ole järkevä jos se tehdään vain suomessa!

        Liettualainen yhteyshenkilö toimittaa röökiä postilähetyksenä 3 kartonkia kuussa ja minullehan se riittää.
        Kivasti kusti polkee kotiovelle asti. :)


    • Sama-mitä-päättävät

      10 vuotta olen tuonut tupakkani suomen rajojen ulkopuolelta ja säästänyt merkittävän summan suomen hintoihin nähden.
      Aion tuoda jatkossakin, että korotelkoot rauhassa. Toki tuon paljon muutakin samoilla reissuilla, (täytyy muistaa, että en käytä alkoholia), että säästöni ovat vielä huikeammat ja se näkyy konreettisestikin pankkitileilläni.

      • Tulet.kärsien.kuolemaan

        Hah-hah, tulet kuolemaan hitaasti syöpään. Laske siinä sitten säästöjäsi kun yskit keuhkosi pihalle.


      • toivossa.elävä

        Oletko kuullut, että keuhkosyöpään sairastuu ja kuolee ihmisiä jotka ei koskaan ole tupakoinut?
        Sinulle "ennustajalle" ko. kohtalo olisi enemmän kuin oikien.


      • Tulet.kärsien.kuolemaan
        toivossa.elävä kirjoitti:

        Oletko kuullut, että keuhkosyöpään sairastuu ja kuolee ihmisiä jotka ei koskaan ole tupakoinut?
        Sinulle "ennustajalle" ko. kohtalo olisi enemmän kuin oikien.

        Joo, eihän se tupakka ole ollenkaan vaarallista eikä aiheuta keuhkosyöpää ainakin jos on uskominen tupakkayhtiöiden maksamiin tutkimuksiin. Tupakoitsijat eivät heti kuole vaan vuosikausia kituvat ennen kuin kuolema armahtaa. Kiva tukehtua hitaasti omaan limaansa.


      • piipullinen

        Tupakkavero tuottaa valtiolle nyt 800 miljoonaa, kun tehdään noin iso korotus niin kessut hankitaan muualta, tavalla tai toisella,
        ja osa jättää polttamisen.
        Tässä käy niin että tuo verotulo pienenee vähintään sen mitä sen luullaan nousevan.
        Miksi viinaveroa ei koroteta, minä poltan mutta juominen on hyvin
        vähäistä, rikkaat kittaavat kalliita viinoja, verottakaa niitä.

        Tupakka rauhoittaa.


      • VeroaVeroaVaan

        Alkoholiveroa ei voi suomessa enää nostaa, ja jos sitä liikaa nostetaan niin palataan ehdottomasti taas vanhaan kotipoltton se on aivan selvä asia, mutta tupakkaveroa voi nostaa tappiin, sillä sitä ei paljon kannata tuoda ulkoa ja kotikasvatuskaan ei onnistu, ainakaan niin kuin pitäisi :) Hyvä oli tuo venevero, mutta miksi moottoripyöräilijät saivat lisäveroa? Lapsilisät olisi ehdottomasti pitänyt poistaa hyvätuloisilta, miksei niin tehty?


      • vahingoniloa
        Tulet.kärsien.kuolemaan kirjoitti:

        Hah-hah, tulet kuolemaan hitaasti syöpään. Laske siinä sitten säästöjäsi kun yskit keuhkosi pihalle.

        Naura siinä, kun maksat mun kalliita syöpähoitoja. Aionkin kitua pitkään ja kalliisti.


      • kaikkeakanssa

        Kyllä sitä tupakkia ennen kasvatettiin tuvan seinustalla, joten voi olla, että kotiviljelyksetkin otetaan taas käyttöön. Kuvittelisin, että varsinkin lasitettu parveke on suotuisa kasvihuone kessulle.


    • eienääbostonia

      Kuka köyhistä välittää? Aivan sama mitä terveydelleen tekevät.
      Varakkaiden sensijaan kannattaa lopettaa ajoissa tai jättää kokonaan aloittamatta. Heillähän on ruhtinaallisesti varaa nauttia hienosta elämästään, hyvistä aterioista, luksusasunnoista, lomamatkoista ja yleensä ylellisestä elämäntyylistä. Sitä ei kannata tuhota tupakalla.
      Köyhille usein taas on helpotus päättää maallinen vaellus esim tupakansavun avulla.

      Vrakkaat ylemmät henkilöt: lopettakaa tupakointi terveytenne vuoksi.

      • onnenkukkuloilla

        No kaikki ei ole niistä luksustaloista ym. kiinnostunut ellet tiennyt. Jos minä lotossa voittaisin niin en mitään luksustaloa ym. ostaisi. Mitä niillä tekisin? Edelleen maalla rivarissa vuokralla asuisin ja ostaisin läheltä jonkun mökin ja veneen. Autoakaan ei tarvitse päivittää koska nykyisellä pääsee yhtälailla paikasta toiseen. Ulkomailla matkailu ei voisi mua vähempää kiinnostaa sekä saan hyviä aterioita kun valmistan niitä itse kotona. Ei mun sen takia tarvitse johonkin ravintolaan mennä.

        Sekä olen onnellinen nykyisenäänkin eli hyvähän se olisi jos lotossa voittaisi mutta en sitä kaipaa enkä sen varassa ole. Saan muutenkin sen mökin ja veneen ilman voittoja mutta lottovoitolla saisin nopeammin.

        Ja tuo on ihan yhtälailla hienoa elämää.


    • puutarhaan
      • tervahauta

        Oikein. Alkutuotanto takasin. Haisevaa kemikaalipaskaa nuo nykyröökit onkin. Jos puuttuu viherpeukalo, niin viinaan menevä säästää röökirahat keittämällä itse.
        esim. http://homedistiller.org/


    • verosavu

      Tuonti lisääntyy. Venäjältä, virosta, latvia/liettua (muuten liettuassa 22 euroo limppu) Suomi lirittää omiin nilkkoihin. Ajattele mitkä rahat se sais jos kohtuus veroissa pidettäis ja muutenki hinnoissa. On ihan oikein että haetaan ulkomailta ja rahat menee sinne. Suomi on ahne maa ja tunnetusti ahneella on likainen loppu.
      Suomi ei ymmärrä että lisäämällä sääntöjä, veroja ja byrokratiaa se syö omaa leipäänsä.

      • VoeMahotonSanonMie2

        Höpönlöpöt!

        Eihän nämä palstan työttömät köyhät edes aamusta sängystä ylös pääsee, joten ihan turha kuvitella, että ramppaisivat missään Virossa tupakkaa hakemassa. Tämä vaatisi muutenkin ja vähän parempaa elämänhallintaa ja elämän suunnittelua. Palstalaisille elämän sankareillle tupakka-askin osto tulee ajankohtaiseksi kun vanhasta on vain aski jäljellä. Hyvän vitsin murjaisit! :D


      • eiviroontarttelähteä
        VoeMahotonSanonMie2 kirjoitti:

        Höpönlöpöt!

        Eihän nämä palstan työttömät köyhät edes aamusta sängystä ylös pääsee, joten ihan turha kuvitella, että ramppaisivat missään Virossa tupakkaa hakemassa. Tämä vaatisi muutenkin ja vähän parempaa elämänhallintaa ja elämän suunnittelua. Palstalaisille elämän sankareillle tupakka-askin osto tulee ajankohtaiseksi kun vanhasta on vain aski jäljellä. Hyvän vitsin murjaisit! :D

        Kuka sitä nyt virosta hakee kun voi tilata netistä. ;)


      • wgwggwwg
        VoeMahotonSanonMie2 kirjoitti:

        Höpönlöpöt!

        Eihän nämä palstan työttömät köyhät edes aamusta sängystä ylös pääsee, joten ihan turha kuvitella, että ramppaisivat missään Virossa tupakkaa hakemassa. Tämä vaatisi muutenkin ja vähän parempaa elämänhallintaa ja elämän suunnittelua. Palstalaisille elämän sankareillle tupakka-askin osto tulee ajankohtaiseksi kun vanhasta on vain aski jäljellä. Hyvän vitsin murjaisit! :D

        Virosta hakeminen ei ole mikään ongelma. Siellä käy PK seudulta ihan päivässä hakemassa alkoholit ja kartongin tupakkaa ja sitten samantien takaisin suomeen. Kielitaitoakaan ei tarvita sillä ainakin satama alueen viinakaupoissa myyjät puhuvat suomea


    • jotakinsanon

      Mun mielestä pitää olla kusta päässä, jos tahallisesti trollaa Köyhyys-aiheen palstalla. Nälkää näkevät kun eivät ole aktiivinen lukijaosa, niillä ei useinkaan ole tietokoneita. Kerro kun sulla varmaan alaikäisiä pikkupenikoita ja/tai jos on, kerro niille ja näytä koulun opettajalle, että mitä kirjoitat.


      Minusta on ihan hyvä, että tupakka-askin hinta nousee. Olen aina sanonut, että jos tupakoi, pitää siitä sitten myös maksaa. Minua ei haittaisi, vaikka tupakka-askin hinta olisi kymmenen euroa. Omalla kohdallani tekisi tosin melkein mieli vetää ( en ole väkivaltainen) t*rpiin tyyppejä, jotka kaduilla tulee tuntemattomalle valittamaan tupakoinnista ja moralisoimaan siitä, koska itse satun sairastamaan harvinaista sairautta, jonka sairauden aktiivisuutta ja sairautta estää lääketieteellisenkin tutkimuksen faktojenkin mukaan tupakointi. Voi vide olisin vuoskymmen sitten luopunut niistä haisevista syöpäkääryleistä ja ei olis itsekurista kyse! MUTTA: jos minä lopetan tupakoinnin, sairastun fysiikaltani muutoin terve todella vakavasti. Eikä kyse ole tupakan aiheuttamasta sairaudesta. Kymmenen vuotta sitten lopetin tupakoinnin, puol vuotta tupakoinnin lopettamisesta vietin letkuissa keskussairaalassa yli kuukauden - ja tuli elinikäinen lääkitys.


      Haluatko nauruhetkiä, kun tuntematon paskoo kadulla housuihin ja vuotaa suolistosta verta, VAIKO onko sulle ok,, että joku sulle tuntematon kadulla tupakoi? Voin kertoa, että sairastava mieluummin tupakoi, kuin paskoo housuihinsa. Kerron, että en joka päivä vuoda sytostaattilääkityksetä johtuen verta suolistosta ja pystyn elämään normaalia elämää, KOSKA tupakoin muutaman tupakan per päivä. Jos lopettaisin tupakoinnin seinään ( mitä haluaisin ja olen AIN AINA halunnut!), veikkaan, että olisin avanneleikauksessa noin vuoden päästä tupakoinnin lopettamisesta. Ylipäätään vatsani tulee todella kipeäksi jo päivän TUPAKOIMATTOMUUDESTA.


      Jos et usko, tutustu sairauteen colitis ulcerosa. Yksi harvinaisista sairauksista, joissa lääketiede myöntää tupakoinnin vaikuttavan sairauden oireisiin SITEN, että sairastuminen EI JOHDU tupakasta ( colitis ulcerosaan sairastuvat ihmiset, jotka joko eivät ole koskaan tupakoineet tai ovat lopettaneet tupakoinnin).


      En tiedä mitä täällä tarkoittaa käsite "köyhyys". Lukemani perusteella yleistä mielen köyhyyttä.

      • resept

        Ennen sai lääkäriltä halvan pirtu reseptin, jos lääkäri katsoi tarpeelliseksi ehkä tuossa tapauksessa saisi verovapaat tupakat .


      • jotakinsanon
        resept kirjoitti:

        Ennen sai lääkäriltä halvan pirtu reseptin, jos lääkäri katsoi tarpeelliseksi ehkä tuossa tapauksessa saisi verovapaat tupakat .

        No ei mun olisi tähän ketjuun pitänyt kirjoittaa, ilmeisesti, kun luin muiden kirjoittajien "tuotokset"... En halua leimautua kaiken maailman päihderiippuvaisten tai syrjäytyneiden tms. rikollisten nimetttömiin nettimölinöihin tms. mitä lie, no ylipäätään paskakirjoitteluun.


        Minä en sanonut, että tupakan hinnan pitäisi olla edullista, vaan mielestäni tupakka-askin hinta voisi olla jopa kymmenen euroa kaupoissa. Jos tupakoi, pitää siitä myös maksaa. Erittäin hyvä, jos yhä harvempi nuori tupakoi. Kun vielä saisi alkoholin hinnan puolet ylemmäs ja miedot viinit ruokakauppoihin kuten muuallakin sivistysmaailmassa, olisi hyvä, mutta eihän tämä kaksinaismoralistimaa Suomi sitä tee, vaikka Suomi on kummajainen kansainvälisestikin sikäli, että tukee jotakin Viron alkoholikauppaa ja kaiken maailman projektityypeille maksetaan alkoholivalistuksesta kuukausipalkkaa, vaikka samaan aikaan valtio tienaa Alko- monopolilla enemmän, kuin kansalle kehdataan edes kertoa maan BKT:ssa.


        En ole tupakoinnin kannalla, halusin vain sanoa, että ihan oikeasti on myös ihmisiä, jotka eivät haluaisi tupakoida, mutta saattavat sairastua vakavasti jos EIVÄT tupakoi. Sellaisia harvinaisempia sairauksia on, itse sairastan sairautta, missä sairastuu vakavasti jos lopettaa tupakoinnin ja siten, että vaihtoehtoina on kärsiä kovista fyysisistä kivuista ja verenvuodosta suolistosta ja joutua mahdollisesti avanneleikkaukseen eli fyysisesti vammaiseksi jos EI tupakoi, ja korostettakoot vielä, että sairaus ei ole tarttuva eikä tupaka- tai elintapasairaus mitenkään. Jostakin syystä vain nikotiini auttaa sairaudessa elimistön omaa puolustusjärjestelmää, joka muutoin toimisi omia solujaan vastaan siten, että - muutenkin- sytostaatit ovat ainoa toimiva lääke - ja se tupakka. Kääntöpuolena ns. "pakkotupakoinnissa" on tosin se, että lärvi kellastuu ja rypistyy ennen aikojaan, juostessa läähättää kuin possu kun keuhkot eivät vedä ihan täysillä, rumentuu ja hampaat kellastuu ja saa pelätä keuhkosyöpää, mutta mieluummin sekin, kuin tulla fyysisesti ulospäin vammaiseksi. Sanottakoon vielä, että yksikään lääkäri ei tietenkään suosittele tupakointia, eikä kenenkään pidä aloittaa tupakointia, jos on niin fiksu ollut, ettei sitä "harrastetta" koskaan ole aloittanut, mutta oman sairauteni osalta lääketiedekin ja lääkäritkin myöntää, että riski sairauden pahenemiselle on tupakoinnin LOPETTAMINEN. Käykö kateeksi?

        Itse säälin ihmisiä, jotka kantaa tupakkaa ( tai alkoholia) vaikka Virosta. Sitä nyt niin paljoa tarvi polttaa, ettei jotakin vtun tupakka-askia pystyisi kaupasta silloin tällöin ostamaan. En siis kaipaa "verovapaita tupakoita", kiitos ja kumarrrus ja moi moi tälle keskustelulle...


    • ssipisee

      Meillä leikataan muksujen ruoka- ja harrastusrahoista toi tupakan hinnankorotus. Ihan simppeliä. Laihennetaan makaronilaatikon aineksia ja rajoitetaan maidonjuontia, sekä ei osteta enää turhanpäiväisiä jogurtteja. Sillä kompensoituu hyvinkin iskän ja äiskän röökikulut, joista ei tingitä.

    • hinnoittelusta

      Jonkin aikaa sitten satuin lukemaan (ilmeisesti) jonkun virolaisen kommentin näistä Suomen tupakkahinnoitteluista... Hän oli sitä mieltä, että suomalaiset taitavat olla vähän tyhmiä kun hinnoittelevat hinnat niin korkeiksi, että ihmisten pitää sitten matkustaa muualle, esim. Tallinnaan ostoksille. Toisaalta hän oli kuitenkin ihan tyytyväinen, eli hänellä ei ollut yhtikäs mitään sitä vastaan, että suomalaiset kiikuttavat rahansa heille sinne Viroon.

    • NaksutJaRaksut

      Meillä ei leikata naksuista ja raksuist! Se on 1 asia mikä on ihan varma tässä vaiheessa!

    • GrassPop

      tötsyt tulee niin paljon halvemmaksi ja kaupanpäälle saa viihdettä ja kipulääkettäkin, eikä riippuvaisuutta ollenkaan:)

    • TUPAKKAMIES

      Ei lopu polttaminen ja en sitä muutenkaan osta suomesta, että se siitä. :)

    • Temha

      Islam ja moskeeja tarvitsee rahanne,siksi nautintonne kallistuu.Te tulette maksamaan
      sen.Se on se kaiffari vero.

      • MiksiRasismi

        Rasisti olet


    • VeroaVeroaVeroa

      Hyvä lisävero olisi tuo salivero, nykyään kun kaikki melkein pyrkii käymään salilla treenaamassa niin siihen olisi ihan mainio laittaa jokin korotettu lihasvero tms :) ja tuota nuorison turhanpäistä pillurallia tulisi ehdottomasti jotenkin verottaa niin että ralli loppuis tai ainakin vähenis kylien raitilla, sillä voiko turhempaa olla kuin kiertää kylää?

    • En polta.

      • moreeninvartija

        Tulipa tuosta mieleen muinainen eppujen kappale :D

        Oi ajat tukalat, Kaikuvat käskyt napakat: "Pois viinat, tupakat, Viinakaupat, kapakat, TV:n päättävät elimet. Ei vilku elimet!"


      • Olen polttanut n.8vuotta ja kuivilla n.7v. Aloitin 14v.
        En ole vissiin kuunnellut Eppua noin paljoa.


    • ex-morkkis

      en ole polttanut 8.5 vuoteen

      • ex-morkkis

        ai olin jo vastannut


    • easrdtfyguhijko

      Hinnat nousee kaiken aikaa, siksi käytänkin hylsyjä, hylsykonetta ja rouhetoppaa.

      • minäkinlopetin

        Mikset vaan lopeta säästyy terveys ja rahaa


      • mihinkäsäästät

        Mihinkä idiootti muuten säästät häh


    • xxxxxxxxxxxxxxxxxx

      olen valmis vaikka 50e maksaan jos vaaditaan

    • nosmoking

      Lopetin kessuttelun vuosi sitten, saman teki puoliso. Kahdelta säästyy yhteensä n. 300 euroa kuussa ja säästyneet rahat kerätään matkakassaan. Palkitsemme itsemme jollain kivalla reissulla säännöllisin väliajoin:)

      • juunoinpitäätehdä

        Juu noinhan se pitäisikin tehdä että laittaa ne rahat sivuun säästöön mitkä menisi muuten tupakkaan jos rahan takia lopettaa. onhan tuo 3600e vuodessa jolla pääsee pitkällekkin matkalle.

        Pitäis munkin lopettaa niin saisi rahaa säästöön.

        Pitäisi palkata joku iso ukkeli joku kaappi vahtimaan sillein et jos koskenkin tupakkaan niin alkaa lätty lätisee.


    • tyhjäaski

      Katoin täs ykspäivä tyhjästä punasesta norttiaskista hinnan ni huh 6eur 40centtiä ei hitto köyhällä tuollaista varaa maksaa,itse poltan kylläkin sätkää ja paperit tuotu Virosta ni vähän halvempaa.

    • Pallmal

      Rööki on hyvää etenkin kun hyvätuloiset kustantavat sen verojen kautta minulle etuuksina. Kyllä tässä joutaa sätkiä pyörittelemään kun ei ole töitäkään.

    • Essential_Distilling

      There are many Passionate Foodie and their special friend is <a href="https://www.essentialdistilling.com">Essential Distilling</a> because of their complete distillers & accessories.

    • Essential_Distilling

      There are many Passionate Foodie and their special friend is Essential Distilling because of their complete distillers & accessories.

      Source: https://www.essentialdistilling.com

    • roletaari

      Talovelkojen ollessa niskassa pahimmoillaan ja vaimon kotona lasten kanssa saamatta mistään kiilinkiäkään niin tupakointi oli eräs säästökohde, ja vaikein. Aikaa tuohon on 35 vuotta. Vuosien myötä olen oppinut arvostamaan terveyttäni enemmän kuin rahaa.
      Me emme ole koskaan harrastaneet mitään kohdesäästämistä. Mikä ei kulu tavallisessa arkielämässä niin se jää säästöön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe