Jassu moralisoi

Hyväparempijassu

53

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunhanSanon

      Mitähän siitä nyt on muka puhuttu?

      Yrittää vaan päästä jonkun lehden otsikoihin noilla kirjoituksillaan. Mutta kun ne lehdet ei millään nyt huomaa häntä.

      Selvää huominhakuisuutta

      • MuahniinMuah

        Onhan siltä kommentoijat kysyneet, vaan kun se ei vastaa.

        Nyt on kirjoitettu seksistä, nipsnaps operaatiosta, tabu seksistä, perus-suomalaisista, helvetin v*enäläisistä, lufthansan pelleistä, sukulaisten sairauksista, äidin pervopakestista, ikäerosta, pettämisestä alimpaan kastiin, jalkakivusta, omasta stalkkerista, puoluehommista, puutarhan laittamisesta kesä kuntoon, edestakas matkailusta lähikyliin, ei sillä ole enään mitään kirjoitettavaa, siksi se nyt kirjoittelee salaperäisiä viestejä blogbookiin, että edes joku kiinnostuisi.

        Maralla blogbookissa enemmän lukukertoja kuin jasminilla.


      • 6y6y7fy
        MuahniinMuah kirjoitti:

        Onhan siltä kommentoijat kysyneet, vaan kun se ei vastaa.

        Nyt on kirjoitettu seksistä, nipsnaps operaatiosta, tabu seksistä, perus-suomalaisista, helvetin v*enäläisistä, lufthansan pelleistä, sukulaisten sairauksista, äidin pervopakestista, ikäerosta, pettämisestä alimpaan kastiin, jalkakivusta, omasta stalkkerista, puoluehommista, puutarhan laittamisesta kesä kuntoon, edestakas matkailusta lähikyliin, ei sillä ole enään mitään kirjoitettavaa, siksi se nyt kirjoittelee salaperäisiä viestejä blogbookiin, että edes joku kiinnostuisi.

        Maralla blogbookissa enemmän lukukertoja kuin jasminilla.

        Jassu kehuu saavansa enemmän klikkauksia, kiitos seiska ja iltapäivälehdet, pelkkää teatteria kaiken maailman kriisit, tuohta se niillä kiskoo. Parempi kun ei klikkailla, mun mielestä, turha ruokkia mokomaa, justsaying.


    • stupidopits

      Jassu ja lukuisa joukko suomiystiksiä ei taida nyt tajuta, että suomalaisia internetsisaitteja pystyy mainiosti lukemaan ulkomaasessakin, ei siis suotta tarvitse referoida suoli24:n hulvattomimpia paloja jollakin sähköpostilla/telefoonilla.

      Heehhehhhniinmuah

      • ItsensäStalkkaaja

        eikös se ole joskus sanonut että sillä on koneella töitä :-)


      • spämmäänsiisolen

        Se nyt on sanonut kaikenlaista :-D

        Luulisi pr-persoonan ymmärtävän, mikä sen oma rooli on tässä julkisuudessa: tuottaa sisältöä, jota muut sitten lukevat ja kommentoivat.

        Suomalaistenko syy on se, että tyyppi on vähän todellisuusrajoitteinen ja ettenkö sanoisi valehtelija pahimmasta päästä?


    • MikseiKukaanTykkääMust

      "Vaikka Englannissa olenkin, kuulen kyllä tutuiltani kaiken, mitä Suomessa puhutaan tai kirjoitetaan. Oma ”salapoliisikerhoni” infoaa minua välillä liikaakin. Mitkään totuuteen ja faktoihin pohjautuvat puheet eivät minua haittaa, koska itse kerron ja kirjoitan asioistani sekä elämästäni julkisesti. Puhun niin positiivisista kuin negatiivisistakin asioista, koska jokaisella meistä on hyvät ja huonot hetkensä.

      Mikäli minulla olisi jotain salattavaa tai hävettävää, en olisi millään muotoa julkisuudessa. On siis erittäin hullua kuulla, kun selkäni takana asioitani vääristellään ja väritetään oikein urakalla. Varsinkin mieheeni ja avioliittoomme liittyviä juttuja. Sähköpostiosoitteeni löytyy btw kotisivuiltani, joten jos faktoja haluaa kuulla tai tietää, niin niitä voi kysyä minulta ihan suoraan. Minä itse olen kuitenkin loppujen lopuksi se paras ihminen kommentoimaan Omaa elämääni. Kiitos ja kumarrus"


      Kerroppas sitten joko olet Labourin listoilla, clubin hallituksen jäsen, mitä olet politiikassa saanut aikaan vai istuitko kokouksissa vain tuppisuuna, miten Animalian vapaaehtoistyö sujuu ja miksi oikeesti vehtasit rakkaan aviomiehesi selän takana salaa. Mitä tapahtui suomalaisen yrityksen pr-hommille, mallin töille Briteissä ja monille muille kehumillesi jutuille joista ei sitten koskaan kuultu myöhemmin lisää. Noin niinku alkajaisiksi.

      Ei tarvita mitään "salapoliisikerhoa" infoamaan, keskustelupalstoja voi lukea ihan itsekin. Pöljä. Ja mikä tappi se siellä persuuksissa edelleenkin jöpöttää?

    • TyhmäSaapas

      Täällä nyt kommentoidaan just sitä roskaa mitä Jassu itse suoltaa.

    • SeiskaMannekiini

      "Vaikka Englannissa olenkin, kuulen kyllä tutuiltani kaiken, mitä Suomessa puhutaan tai kirjoitetaan. Oma ”salapoliisikerhoni” infoaa minua välillä liikaakin."
      Tarviiko Jassulla todellakin olla joku salapoliisikerho selvittämässä mitä suomalaisilla keskustelupalstoilla puhutaan. Kyllä näitä pääsee lukemaan ihan brittipaapankin tietokoneelta. Jos ei halua kuulla, kertokoon sen salapoliisikerholleen ja jättäköön lukematta keskustelupalstat. Tällähän hän kuitenkin roposensa ansaitsee. Olemalla puheenaihe. Käskee vielä kysymään suoraan itseltään, jos haluaa Oikean vastauksen. Monet ovat kyllä yrittäneet..

      • FriendsAreFor

        Onko salapoliisikerho se sama mielikuvitusporukka jota ei näkynyt häissäkään...


      • MelkeinYstäviä
        FriendsAreFor kirjoitti:

        Onko salapoliisikerho se sama mielikuvitusporukka jota ei näkynyt häissäkään...

        Luultavasti näin. Sama salapoliisiporukka oli polttareissakin melkein maksutta mukana.


    • hepsankekkana

      Uhoaa sitä ja tätä, koskaan vaan ei mistään tuu mitään eikä takuulla vastaa kun kysyy. Jankuttaa olevansa rehellinen ihminen jolla ei oo koskaan mitään salattavaa. No, eipä oo kauan kun jäi kiinni vehtailusta miehensä selän takana. Ja ties mitä kaikkea muuta. Aivan umpikiero valehtelija, tuntuu kyllä itse uskovan omat valheensa, paatuneen valehtelijan tunnusmerkki.

    • EiPäätäEiHäntää

      -- On siis erittäin hullua kuulla, kun selkäni takana asioitani vääristellään ja väritetään oikein urakalla. Varsinkin mieheeni ja avioliittoomme liittyviä juttuja.

      Somessa kirjoittelu ei oo mitään selän takana touhuamista, vaan tehdään ihan avoimesti. Sikstoisekseen, itsehän se sitä avioliittoaan ja sen onnellisuutta pohtii koko ajan, julkisesti. Mitä epäloogisuutta taas. No, tuulitunneli kun on, yks ajatus kun tulee, niin toinen jo katoaa...

    • nevaevahööd12

      Siis ymmärsinkö oikein, että Jasmin kannustaa ihmisiä kirjoittamaan sähköpostiinsa jotain typeriä kysymyksiä koskien esim. optista tappia tahi parisuhdettaan???? Oh dear! Tai että, eikö hän tiedä voiko keskustelupalstoja seurata myös enkuista käsin???!!!

      • showmustgowrong

        Kyllä!

        Avoimena ja rehellisenä ihmisenä Jassu sitten kertoo sähköpostissa ventovieraalle ihmiselle kaiken/totuuden/lisää soopaa, koska se nyt jollakin hyvin erikoisella logiikalla on aivan eri asia, kuin julkisen blogin kirjoittaminen.

        En tajua. Mutta olenkin tavis.


    • jdckl

      Kenestä vaan keski-ikäisestä, joka hölmöyttään lavertelee seiskajulkisuuteen yksityiselämänsä ja blogeissaan kirjoittaa hölynpölyä, puhuttais kummastellen. Vetäytyisi nyt vaan omaan rauhaansa ja jättäis julkisuuteen tyrkyttämisen.

      • MelkeinSäälittää

        Miten luulet että elätin aika kuluisi papparaisensa eläkeläisboxissa, jos hän ei saisi leikkiä julkkista ja ottaa itsestään selfieitä tekohymyineen päivineen. Joku syy nousta sängystä ylös. Mäntylä tietää kyllä oman joutavanpäiväisen julkisuusarvonsa Suomessa, briteistä puhumattakaan, mutta vielä kauheampaa tyrkylle kai olisi jäädä ilman mitään huomiota. Pelleiltävä siis on.


    • 5yhuygvht

      Tämäkin palsta on periaatteessa paskan puhumista selän takana koska ihmiset kirjoittavat anonyymisti, eikä enemmistö sanoisi mitään suoraan.

      • rouskis

        Pyh. Tämä on erittäin julkista kirjoittelua, ihan maailmanlaajuisesti luettavissa. Ja mitä helvatan väliä sillä on kirjoittaako mielipiteensä joku oeirpoei tai Anna Unelma Virtanen? Taviksen nimi ei sano kenellekään mitään ja saman nimisiä saattaa olla useita kymmeniä, joten sotkua syntyisi. Sitä paitsi, nettiin ihan kehotetaankin kirjoittamaan nimimerkillä ja nimimerkkiähän itsekin käytät, niin muah ja woppotiwoo! Itse kirjoitan omalla nimelläni ja naamallani heti kun saan kirjoituksistani maksun, kuten Jassukin saa.

        Jassunhan piti nauraa muiden mielipiteille ja viime blogissaan julistikin vain tuttujen mielipiteiden merkitsevän. Nyt onkin sitten kelkka kääntynyt, taas. Hohhoijaa mikä naurettava typerys. Sanonpa vaan.


      • UrhoKekkonen
        rouskis kirjoitti:

        Pyh. Tämä on erittäin julkista kirjoittelua, ihan maailmanlaajuisesti luettavissa. Ja mitä helvatan väliä sillä on kirjoittaako mielipiteensä joku oeirpoei tai Anna Unelma Virtanen? Taviksen nimi ei sano kenellekään mitään ja saman nimisiä saattaa olla useita kymmeniä, joten sotkua syntyisi. Sitä paitsi, nettiin ihan kehotetaankin kirjoittamaan nimimerkillä ja nimimerkkiähän itsekin käytät, niin muah ja woppotiwoo! Itse kirjoitan omalla nimelläni ja naamallani heti kun saan kirjoituksistani maksun, kuten Jassukin saa.

        Jassunhan piti nauraa muiden mielipiteille ja viime blogissaan julistikin vain tuttujen mielipiteiden merkitsevän. Nyt onkin sitten kelkka kääntynyt, taas. Hohhoijaa mikä naurettava typerys. Sanonpa vaan.

        Naulan kantaan.

        Toivottavasti viisaat sanasi uppoavat myös muutamiin umpiluisiin päihin.


      • bbhji65yhvghj
        rouskis kirjoitti:

        Pyh. Tämä on erittäin julkista kirjoittelua, ihan maailmanlaajuisesti luettavissa. Ja mitä helvatan väliä sillä on kirjoittaako mielipiteensä joku oeirpoei tai Anna Unelma Virtanen? Taviksen nimi ei sano kenellekään mitään ja saman nimisiä saattaa olla useita kymmeniä, joten sotkua syntyisi. Sitä paitsi, nettiin ihan kehotetaankin kirjoittamaan nimimerkillä ja nimimerkkiähän itsekin käytät, niin muah ja woppotiwoo! Itse kirjoitan omalla nimelläni ja naamallani heti kun saan kirjoituksistani maksun, kuten Jassukin saa.

        Jassunhan piti nauraa muiden mielipiteille ja viime blogissaan julistikin vain tuttujen mielipiteiden merkitsevän. Nyt onkin sitten kelkka kääntynyt, taas. Hohhoijaa mikä naurettava typerys. Sanonpa vaan.

        Täälläkin kirjoittelua voi verrata vessan seinään raapusteluksi, kirjoitellaan koska tiedetään ettei kukaan tunnista.


      • SoSimpleSimpleton
        bbhji65yhvghj kirjoitti:

        Täälläkin kirjoittelua voi verrata vessan seinään raapusteluksi, kirjoitellaan koska tiedetään ettei kukaan tunnista.

        Vaaditko tunnistautumista, että voi kommentoida typerien tyrkkyjen edesottamuksia?
        Et oo tosissas..

        Kuulepas nyt, asiaan on olemassa helppo ratkaisu, jos kirjoittelut eivät miellytä:
        Lakkaa lukemasta jos olet tavis.
        Poistu julkisuudesta jos olet tyrkky.


      • RvaSiniMailanen
        bbhji65yhvghj kirjoitti:

        Täälläkin kirjoittelua voi verrata vessan seinään raapusteluksi, kirjoitellaan koska tiedetään ettei kukaan tunnista.

        Vertaa sinä ihan mihin vaan, itse en haluaiskaan tulla yhdistetyksi huomiohoroon missään tilanteessa. Ja ajattelen siitä just sitä mitä kirjoitan, että sinällään ihan sama mitä kirjaimia ja missä järjestyksessä ne on nimimerkkiboxissa.


    • copypaste

      "Vaikka Englannissa olenkin, kuulen kyllä tutuiltani kaiken, mitä Suomessa puhutaan tai kirjoitetaan. Oma ”salapoliisikerhoni” infoaa minua välillä liikaakin. Mitkään totuuteen ja faktoihin pohjautuvat puheet eivät minua haittaa, koska itse kerron ja kirjoitan asioistani sekä elämästäni julkisesti. Puhun niin positiivisista kuin negatiivisistakin asioista, koska jokaisella meistä on hyvät ja huonot hetkensä.

      image

      Mikäli minulla olisi jotain salattavaa tai hävettävää, en olisi millään muotoa julkisuudessa. On siis erittäin hullua kuulla, kun selkäni takana asioitani vääristellään ja väritetään oikein urakalla. Varsinkin mieheeni ja avioliittoomme liittyviä juttuja. Sähköpostiosoitteeni löytyy btw kotisivuiltani, joten jos faktoja haluaa kuulla tai tietää, niin niitä voi kysyä minulta ihan suoraan. Minä itse olen kuitenkin loppujen lopuksi se paras ihminen kommentoimaan Omaa elämääni. Kiitos ja kumarrus. "

    • moralisoija

      Jasmin kertoo uudessa Seiskassa avoimesti alkoholismistaan :)

      • niinpäniiin

        Aha. Sellainenkin kortti oli vielä käytettävissä. Pakka hupenee kovaa vauhtia. Erokortti taitaa olla se viimeinen ja sitä pitääkin säästellä koska sen jälkeen ei oo enää mitään.

        Kertooko seiskassa kuinka nuorena ja typeränä tuli käytettyä liikaa mutta että nyt on alco hanskassa? Se olis taas niin muah.


    • PapsuParka

      Jassu: Aviokriisi ajoi juomaan! OMG! Kaamee kriisi kun skotin kanssa vaan vähän tekstaillaan eikä edes pussailtu! Ja Jassun faniensa mukaanhan naisella saa ja voi olla miespuolisia kavereita. Joten wht´s the point? No, alkoholisti kyllä keksii tekosyitä juomiselleen ja näkyihän ne juomisen merkit Jassun naamasta jo ennen tätä "kriisiä". Ja juominen jatkuu nähtävästi edelleenkin, ihan entiseen malliin. Jassuhan ei oo koskaan sylkenyt lasiin.

      Kittaako papsukin kaljaa tän Jassu-kriisin takia? Hääkuvissa piteli jo kaksin käsin tuopistaan kiinni, heko heko!

      • PapsunPainajainen

        Mahtaa skotti piccolo ihmetellä valtavaa vetovoimaansa. Muutama normi kohteliaisuus ja vastavihitty vaimo villiintyy tekstittelemään ja tyrkyttelemään itseään. Ja vielä kuukausien päästä asian tiimoilta tuoppia kiskotaan kaksin käsin skotin nimeä hokien. Virallisesti Jassuhan on koko ajan ollut "more than happy girl".


    • efsdvgxcxdv

      Kiva, kun tulee "aviokriisi" jo pari kuukautta häistä, kahden vuoden avoliiton jälkeen....Sen sijaan että puhuttais asiat kuntoon, tartutaankin pulloon. Ja sekoillaan entistä enemmän. Mutta sehän on niin muah. No, tuskin se oikeesti juo sen enempää kuin ennenkään, täytyy vaan keksiä jokin syy jatkuvalle kännäämiselle. Siksikö tullut porttikielto ´mummon mökkiinkin? Meni joululoma jo liian överiks?

    • ritiratirallaaa

      -- Pariskunta pääsi pahimman aviokriisin yli, mutta nyt tilanne on saanut uuden käänteen. Jasmin on ajautunut kierteeseen, jossa hän purkaa ahdinkoaan alkoholiin. Olen huono käsittelemään ongelmia ja myöntämään omia virheitäni, Seiskan tavoittama Jasmin kertoo.

      Mitä ahdinkoa? Jassuhan on hyvässä parisuhteessa elävä happy girl joka rrrakastaa elämäänsä ja papsua joka´on kaiken lisäksi rietas rakastaja ja Jassu ei voisi olla tyytyväisempi seksielämäänsä. Joka muuta epäilee, on itse huonossa parisuhteessa, näinhän se on meille toitottanut.

      Onko papsu laittanut rajaa Jassun juomiselle ja siitä on syntynyt tämä uusi kriisi? Jassua ahdistaa kun viina ei saakaan kitata aamusta iltaan ja siksi pitikin lähteä dokaan Newcastleen puolituttujen kans. Nolo juttu.

      • selvinpäinkö

        "Seiskan tavoittama....." Olikohan vaikea tavoittaa kun tyrkyllä ei muuta hinkua kuin saada edes hiukan huomiota juorulehdissä.


    • himonäätä

      Jassu on nyt viimeisen päälle kyrpiintynyt kun hetken hengähdys-pakomatkaa papsun kyljestä Newcastleen vieraiden miesten seurassa pämpäämään on ruodittu täällä epähienosti, kiitos "salapoliisikerholle", joka tiedon hänelle välittänyt.

      Eli "oma aika": Työttömän ja eläkeläisen muodostama aviopari tietystikin viettää 24/7 yhdessä ja ymmärtäähän sen että toisen pärstää on silloin tällöin päästävä näkemästä.

      MUTTA noin hyvässä liitossa sen oman ajan luulisi olevan joku iltapäivä hierojalla ja kauneussalongissa, sitten illaksi kotiin. Ei mikään yli yön tai kahdenkin kestävä pämppäysreissu toiseen kaupunkiin, varsinkaan kun tuollainen pyrähtely ei zäässillä ole edes mitään harvinaista.

      "Selän takana puhuminen": Vaikka olenkin himonäätä, niin en lopulta zäässistä niin paljoa ole kiinostunut että suoraan kirjoittaisin ja vaikka kirjoittaisinkin niin tulisikos sieltä vastausta?

      Onhan se kirvesliven käyttäytymisellään osoittanut että kiukkuista blokkausta pamahtaa heti tai ellei sitä, niin korkeintaan joku kommentti tyyliin "hahaa oletkos varma että tuossa kuvassa edes olen muah" jne.

    • dgafhdfss

      Jassulle hyvä parisuhde näyttää olevan kriisiä kriisin perään. No, toisaalta Oskullakin on just nyt avio- ja viinakriisi, joten kyllä Jassunkin täytyy päästä pätemään.

      Pappa ei enää viitsi kierrellä lähikyliä eikä lahde Ouluunkaan joten sekin ahdistaa? Jassu ei voi enää olla onnellisempi kun ei pääse matkusteleen ja viinan juonnistakin on tainnut tulla noottia. Arki rupee sarastaan, eletään varattomina kädestä suuhun, ei oo varaa edes siihen jo kauan sittn mainostettuun Kreikan matkaan joka piti tehdä tänä keväänä. Mutta jippii, minäpä lähdenkin Kreikkaan kahdeksi viikoksi, eikä tee tiukkaakaan vaikka parisuhteeni on Jassun mittapuun mukaan huono!

      • KassiAlmanSerkku

        Kriisejä vaikka keksitään, kopska se on Jassun ainoa tapa tienata rahat vinkkuun ja lumppuihin.


    • SuurtaNäytelmää

      On se oikeastaan aika järkyttävää, millä tavoin joidenkin ihmisten täytyy leipänsä ansaita!
      Nyt Jassu kerää pennosia juomisellaan. Koko elämä on yhtä suurta saippuaoopperaa; väkisin väännetyt Seiskapolttarit, Seiskahäät vanhan ukon kanssa, Seiskan raportoima "aviokriisi" ja nyt "kriisin" aiheuttama pako alkoholiin. Mummon poismeno ja avioero on vielä käyttämättä ja äiti voi tietysti taas jossain vaiheessa uhrautua seuraavan kohun aiheeksi, jos muut kortit on käytetty.
      Toiaalta ei mikään ihme, ettei psyyke kestä tollaista jatkuvaa roolissa esiintymistä. Onneksi paapalle taitaa maistua alko yhtä hyvin kuin Jassulle, ettei siitä asiasta muodostu parisuhteeseen lisäkriisiä.

    • MakoilevaTyrkky

      Mitäpä sitä muuta tekeekään kuin dokaa, kun ei ole työtä, harrastuksia ja ystäviä normielämän (löhöämisen) vastapainoksi. Ratkaisu ongelmaan olisi yksinkertainen, mut vaatisi ehkä liikaa vaivannnäköä.
      Helpommalla tietysti pääsee, kun palaa Oulun vinttikamariin äidin ja mummon huollettavaksi. Denua siellä tuskin enää koskaan nähdään.

      • öjötteri

        Voi veikkoset , Jasminhan on ostanut lenkkarit, kai se ny lenkillä käy, pikaseen kipasee paikallisesta putelin tai kaksi. Täällä me näädät ollaan tiedetty jo kauan alko-ongelmasta. Alahuuli on saman suuntainen kuin alanmiehillä. Ei tähän tarvitse salapoliiseja, kysyisi vaan suoli24 , jos häneltä itseltään ei saakaan vastauksia niin täältä saa, jopa Jasmin.


    • VeshiHiishi

      Ja Ouluun kierteleen yksin tai epämääräisessä seurassa kapakoita, muistuttaa aina vaan enemmän Tukiaista. Parempi olis kun vaan jäis Boroottiin ja etsis jonkun uuden hyväuskoisen eläkeläispappan elättäjäkseen, vai onko maine mennyt jo sielläkin? Jassu vihjailee että Denu ymmärtää Jassun juoksut vaikka meneekin joskus väännöksi joten akka taitaa olla rimpsalla harva se ilta. Ei nyt yksi dokasreissu kaverien kanssa niin suuri asia olis jos muuten olis tiiviisti kotosalla....Eikö Boron leipurit halunneet viettää Jassun kanssa Bank Holidayta vai miksi piti mennä toiseen kaupunkiin, kysynpähän vaan.

    • Elätit

      Jännä juttu, että kumpikin Seiskan tähtibloggari on niin avuton, ettei pärjäisi henkisesti eikä taloudellisesti ilman omaistensa apua.

      • ritiratirallaaa

        Mulle olis ainakin ahdistava tollanen tilanne, jatkuva työttömyys, ei omaa kotia, eläen kädestä suuhun jonkun armopaloista, ilman tulevaisuutta. Jassu on täyttä päätä mokaamassa tän avioliittojuttunsakin ja palaamassa äitin ja mummon helmoihin. Niiiiin noloa. Aikuinen, terve ja työikäinen nainen. Helka-parka.


    • Turhuuttakokoakka

      Narsistinen muija ei voi muuta sanoa. Aikuinen pitäisi jo olla mutta on ihan 6v lapsi aikuisen hahmossa.

      • Tuksu2

        Elämä on loputonta huomion ja ihailun hakemista.
        Ja tietty shoppailua (krääsää), meikkaamista ja bilettämistä. Teennäistä hymyä selfieissä ja joutavanpäiväisiä kirjoitelmia, ettei vaan tipahda seiskan palstoilta pois.

        Kukin tavallaan tietty...mutta mutta...


      • SiksiKiinnostava

        Työstähän se käy kun itsensä tyrkyttely pitää pukea vielä "rehellisyyden" ja "more than happy"-kliseiden valeasuun. No, rehellisesti osaa ainakin jatkuvasti nolata itsensä.


    • vabbadoo

      Nää Jassun viime vuosien aikaiset avautumiset ja tilitykset on kuin epätoivon vimmalla tehtyjä ja haettuja, aina pitää kehittää jotain uutta ettei vaan putoais kohujulkisuudesta, kaamee draivi päällä ja kaikki on kaupan, myös Heklan ja Denun seksielämä. Voiskohan se seuraavaksi antaa haastiksen Kanerva casesta, Veturipuiston tapahtumista tai siitä jääkiekkojoukkueen kanssa seukkaamisestaan?

    • JassunOnniOnTunkiolla

      seiska on ainoo rahanlähde ja jassu tarttee viina- ja ruokarahaa. Papsu ei osta sille nää raejuustoa eikä skotlantilaista savulohta joten jassunon ahkerasti kehiteltävä kriisejä ja katastrofeja omaan ja muiden elämään. Käsitelläänköhn seuraavaksi mummon, öitin ja Denun alkoholiongelmia?

      • Voi_veetu

        Nyt tyrkkää blogiinsa kriisiä ja muuta värittelyä elostansa, kun on hoksannut, että viihdetoimittajat seuraavat blogiaan. Sinnehän voi ihan mitä tahansa laittaa, kun johonkin Iltikseen tulee sitten "juttu" tai haastis arkistokuvan kera. Ihan kuin Jasu itse olisi haastattelun antanut.
        Viihdetoimittajat eivät tunne sellaista journalimin peruskäsitettä kuin lähdekritiikki. Mistä tässäkin raportoidussa juomis-casessa tietää, että minkä verran ja miten kauan Jasu juopotteli? Oma versio vain toistettu lehdessä. Kohta Jassu kertoo blogissa megaupeehienoihqu #niinmua #justsaying #parhautta -työkuviosta, jota ei olemassakaan. Sitten lehdessä juttu, että kohukaunotar saanut haastavan työpaikan Britanniasta... Jatkojuttuna selitellään, että työpaikka meni nyt päällekkäisyyksien/sattumuksen/järkiintulon/käytännön syiden takia puihin. Ja taas nimi ja pärstä nettisaitilla. Helkkari, mähän voisin alkaa viihdetoimittajaksi. Pääsihän se Amanda Harkimokin Seiskan hommiin rintaimplantin mitalla. Koulutuksesta ja kokemuksesta ynnä pätevyydestä viis.


    • 354354

      Jasmin Mäntylä: ”Rakkautemme on voimakkaampaa kuin ikinä”

      - joopa joo, mutta tarttee siteeksi paljon viiniä ja olutta, joka päivä.

      – Minulle henkilökohtaisesti on myös helpompi kohdata ongelmat ja päästä niiden yli, kun ne myöntää julkisesti. Silloin niiden suhteen ei halua enää takapakkia, vaan päätöksistä pitää kovemmin kiinni, Jasmin sanoi.

      Mitä puppua. Luulis kans että lupauksista ja kaikesta muustakin pitäisi kovemmin kiinni kun ne on kertonut julkisesti. Mutta ei, mistään suurenmoisista suunnitelmista ei koskaan kuulla myöhemmin lisää, vaikka niin kovasti vakuutellaan. Niistä vaietaan järjestelmällisesti eikä edes kysyttäessä vastata. Mitenkähän voi mm uusi, uljas poliittinen ura josta woohotettiin oikein kovasti? Eipä oo akka Leipurien listoilla sen paremmin kuin työmiesten klupin hallituksessa ja Animalian vapaaehtoistiöihin ei jaksettu ikinä vaikka Oulussa puolet vuodesta lorvitaankin.

    • Kohukurppa

      Jassu hakee niin epätoivoisesti miesten huomiota että sen täytyy tuntea olevansa aivan merkityksetön nolla ihminen ellei saa kuolaamiskirjeitä. Koko elämä rakentunut pelkkään ulkonäköön, kohta sillä on ihan oikea kriisi, kun "kauneus" rapistuu kovaa vauhtia eikä miehet kuolaa perään. Jäljelle vaan vanha kuori.

      • videys

        Todellakin. Elämänsä vaikuttaa niin sisällyksettömälle. "Puoluejututkin" vaikuttivat siltä, että tekee niitä, kun saa patsastella ees jollain tavalla muiden edessä vaikkei mitään politiikasta ymmärräkään. Alkaa muistuttaa yhä enemmän Tukiaista, ettei tajua omaa tilaansa ja nolouttaan. Säälittävä.


    • JustAsking

      Mikä muuten mahtoi mennä niin kovasti metsään aikanaan siellä Rhodoksen "duunipaikassa", joka lienee ainoita oikeita duuneja, mitä Jasmin on tehnyt. Koska elämä eläkeläisen "kotirouvana" jossain brittilähiössä ei voi olla kovin inspiroivaa, niin eikö tuollainen sesonkityö auringossa olisi aika ihana vaihtoehto? Saisi jumppailla siellä ihan palkalla, viettää iloista aikaa turistien kanssa ja mieskin pääsisi mukaan, kun kerran on eläkkeellä. 4-5 kk vuodesta tuolla, miksi ei? Krääsääkin saisi ostettua halvemmalla. Ai niin, ei voi koska....pitää luoda uraa politiikassa Briteissä (=kantaa kerran 4. vuodessa flyereita joukon jatkona, koska siihen se todellakin jää)? Pitää....ööh...blogata täyspäiväisesti? On niin paljon mallikeikkoja ja muita duuneja Briteissä/Suomessa? Vaiko ei vain nuo päivätyöt sovi työrajoitteiselle? Feel free Jasmin ja vastaa jossain blogissasi, koska "salapoliisikerhosi" (äippä ja #muah) varmasti tämänkin tietoosi saattaa :)

      • Niin_muah

        Ko. hotellin nettisivuilla useat asiakkaat olivat juuri sinä ajankohtana, kun Jassu oli siellä töissö, valittaneet ettei vapaa-ajanohjaaja (Jassu) juurikaan ilmestynyt paikalle vetämään allasjumppaa eikä pitänyt lupauksiaan kehitellä muita aktivieettjä hotellin asukkaille. Jassu oli hotellin ainoa vapaa-ajan ohjaaja joten erehtymisen vaaraa ei ole kenestä on kyse. Tais mennä Jassun aika dokaillessa ja seki duunipaikka juotiin alta pois. Nyt on juomassa avioliittoaan?


      • VinoTaxfree
        Niin_muah kirjoitti:

        Ko. hotellin nettisivuilla useat asiakkaat olivat juuri sinä ajankohtana, kun Jassu oli siellä töissö, valittaneet ettei vapaa-ajanohjaaja (Jassu) juurikaan ilmestynyt paikalle vetämään allasjumppaa eikä pitänyt lupauksiaan kehitellä muita aktivieettjä hotellin asukkaille. Jassu oli hotellin ainoa vapaa-ajan ohjaaja joten erehtymisen vaaraa ei ole kenestä on kyse. Tais mennä Jassun aika dokaillessa ja seki duunipaikka juotiin alta pois. Nyt on juomassa avioliittoaan?

        Jassu on liian ylimielinen ja leuhka asiakaspalvelutehtäviin.
        Otti varmaan allasjumpat liiaksi luonnon päälle.

        Ystävällinen sielu (siis aidosti ihmisläheinen ja ystävällinen ihminen) varmasti tykkäisi vapaa-ajan ohjaajan työstä hotellissa. Ihan niinkuin "JustAsking" kuvaili.

        Loppujen lopuksi tuon kaltainen hommahan olisi oikea toiveiden täyttymys liikunnasta pitävälle, ulkonäöstään kiinnostuneelle, reippaalle yksilölle!
        Jassu on ulkonäöstään kiinnostunut, mutta muu ei sitten natsaakaan.


    • Paksu_edelleen

      Kelle tää oli paksuna?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe