Alkoholisti Suvi taas sammuneena baarissa

Oksennan

19

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sessan1

      Yksinhuoltaja ei teetuolaista.Lastensuojelu puuttuu asiaan.Ja pitäisikin tässä tapauksessa.Missä lapsi oli silloin kun äiti biletti???

      • lapsi.ykkönen

        Suvi on varmaan väsynyt kun on niin paljon duunia ja harrastuksia. Paineet on varmaan kovat kun täytyy koko ajan näyttää hyvältä. Pienen lapsen äidin olisi hyvä nyt hiukan rauhoittua ja priorisoida asiat tärkeysjärjestykseen.


    • Äityliini111111

      Eikös hän luvannut Vuokatin keikan jälkeen juoda vain vissyä? Herttaista oli myös äitylin kielenkäyttö, siinä meillä tosi esikuva!

      • uusiLupaus

        Niin hän taisi julkisesti luvata mutta ei ollut tarpeeksi tahtoa kun noin repsahti.
        Voihan nakki sentään.


    • 65hu6yhh

      Mene paikalliseen moralisoimaan, vastaavia löytyy tusinoittain.

      • ei.haittaa.jos.mokaa

        One and only ihana säihkysilmä Suvi.


    • V_ttuäiti

      Antakaa mun *ittu bilettää ja mun elää mun elämää. Mä oon yksinhuoltaja ja kiireinen äiti*ittu. Jos mä sammun niin vittu mitä sitte.

      Näin kommentoi harvinaisen kypsältä ja vastuuntuntoiselta vaikuttava pienen lapsen yksinhuoltajaäiti.

      • Äitiv_ttu

        Oho! Lipsahti yksi ruma sana.

        UUSI
        Antakaa mun *ittu bilettää ja mun elää mun elämää. Mä oon yksinhuoltaja ja kiireinen äiti*ittu. Jos mä sammun niin *ittu mitä sitte.

        Näin kommentoi harvinaisen kypsältä ja vastuuntuntoiselta vaikuttava pienen lapsen yksinhuoltajaäiti.


      • uujk7666666j
        Äitiv_ttu kirjoitti:

        Oho! Lipsahti yksi ruma sana.

        UUSI
        Antakaa mun *ittu bilettää ja mun elää mun elämää. Mä oon yksinhuoltaja ja kiireinen äiti*ittu. Jos mä sammun niin *ittu mitä sitte.

        Näin kommentoi harvinaisen kypsältä ja vastuuntuntoiselta vaikuttava pienen lapsen yksinhuoltajaäiti.

        Mikäs saatanan kukkahattutäti sinäkin olet, vittu on vittu ei täällä pelleillä millään n-sanoilla ym..


      • V_ttuäiti_ittu
        uujk7666666j kirjoitti:

        Mikäs saatanan kukkahattutäti sinäkin olet, vittu on vittu ei täällä pelleillä millään n-sanoilla ym..

        Sorry. En täysin hallitse whitetrash-kieltä.


      • lässynlässyn13

        Aivan vapaasti saa bilettää, mutta mä oon yksinhuoltaja äiti ym ym..miten se huollettava, se lapsi jota huoltaa tuli ilmi tässä anna mun ym! Minätouhua on! se lapsi jossain missä kun yksin ihan kaikkea ollaan lapsen kanssa, siis yksin minä, mun anna ..kaksihan silloin on..toinen vanhempi ja se lapsi.. taas yksinhuoltaja äideistä bilettäjänä senkun lisääntyy joidenkin sanomisista..Suurin osa yksinhuoltajista tosiaan ei käy kapakoissa, ei biletä..töissä käyvät ja rahat lapsiin ja varsinkin lasten ehdoilla menevät!


    • olissejotainjoo

      Olis se hieveätä jos joutuis näiden white trash-ämmien kanssa...noh, mihinkään tekemisiin. Ei käy rasvanahkoja, hapsuviiksiä ja mutiaisia kateeksi;)

    • voevoevoe

      Nolo kuva, ei vissiin pikkuhousuja lainkaan ja hame korvissa.

    • Sovi-mies

      Miks nykyajan naiset on yksiä huoria ja juoppoja kaikki tyynni? Tätäkö se vuosikymmeniä manguttu ja viimein saatu "tasa-arvo" sitte on?

      • kkjhhgd

        Ai suomalaiset miehet on sit vai ollut juoppoja huoria aina ? Outo näkökulma


    • Mopokarannut

      Tässä puhelussa tuli todella hyvin selväksi minkälainen ihminen Suvi todellisuudessa on. Lähipiiri sen jo tietääkin. Vetää The Lookin Helsingin ja Oulun toimipistettä, tämän tasoinen, kouluttamaton pissis tekee asiakkaille leikkauskonsultaatioita. Vittu sitä ja vittu tätä ja brenkku maistuu! The Lookin toimipiste Helsingissä ei ole enää ennakkoperintärekisterissä. Taitaa olla kovat paineet Suvilla kun ei bisnekset enää luista.

      • Suvin.sivistyssanat

        Pitäisköhän käydä ihan piruuttaan konsultaatiossa.
        -Haluaisitko kolmen desin vittu implantit vai pannaanko vittu suoraan litra?
        -Kävisikö vittu aika kolmen viikon päästä?
        -Tervetuloa vittu leikkaukseen ...


    • LuonnossaParempi
    • huoramikahuora

      Onhan tämä suhdeasia ollut tiedossa jo pitkään ja ennenkin seiskan lööpeissä "suvi viihtyi podareiden seurassa ja yksi tuntui olevan ylitse muiden" "olemme antin kanssa vain kavereita, antti on vuokranantajani" sepostuksilla. Mitähän mahtaa Jurvansuun naisystävä olla mieltä moisesta vai onkohan suhde vapaatakin vapaampi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2446
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1358
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1087
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe