pahimmat tekosi ennen uskoontuloa/todistuksia

Todistamaan

Mitä pahoja tekoja olet tehnyt ( kerro vain useita) ennen uskoontuloa, haluaisin uskottomille ystävilleni todistaa mitä kaikkea uskoontulo voi tehdä, kuinka pahasta ihmisestä voi tulla uskon myötä hyvä.
Kertoisitko kaunistelematta pahoja tekojasi, syntejäsi vanhasta elämästäsi ennen uskoontuloa ja sitten muutoksista mitä sinussa tapahtui uskoontulon myötä?

Toivon että saamme tähän pitkän asiallisen ketjun vastauksia, kenties pidempiäkin todistuksia jos joku jaksaa kirjoittaa.
Älkääkä todella kaunistelko vaan tarkoitukseni juuri on arkailematta ja kaunistelematta kertoa miten ihminen elää maailmassa ilman uskoa ja mikä hyvä ja ihmeellinen muutos tapahtuu uskon myötä.

26

1261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annamariiii

      baareissa kävin jatkuvasti ja nautin miesten huomiosta, se oli ainoa asia mitä hain, huomio miehiltä, ilman sitä en ollut mitään.
      Valehtelin, raivosin ja puhuin muista selän takana pahaa. Riitaannuin helposti ihmisten kanssa. Mietin kostavani hirveillä tavoilla minua kohtaan tehdyt vääryydet.
      Usko pelasti minut ehkä jopa vankilaan joutumiselta, onneksi en ehtinyt tehdä mitään.

      vaikkei pahoja tekoja ollut paljon ja lähinnä ne hankaloittivat vain omaa elämääni, silti muutos oli Suuri. Sain sisälleni rauhan enkä tunne halua kostaa vaan olen rukoillut näiden ihmisten puolesta jotka ovat minua vastaan rikkoneet. Pyrin olemaan muille ystävällinen ja hyvä. Myös pieniä asioita elämässä muuttui kuten itsetyydytys, sitä en enään edes tunne tarvitsevani. Siiderit jäi. En valehtele.

      • Ihmetteleepä

        Mitä pahaa on miesten huomiossa??


      • Toimittajat
        Ihmetteleepä kirjoitti:

        Mitä pahaa on miesten huomiossa??

        Niin. Nussittunahan sitä kuulemma nukkuukin paremmin.


      • VakavaVAROITUS

        ÄLÄ KERRO MITÄÄN SYNTEJÄSI JESUIITOILLE, JOTKA OVAT VALEHTELIJOITA JA MURHAAJIA ! NE KIRISTÄVÄT JA VAINOAVAT SINUA KAIKELLA SILLÄ TIEDOLLA JONKA SINULTA VARASTAVAT ! VATIKAANI JA NSA OVAT YHTEISTYÖSSÄ TEKEMÄSSÄ NWO-PAHAA UUTTA MAAILMAN JÄRJESTYSTÄ !


      • Toimittajat kirjoitti:

        Niin. Nussittunahan sitä kuulemma nukkuukin paremmin.

        Ainakin helluntaiopin mukaan.


    • Lähimmäisenrakkautta

      Ennen uskoontuloa elin saastaista elämää. Asiaa on turha kaunistella, siitä saastasta mitä elin ei saa kaunista. Join, juhlin, join juhlin.
      petin vaimoani, seksikertoja oli useita vieraiden naisten kanssa ,suutelua baareissa ja bileissä, olin urheilija ja ympärillämme pyöri nuoria kauniita naisia, oli enemmän sääntö kuin poikkeus pettää kotona odottavia vaimoja. Olin komea ja naisia olisi ollut jonoksi asti.
      alkoholia kului ja sanomattakin on selvää että vaimolleni valehtelin jatkuvasti, kotona esitin rakastavaa puolisoa silti samalla miettien vieraita naisia, muutamien kanssa myös viestittelin viikkoja ja puhuin myös puhelimessa, omaa vaimoa kohtaan en tuntenut samaa halua joten seksielämämme oli vääjäämättä vähäistä, vaimoni pahoitti siitä mieltään mutta olin niin välinpitämätön etten vain välittänyt. Tarjosinhan täyden ylläpidon, luulisi riittävän mietin.
      Ongelmia suhteessamme oli ihan omasta syystäni, silloinhan en kuitenkaan suostunut näin ajattelemaan, minulla meni lujaa. Liian lujaa. Jälkikäteen ajateltuna en ymmärrä miksi ei minua vaimoni silloin jättänyt, olin kaukana siitä mitä aviomiehen kuuluu olla. Vaimoni ei ansainnut kohteluani häntä kohtaan.
      Viina, nuuska, valehtelu, naiset, siinä paheeni tiivistettynä.
      Lojaali olin kavereille vaan en sille tärkeimmälle jolle olisi pitänyt. Kavereita tulee ja menee, tositilanteessa ne eivät valitse sinua vaan vaimonsa ja oman perheensä. Jos sinulla on vaimo joka rakastaa sinua, pidä kiinni ja kovaa pidäkin, ole enemmän kuin pelkät sanat ja lupaukset, täytä ne myös,
      tee kaikkesi suojellaksesi rakkaimpiasi, suojele kaikelta, et ikinä tiedä milloin on liian myöhäistä.

      Moni meistä kohtaa Jeesuksen vasta kun on elämä romutettu ja siinä samalla monen muunkin, kuoleman tai sairauden äärellä, puolison menettämisen...

      Minusta ei ensimmäisenä ajattele että tuo on uskovainen mies, olen kunnossa ja edelleenkin taidan kääntää muutaman naisen pään, enään se vain ei minulle merkitse mitään, katseeni on kristuksessa, pitkän tien olen kulkenut jotta olen pystynyt antamaan kaikki tekemäni kauheudet anteeksi myös itselleni, syntini on sovitetut verellä puhdistetut, silti minua pistimin muistutetaan mitä tein, ei anneta unohtaa.
      Elän terveellistä elämää ilman päihteitä, olen hyvä lähimmäisilleni, toimin seurakunnassa.
      Vanhat kaverini ovat siinä luulossa että hurahdin uskonlahkoon, rukoilen heidän puolestaan. Minä en kiellä jeesusta niidenkään edessä jotka pilkkaavat.

      Kun kohtaatte puolisonne niin pitäkää sylissänne ja tunnustakaa rakkautenne, älkää kohdelko toisianne väärin vaan kohdelkaa niinkuin itsekin toivoisitte teitä kohdeltavan.
      Kerro rakastavasi, seuraavassa hetkessä se voi olla jo liian myöhäistä.

    • btgreg

      Sex and drugs and rock n' roll. Sellaista elämää elin ja jossain määrin ihannoin, vaikka tiesin kyllä, että Jeesus on tie ja totuus ja elämä. Kauhean ristiriitaistahan se oli. Lopulta Jumala mursi ja voitti. Synnittömäksi en ole tullut vieläkään ja kamppailen asioiden kanssa, mutta nyt minulla on Uskollinen Jumala ohjaamassa ja Poikansa kautta armahtamassa. Vaikka en ole täydellinen tai aina esimerkillinen, niin silti tunnustan uskoni rohkeasti.

      • Syntejäsyviä

        Pystytkö tarkentamaan syntejäsi ennen uskoontuloa ja mitä näille synneille tapahtui kun tulit uskoon? Kaikillahan ei samantien kaikki synnit jää pois vaan niistä voi päästä myöhemmin, mistä synneistä et ole päässyt?

        kiitollisena vastauksestasi, siunausta sinulle.


      • frgvfrv
        Syntejäsyviä kirjoitti:

        Pystytkö tarkentamaan syntejäsi ennen uskoontuloa ja mitä näille synneille tapahtui kun tulit uskoon? Kaikillahan ei samantien kaikki synnit jää pois vaan niistä voi päästä myöhemmin, mistä synneistä et ole päässyt?

        kiitollisena vastauksestasi, siunausta sinulle.

        Kamppailen ihan samojen lihanhimojen kanssa, kuin aiemminkin. Epäpuhtaat ajatukset naisista, joskus koen halua päihtymiseen ja yleisesti huonoina hetkinä maailma houtuksineen vetää puoleensa. Onneksi on kuitenkin asiat muuttuneet, vaikka en ole täysin kompuroimatta mennyt.

        Ratkaisuna on asioiden jättäminen ristin juurelle. Jumala tietää kyllä mitä tekoa olen, niin en koe tarvetta hävetä omia ongelmiani myöskään ihmisten edessä. En puolustele syntejäni, enkä vähättele niitä.

        Siunausta myös sinulle. Jeesuksen kanssa aina eteenpäin.


      • Ihmetteleepä
        frgvfrv kirjoitti:

        Kamppailen ihan samojen lihanhimojen kanssa, kuin aiemminkin. Epäpuhtaat ajatukset naisista, joskus koen halua päihtymiseen ja yleisesti huonoina hetkinä maailma houtuksineen vetää puoleensa. Onneksi on kuitenkin asiat muuttuneet, vaikka en ole täysin kompuroimatta mennyt.

        Ratkaisuna on asioiden jättäminen ristin juurelle. Jumala tietää kyllä mitä tekoa olen, niin en koe tarvetta hävetä omia ongelmiani myöskään ihmisten edessä. En puolustele syntejäni, enkä vähättele niitä.

        Siunausta myös sinulle. Jeesuksen kanssa aina eteenpäin.

        En ymmärrä onko syntiä jos tuntee halua näkemäänsä kaunista naista kohtaan? Eikö se ole ihan mieheen sisäänrakennettu asia? tai mitä tällä tarkoitat? Epäpuhtaudella jotain törkeää ja pervoako?
        Vai tekisikö mielesi edetä asiassa pelkästä ajatuksesta? En ymmärrä, samoin kun tuo aiempi miesten huomion saaminen, eikö se vain imartele


      • Ihmetteleepävaan

        Jäin pohtimaan asiaa enkä kyllä ymmärrä ollenkaan mitä pahaa on ajatella naisia, ellei kyse ole jostain perverssistä sitten, onhan luonnollista että mies tuntee vetoa naisiin?
        Ja toisinpäin nainen nauttii siitä että mies tuntee näin.


      • brtbrtbrbw
        Ihmetteleepä kirjoitti:

        En ymmärrä onko syntiä jos tuntee halua näkemäänsä kaunista naista kohtaan? Eikö se ole ihan mieheen sisäänrakennettu asia? tai mitä tällä tarkoitat? Epäpuhtaudella jotain törkeää ja pervoako?
        Vai tekisikö mielesi edetä asiassa pelkästä ajatuksesta? En ymmärrä, samoin kun tuo aiempi miesten huomion saaminen, eikö se vain imartele

        Älä ymmärrä. Ole ymmärtämättä.


      • Näenjatunnen
        brtbrtbrbw kirjoitti:

        Älä ymmärrä. Ole ymmärtämättä.

        Minäpä ymmärrän! Avioliitossa elävä mies joka ei vain pysty pitämään katsettaan ja ajatuksiaan omassa vaimossaan, vaan himoaa muita naisia ja kompuroinnilla tarkoittaa että on kenties jo edennyt askeleen verran ajatustasoa pidemmälle!
        Varo vaan ettet päädy pettämään, se mustaa sielusi ja sydämesi ja sammuttaa valon vaimosi sisältä.


      • vfvbv
        Näenjatunnen kirjoitti:

        Minäpä ymmärrän! Avioliitossa elävä mies joka ei vain pysty pitämään katsettaan ja ajatuksiaan omassa vaimossaan, vaan himoaa muita naisia ja kompuroinnilla tarkoittaa että on kenties jo edennyt askeleen verran ajatustasoa pidemmälle!
        Varo vaan ettet päädy pettämään, se mustaa sielusi ja sydämesi ja sammuttaa valon vaimosi sisältä.

        No siinäpä tietäjä.


      • JumalanIhminen
        Ihmetteleepävaan kirjoitti:

        Jäin pohtimaan asiaa enkä kyllä ymmärrä ollenkaan mitä pahaa on ajatella naisia, ellei kyse ole jostain perverssistä sitten, onhan luonnollista että mies tuntee vetoa naisiin?
        Ja toisinpäin nainen nauttii siitä että mies tuntee näin.

        Älä silmä pieni katso mihin vain... Tehkää silmienne kanssa liitto yhdessä Jumalan kanssa.

        Herra palkitsee, ne jotka eivät himoitse ja hekumoitse muita ihmisiä silmillään ja ajatuksillaan. Sana sanoo, että himoitseva on jo eläessään kuollut, eikä hekumoitsija edes sitäpaitsi pääse Taivasten Valtakuntaankaan 1 Kor 6: 9, Gal 5:19, Ef 5:3

        Paavali sanoi, että hän kielsi lihansa ja masensi sitä, Jumalan tähden- Hän halusi olla Herran mieleinen hengellinen ihminen, joka kielsi itseltään maailmallisia iloja, nauttiakseen enemmän Jumalan läsnäolon aikaansaamasta suuremmasta ja paljon kestävämmästä ilosta.

        Niinhän se on, että jos elämme maailmallisesti, olemme pois Herrasta, jos taas elämme taivaallisessa, olemme pois maallisista. Hengellisyys eli eläminen Jumalan läsnäolossa kannattaa elää, sillä se on tuottaa ikuista iloa, tässä ajassa ja tulevassa.


      • sdalsdlasla
        Syntejäsyviä kirjoitti:

        Pystytkö tarkentamaan syntejäsi ennen uskoontuloa ja mitä näille synneille tapahtui kun tulit uskoon? Kaikillahan ei samantien kaikki synnit jää pois vaan niistä voi päästä myöhemmin, mistä synneistä et ole päässyt?

        kiitollisena vastauksestasi, siunausta sinulle.

        Sinä et ole uskovainen, vaan trollaava pilkkaaja. Lopeta heti!


      • Keriola

        Ei mikään trolli. Jos nyt vain osui joku kommentti liian arkaan paikkaan?
        Kamppailu omista ajatuksista naisia kohtaan, jos olet noin ankara itsellesi niin onko sinulla syy siihen?
        Jos tunmet ajatuksissasi sen olevan väärin etkä etene ajatuksesta esimerkiksi ehdotteluun,
        Vai millä tavoin sinä naisista mietit?miksi se tuntuu niin väärältä?


      • TrolliTrollaaTaas
        Syntejäsyviä kirjoitti:

        Pystytkö tarkentamaan syntejäsi ennen uskoontuloa ja mitä näille synneille tapahtui kun tulit uskoon? Kaikillahan ei samantien kaikki synnit jää pois vaan niistä voi päästä myöhemmin, mistä synneistä et ole päässyt?

        kiitollisena vastauksestasi, siunausta sinulle.

        Mikset itse kerro "kauheita pikimusteja syntejäsi", vaan kerjäät muiden kertomuksia jumalattomuusajalta - toimintasi on vähintäänkin epäilyttävää...


    • jaikalii

      Minä vastustin Jumalaa koska en totellut Häntä kun Hän kehotti minua tulemaan Jeesuksen Kristuksen luokse, antamaan itseni Hänelle ja seuraamaan Häntä. Minä olin niin itsekäs että ajattelin että MINÄ olen elämäni herra eikä kukaan muu. En hyväksynyt silloin sitä että Jeesus on Herra, myös minun Herra.

      Minä en tahtonut sydämestäni luopua kaisesta synnistä.
      Minä elin itsekkäästi välittämättä Jumalan tahdosta kohdallani.
      Minä ajattelin helluntailaisten olevan harhaoppisia hihhuleita.
      Minä uskoin vauvakasteeseen ja sen pelastavaan armoon, Jeesuksen sijasta.

      Uskoon tulossani minä nöyrryin Jumalan tahdon tekemiseen; Minä tulin Jeesuksen luokse ja annoin Hänen pelastaa itseni. Minä luovuin tietoisista tekosynneistä, tunnustin ne synteinä Jeesukselle. Minä kastatin itseni Kristukseen Jeesukseen Raamatun ilmoittamalla tavalla. Näin minä seurasin Jeesusta Kristusta, Jumalan Sanaa ja tottelin Häntä. Minä liityin ja pysyin uskovien yhteydessä. Minä otin vastaan Pyhän Hengen, niin kuin Jumala oli minua kehottanut tekemään. Minä pyysin ja minä sain armolahjoja, niin kuin Jumala kehottaa jokaista uskovaa ihmistä tekemään.

      Se muutos, joka minussa tapahtui (Jumala: Sana ja Pyhä Henki sai sen aikaan minussa), oli se että, "harhaoppisista" helluntailaisista tuli minulle rakkaita ja läheisiä uskon veljiä ja sisaria. Minä rakastin kaikkia ihmisiä, varsinkin uskovia seurakuntarajoista riippumatta.
      Sen sijaan että olisin jatkanut synnin tekemistä, elämää epäuskossa erossa Jumalasta, minä aloinkin tekemään Jeesuksen osoittamia ja tekemiä tekoja. http://www.jaikal.se/48683125

    • yksivain81

      Omavanhurskaus, elin siinä, eli kuvittelin etten tarvitse pelastajaa ja ajattelin ettei tuo väite ei voi pitää paikkaansa että kaikki ollaan syntisiä luulin olevani parempi. no elämä opetti, kyllä jumalan laki paljasti että olen syntinen ja tarvitsen auttamatta pelastajaa. jumala paljasti tämän minulle kun olin 30v, olisinpa tajunnut jo aiemmin, niin elämä olisi ollut helpompaa. varmaan rikkonut jokaisen käskyn ja kohdan, joka vihaa veljeään on myös murhaaja, ei pelkästään tekijä. ja joka katsoo naista himoiten ajatuksissaan on avionrikkoja. ja epäjumalan palvelija yms, eli syyllinen ihan kaikkeen.

      Vieläkin kamppailen taloudellisten ongelmien parissa, tosin raamatussa sanotaan että jokainen hiuskin on laskettu, eli tässäkin pitäisi vaan oppia luottamaan jumalaan jokaisena päivänä mitä elää ja päästää irti rahan otteesta.

      Uskoon tulon jälkeen sain sisäisen rauhan, koska luotan nyt täysin jeesukseen pelastajani,enkä itseeni. saa lepäillä tässä armossa ja se tuo rauhan. elän perhe-elämää, joka on mennyt paljon parempaan, uskon tulon jälkeen, kaikilla parempi olla, oppinut päästämään elämässä irti turhista asioista ja keskittymällä tärkeisiin. osaan myös olla muille armollisempi ja anteeksi antavaisempi, enkä enää sellainen tuomari joka heti on syyttämässä toista pienemmästäkin virheestä. sillä jos et voi antaa muille anteeksi, et saa itsekkään anteeksi. luulen että läheisilläni on nyt helpompaa olla lähelläni, ja tästä kaikesta kunnia kuuluu yksin jeesuksella, aion jatkaa jeesus tiellä, eli seuraten jeesusta, tiedän silti että tässä ajassa on tule täydelliseksi, eli synnittömäksi ja siksikin tarvitsen jeesusta ihan päivittäin

    • cbcl

      Helluntai piireissä on tapana mässäillä entisillä pahoilla teoilla, huumorilla höystettynä kaikki omat irstailut kerrotaan julki, hieman jopa rehvastelevalla äänen sävyllä "minä se vasta paha poika olinkin", mitä julmempi kriminaali, sitä korkeammalla hänet korotetaan ja häntä ihaillaan.

      Hävetkää!

      lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
      epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
      kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

      Tässä Paavali on luotellut kaikki lihan teot. Nämä ovat ne teot joita jokainen tekee, enemmän tai vähemmän, jotka ovat lihan vallassa.

      Paavalin tavoin sanon unohtaen sen mikä on takana päin ja kurottautuen sitä kohti mikä on edessä.

      Sillä ei ole mitään väliä mitä joku on tehnyt tai jättänyt tekemättä.

      Vaan sillä, mikä on ihmisen tämän hetkinen tilanne on.
      Onko ihminen tänään valmis seisomaan Luojansa edessä vaiko ei?

      • >Helluntaipiireissä on tapana mässäillä entisillä pahoilla teoilla, huumorilla höystettynä kaikki omat irstailut kerrotaan julki, hieman jopa rehvastelevalla äänen sävyllä "minä se vasta paha poika olinkin", mitä julmempi kriminaali, sitä korkeammalla hänet korotetaan ja häntä ihaillaan.
        Näinhän se valitettavasti näyttäisi olevan. Siksi vähän ihmettelinkin, miksi avaaja erityisesti korosti arkailemattomuutta ja kaunistelemattomuutta, kun olisi pitänyt korostaa liioittelemattomuutta, menneisyyden demonisoimattomuutta ja ylipäätään tosiasioissa pysymistä.


    • BattleAXE

      TIETO ON VALTAA, RAHA ON VALTAA, JA ROOMANKIRKKO HAALII SITÄ YHÄ LISÄÄ, TÄMÄN MAAILMAN AARTEITA, JA VAIKUTUSVALTAA, MAMMONAA.

      ÄLÄ KERRO MITÄÄN SYNTEJÄSI JESUIITOILLE, JOTKA OVAT VALEHTELIJOITA JA MURHAAJIA ! NE KIRISTÄVÄT JA VAINOAVAT SINUA KAIKELLA SILLÄ TIEDOLLA JONKA SINULTA VARASTAVAT ! VATIKAANI JA NSA OVAT YHTEISTYÖSSÄ TEKEMÄSSÄ NWO-PAHAA UUTTA MAAILMAN JÄRJESTYSTÄ !

    • Ihan.kauhee.syntinen

      Ja seinähullut tunnustavat huijarille kaikki saastansa.

      Eikö teillä järki sano, että aloittaja kerää tietoa uskovaisten synneistä?

      Toisaalta, vapaamuurareiden luoma helluntailaisuus, joka ei ole kristinuskoa, vaan luciferismia, ihailee syntiä ja tällaiset tunnustukset kuuluvat osana helluntaiuskonnon "evankeliumiin". Kylläpä alkoi juttua tulla, kun synnistä kysyttiin!

      Helluntailaisuuteen liittyy oleellisena tämä ajatus, että "entinen syntielämä" suhteessa "nykyiseen pyhyyteen" on jokin "todistus Jeesuksesta!" Mitä "suurempi" syntinen, "sitä suurempi todistus"! Epäuskoksi minä tällaista kutsun. Ei Jeesukselle ole mikään ihme pelastaa minkälainen syntisäkki tahansa, tai sitten nk. kunniallinen ihminen joka luulee, ettei ole oikea syntinen ollenkaan.

      Ei murhamiehen todistus Jeesuksesta ole sen suurempi kuin kaappijuopon, tai takahuoneessa itseään runkkaavan, tahi muutoin vain paskanpuhujan.

      Helluntaiseurakuntien lavat ovat näitä synneillä mässäämispaikkoja, joissa sitten kaiken riettaan päälle sanotaan. "... ja halelyyja, sitten herra Jeesus pelasti!" Helluntailaiset myös luokittelevat yksittäiset synnit tosi kauheisiin, vähemmän kauheisiin ja sitten ihan lässynlässyn tekoihin, "joita nyt kuka tahansa tekee, mutta ne ovat vain niitä virheitä ja erheitä, joita Herra meissä omissaan ymmärtää, eikä mitään syntejä, sillä helluntailainen on synnitön!"

      Olin kerran sillai ihan vähän osallinen eräässä murtokeikassa ja muutaman päivän kuluttua istuinkin poliisivankilassa pureskelemassa ruisleivän känttyä ja potkimassa ovea. Se oli ihan kauhea synti, vaikka se varsinaisesti ei ollut minun synti, vaan yhen toisen. Sitten olen ollut juoppoputkassa. Monta kertaa ja tää olikin ihan kauheaa! Joutui nukkumaan paljaalla, lämmitetyllä kivilattialla. Ilman peittoa! Onneksi Jeesus sitten pelasti.

      • LastWARNING4U

        Joo, köyhät n**k*rit sielä Azusa-kadulla tietenkin olivat vapaamuurareita ; )

        Mahtaa sulla olla hauskaa kun noita löysiä torttujasi pönttöön väännät, mutta lyhyt ja kamala itku seuraa sitten tuota hetkellistä iloitteluasi, kun kohtaat Totuuden Hengen Kuluttavan Hirmuisen Tulen, sangen PIAN .

        Lakkaa valehtelemasta täällä jesuiittap*rk*le, tai sulle käy pian niinkuin Ananias&Safiira saivat Helluntaiherätyksessä kokea ! Sitäkö olet vailla ?

        Lyhyet jäljet on valheellasi ja valehtelijalla lyhyt elämä, Raamatun mukaan .


    • riittääköh

      Yhteiskunta Uskonnot ja uskomukset Kristinusko Helluntailaisuus Huumori. Pyydän kiinnittämään erityistä huomiota järjestykseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe