Kehtaako alle 60 vuotias ajaa Kialla

onko_edes_auto

Minusta tuollaisten huru-ukoille tarkoitettujen riisikippojen maahantuonnin voisi kieltää. Täytyyhän nyt autoille jotkut minimivaatimukset asettaa.

30

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OletÄpärä

      Olisipa isäsi käyttänyt kumia pannessaan..........

      • ALOITTAJALLE

        Sinut voisi laittaa turkinhihaan ja nussia uudelleen.

        josko sitten järki lisääntyisi ?


    • aa-Audi

      Kiat on Euroopassa suunniteltu ja valmistettu ja muotoilijakin on entisiä Audin miehiä.

      • huru-ukkoo

        jotka saivat kenkäää audilta. kun ei hommista tullut mitään.


      • petkeleelläpäihin

        Peter Schreyerille ei tainnut tulla kenkää vaan ohittamaton tarjous Hyundai/Kia yhtymältä. Ensin Chief Design Officeriksi ja sittemmin koko lafkan varatoimitusjohtajaksi. Ei hullumpiu ura! Huru-haisulilla on vielä siis tekemistä. Peter Schreyer oli Audilla muotoillut nimenomaan suositun TT:n joka on muodoiltaan vertansa vailla luokassaan.
        hurulla ei paskon hajuu mistään-kuka-mitähä?


      • nose

        Juu ja Peter Schreyer oli juuri se joka muotoili KIAn nykyisen "Tiger nosen"


    • Jaakko_M

      Jos autonvalmistajakaan ei luota tuotteisiinsa, niin niiden maahantuonnin voisi lopettaa välittömästi. Esimerkkinä on vielä joitakin autoverstaita, joiden kyhäelmillä on vain 2 vuoden takuu! Ei voi peiliin katsoa, jos erehtyy tällaisen ostamaan.
      Kian ja Hyundain modernit ja huippulaadukkaat ratkaisut ovat onneksi meilläkin jo saatavilla.
      Minimivaatimus autolle on ehdottomasti edes 3 vuoden takuu.

      • TheStig

        Jaa, mitkä ratkaisut? Autot iillä ov at ainakin 15 vuotta eurooppalaisia jäljessä. Ja se 7 vuoden takuukin on kusetusta.


      • dwww

      • Jaakko_M
        TheStig kirjoitti:

        Jaa, mitkä ratkaisut? Autot iillä ov at ainakin 15 vuotta eurooppalaisia jäljessä. Ja se 7 vuoden takuukin on kusetusta.

        Ok, myönnetään tosiasia, että ne ovat kautta linjan hieman painavampia kuin vastaavat eurooppalaiset. Mutta se ei nyt välttämättä laatua heikennä.
        Takuuehdot ovat aivan normaalit.


      • EUDirektiivi

        Ja muistakaa, että tuo kahden vuoden takuukin tuli näille vasta EU:n sitä vaadittua.

        Aiemmin oli yksi (1) vuosi.


    • tosikotata

      kehtaako volvolla ajaa yli 60 vuotias
      mä en aja kun kuulin tehtaan työntekijältä mistä se on valmistettu
      skodan osista.

      • rumavessantaakke

        Ja Skodathan valmistetaan puolestaan Volkkarin osista joten hyvä vai?


    • kyllä_kehtaa

      mutta vain öisin.

    • entinenennakkoluuloinen

      Tottakai kehtaa. Olen ajanut / omistanut useita merkkejä (mm BMW,Skoda,Opel,Ford)
      Pidän Autoa Yleensä 3-4 Vuotta ja sitten vaihdan uuteen nyt Kia Rio vm 12 Menee Vaihtoon ja Tilasin juuri Kia Rio 1.4 Navi paketilla (vaihtoon menevä rio antoi niin positiiviset käyttökokemukset etten pahemmin miettinyt seuraava auton merkkiä,lisäksi arvonalennus vaihdokissani todella pieni (maksoi uutena 14490,vaihdokkihyvitystä sain 11300)

    • Häpeäkäytöstäsi

      Kysy mielummin oletko itse kykeneväinen käyttämään nettiä ilman jonkun valvontaa.

    • tiedä_iästä

      yleensähän niillä ajelevat naiset ja eläkeläisukot, joilta ei ole vielä otettu korttia pois.

      • metallihohtoharmaa

        Yhtään alle 60 vuotiasta en ole koskaan nähnyt HARMAAN kian puikoissa.


    • AIK-KIA

      SIIHEN SAA ELÄKELÄISALENNUKSEN MIKÄ ETTEI KEHTAA.

      • eimuutenalea

        Mutta värin pitää olla: SE HARVINAINEN eli metallinhohtohopea.


    • taneaho

      Meillä on ollut uutena ostettu automaattivaihteinen Kia Cerato. Se oli erittäin hyvä ja hyvillä lisälaitteilla varustettu mm. ilmastointi. Ei häpeä yhtään eurooppalaisille saman kokoluokan autoille. Hinta oli 24 000 €.

    • Itse ajan ylpeänä RIo RS:llä. Kulkupuoli kunnossa, etenkin mutkapätkällä. Harva auto on pysynyt kyydissä kaarteissa. K&N potkii mukavasti lisätehoja itse lisätyt lisätuulettimet, jotka tiputtaa imuilman lämpötilaa usealla asteella ja sitä kautta lisää auton tehokkuutta useilla hevosvoimilla.

    • NoKia16

      Sen olen pistänyt merkille, että harvemmin Kialla tuolla liikenteessä ajaa asennevammanen öykkäri. Kia kuskit ovat usein omalla rahallaan kulkuneuvonsa maksavia ja vaatimattomia tolkun ihmisiä. Kia antaa ilmeisesti euroa kohden parhaan vastineen, kun otetaan huomioon takuu ja luotettavuus. Vastakommenteista varmaan kohta kuullaan monen itsetuntovammaisen huono kotikasvatus ja kummallinen suhtautuminen kanssaautoilijoihin eli toisiin ihmisiin.

      • takuunSokaisematVaarit

        No huhu, asennevika on myös olla jatkuvasti tien tukkeena ja kotipoliisina. Vaarit säästää bensaa, mutta ovat ilmeisesti unohtaneet, että muiden autojen ylläpito olisi halvempaa ja sen oleellisen eli, käärinliinoissa ei ole taskuja.


      • EVVK_kuskit
        takuunSokaisematVaarit kirjoitti:

        No huhu, asennevika on myös olla jatkuvasti tien tukkeena ja kotipoliisina. Vaarit säästää bensaa, mutta ovat ilmeisesti unohtaneet, että muiden autojen ylläpito olisi halvempaa ja sen oleellisen eli, käärinliinoissa ei ole taskuja.

        En näe suurta eroa esim. Datsunin tai muiden itäautojen kuskeihin. Kitumaastureilla ajavat perseilee (tunkee moottoritiellä takapuskuriin kiinni), osalle tuottaa omalla kaistalla pysyminen tuskaa, ajetaan aina & kaikkialla esim. 80 mittarin mukaan (todellinen nopeus seilaa 70-85), riippumatta rajoituksesta 50/60/80/100 TAI ajetaan navigaattorin mukaan = ajetaan 100, vaikka liikennemerkissä lukee 80 ja parin km päästä päinvastoin eli körötetään 80 satasen alueella. Kun ei navigaattorin kartassa nopeusrajoitukset ole ihan ajan tasalla.

        Auton valoja ei osata käyttää eli ajetaan pimeällä & vesisateessa pelkillä päiväajovaloilla, sumuvaloja poltetaan tarpeettomasti, mutta takasumuvaloa ei osata laittaa päälle.

        Tosin se täytyy myöntää, että pahimmasta päästä Kia kuskit ei ole. Eniten nestettä päässä on Datsun Kasvain kuskeilla ja toiseksi eniten Variskuskeilla, anjovispapat pääsee pronssille.

        Joku summasi tämän aika napakasti: kun autolla ei ole mitään väliä, niin miksi olisi mitään väliä liikennesäännöilläkään?


    • Riomies

      Olen 41v ja ostin Kia Rion maaliskuussa ja kehtaan hyvinkin ajaa tällä ja jopa mielelläni. En paljon muita vaihtoehtoja edes katsellut, Rio on mielestäni luokkansa parhaan näköinen auto ja muutenkin hyvä, tilava ja ok ajettava, hyvin varusteltu ja hinta hyvin kohtuullinen.

      • eiAinaVoiOnnistua

        Olet ikäiseksesi vanha, no otan osaa valintasi vuoksi.


      • Riomies

        Millä autolla tämän ikäisen sitten pitäisi ajaa, uudella Audi A4:llä, Golfilla, Octavialla, Auriksella vai villinä korttina vieläkin jollain -81 teiniDX Corollalla?


    • Kaalivankkuri

      Ennemmin Kialla kuin kaalivankkurilla.

      • KiaKiaKia

        Kia Sorento, hieman päälle 60 tuhatta. Mielestäni hinta/laatu kohdallansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe