Kauhea kiima kokoajan

Ellinooraa

Suostuisin melkeinpä mihin vaan seksissä mieheni kanssa ja haluttaa kokoajan. Häntä ei vaan vaikuttaisi haluttavan. Kannattaako minun tyytyä tähän siinä uskossa että asiat muuttuu vaan kannattaisiko minun vaan lähteä? Olisi kiva tuntea ittensä halutuksi kun tietää että kenelle muulle vaan voisi tuottaa uskomattoman nautinnon ja muita oikeasti haluttaisi .. olen nätti, hyväkroppainen ja osaan sängyssä vaikka ja mitä mutta tavalliselle miehelle se ei taida riittää?

68

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile vierasta,jos tuntuu että saat haluamasi....ei kun mies vaihtoon....mä voisin helpottaa sun kiimaa,salaisesti!

      • Ellinooraa

        Mitä sen päässä sitten liikkuu jos se netistä neuvoa hakee mutta ei kuitenkaan toteuta? Tahtoisin alistua ja että mua pantais kunnolla ja saisin antaa toiselle kunnon tyydytyksen vaan :D olenko liian vaativa?


    • No tavalliselle miehelle kyllä riittää se että nainen on aktiivinen,halukas sekä kokeilunhaluinen sängyssä...meillä tilanne sama, vaimoa ei seksihommat sytytä, ja jos syttyy niin aina samat kuviot...oon kyllästyny....t. aktiivinen mies 47v

      • nautiskelia

        No kannattas avata se suu ja kysyä mikä mättää. Ei kai täällä kukaan muu tiedä teidän suhteesta. Turha täällä vinkua


      • Ellinooraa

        Itse olen parikymmentä vuotta nuorempi mutta ei kai minun tarvitsisi joutua anoamaan jokaista kertaa erikseen? Mikset sinä sitten tee asialle mitään? :-)


      • On keskusteltu, enää en rupea kerjäämään....käyn vieraissa


      • Ellinooraa

        Niin, täytyyhän sun itseäsikin miettiä.


      • Ellinooraa kirjoitti:

        Itse olen parikymmentä vuotta nuorempi mutta ei kai minun tarvitsisi joutua anoamaan jokaista kertaa erikseen? Mikset sinä sitten tee asialle mitään? :-)

        No asiat menee jo siinä vaiheessa pieleen, jos ei koskaan voi harrastaa seksiä spontaanisti, ilman että kytätään kalenteria koska ois ehkä mahdollista..parastahan se on jos kaksi halukasta voi heittää kuteet nurkkaan ja rakastella...piristää kummasti...


      • Ellinooraa kirjoitti:

        Niin, täytyyhän sun itseäsikin miettiä.

        Kerranhan me täällä vain eletään


      • Totta.. yhdessä vaiheessa meilläkin oli sitä himoa varsinkin muualla kun kotona toistemme kanssa. Ei pysty sanomaan mihin se kipinä katosi.


      • Ellinooraa kirjoitti:

        Totta.. yhdessä vaiheessa meilläkin oli sitä himoa varsinkin muualla kun kotona toistemme kanssa. Ei pysty sanomaan mihin se kipinä katosi.

        Johonkin se vaan katoaa...mutta nyt hieman varttuneempana, ei oo niin hirvee kiire päästä "maaliin" nopeasti....kärsivällisyyttä riittää, että ekana naisen täytyy saada kunnon tyydytys...se on kivaa katsella...tosi kuumaa naista :)...ja antaa myös itselle hyvän mielen ;)....eli pitkä esileikki on parasta..


      • fusebox67 kirjoitti:

        Johonkin se vaan katoaa...mutta nyt hieman varttuneempana, ei oo niin hirvee kiire päästä "maaliin" nopeasti....kärsivällisyyttä riittää, että ekana naisen täytyy saada kunnon tyydytys...se on kivaa katsella...tosi kuumaa naista :)...ja antaa myös itselle hyvän mielen ;)....eli pitkä esileikki on parasta..

        Sehän vie hehkun koko puuhasta jos esileikit jäävät uupumaan..


      • Ellinooraa kirjoitti:

        Sehän vie hehkun koko puuhasta jos esileikit jäävät uupumaan..

        Niin tekee....en niin perusta pikapanoista...vaikka neki virkistää, kun on sopiva hetki :) oikeasti pidän siitä että saan antaa suuseksiä....hitaasti...ja kiusoitellen.....nam...


      • Tuo on kyllä minulta jäähny uupumaan.. kuivana sisään ja pari työntöö jos sitäkään jaksaa. Harvinaista herkkua tuo 8)


      • Ellinooraa kirjoitti:

        Tuo on kyllä minulta jäähny uupumaan.. kuivana sisään ja pari työntöö jos sitäkään jaksaa. Harvinaista herkkua tuo 8)

        ei kuulosta oikein hyvältä...


      • Ellinooraa kirjoitti:

        Tuo on kyllä minulta jäähny uupumaan.. kuivana sisään ja pari työntöö jos sitäkään jaksaa. Harvinaista herkkua tuo 8)

        sitä paitsi, vaativat naiset sytyttää minut :)


      • märkäää

        Niin no eipä taida olla kiimasta tietoo jos kuiva oot ku ukkos panna koittaa ap


      • märkäää kirjoitti:

        Niin no eipä taida olla kiimasta tietoo jos kuiva oot ku ukkos panna koittaa ap

        Ollaanpa sitä viisaita. Kuivalla tarkoitin ilman minkäänlaista esilämmittelyy taikka hellyyttä.


      • märkää

        Niimpä, niitähän ei paljo tarvii jos kunnon kiimassa


      • No ei se oikee sytytä jos sitä munaa täytyy oikein ruinata..


      • Ellinooraa kirjoitti:

        No ei se oikee sytytä jos sitä munaa täytyy oikein ruinata..

        Ei niin...sama tilanne jos pillua pitää kerjätä...no way


      • märkäää
        fusebox67 kirjoitti:

        Ei niin...sama tilanne jos pillua pitää kerjätä...no way

        Nooh kannattaa puhua asioista niitten oikeilla nimillä


    • varmaa

      Miehelläsi on uusi ja paremman näköinen nainen jota panee. Ei Koto a sit enää kiinnosta.

    • Ellinooraa

      Ei sillä ole toista naista se on varma. Se yrittää kovasti vakuutella että tää on tilapäistä ja mieli tulee muuttumaan. Täällähän se näitä sivuja lueskelee ihan kuin sais täältä jotakin apua johonkin ongelmaan mutta ei se minuun niitä täältä luettuja asioita uskalla kokeilla.. vaihtamalla paranee nehän väittää. Miksi tyytyä vähempään jos vois saada parempaa ;-)

    • ajelija89

      Miulle kyllä kelepais! ;)

    • niinkuin näet, niin noita puskista-ampujia täällä riittää....

      • Joo mä lueskelin monestakin otsikostakin täällä missä oli saunan löylykauha kova puheenaihe :D


      • Ellinooraa kirjoitti:

        Joo mä lueskelin monestakin otsikostakin täällä missä oli saunan löylykauha kova puheenaihe :D

        Ilmeisesti jollakin on joku ongelma löylykauhan kanssa....ihme vaan että tänne pitää kommentoida, jos asia ei kiinnosta...samoin kuin ne jotka kauhistelee, että täällä vaan puhutaan seksistä ja naimisesta..onko heidän sitten pakko tänne tuppautua....en minäkään käy kirkossa, kun se ei vaan kiinnosta...no, onhan se hyvä että meillekin seksihulluille löytyy joku moraalinvartija :)


    • sitä paitsi meillä on tuo löylykauhan puukahva niin huonosti hiottukin...että jäis tikkuja pers...n :D

      • En mä taida kiihottua löylykauhoista. Niillä heitetään löylyä ja se riittää minulle :D


      • Ellinooraa kirjoitti:

        En mä taida kiihottua löylykauhoista. Niillä heitetään löylyä ja se riittää minulle :D

        Huomenta huomenta, mitä kuuluu?


      • fusebox67 kirjoitti:

        Huomenta huomenta, mitä kuuluu?

        Huomenta vaan. Se on viikonloppu lähtennä käyntiin. Rillaamista ja saunomista ainekin tiedossa. Mitäpä sinne?


      • Ellinooraa kirjoitti:

        Huomenta vaan. Se on viikonloppu lähtennä käyntiin. Rillaamista ja saunomista ainekin tiedossa. Mitäpä sinne?

        Hei. Täällä aika sateista tänään...ihan kotosalla pyörin....saunoskelen


      • Ellinooraa kirjoitti:

        Huomenta vaan. Se on viikonloppu lähtennä käyntiin. Rillaamista ja saunomista ainekin tiedossa. Mitäpä sinne?

        Heissan..tääällähän on sota syttynyt :)


    • Niinpä,höpisiöitä kaikki....nimimerkin takana on s-posti osoite,kun olet kaikki kerran lukenut(löylykauhat ym) niin laita meiliä ja katsotaan se ellinooran kiiman aste,ja annetaan sitä suuseksiä ym reikä hoitoa niin voit sitten verrata omaan ja naapuriin miten se meni ja kuka puhu mitäkin. Ota yhteyttä että ei jää sanan helinäksi...!

      • Siis minuako nyt tarkoitit?


      • Mies7143

        Moi..mulla sama ongelma..mutt oon mies..eukko pihtaa..ja antaa arvoin..ja tietyssä asennossa..ite tykkään monipuolisesta seksistä..pitkistä esileikeistä..saati monta kertaa..juu now...vieraita en ole vielä ettinyt....mutt ilmeusesti pitää ettiä..


      • Mies7143
        Ellinooraa kirjoitti:

        Siis minuako nyt tarkoitit?

        Otas yhteyttä..ellinooora..jatketaan s-postissa juttelua..


      • Oon sen verran käsi että en osaa näitä käyttää. Hyvä kun saa edes muutaman kommentin laitettua tänne. Joten ei varmaan onnistu multa sulle sähköpostia tätä kautta :D


      • Mies7143

        Uskallatko laittaa..jos laitan omani?
        Voit kirjottaa suoraan.


      • Ellinooraa kirjoitti:

        Siis minuako nyt tarkoitit?

        Sinua hyvinkin....laitappa meiliä tulemaan niin katotaan miten meitin käy.
        [email protected]


    • No ellinooraa,olitko sinäkin feikki....yllätys!

      • Mies7143

        Niin..kaikki lähes on!!yllätys..


      • komistusss
        Mies7143 kirjoitti:

        Niin..kaikki lähes on!!yllätys..

        Uskon , että on tietty naistyyppi, joka kerjää täällä huomiota, kun muuten ei miehet noteeraa. Täällä kun voi kirjoittaa ja valehdella olevansa kaunis ym.


      • Ei pidä paikkansa. :D


    • En minä feikki ole. Mutta minulla on muutakin elämää kun täällä selailla ja surffailla.. jotkut tuntuu olleen täällä montakin vuotta. En ole valehdellut olevani nätti. Kyllä olen. Mutta en myöskään hae täältä yksinäisistä ihmisistä mitään seksiä joka kirjoittaa jokaiselle naiselle että mä voin sut tyydyttää ota vaa yhteyttä.

      • Mies7143

      • Urpoja
        Mies7143 kirjoitti:

        Ellinoora ottaa sitten yhteyttä..jos kerran aito on!!:)
        [email protected]

        Urpo etkö osaa lukea. Just tossa sanoo ettei halua kun vonkaa te kaikkia.


      • Mies7143
        Urpoja kirjoitti:

        Urpo etkö osaa lukea. Just tossa sanoo ettei halua kun vonkaa te kaikkia.

        Moi..oot kyll väärässä..kaikki ei vonkaa..siihen liittyy muutakin..jota sinä Urpo et voi ymmärtää..mutt meitä on moneksi!


    • voivoi

      Itse olen 55 mies ja vaimoni kanssa ollut ilman seksiä 3v. Ei riipu minusta. Pitäisi erota, mutta vaikea aloittaa yksin elämistä. Ei ole oikein ketään kenen kanssa juttelisi ongelmista ja päöttäisin 35v yhdessä olon.

      • Mies7143

        Elämää eron jälkeenkin..vaikk kipeeltä aluks tuntuu..kolmas liitto menossa..ikää 44v..mutt jokainen tekee omat päätökset!..voimia teille..


      • haluanaina

        Voi voi oletko keskustellut vaimosi kanssa ongelmasta. Voihan olla , että saisit ihan luvan hakea seksin muualta. Liitto vois silti jatkua , vaikka rakastumisen riski on olemassa. Kyllä meitä halukkaita keskiikäisiä naisiakin riittää.


    • Minä olen nuori mies ja toivoisin että naiseni olisi edes hiukan seksuaallisilta haluiltaan kaltaisesi. Olen kiimainen myös joka ikinen päivä mutta saan päivittäin pettyä kun jään ilman. Olen miettinyt myös että jatkanko matkaa koska faktahan on että jokaiselle meille löytyy yhtä seksuaallinen kumppani, kai me hyväuskoiset jäämme vain koska uskomme hyvään huomiseen.

      • J2H

        Joo näin se menee 30v odotannu että sais sormettaa ja antaa suusexiä mut ei se on on lähetyssaarnaajaa pimeessä kaksi kolme kertaa vuodessa


    • Ei meidän kuuluisi tyytyä ihan mihin vaan.. Pitäisi itseäänkin miettiä hiukan. Jatka matkaasi onnen perään. Älä tyydy vähään :-)

      • Ellinooraa,kiitos hyvistä keskusteluista!!! Ja hyvää kesää.....jäit mieleeni!



      • rättipääkkönen kirjoitti:

        Ellinooraa,kiitos hyvistä keskusteluista!!! Ja hyvää kesää.....jäit mieleeni!

        Haha, kiitos itsellesi.. toivottavasti sulla järjestyy asiat. Sun tilanne kun on hiukan pahempi kuin minulla :-)


      • No jotain pientä ja tuhmaa on saatu aikaseksikin tällä välin,kyllä se tästä.....oli mukava tutustua,pidä vielä yhteyttä jos satut eksymään tänne päin,vain meilin päässä....hyvää kesää vielä kerran kaunotar!!


      • rättipääkkönen kirjoitti:

        No jotain pientä ja tuhmaa on saatu aikaseksikin tällä välin,kyllä se tästä.....oli mukava tutustua,pidä vielä yhteyttä jos satut eksymään tänne päin,vain meilin päässä....hyvää kesää vielä kerran kaunotar!!

        Hyvä juttu :-) laita ihmeessä itse. Olen maailman huonoin saada aikaseksi edes sähköpostia :-)


      • Hyvinhän toi tuntu sujuvan,jos matka käy kohti raumaa olen vain meilin päässä....toki laitan itekin jos sinne päin tuun...lämmin halaus! T. Pääkkönen


      • Noupppp
        rättipääkkönen kirjoitti:

        Hyvinhän toi tuntu sujuvan,jos matka käy kohti raumaa olen vain meilin päässä....toki laitan itekin jos sinne päin tuun...lämmin halaus! T. Pääkkönen

        Kuka helvetti nyt Raumal vapaaehtoisesti tulis


      • juupaseipäsnakki

        Sitä mäkin oon ihmetelly,pilluakin joutuu hki asti ruikuttaa kun tän kylän pirkot ei anna ku sukulaisilleen,sisäsiitosta jengiä tai homoja kylä täynnä!!!


      • rättipääkkönen kirjoitti:

        Hyvinhän toi tuntu sujuvan,jos matka käy kohti raumaa olen vain meilin päässä....toki laitan itekin jos sinne päin tuun...lämmin halaus! T. Pääkkönen

        Mitä löytyy raumassa?


      • Kyllä täältä löytyy,toki sisäsiittosia ovat mutta riippuu oikeesti mistä pitää....enkä välttämättä puhu seksistä,sielullekin on silmän ruokaa,hieno kesä kaupunki....paikalliset ei tunnu sitä ymmärtävän,mulla vielä menee kun on *. Tullista tullu*. Tajuaa muutakin kun kake kaupunki junan.


    • Sieltä mistä mä oon kotoisin niin siellä vasta sitä sukusiittoisuutta löytyy.. ei ainakaan kaipaa takaisin. Yleensähän noissa kylissä menee noin.

    • Vierast

      Poika kaverini on laiska sängyssa. Minulla on jatkuva halu. Kaverilla on paljon kavereita, kun juodaan niin tulee "salaa" NAITUA sen kavereitten kanssa. 19 toista kaveria olen kokeillut, pitävät varmaan lutkana kun saavat naida. Aina vaan uusi kiihotta, joskus kuuskyppisen ukon kanssa vaik oon 18v. HALUTTAA

    • hämeest

      annatko 64 olen terve ja fiksu herra hämeest

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe