Nettideittailu ns. tavallisenmiehen kannalta turha

omaltaosaltanähty

Kyllä nettideittailu miehen kannalta alkaa nykyään olla menneen talvenlumia jos se joskus on ollut toimiva ja hyväkin systeemi.
Tämä on naisten taivas ja ilo kun pääsee mittaamaan sitä omaa kysyntää ja itsetuntoa kohottaa.
Sitten on näitten vain muutamien harvojen miesten temmellyskenttä (pillua...) joiden perässä kaikki naiset juoksee haaratlevällään....ja nämähän miehet

Nettideittailun markkinoinnilla luodaan illuusiota miehillekkin että on mahdollisuus jopa todelliseen parisuhteeseen kun rahastusta se on että ostat maksullisen profiilin niin saat näkyvyyttä kun tässä pelissä ei ole todellisuudessa mitään jakoa ns. tavallisella miehellä vaan menettäen itsetuntonsa ja luottamuksensa itseensä ja hermonsa.

Itsekkin siirryin nettideittailuni loppuaikoina sieltä aktiivisesta miehestä passiivisten puolelle ja annoin naisten tehdä aloitteet....ja muutamille treffeille siten pääsinkin mutta turhauttavana kuulinkin naiselta että "ei kemiaa....ja tai et saanut sukkiani pyörimään jaloissa..."

Tämä ei ole mitään katkeraa tilitystä ja kirjoitusta vaan realismia ja ihansamanlaisia ovat treffaamani naiset olleet kuin näiden vuosienkin pidemmät ja lyhyemmätkin suhteissa naiset olleet mutta tavattu livenä.
Tiedän kyllä tasoni ja oman ikäisiäni ja "hieman pyöreitäkin" olen treffannut mutta ei niin ei.

Niinpä olenkin sanonut mieskavereilleni jotka on puhuneet että josko netistä...niin unohda ellet halua kokea tätä samaa ja kahdenviikon kirjoittelun (olet vain naisen ajankulua kun parempaa vain etsii kun jo vuositolkulla on aktiivinen profiili kun nainen kuin nainen saa lyhyemmässäkin ajassa mahdollisen parisuhteen.)

Niinpä sanonkin näin julkisesti että unohtakaa ns. tavallisetmiehet nettideittailu ellette halua kokea ja tuntea tätä samaa ja keskittykää livemaailmaan koska eivät kaikki naiset netissä ole kun naisetkin on huomanneet tämän netin kohtaamisen toimimattomuuden.

78

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaltaosaltanähty

      ...ja nämä miehet (jäi kirjoitus kesken) saavat kyllä seuraa muutenkin livenä mutta silloinhan näillä ns. tavallisilla naisilla ei ole jakoa kun muitakin naisia.

      • ei-löydy

        Voi mitä ennakkoasenteita sinulla onkaan. Ensinnä minun itsetuntoani ei mitenkään kohota sadat typerät viestit, päinvastoin, saa minut miettimään enkö kenellekään järkevälle miehelle kelpaa.
        Toiseksi, saisin livenä seuraa koska vain, mutta kun en tykkää käydä baareissa enkä sellaista miestä huoli joka siellä pyörii niin vaihtoehtona on nettideitti.
        Kolmanneksi, yhden kerran olen tavannut järkevän tavallisen miehen netin välityksellä, olisin ollut todella kiinnostunut mutta mies vaan hoki etten muka hänestä voi olla kiinnostunut kun saisin paljon paremmankin.
        Nettideitillä korostuu kohdallani se miehen kirjoitustaito, jos emme saa keskustelua aikaiseksi viesteissä tai puhelimessa, ei se tapahdu livenäkään.
        Valitettavasti olen torpannut kolme miestä silkan valehtelun perusteella pois vaikka tosi mukavia olivatkin ja jotakin olisi voinut syntyä ilman valheita.
        Itse etsin ihan tavallista miestä mutta en tiedä missä kaikki ovat?


      • tavismies35

        Odotat että se unelmin rikas mies tulee hakemaan. Harvoin naiset tekee itse mitään miehen löytämiseksi.


      • 17plus14

        Miksi nettideittailet jos saat muutenkin seuraa?


      • ei-löydy
        17plus14 kirjoitti:

        Miksi nettideittailet jos saat muutenkin seuraa?

        Kirjoitin että saisin. Mutta ne kapakkamiehet eivät minua kiinnosta.


      • 17plus14
        ei-löydy kirjoitti:

        Kirjoitin että saisin. Mutta ne kapakkamiehet eivät minua kiinnosta.

        Viesti oli aloittajalle mutta tuota ylimmän tason viestiä ei voi kommentoida lainaten.

        Mulla on yleensä ollut sellainen vaikutelma nettideittailusta valittavista miehistä, että sinne on tultu viimeisenä oljenkortena ja sitten kun sekään ei toimi, kirotaan nettideitti ja nettideittailu.


      • eiolehelppoaei
        ei-löydy kirjoitti:

        Kirjoitin että saisin. Mutta ne kapakkamiehet eivät minua kiinnosta.

        Mikä se tavallinen on? Minäkin etsin sitä jolla on se järki päässä eikä viihdy kuppiloissa,mutta ne tahtoo olla sitten sellaisia metsäläisiä ,jotka pudonneet kelkasta. Vaikea löytää sitä touhun tätiä ,joka vielä ymmärtää huumorin ilman viinaa.


    • tavismies35

      Kyllä se just noin on. Mies joutuu maksamaan että saan naiseen yhteyden ja joutuu maksamaan että voi tehdä vaikutuksen ja vaikka mitä. Naiset on siis maksullisia.

      • ei-löydy

        Ihan yhtälailla minä maksan deittipalvelusta kuin muutkin, saadakseni yhteyden mieheen. Sitä en ymmärrä mitä mies joutuu maksamaan tehdäkseen minuun vaikutuksen? No, jos bensarahat treffeille asti. Viime kesänä olin rantsutreffeillä, mitään ei kummallekaan maksanut paitsi matka sinne.
        Minulla on omat rahat joilla tulen toimeen ja se riittää minulle. Miehen ei tarvitse olla rikas mutta mielellään kuitenkin työssäkäyvä koska kokemuksta on kahdesta työttömästä miehestä. joilla molemmilla oli tosi huono itsetunto työttömyydestään. Silloin ei seurustelustakaan tule mitään. Asenne ratkaisee tässäkin asiassa.


      • KemiatonMies
        ei-löydy kirjoitti:

        Ihan yhtälailla minä maksan deittipalvelusta kuin muutkin, saadakseni yhteyden mieheen. Sitä en ymmärrä mitä mies joutuu maksamaan tehdäkseen minuun vaikutuksen? No, jos bensarahat treffeille asti. Viime kesänä olin rantsutreffeillä, mitään ei kummallekaan maksanut paitsi matka sinne.
        Minulla on omat rahat joilla tulen toimeen ja se riittää minulle. Miehen ei tarvitse olla rikas mutta mielellään kuitenkin työssäkäyvä koska kokemuksta on kahdesta työttömästä miehestä. joilla molemmilla oli tosi huono itsetunto työttömyydestään. Silloin ei seurustelustakaan tule mitään. Asenne ratkaisee tässäkin asiassa.

        No eipä kelpaa työssä käyvä mieskään. Olen painanu duunia siitä saakka kun opiskelut päätty eli reilu 15 vuotta ilman työttömyyttä ja useiden deittien jälkeen voin todeta että "ei oo kemiaata" tulee joka kerta. En usko tuohon työttömyys kommenttiin koska on monia työttömiä miehiä joilla on lapset ja naiset. Itsekin tunnen useampia.


      • ei-löydy
        KemiatonMies kirjoitti:

        No eipä kelpaa työssä käyvä mieskään. Olen painanu duunia siitä saakka kun opiskelut päätty eli reilu 15 vuotta ilman työttömyyttä ja useiden deittien jälkeen voin todeta että "ei oo kemiaata" tulee joka kerta. En usko tuohon työttömyys kommenttiin koska on monia työttömiä miehiä joilla on lapset ja naiset. Itsekin tunnen useampia.

        On aivan varmasti monia työttömiä miehiä joilla lapset ja naiset, itsekin tunnen muutaman pariskunnan. Mutta kerroin oman kokemuksen kahdesta eri työttömästä miehestä joihin tutustuin. Ja he määrittelivät täysin itsensä työttömyyden pohjalta. Minä taas katsoisin että silloin oli hyvä hetki nauttia vapaudestaan ja harrastaa vaikka liikuntaa mielinmäärin. Kyllä se työttömyys on monille miehille paha paikka. Ja ennenkaikkea siitä seuraava rahattomuus. Minä en ainakaan des halua seurustella miehen kanssa kun mikään ei huvita kun ei ole työtä. Mitään jatkuvaa narinaa en jaksa kuunnella oli aihe sitten mikä vain.


      • oletkotyhmävaimitä
        ei-löydy kirjoitti:

        Ihan yhtälailla minä maksan deittipalvelusta kuin muutkin, saadakseni yhteyden mieheen. Sitä en ymmärrä mitä mies joutuu maksamaan tehdäkseen minuun vaikutuksen? No, jos bensarahat treffeille asti. Viime kesänä olin rantsutreffeillä, mitään ei kummallekaan maksanut paitsi matka sinne.
        Minulla on omat rahat joilla tulen toimeen ja se riittää minulle. Miehen ei tarvitse olla rikas mutta mielellään kuitenkin työssäkäyvä koska kokemuksta on kahdesta työttömästä miehestä. joilla molemmilla oli tosi huono itsetunto työttömyydestään. Silloin ei seurustelustakaan tule mitään. Asenne ratkaisee tässäkin asiassa.

        Miksi maksat deittipalvelusta?


      • ei-löydy
        oletkotyhmävaimitä kirjoitti:

        Miksi maksat deittipalvelusta?

        Minun deittipalvelussani pitää maksaa jotta viestejä voi lähettää ja niitä lukea. Lisämaksulla saat vielä lukukuittauksen ja mahdollisuuden yksityiseen surffaillun.
        Mihinkään ilmaiseen deittipalveluun en ikinä menisi, jotakin pitää olla valmis "uhraamaan" kumppanin löytämiseksi. Ja ehkä maksullisuus, kun aika rajattuna, toivon mukaan, tekee ihmiset aktiiviseksi käyttämään palvelua ettet kirjoita pelkälle "tyhjälle profiilille".


      • Arka-50
        KemiatonMies kirjoitti:

        No eipä kelpaa työssä käyvä mieskään. Olen painanu duunia siitä saakka kun opiskelut päätty eli reilu 15 vuotta ilman työttömyyttä ja useiden deittien jälkeen voin todeta että "ei oo kemiaata" tulee joka kerta. En usko tuohon työttömyys kommenttiin koska on monia työttömiä miehiä joilla on lapset ja naiset. Itsekin tunnen useampia.

        Vaikka olisit töissäkin niin ei sekään takaa että olisit kivaa seuraa. Fakta on, että kukaan ihminen sukupuolesta riippumatta ei halua negatiivisen ihmisen ja narisijan seuraa joka saa oman olon pahaksi
        Mieti mitä annettavaa sulla on toiselle. Miksi olisit kiva kumppani.


      • anon111
        oletkotyhmävaimitä kirjoitti:

        Miksi maksat deittipalvelusta?

        Ei kukaan järkevä mies maksa deittipalvelusta mitään. Nämä maksulliset deittipalvelut ovat suurimmaksi osaksi täyttä huijausta, teet profiilin deittipalveluun ok vähän ajan päästä alkaa tulemaan viestiä useilta eri naisilta hyvä ettei päivittäin tule viestiä. Nämä naisten viestit ovat bottien kirjoittamia "ns" sisäänheitto viestejä ja näin yritetään houkutella miehiä ostamaan deittisivun jäsenyys että pääsee lukemaan muka "naisen" lähettämiä viestejä todellisuudessa viestien kirjoittajat ovat feikki botteja joita näillä deittisivustoilla on. Mainitaan nyt aluksi muutamia sivustoja match.com sexpartner.fi yms,


    • epätavallinen__

      Sun suurin ongelma nettideittailussa on se, että et osaa kirjoittaa. Kuvaa en toki näe mutta oletan että se on komeasta naisesta jos saat "livenä" seuraa.

      Kannattaa huomioida, että miehet (kuten monet naisetkin) yliarvioivat oman tasonsa. Tavallinen ei ole mitenkään ylistävä termi ja usein se on lisäksi ulkonäöstä puhuttaessa tavallisen ruma tai sitten synonyymi tylsälle.

      Ratkaisu: Älä ole tavallinen! Jos nainen hakee miestä jonka kuvaavin adjektiivi on tavallisuus, löytää hän kaiken todennäköisyyden mukaan jonkun lähempää tai jolla on komeammat naamat. Sen verran paljon nimittäin tuntuisi olevan tavallisuuttaan mainostavia miehiä liikkeellä verrattuna tavallisuutta hakeviin naisiin.

      • epätavallinen__

        Korjaus ekaan kappaleeseen: Piti olla tietenkin "komeasta miehestä" :D


      • Anustappi

        On tuo maaginen "kemia" vaan aika mielenkiintoinen ilmiö. Tuolla argumentilla voi selittää toisen ihmisen torjumisen kaikissa olosuhteissa. Hämmentävää on tosin, että mikä se kemia oikein on: eihän kahden kemikaalinkaan reaktiota voi havaita jos reaktantteja ei sekoita keskenään ja anna reagoida keskenään. Oli miten oli, eipä toisesta ihmisestä ole mahdollista saada selvyyttä muutaman keinotekoisissa olosuhteissa järjestetyn treffin perusteella. Ensimmäisenä vastaan tulevat kunkin omat pelot, unelmat, tarpeet, asenteet ja uskomukset. Nämä itsensä tiedostamaton ihminen tulkitsee nousevan toisesta, täysin tuntemattomasta, ihmisestä. Tulos: onneksi olkoon: "kemiat eivät kohtaa".


      • taskuvenus-nainen
        Anustappi kirjoitti:

        On tuo maaginen "kemia" vaan aika mielenkiintoinen ilmiö. Tuolla argumentilla voi selittää toisen ihmisen torjumisen kaikissa olosuhteissa. Hämmentävää on tosin, että mikä se kemia oikein on: eihän kahden kemikaalinkaan reaktiota voi havaita jos reaktantteja ei sekoita keskenään ja anna reagoida keskenään. Oli miten oli, eipä toisesta ihmisestä ole mahdollista saada selvyyttä muutaman keinotekoisissa olosuhteissa järjestetyn treffin perusteella. Ensimmäisenä vastaan tulevat kunkin omat pelot, unelmat, tarpeet, asenteet ja uskomukset. Nämä itsensä tiedostamaton ihminen tulkitsee nousevan toisesta, täysin tuntemattomasta, ihmisestä. Tulos: onneksi olkoon: "kemiat eivät kohtaa".

        Ei kemia tarkoitakkaan sitä että ensin saat selvyyden toisesta vaan se mitä tapahtuu ennen sitä ja jopa ilman niitä treffejäkään. Ensivaikutelman perusteella tiedät sen, tuntematta, tietämättä toisesta mitään.


      • fghjkpkjhghjkl
        Anustappi kirjoitti:

        On tuo maaginen "kemia" vaan aika mielenkiintoinen ilmiö. Tuolla argumentilla voi selittää toisen ihmisen torjumisen kaikissa olosuhteissa. Hämmentävää on tosin, että mikä se kemia oikein on: eihän kahden kemikaalinkaan reaktiota voi havaita jos reaktantteja ei sekoita keskenään ja anna reagoida keskenään. Oli miten oli, eipä toisesta ihmisestä ole mahdollista saada selvyyttä muutaman keinotekoisissa olosuhteissa järjestetyn treffin perusteella. Ensimmäisenä vastaan tulevat kunkin omat pelot, unelmat, tarpeet, asenteet ja uskomukset. Nämä itsensä tiedostamaton ihminen tulkitsee nousevan toisesta, täysin tuntemattomasta, ihmisestä. Tulos: onneksi olkoon: "kemiat eivät kohtaa".

        Ei maagista "ajatus, kysymys, voisinko olla ton kaa silleen"


      • taskuvenus-nainen kirjoitti:

        Ei kemia tarkoitakkaan sitä että ensin saat selvyyden toisesta vaan se mitä tapahtuu ennen sitä ja jopa ilman niitä treffejäkään. Ensivaikutelman perusteella tiedät sen, tuntematta, tietämättä toisesta mitään.

        Kemiaa ennen treffejä? Ei vastaa minun ymmärrystäni kemiasta. Itse kyllä ymmärrän, että kemia liittyy siihen ihmisen fyysiseen olemukseen, johon voi tutustua vasta tapaamistilanteessa. Ominaistuoksu, ryhti, piirteet, liikkeet.. joku ihminen "kolahtaa" ja hänet kokee heti puoleensavetäväksi, toinen tuntuu kuin veljeä olisi tapaamassa ja kolmas suorastaan epämiellyttävältä tai vastenmieliseltä.

        Mutta jälleen; jos sitä ei ole kokenut niin ehkä sitä ei voi kuvitella.


      • taskuvenus-nainen
        helka kirjoitti:

        Kemiaa ennen treffejä? Ei vastaa minun ymmärrystäni kemiasta. Itse kyllä ymmärrän, että kemia liittyy siihen ihmisen fyysiseen olemukseen, johon voi tutustua vasta tapaamistilanteessa. Ominaistuoksu, ryhti, piirteet, liikkeet.. joku ihminen "kolahtaa" ja hänet kokee heti puoleensavetäväksi, toinen tuntuu kuin veljeä olisi tapaamassa ja kolmas suorastaan epämiellyttävältä tai vastenmieliseltä.

        Mutta jälleen; jos sitä ei ole kokenut niin ehkä sitä ei voi kuvitella.

        Kun toisen voi kohdata ilman treffejäkin, sitä tarkoitin. Esimerkiksi kadulla, kaupassa ym. toki oli kyseessä fyysinen kohtaaminen mutta ei treffit.


      • taskuvenus-nainen kirjoitti:

        Kun toisen voi kohdata ilman treffejäkin, sitä tarkoitin. Esimerkiksi kadulla, kaupassa ym. toki oli kyseessä fyysinen kohtaaminen mutta ei treffit.

        Okei, kiitos, nyt ymmärsin :)


      • asdlfgdkjld

        On kyllä sairaalloisen nirso nainen, jos ei tavallisen näköinen mies kelpaa ulkonäkönsä takia.


      • gdsgdgdsg
        asdlfgdkjld kirjoitti:

        On kyllä sairaalloisen nirso nainen, jos ei tavallisen näköinen mies kelpaa ulkonäkönsä takia.

        Voisipa kelvatakin, juuri tuon aiemmin mainitun kemian takia. Kun istuisi sen tavallisen näköisen kanssa pöytään, niin se saattaisikin kolahtaa. Harmi vaan, että monesti sen kuvan perusteella tehdään jo esikarsinta, eikä kemioita lähdetä edes testaamaan.


    • KonkurssiTakana

      Köyhällä miehellä hankalaa. Profiilini on ilmeisen kiinnostava. Vastauksia ropisee ympäri Suomen. Ulkonäköni puolesta kelpaan kyllä, mutta kun käy ilmi etten ole varakas alkaa kiinnostus loppua. Sänkyynkin olen päässyt melkein joka kerta pullakahvien jälkeen. Ja vaikka seksi on kuulemma erittäin hyvää se taloudellinen tilanne alkaa lopulta olla este pidemmälle suhteelle.
      Tällä hetkelläkin yksi ihan kiva, jonka kanssa nähdään ja sextaillaan kerran viikossa, mutta hän ei halua sitoutua, eikä suunnitella 'loppuelämää yhdessä'.
      Pitää kai sopeutua tilanteeseen, ettei kukaan nainen halua elätettävää. Ja tyytyä siihen, että hyvää kyytiä saa kerran pari viikossa. Oma vika, mitäs en ole hoitanut raha-asioitani.

      • no_luck

        En ole koskaan ymmärtänyt tota rahaläppää vaikka olen mies, jonka kaiketi pitäis ymmärtää se läppä. Rehellisesti sanoen tuo "ei oo rahaa, niin en saa naista" -juttu on täyttä skeidaa ja puhun ihan kokemuksesta. Itse elän osingoilla ja vuokratuloilla. En tee töitä ollenkaan. Olen hyvin varakas ja tulot ovat sen verran isot, että elättäisin sillä lapsiperheen ihan mennen tullen eikä naisenkaan tartteis käydä töissä. Kuitenkin kun mainitsen naisille tästä erikoisesta piirteestäni, että en käy töissä ja elän osingoilla ja vuokratuloilla, niin se ei herätä mitään positiivista vastakaikua naisissa. Pikemminkin tulee fiilis, että se että en aamulla mene töihin, tuntuu naisista sen verran oudolta, että ihan näen kuinka ne yrittävät ratkoa mielessään, että miten minuun pitäisi suhtautua. Tuon yleisesti vallalla olevan teorian mukaan naiset haluaa nimenomaan rikkaan miehen mutta käytännössä se ei mene niin. Vaikka en ole koskaan tuonut varallisuuttani esille sillä tavalla, että kehuskelisin sillä, niin silti voin sanoa, että minä en saa rahoillani yhtään naista. En ole koskaan saanut. Enkä suinkaan ole mikään susiruma vaan ihan komeaksi minua on sanottu. Rahalla ei oikeasti naista saa ellei kyseessä ole prostituoitu.


      • töihin-siitä-lantakasa
        no_luck kirjoitti:

        En ole koskaan ymmärtänyt tota rahaläppää vaikka olen mies, jonka kaiketi pitäis ymmärtää se läppä. Rehellisesti sanoen tuo "ei oo rahaa, niin en saa naista" -juttu on täyttä skeidaa ja puhun ihan kokemuksesta. Itse elän osingoilla ja vuokratuloilla. En tee töitä ollenkaan. Olen hyvin varakas ja tulot ovat sen verran isot, että elättäisin sillä lapsiperheen ihan mennen tullen eikä naisenkaan tartteis käydä töissä. Kuitenkin kun mainitsen naisille tästä erikoisesta piirteestäni, että en käy töissä ja elän osingoilla ja vuokratuloilla, niin se ei herätä mitään positiivista vastakaikua naisissa. Pikemminkin tulee fiilis, että se että en aamulla mene töihin, tuntuu naisista sen verran oudolta, että ihan näen kuinka ne yrittävät ratkoa mielessään, että miten minuun pitäisi suhtautua. Tuon yleisesti vallalla olevan teorian mukaan naiset haluaa nimenomaan rikkaan miehen mutta käytännössä se ei mene niin. Vaikka en ole koskaan tuonut varallisuuttani esille sillä tavalla, että kehuskelisin sillä, niin silti voin sanoa, että minä en saa rahoillani yhtään naista. En ole koskaan saanut. Enkä suinkaan ole mikään susiruma vaan ihan komeaksi minua on sanottu. Rahalla ei oikeasti naista saa ellei kyseessä ole prostituoitu.

        Ei kai kaltaisestasi loisesta kenenkään pitäisikään kiinnostua.


      • töihin-siitä-lantakasa kirjoitti:

        Ei kai kaltaisestasi loisesta kenenkään pitäisikään kiinnostua.

        Se voi olla totta.


    • Totesin jo joskus vuosi sitten, että myös tavallisen naisen kannalta nettideittailu on menneen talven lumia, ainakin jos puhutaan nelikymppisistä ikäistään tavallista miestä hakevista naisista. Mutta onneksi siellä ei todellakaan ole pakko olla.

      Ainoa mikä ärsyttää on tuo miesten jatkuva rutina niiden toimimattomuudesta, kun todellisuudessa yhtä lailla naisetkin joutuvat poistumaan sieltä ilman kumppania. Ja ei, kyse ei ole yhtään sen korkeammista kriteereistä kuin miehilläkään. Itsekin totesit treffailleesi "hieman pyöreitäkin" ilmaisten sen niin, että oikeasti et olisi heitä edes halunnut ja samalla tavalla naisilla on omat mieltymyksensä, jotka ovat niin syvällä, että turha edes yrittää väkisin solmia suhdetta mieheen jonka olemuksesta ei pidä.

      Nettideittailu suosii kauniita ja komeita, mutta se myös lähtee väärästä päästä liikkeelle. Livenä ihmiset tutustuvat ihmisiin, joista kiinnostuvat heidän ulkonäkönsä, olemuksensa ja käytöksensä perusteella, eli se fyysinen vetovoima on jo olemassa kun aletaan jutella ja tutustua. Netissä tutustutaan ensin ajatuksiin ja sitten vasta tavataan livenä, eikä se samanlainen ajatusmaailma kuitenkaan millään tavalla indikoi, että ihminen olisi fyysisestikin puoleensavetävä.

      Jos joku on taas eri mieltä, niin sehän on hänen kannaltaa hienoa, koska silloinhan hänen luulisi olevan helppoa löytää netistä seuraa. Jos treffikumppanin ikä, paino, ulkonäkö, käytöstavat ym ovat yhdentekeviä niin pariutumisen luulisi olevan tosi nopeaa.

    • 456543456789

      Millainen on tavallinen mies tai tavallinen nainen? Miten se määritellään?

      Itse en varmasti ole tavallinen enkä myöskään tavallista miestä ole koskaan etsinyt. Juuri siitä syystä lopetin nettideittailun miltei saman tien kuin aloitin. Olisin varmaan saanut roikkua täällä seuraavat kymmenen vuotta, jos olisin täältä kumppanin halunnut löytää. Millään lailla kiinnostavia profiileja ei ollut edes yhtä sadasta.

      Luulisi tavallisille olevan täällä hyvät "markkinat", koska 99 % deittailijoista on taviksia. Mutta toisaalta ilmeisesti on niin, että mitä tavallisempi ihminen, sitä enemmän on "varaa" kaikenlaisiin kenties hyvinkin keinotekoisiin ja epäolennaisiin kriteereihin. Meressä kun on niin paljon kaloja.... Joten ehkä se ei ole taviksille sen helpompaa kuin meille ei-taviksillekaan.

      • taskuvenus-nainen

        En tiedä tavallisuuden määritelmää. Itse pidän itseäni tavallisena naisena. Olen normaalikokoinen, en julkkis, en kaunis, ei rikas, en havittele kuuta taivaalta, en juo, en polta, liikun, syön usein terveellisesti, ei sairauksia tai liikuntarajoitteisuutta. Siinä mielessä en ehkä tavallinen etten omista autoa enkä ajokorttiakaan. Pidän matkustelusta, tässä tuleekin ensimmäinen eroavaisuus heti tavallisten ihmisten välillä ; mitä matkustelu tarkoittaa ja minne, itseä ei esimerkiksi turistirannoille saisi. Ja ehkä monet luokittelevat pituuteni ei tavalliseksi, alle 160 cm.
        Jokaisella on varmasti omat kriteerit kuka on "tavallinen". Se olisikin hyvän uuden keskustelun aihe.


    • ylijaamakappale

      Mä oon ainakin netissä siksi, koska olen todennut, ettei mulla oo mitään mahdollisuuksia löytää naista "realityelämästä". Ei mitään!

      Ikää on 35 ja tavoitteena löytää aivan tavis, mielellään itseäni hieman nuorempi nainen, joka omaa terveelliset elämäntavat ja haaveilee perheenperustamisesta ja aivan tavallisesta elämästä. Kriteerit naisen suhteen minulla ei ole sen kummemmat.

      Netistä etsin siksi, koska arkisessa elämässä ei löydä vapaita naisia mistään. Voin mennä tilaisuuteen, jossa on tietämättäni vaikka sata sinkkunaista, mutta he eivät tuo sinkkuuttaan mitenkään ilmi, saati tekisivät aloitetta. Eivät hymyile eivätkä luo katsekontaktia. Miten voi ketään silloin lähestyä?

      Nettideittailun vaikeus on yllättänyt minut. Vaikka oon "hyvä tyyppi" ja asiat kunnossa, ulkonäköäkin on, niin useimmat_naiset_ei_vastaa. Se on uskomatonta! En viitsi edes mainita, monelleko naiselle olen tehnyt netissä aloitteen. Luku on kolmenumeroinen, tuloksena 0 treffit ja aivan järjetön määrä viestien vaihtoa.

      Koska rimani ei ole kovin korkealla, olen lähestynyt kaikenlaisia naisia. Tummia, vaaleita, pyöreitä, laihoja, opiskelijoita, työläisiä, lapsettomia, lapsellisia...
      Mutta yksikään nainen ei ole kiinnostunut niin paljoa, että olisi lähtenyt treffeille.

      En ymmärrä, millä perusteella nainen tekee valinnan. Tunnen nimittäin miehiä, jotka ovat löytäneet naisen netistä, eivätkä he nyt kovin kummoisia ole...

      • 18plus7

        "Mä oon ainakin netissä siksi, koska olen todennut, ettei mulla oo mitään mahdollisuuksia löytää naista "realityelämästä". Ei mitään!"

        Ihan turhaan olet.

        Nettideitit ovat paljon vaikeammat markkinat kuin mikään muu. Nettideittailu on todella pinnallista hommaa ja ratkaisee vain yhden ongelman eli kohtaamisongelman.

        Homman voisi tiivistää niin, että nettideittailu kannattaa jos naisia kohdatessasi saat suhteellisen hyvin seuraa mutta ongelmasi on, että et kohtaa naisia missään.


      • deittinainen

        Sinkkuus ei tarkoita että etsii jotakuta.
        Se miksi useimmat naiset eivät vastaa on etteivät he voi kaikkien kanssa viestitellä, se ei tarkoita että sinussa olisi jotakin vikaa, joku muu on ollut kiinnostavampi ja tälle leidille sopivampi hänen mielestään.
        Jos olet noin monelle kirjoittanut niin oletko yhteenkään profiiliin paneutunut?
        Itse vastaan kun huomaan miehen todella lukeneen profiilini, miettinyt minkälainen nainen on sen takana, kenties kirjoittaa miksi me voisimme tutustua hänen mielestään, kertoo itsestään hieman lisää ja osaa keskustella viestien välityksellä.
        Ainoillekaan treffeille en lähde jos mies ei anna nimeään ja puhelinnumeroaan pyytämättä minulle. Sekä hänet pitää esim.enirosta löytyä ja mielellään facebook-profiilikin. Ja jos puhelinkeskustelukin sujuu ok niin silloin olen valmis tapaamaan tämän miehen.


      • Anonyymi
        deittinainen kirjoitti:

        Sinkkuus ei tarkoita että etsii jotakuta.
        Se miksi useimmat naiset eivät vastaa on etteivät he voi kaikkien kanssa viestitellä, se ei tarkoita että sinussa olisi jotakin vikaa, joku muu on ollut kiinnostavampi ja tälle leidille sopivampi hänen mielestään.
        Jos olet noin monelle kirjoittanut niin oletko yhteenkään profiiliin paneutunut?
        Itse vastaan kun huomaan miehen todella lukeneen profiilini, miettinyt minkälainen nainen on sen takana, kenties kirjoittaa miksi me voisimme tutustua hänen mielestään, kertoo itsestään hieman lisää ja osaa keskustella viestien välityksellä.
        Ainoillekaan treffeille en lähde jos mies ei anna nimeään ja puhelinnumeroaan pyytämättä minulle. Sekä hänet pitää esim.enirosta löytyä ja mielellään facebook-profiilikin. Ja jos puhelinkeskustelukin sujuu ok niin silloin olen valmis tapaamaan tämän miehen.

        Älä odota minulta noilla vaatimuksilla treffejä. Mua ei löydy facesta, numeroni on salainen ja pidän muutenkin netti maailmassa matalaa profiilia tarkoituksella eikä mua googlettamallakaan löydy. Juu en ole rikollinen mutta poliisin vanha tuttu hyvässä mielessä (lähipiiriin kuuluva) ja itseasiassa en edes omenaa ole naapurin puusta koskaan varastanut. En halua itsestäni merkintöjä mihinkään ja se on minun oma valintani. Saan pysyä anonyyminä jos haluan. Treffeille pääsen silti aina ja kyllä kuule hyvin moni nainen panttaa nimiään mutta en ole niistä moksiskaan. Tyhmä se on kuka tuntemattomalle alkaa heti kaikkia tilinumerosta lähtien antamaan.


      • deittinainen
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä odota minulta noilla vaatimuksilla treffejä. Mua ei löydy facesta, numeroni on salainen ja pidän muutenkin netti maailmassa matalaa profiilia tarkoituksella eikä mua googlettamallakaan löydy. Juu en ole rikollinen mutta poliisin vanha tuttu hyvässä mielessä (lähipiiriin kuuluva) ja itseasiassa en edes omenaa ole naapurin puusta koskaan varastanut. En halua itsestäni merkintöjä mihinkään ja se on minun oma valintani. Saan pysyä anonyyminä jos haluan. Treffeille pääsen silti aina ja kyllä kuule hyvin moni nainen panttaa nimiään mutta en ole niistä moksiskaan. Tyhmä se on kuka tuntemattomalle alkaa heti kaikkia tilinumerosta lähtien antamaan.

        Tilinumeron anto nyt on jo hieman eri juttu. Mutta en odota sinulta treffejä koska tiedän jo ettet olisi oikeanlainen ihminen minulle. Vähän sama juttu jos olen kuvan kanssa nettideitissä niin kuvattomille en edes vastaa vaikka sen minulle lähettäisivät. Saat pysyä anonyyminä rauhassa.
        Nettiseiteissä on se kiva mahdollisuus etsiä juuri sinulle sopivaa ihmistä ja meitä on monenlaisia monine toiveineen. Elämän rikkauksia.


      • deittinainen kirjoitti:

        Sinkkuus ei tarkoita että etsii jotakuta.
        Se miksi useimmat naiset eivät vastaa on etteivät he voi kaikkien kanssa viestitellä, se ei tarkoita että sinussa olisi jotakin vikaa, joku muu on ollut kiinnostavampi ja tälle leidille sopivampi hänen mielestään.
        Jos olet noin monelle kirjoittanut niin oletko yhteenkään profiiliin paneutunut?
        Itse vastaan kun huomaan miehen todella lukeneen profiilini, miettinyt minkälainen nainen on sen takana, kenties kirjoittaa miksi me voisimme tutustua hänen mielestään, kertoo itsestään hieman lisää ja osaa keskustella viestien välityksellä.
        Ainoillekaan treffeille en lähde jos mies ei anna nimeään ja puhelinnumeroaan pyytämättä minulle. Sekä hänet pitää esim.enirosta löytyä ja mielellään facebook-profiilikin. Ja jos puhelinkeskustelukin sujuu ok niin silloin olen valmis tapaamaan tämän miehen.

        Täytyy kyllä puolustaa AnonyymiMiestä ja monia muita, jotka ymmärtävät olla varovaisia. Kun itselleni ei olisi tullut mieleenkään kertoa omaa nimeäni, yhteystietojani, facebook-profiiliani tms ennen kuin tutustun ihmiseen livenä, niin enpä kyllä todellakaan olisi edellyttänyt sitä myöskään mieheltä.


      • deittinainen
        helka kirjoitti:

        Täytyy kyllä puolustaa AnonyymiMiestä ja monia muita, jotka ymmärtävät olla varovaisia. Kun itselleni ei olisi tullut mieleenkään kertoa omaa nimeäni, yhteystietojani, facebook-profiiliani tms ennen kuin tutustun ihmiseen livenä, niin enpä kyllä todellakaan olisi edellyttänyt sitä myöskään mieheltä.

        Minä en taas lähtisi tuntemattoman ihmisen kanssa treffeillä alkuunkaan, se on minulle varovaisuutta. Mutta jos miehestä ei mitään tietoja löydy en anna silloin omianikaan. Minulle on sama kuka käy facessani kun siellä nyt kuka tahansa voi käydä muutenkin. Puhelinnumerot täytyy vaihtaa koska haluan ennen treffejä keskustella tämän ihmisen kanssa, moni putoaa pois tässä vaiheessa. Myönnän toki että omaan kaksi liittymää ja annan näistä vain sen julkisen jota en yleensä käytä ja tarpeen tullen voin sammuttaa sen. Mutta vaadin tietää miehen nimen ketä lähtisin tapamaan, jos katoan, tietävät edes muut kenen kanssa olen ollut.
        Todella moni mies kirjoittaa jo ensiviestissä ainakin etunimensä, siitä iso plussa.


      • no_huhhuh_
        deittinainen kirjoitti:

        Sinkkuus ei tarkoita että etsii jotakuta.
        Se miksi useimmat naiset eivät vastaa on etteivät he voi kaikkien kanssa viestitellä, se ei tarkoita että sinussa olisi jotakin vikaa, joku muu on ollut kiinnostavampi ja tälle leidille sopivampi hänen mielestään.
        Jos olet noin monelle kirjoittanut niin oletko yhteenkään profiiliin paneutunut?
        Itse vastaan kun huomaan miehen todella lukeneen profiilini, miettinyt minkälainen nainen on sen takana, kenties kirjoittaa miksi me voisimme tutustua hänen mielestään, kertoo itsestään hieman lisää ja osaa keskustella viestien välityksellä.
        Ainoillekaan treffeille en lähde jos mies ei anna nimeään ja puhelinnumeroaan pyytämättä minulle. Sekä hänet pitää esim.enirosta löytyä ja mielellään facebook-profiilikin. Ja jos puhelinkeskustelukin sujuu ok niin silloin olen valmis tapaamaan tämän miehen.

        On sulla vaatimukset. Ootko ihan tosissas? Annatko sitten itse miehelle omat vastaavat tietosi?
        Omasta mielestäni tuntuu pikemminkin tyhmänrohkealta kun monet miehet tyrkyttää numeroaan heti jopa ekasta viestistä, tai koko nimeään (mm. ehdottomalla Facebook -kaveruutta). Itse en mieluusti, tai nykysin ollenkaan anna näitä tietoja kellekään ketä en ole koskaan nähnyt.

        "kuvattomille en edes vastaa vaikka sen minulle lähettäisivät."

        Onko sulla itsellä sitten kuva joka sivustolla esillä?
        Itsellä ei ole ollut koskaan missään deittisivuilla, ja hyvin on homma toiminu niin että kuvat vaihdetaan suht alkuvaiheessa s.postissa. Vaadin nykysin tosin ensin mieheltä kuvaa, kun niin monesti kävi niin ettei mitään kuvaa sitten tullu takasin, vaan kadottiin tai tuli vaan outoja selityksiä miksei sitä nyt voikaan lähettää. Myös ilmankin kuvien vaihtoa olen treffeille lähtenyt, koska ymmärrän että onhan monelle miehellekin voinu käydä juuri näin että naiset ei sitten lähetäkään kuvaa (itse vastaan kuvaan kuvalla aina vaikkei nappaiskaan), eikä se kynnyskysymys ole.


      • deittinainen
        no_huhhuh_ kirjoitti:

        On sulla vaatimukset. Ootko ihan tosissas? Annatko sitten itse miehelle omat vastaavat tietosi?
        Omasta mielestäni tuntuu pikemminkin tyhmänrohkealta kun monet miehet tyrkyttää numeroaan heti jopa ekasta viestistä, tai koko nimeään (mm. ehdottomalla Facebook -kaveruutta). Itse en mieluusti, tai nykysin ollenkaan anna näitä tietoja kellekään ketä en ole koskaan nähnyt.

        "kuvattomille en edes vastaa vaikka sen minulle lähettäisivät."

        Onko sulla itsellä sitten kuva joka sivustolla esillä?
        Itsellä ei ole ollut koskaan missään deittisivuilla, ja hyvin on homma toiminu niin että kuvat vaihdetaan suht alkuvaiheessa s.postissa. Vaadin nykysin tosin ensin mieheltä kuvaa, kun niin monesti kävi niin ettei mitään kuvaa sitten tullu takasin, vaan kadottiin tai tuli vaan outoja selityksiä miksei sitä nyt voikaan lähettää. Myös ilmankin kuvien vaihtoa olen treffeille lähtenyt, koska ymmärrän että onhan monelle miehellekin voinu käydä juuri näin että naiset ei sitten lähetäkään kuvaa (itse vastaan kuvaan kuvalla aina vaikkei nappaiskaan), eikä se kynnyskysymys ole.

        Kyllä annan jos totean miehen löytyvän netistä. Esimerkiksi enirosta.
        Nyt ei ollutkaan kyse heti jutusta vaan tilanteesta jossa viestitelty jo jonkin aikaan ja kyseeseen tulee mahdolliset treffit.
        Facekaveruus nyt on täysin pois suljettua.
        Joka sivustoilla? En ole kuin yhdellä ja siellä oli viimeksi kuvani esillä kun siellä olin.


      • järkevä.treffimies
        deittinainen kirjoitti:

        Minä en taas lähtisi tuntemattoman ihmisen kanssa treffeillä alkuunkaan, se on minulle varovaisuutta. Mutta jos miehestä ei mitään tietoja löydy en anna silloin omianikaan. Minulle on sama kuka käy facessani kun siellä nyt kuka tahansa voi käydä muutenkin. Puhelinnumerot täytyy vaihtaa koska haluan ennen treffejä keskustella tämän ihmisen kanssa, moni putoaa pois tässä vaiheessa. Myönnän toki että omaan kaksi liittymää ja annan näistä vain sen julkisen jota en yleensä käytä ja tarpeen tullen voin sammuttaa sen. Mutta vaadin tietää miehen nimen ketä lähtisin tapamaan, jos katoan, tietävät edes muut kenen kanssa olen ollut.
        Todella moni mies kirjoittaa jo ensiviestissä ainakin etunimensä, siitä iso plussa.

        Minua epäilyttäisi enemmänkin henkilö, joka antaa koko nimensä tai puhelinnumeronsa tms. tietoja liian helposti. Ei ole perillä yksityisyyden suojasta ym. sellainen tunari. Ja sellaiselle en viitsi herkästi antaa omianikaan, koska hän tuskin älyäisi pitää niistä huolta tai kunnioittaa minun yksityisyyttäni. Sinäkin olisit heti kertomassa sivullisille, kenen kanssa olet menossa treffeille. No, minun mielestäni se on meidän keskinäinen yksityisasiamme, eikä siitä saa kertoa ennen kuin niin on yhdessä sovittu.


      • deittinainen
        järkevä.treffimies kirjoitti:

        Minua epäilyttäisi enemmänkin henkilö, joka antaa koko nimensä tai puhelinnumeronsa tms. tietoja liian helposti. Ei ole perillä yksityisyyden suojasta ym. sellainen tunari. Ja sellaiselle en viitsi herkästi antaa omianikaan, koska hän tuskin älyäisi pitää niistä huolta tai kunnioittaa minun yksityisyyttäni. Sinäkin olisit heti kertomassa sivullisille, kenen kanssa olet menossa treffeille. No, minun mielestäni se on meidän keskinäinen yksityisasiamme, eikä siitä saa kertoa ennen kuin niin on yhdessä sovittu.

        Mikä on liian helposti? Itseänikin epäilyttäisi sellainen käytös. Mutta jos nyt tarkoituksena on etsiä elämänkumppania itselleen niin kyllä siinä tiedot täytyy vaihtaa kuitenkin. Ja ilman muuta kerron kenen kanssa olen lähdössä, aina pitää kertoa jollekulle, jos jotakin sattuu, tietää edes joku mihin olet ollut menossa ja kenen kanssa.


      • kokematondeittaamaton
        deittinainen kirjoitti:

        Sinkkuus ei tarkoita että etsii jotakuta.
        Se miksi useimmat naiset eivät vastaa on etteivät he voi kaikkien kanssa viestitellä, se ei tarkoita että sinussa olisi jotakin vikaa, joku muu on ollut kiinnostavampi ja tälle leidille sopivampi hänen mielestään.
        Jos olet noin monelle kirjoittanut niin oletko yhteenkään profiiliin paneutunut?
        Itse vastaan kun huomaan miehen todella lukeneen profiilini, miettinyt minkälainen nainen on sen takana, kenties kirjoittaa miksi me voisimme tutustua hänen mielestään, kertoo itsestään hieman lisää ja osaa keskustella viestien välityksellä.
        Ainoillekaan treffeille en lähde jos mies ei anna nimeään ja puhelinnumeroaan pyytämättä minulle. Sekä hänet pitää esim.enirosta löytyä ja mielellään facebook-profiilikin. Ja jos puhelinkeskustelukin sujuu ok niin silloin olen valmis tapaamaan tämän miehen.

        "Ainoillekaan treffeille en lähde jos mies ei anna nimeään ja puhelinnumeroaan pyytämättä minulle. Sekä hänet pitää esim.enirosta löytyä ja mielellään facebook-profiilikin. Ja jos puhelinkeskustelukin sujuu ok niin silloin olen valmis tapaamaan tämän miehen."

        Ei voi vaatia fb ja itse arvostaisin ihmistä joka ei ole mukaa missään some jutuissa, mutta kyllähän siinävaiheessa, kun tapaamistakin jo miettii pitää tietää kuka toinen on eli nimi ja puhelinumero ja useamman kerran puhuttu puhelimessakin. En ikinä mihinkään sokkotreffeille ainakaan uskaltaisi vieraan kanssa. Kai sitä, jos kerran tavatakkin haluaa niin voi nimensä kertoa?


      • ei-kiitos
        kokematondeittaamaton kirjoitti:

        "Ainoillekaan treffeille en lähde jos mies ei anna nimeään ja puhelinnumeroaan pyytämättä minulle. Sekä hänet pitää esim.enirosta löytyä ja mielellään facebook-profiilikin. Ja jos puhelinkeskustelukin sujuu ok niin silloin olen valmis tapaamaan tämän miehen."

        Ei voi vaatia fb ja itse arvostaisin ihmistä joka ei ole mukaa missään some jutuissa, mutta kyllähän siinävaiheessa, kun tapaamistakin jo miettii pitää tietää kuka toinen on eli nimi ja puhelinumero ja useamman kerran puhuttu puhelimessakin. En ikinä mihinkään sokkotreffeille ainakaan uskaltaisi vieraan kanssa. Kai sitä, jos kerran tavatakkin haluaa niin voi nimensä kertoa?

        Fb ei pakollinen. Itsekin siellä pelkästään omien lasteni vuoksi olen.
        Mutta täysin samaa mieltä olen etten suostuisi tuntemattoman ihmisen kanssa lähtemään sokkotreffeille.


      • terve_varovaisuus

        Täysin ok ja järkevääkin olla anonyymisti niin kauan kun ei olla koskaan nähtykään, että onko toinen suunnilleen sitä mitä on kertonu olevansa. Voihan niitä tietoja vaihtaa sitten treffeillä, jos molemmista tuntuu että jatkoa on luvassa. Tuntemattomalle jota ei ole nähnytkään ei ole viisasta antaa mitään henk.kohtasia tietojaan, kuten koko nimeä ja puhelinnumeroa! Mitä jos toinen ei kiinnostakaan, mutta se ei halua tajuta tätä ja jatkaa puhelinterroria? Ehkä jopa vainoamista jos saa osotteenkin selville? Muutenkaan ei koskaan oo tuntunu luontevalta puhua puhelimessa jonkun tuntemattoman ja koskaan näkemättömän kanssa.
        Voin antaa numeroni vasta siinä vaiheessa kun näen livenä kelle se menee ja jos kiinnostaa nähhdäkin vielä. Eikä välttämättä vielä sillonkaan, kun ei ketään tunne yhden tapaamisen perusteella, ja onhan s-postikin keksitty.

        "En ikinä mihinkään sokkotreffeille ainakaan uskaltaisi vieraan kanssa."

        No mitä luulet että (pettymystä pahempaa) vois tapahtua kun näkee julkisella paikalla, tietysti? Jos joku onkin sekopää, niin yhtä hyvin se voi paljastua vasta sillon vaikka mitä tietoja ym. oiskin jo vaihdettu.


      • deittinainen
        terve_varovaisuus kirjoitti:

        Täysin ok ja järkevääkin olla anonyymisti niin kauan kun ei olla koskaan nähtykään, että onko toinen suunnilleen sitä mitä on kertonu olevansa. Voihan niitä tietoja vaihtaa sitten treffeillä, jos molemmista tuntuu että jatkoa on luvassa. Tuntemattomalle jota ei ole nähnytkään ei ole viisasta antaa mitään henk.kohtasia tietojaan, kuten koko nimeä ja puhelinnumeroa! Mitä jos toinen ei kiinnostakaan, mutta se ei halua tajuta tätä ja jatkaa puhelinterroria? Ehkä jopa vainoamista jos saa osotteenkin selville? Muutenkaan ei koskaan oo tuntunu luontevalta puhua puhelimessa jonkun tuntemattoman ja koskaan näkemättömän kanssa.
        Voin antaa numeroni vasta siinä vaiheessa kun näen livenä kelle se menee ja jos kiinnostaa nähhdäkin vielä. Eikä välttämättä vielä sillonkaan, kun ei ketään tunne yhden tapaamisen perusteella, ja onhan s-postikin keksitty.

        "En ikinä mihinkään sokkotreffeille ainakaan uskaltaisi vieraan kanssa."

        No mitä luulet että (pettymystä pahempaa) vois tapahtua kun näkee julkisella paikalla, tietysti? Jos joku onkin sekopää, niin yhtä hyvin se voi paljastua vasta sillon vaikka mitä tietoja ym. oiskin jo vaihdettu.

        Sekopääksi voi tosiaan paljastua vaikka tietoja olisi vaihdettu vasta näkemisen jälkeen.
        Ja vainota voi vaikka alkaa viereisen talon Mikko.
        Minulle taas on selvää jos ei puhelinkeskustelu suju niin ei se keskustelu suju livenäkään.
        Minulla on kriteereinä nämä koska treffikaverit ovat olleet pitkienkin matkojen päässä, toiseen pitää tutustua jonkin aikaa ja todeta ihmisen oikasti olevan olemassa. Jos avoimesti ja rehellisesti on liikenteessä niin miksi ei voi sitä nimeänsä ja numeroansa antaa kun tulee mietinnäksi treffit?
        Tiedä vaikka lähtisit naimisissa olevaa tapaamaan? Näitä on uskomattoman paljon, miehiä, jotka valehtelevat olevansa sinkkuja mutta oikeasti naimisissa. Kokemusta on.
        Erikseen tosiaan voi pitää "treffiliittymän".


      • niin_no

        Jos paljastuu sekopääksi nähdessä, niin eikö oo parempi siinä vaiheessa ettei mitään tarkempia tietoja itestään oo antanu?
        Voi vainota naapurin Mikkokin, mutta jos Mikko ei tiedä musta mitään, edes sitä että olen sinkku ja haen seuraa niin mitä syytä sillä ois vainota juuri mua?

        "todeta ihmisen oikasti olevan olemassa."

        Miten tän voi todeta että juuri kerrotunlainen ihminen on, jos ei oo koskaan nähnykään?

        "jos ei puhelinkeskustelu suju niin ei se keskustelu suju livenäkään."

        No mun mielestä on täysin eri asia puhua jonkun ties kenen tuntemattoman kanssa puhelimessa, näkemättä eleitä, ilmeitä ym. käytöstä kun livenä. Varsinkin kun muutenkin voi olla alkuvaiheessa jännitystä ja ujoutta, eikä se kerro minkälainen on paremmin tuntiessa.

        "Jos avoimesti ja rehellisesti on liikenteessä niin miksi ei voi sitä nimeänsä ja numeroansa antaa kun tulee mietinnäksi treffit?"

        Varovaisuus ei tarkota sitä etteikö ois tosissaan, rehellisesti ja terveen avoimesti liikenteessä.

        "Tiedä vaikka lähtisit naimisissa olevaa tapaamaan?"

        Miten kuvan ja nimen perusteella välttämättä saa selvitettyä ettei ole?
        On näitäkin tullu vastaan, mutta yleensä se selviää jo kirjotteluvaiheessa, esim. kysymällä kauanko mies on ollu sinkkuna, tai miten asuu. Sillon yleensä kertovat että onkin vielä naimisissa, ja "joutuvat" asumaan exän (?) kanssa saman katon alla jne. Epäilykset herää myös sillon jos skippaa nämä kysymykset eli ei ilmeisesti halua kertoa ja tästäkin voi jo päätellä että onkin varattu.

        "Erikseen tosiaan voi pitää "treffiliittymän"."

        Mutta sekin voi piristä häiriöksi asti.


      • deittinainen
        niin_no kirjoitti:

        Jos paljastuu sekopääksi nähdessä, niin eikö oo parempi siinä vaiheessa ettei mitään tarkempia tietoja itestään oo antanu?
        Voi vainota naapurin Mikkokin, mutta jos Mikko ei tiedä musta mitään, edes sitä että olen sinkku ja haen seuraa niin mitä syytä sillä ois vainota juuri mua?

        "todeta ihmisen oikasti olevan olemassa."

        Miten tän voi todeta että juuri kerrotunlainen ihminen on, jos ei oo koskaan nähnykään?

        "jos ei puhelinkeskustelu suju niin ei se keskustelu suju livenäkään."

        No mun mielestä on täysin eri asia puhua jonkun ties kenen tuntemattoman kanssa puhelimessa, näkemättä eleitä, ilmeitä ym. käytöstä kun livenä. Varsinkin kun muutenkin voi olla alkuvaiheessa jännitystä ja ujoutta, eikä se kerro minkälainen on paremmin tuntiessa.

        "Jos avoimesti ja rehellisesti on liikenteessä niin miksi ei voi sitä nimeänsä ja numeroansa antaa kun tulee mietinnäksi treffit?"

        Varovaisuus ei tarkota sitä etteikö ois tosissaan, rehellisesti ja terveen avoimesti liikenteessä.

        "Tiedä vaikka lähtisit naimisissa olevaa tapaamaan?"

        Miten kuvan ja nimen perusteella välttämättä saa selvitettyä ettei ole?
        On näitäkin tullu vastaan, mutta yleensä se selviää jo kirjotteluvaiheessa, esim. kysymällä kauanko mies on ollu sinkkuna, tai miten asuu. Sillon yleensä kertovat että onkin vielä naimisissa, ja "joutuvat" asumaan exän (?) kanssa saman katon alla jne. Epäilykset herää myös sillon jos skippaa nämä kysymykset eli ei ilmeisesti halua kertoa ja tästäkin voi jo päätellä että onkin varattu.

        "Erikseen tosiaan voi pitää "treffiliittymän"."

        Mutta sekin voi piristä häiriöksi asti.

        No sen treffiliittymän voi aina sulkea jos liikaa pirisee.
        Jos tiedät miehen nimen ja julkisen puhelinnumeron, tätä kautta osoitteenkin, harva naimisissa oleva valmis antamaan näitä. Voi myös aina kysellä tunteeko/tietääkö kukaan kyseistä ihmistä.
        Minulle taas on helpompaa puhua aluksi puhelimessa, saa täysin keskittyä siihen mitä toinen sanoo, millä äänensävyllä, kuunteleeko sinua ym. Itse olen arka tapaamaan uusia ihmisiä ja alussa on jännitystä enkä kykenen täysin toiseen keskittymään. Tämä "vika" menee pois kun toinen jo jollain lailla tutuksi tullut puhelinkeskusteluiden kautta.
        Todeta olemassa olevaksi ei tarkoita olevansa kertamansa lainen vaan virallisesti olemassa oleva eli ei siis keksitty nimi ym.
        Vainoajat ei täysin ok-persoonia, eli ei se nappurin Mikko tarvi tietää sinun olevan sinkku tai hakevan seuraa, vainoamiseen riittää pelkkä sinun näkemisesi.
        Sekopääksi voi tosiaan toisen huomata milloin vaan, ainahan riski on olemassa kun uutta ihmistä menet tapaamaan. Mutta ainakin muut tietävät minne ja kenen kanssa olet ollut jos jotakin sattuu.
        Minulle tosiaan varovaisuus on tässä tapauksessa sitä etten lähde tapamaan täysin tuntematonta ihmistä sokkona.
        Tapailin kerran miestä joka osoittautui naimisissa olevaksi, jos olisin hänestä tiedot tiennyt, olisin tinnyt hänen myös naimissa olevan. Enirosta olisin löytänyt muitakin osoitteessa asuvia. Yhteinen tuttu löytyi joka olisi osannut kertoa. Kaikki miehet kun eivät kerro vaikka kysyisit, olisikin niin helppoa.


    • mäHainen

      minä istun yksin kotona kaikki illat

      • puariin

        mene baariin


    • kokemustaon

      Paljon euroja pöytään niin kyllä naisia alkaa tulemaan oven taakse. Seon kylä fakta että kun nainen näkee millaisen elämän voit tarjota niin ne kiinnostuu heti ja ne unohtaa sen naamavärkin millä usein se kiinnostus alkaa muuten.

      • no_luck

        Ei pidä paikkaansa. Kokemusta on ja paljon.


    • Laiskajaakko_-

      Nettideitti on laiskoille ihmisille jotka ei viitti lähteä ihmisten ilmoille. Ja siinä se ongelma onkin ei ne viitti sen enempää tehdä siellä netissäkään.

      • no_luck

        Ei pidä paikkansa. Itse käyn baareissa ja joka paikassa missä on naisia ja myös nettideittaan eli toivorikkaana odotan, että joku vastais mun viesteihin.


      • vcxnvbmvbjht472

        Ei ole viitsimisestä kiinni. Ei sinkkutapahtumia kovin usein ole, ja kadulta en ala vastaantulijoita iskemään. Netti on ainoa missä VOI olla itse aktiivinen.


    • Anustappi

      Nettideittailun paradoksi liittyy siihen, miten ihmiset sivustoilla etsivät tosiaan. Vertaillaan erilaisia persoonallisia ominaisuuksia kuin oltaisiin autokauppoja tekemässä. Valitettavasti kenenkään ihmisen yksittäiset ominaisuudet eivät kerro mitään kuinka kahden ihmisen vuorovaikutus sujuu. Vuorovaikutus määrittää sopivatko kaksi ihmistä toisilleen vaiko eivät. Deittisivustot edustavat foorumia, jossa tuhannet ihmiset haahuilevat etsien tosiaan koskaan kohtaamatta.

      • Itse luulen, että se ei mene ihan noin mutta siitä olen samaa mieltä, että ihmiset eivät kohtaa deittipalstoilla. Se johtuu minun mielestä siitä, että kaikki etsivät jotain mitä ne eivät voi saada.

        Itse etsin itseäni nuorempia kauniita naisia eli juuri niitä, jotka todennäköisesti saavat eniten viestejä deittipalstoilla. Nuo minun haluamat kauniit nuoret naiset etsivät komeita nuoria miehiä, jotka ovat todennäköisesti niitä kaikkein halutuimpia miehiä. Minua vanhemmat naiset etsivät itseään nuorempia miehiä eli minua, mutta minä en taas halua itseäni vanhempia naisia. Vanhat miehet etsivät niitä naisia, jotka haluaisivat minut mutta jotka eivät halua niitä vanhoja miehiä. Kaikki nämä johtavat tilanteeseen, jossa melkein kaikki jää ilman. Minun ikäiset miehet ei saa niitä kauniita nuoria naisia, vanhemmat naiset ei saa minun ikäisiä miehiä, jne. Ainoastaan kauniit pärjää. Kun ihmiset on riittävän kauniita, niin voi tapahtua ihme ja ne ihmiset ns. "löytää" toisensa. Tämäkin prosessi on todennäköisesti osa jotain erikoista evoluutiota, jossa keskinkertaiset ja vanhat vain jää ilman.


      • fghpkjh

        Itse en kyllä tuon perusteella hae seuraa netistä. Ei ole alkuvaiheessa kyse personallisuuksista. Vaan siellä saa rajattua kriteerit mitkä toisen pitää täyttää ja mitä en missään nimessä halua, pienenä esimerkkinä tupakointi.


      • deittinainen
        no_luck kirjoitti:

        Itse luulen, että se ei mene ihan noin mutta siitä olen samaa mieltä, että ihmiset eivät kohtaa deittipalstoilla. Se johtuu minun mielestä siitä, että kaikki etsivät jotain mitä ne eivät voi saada.

        Itse etsin itseäni nuorempia kauniita naisia eli juuri niitä, jotka todennäköisesti saavat eniten viestejä deittipalstoilla. Nuo minun haluamat kauniit nuoret naiset etsivät komeita nuoria miehiä, jotka ovat todennäköisesti niitä kaikkein halutuimpia miehiä. Minua vanhemmat naiset etsivät itseään nuorempia miehiä eli minua, mutta minä en taas halua itseäni vanhempia naisia. Vanhat miehet etsivät niitä naisia, jotka haluaisivat minut mutta jotka eivät halua niitä vanhoja miehiä. Kaikki nämä johtavat tilanteeseen, jossa melkein kaikki jää ilman. Minun ikäiset miehet ei saa niitä kauniita nuoria naisia, vanhemmat naiset ei saa minun ikäisiä miehiä, jne. Ainoastaan kauniit pärjää. Kun ihmiset on riittävän kauniita, niin voi tapahtua ihme ja ne ihmiset ns. "löytää" toisensa. Tämäkin prosessi on todennäköisesti osa jotain erikoista evoluutiota, jossa keskinkertaiset ja vanhat vain jää ilman.

        Siis mielestäsi ihmiset etsivät vain toisiaan iän ja kauneuden/komeuden perusteella?
        Kohdallani olet täysin väärässä. Ja mitä ilmeisemmin olen sinua vanhempi nainen mutta en todellakaan etsi itseäni nuorempaa komeaa miestä.
        En ole itse kaunis mutta viestejä on silti tullut sadoittain, eli kysyntää ilmeisesti on muillakin kuin vain kauniilla nuorilla.


      • 19plus5
        no_luck kirjoitti:

        Itse luulen, että se ei mene ihan noin mutta siitä olen samaa mieltä, että ihmiset eivät kohtaa deittipalstoilla. Se johtuu minun mielestä siitä, että kaikki etsivät jotain mitä ne eivät voi saada.

        Itse etsin itseäni nuorempia kauniita naisia eli juuri niitä, jotka todennäköisesti saavat eniten viestejä deittipalstoilla. Nuo minun haluamat kauniit nuoret naiset etsivät komeita nuoria miehiä, jotka ovat todennäköisesti niitä kaikkein halutuimpia miehiä. Minua vanhemmat naiset etsivät itseään nuorempia miehiä eli minua, mutta minä en taas halua itseäni vanhempia naisia. Vanhat miehet etsivät niitä naisia, jotka haluaisivat minut mutta jotka eivät halua niitä vanhoja miehiä. Kaikki nämä johtavat tilanteeseen, jossa melkein kaikki jää ilman. Minun ikäiset miehet ei saa niitä kauniita nuoria naisia, vanhemmat naiset ei saa minun ikäisiä miehiä, jne. Ainoastaan kauniit pärjää. Kun ihmiset on riittävän kauniita, niin voi tapahtua ihme ja ne ihmiset ns. "löytää" toisensa. Tämäkin prosessi on todennäköisesti osa jotain erikoista evoluutiota, jossa keskinkertaiset ja vanhat vain jää ilman.

        Se olisikin, jos homma olisi täysin läpinäkyvä ja kaikki näkisivät, kuka sai kenet. Sitten kun kauneimmat ja komeimmat olisivat ottaneet toisensa, alkaisi vyyhti purkautumaan ja keskinkertaiset tyytyisivät toisiinsa, ihan kuten se meni jo aikoinaan kouluissa ja muualla missä oli ihan selvä nokkimisjärjestys ja kaikki näki, kuka pystyy keneen. Joku saattoi yrittää liikoja mutta ennemmin tai myöhemmin sopivat kohtasivat. Toki täydellisiä pudokkaitakin oli mutta ei läheskään niin monta kuin nettideiteissä.

        ps. Itselläni oli ikähakukriteerinä kymmenen vuotta itseäni nuoremmasta oman ikäiseeni, silti yhteyttä otti jopa 14-15 nuoremmat naiset. Päädyin lopulta yhteen juuri alarajalla olleen naisen kanssa joten ei nämä ole kiveen kirjoitettuja sääntöjä.


      • 19plus5 kirjoitti:

        Se olisikin, jos homma olisi täysin läpinäkyvä ja kaikki näkisivät, kuka sai kenet. Sitten kun kauneimmat ja komeimmat olisivat ottaneet toisensa, alkaisi vyyhti purkautumaan ja keskinkertaiset tyytyisivät toisiinsa, ihan kuten se meni jo aikoinaan kouluissa ja muualla missä oli ihan selvä nokkimisjärjestys ja kaikki näki, kuka pystyy keneen. Joku saattoi yrittää liikoja mutta ennemmin tai myöhemmin sopivat kohtasivat. Toki täydellisiä pudokkaitakin oli mutta ei läheskään niin monta kuin nettideiteissä.

        ps. Itselläni oli ikähakukriteerinä kymmenen vuotta itseäni nuoremmasta oman ikäiseeni, silti yhteyttä otti jopa 14-15 nuoremmat naiset. Päädyin lopulta yhteen juuri alarajalla olleen naisen kanssa joten ei nämä ole kiveen kirjoitettuja sääntöjä.

        "alkaisi vyyhti purkautumaan ja keskinkertaiset tyytyisivät toisiinsa"

        En usko. Väitän, että useimmat naiset jäisivät mieluummin pois "pelistä" kuin olisivat jollekin miehelle se, johon tämä tyytyy, tai tyytyisivät itse johonkin jota eivät alunperin halunneet. Ja ymmärrän heitä täysin, itse lopetin viimeisimmän nettideittailuyrityksen alle kahdessa viikossa, kun totesin etten saa vastauksia heiltä joita itse lähestyn enkä itse kiinnostu heistä jotka minua lähestyvät.


      • taskuvenus-nainen
        helka kirjoitti:

        "alkaisi vyyhti purkautumaan ja keskinkertaiset tyytyisivät toisiinsa"

        En usko. Väitän, että useimmat naiset jäisivät mieluummin pois "pelistä" kuin olisivat jollekin miehelle se, johon tämä tyytyy, tai tyytyisivät itse johonkin jota eivät alunperin halunneet. Ja ymmärrän heitä täysin, itse lopetin viimeisimmän nettideittailuyrityksen alle kahdessa viikossa, kun totesin etten saa vastauksia heiltä joita itse lähestyn enkä itse kiinnostu heistä jotka minua lähestyvät.

        Komppaan täysin, naisena olen mielummin sinkku kuin vaan joku johon mies joutuisi tyytymään tai joutuisin itse tyytymään johonkin jota en oikeasti haluaisi. Ei minulla ole mitään pakonomaista tarvetta seurusteluun, vain jos se ehdottomasti tuntuu jonkun kohdalla siltä ja tunne pitää olla molemminpuoleinen. Kolmena vuonna minäkin olen vetäytynyt pois nettideitistä kun en ole kohdannut mielenkiintoista itselle sopivaa. Ja ensi vuonna kenties sitten taas...uusi yritys.


      • taskuvenus-nainen kirjoitti:

        Komppaan täysin, naisena olen mielummin sinkku kuin vaan joku johon mies joutuisi tyytymään tai joutuisin itse tyytymään johonkin jota en oikeasti haluaisi. Ei minulla ole mitään pakonomaista tarvetta seurusteluun, vain jos se ehdottomasti tuntuu jonkun kohdalla siltä ja tunne pitää olla molemminpuoleinen. Kolmena vuonna minäkin olen vetäytynyt pois nettideitistä kun en ole kohdannut mielenkiintoista itselle sopivaa. Ja ensi vuonna kenties sitten taas...uusi yritys.

        Noin se juuri menee. Kaikki jää ilman, koska haetaan jotain mitä ei voi saada. Toki on poikkeuksia. Ihmiset silti yleensä ovat mieluummin yksin kuin tinkivät kriteereistään.


      • Mitäjäikäteen
        helka kirjoitti:

        "alkaisi vyyhti purkautumaan ja keskinkertaiset tyytyisivät toisiinsa"

        En usko. Väitän, että useimmat naiset jäisivät mieluummin pois "pelistä" kuin olisivat jollekin miehelle se, johon tämä tyytyy, tai tyytyisivät itse johonkin jota eivät alunperin halunneet. Ja ymmärrän heitä täysin, itse lopetin viimeisimmän nettideittailuyrityksen alle kahdessa viikossa, kun totesin etten saa vastauksia heiltä joita itse lähestyn enkä itse kiinnostu heistä jotka minua lähestyvät.

        Tasosi on siis paskaakin huonompi. :D


      • taskuvenus-nainen
        no_luck kirjoitti:

        Noin se juuri menee. Kaikki jää ilman, koska haetaan jotain mitä ei voi saada. Toki on poikkeuksia. Ihmiset silti yleensä ovat mieluummin yksin kuin tinkivät kriteereistään.

        En toki hae jotakin mitä en voi saada, siitä ei ole kysymys. Vaan itselle sopivaa haen, niitä vain ei tunnu löytyvän nettideitistä. Ei minulla ole mitään ihmevaatimuksia vaan sellaisia jotka sopivat itselle, omaan elämään. Esimerkkinä taas otettakoon tämä tupakoimattomuus. Ehdoton vaatimus ja tiputtaa kyllä tosi monet muuten mielenkiintoiset ja "sopivat" ehdokkaat pois. Samoin itsellä allergioita, taas tippuu moni pois. Ja kun itse harrastan tosi paljon liikuntaa, en katso itselleni sopivaksi miestä joka ei esimerkiksi kykene kunnoolla liikkumaan liikalihavuuden vuoksi. Tälläisenkin olen kohdannut ja todella harmitti itseänikin kun muuten oiva kaveri. Mutta iso osa elämääni ja lomia kuluu esimerkiksi pyöräretkillä, eräretkillä ym. ja kaveria niihinkin kaipaisin toisesta. Ei toki ole pakollista, pääsen niihin muutenkin.


      • 5927846574

        Ei ole minun vikani, että naiset etsivät p----nsa vieminä kemiaa. Minä en sellaista hömppää vaadi.


      • Arka-50
        no_luck kirjoitti:

        Itse luulen, että se ei mene ihan noin mutta siitä olen samaa mieltä, että ihmiset eivät kohtaa deittipalstoilla. Se johtuu minun mielestä siitä, että kaikki etsivät jotain mitä ne eivät voi saada.

        Itse etsin itseäni nuorempia kauniita naisia eli juuri niitä, jotka todennäköisesti saavat eniten viestejä deittipalstoilla. Nuo minun haluamat kauniit nuoret naiset etsivät komeita nuoria miehiä, jotka ovat todennäköisesti niitä kaikkein halutuimpia miehiä. Minua vanhemmat naiset etsivät itseään nuorempia miehiä eli minua, mutta minä en taas halua itseäni vanhempia naisia. Vanhat miehet etsivät niitä naisia, jotka haluaisivat minut mutta jotka eivät halua niitä vanhoja miehiä. Kaikki nämä johtavat tilanteeseen, jossa melkein kaikki jää ilman. Minun ikäiset miehet ei saa niitä kauniita nuoria naisia, vanhemmat naiset ei saa minun ikäisiä miehiä, jne. Ainoastaan kauniit pärjää. Kun ihmiset on riittävän kauniita, niin voi tapahtua ihme ja ne ihmiset ns. "löytää" toisensa. Tämäkin prosessi on todennäköisesti osa jotain erikoista evoluutiota, jossa keskinkertaiset ja vanhat vain jää ilman.

        Hyvä analyysi! Tuon takia niin moni jää ilman. Omat toiveet ja mahdollisuudet ei matsaa. Kaikki haluaa jotain enemmän kuin itse on?


      • en.usko
        Arka-50 kirjoitti:

        Hyvä analyysi! Tuon takia niin moni jää ilman. Omat toiveet ja mahdollisuudet ei matsaa. Kaikki haluaa jotain enemmän kuin itse on?

        Ei itsellä näin, haen itselleni sopivaa kumppania, enenmmänkin samankaltaista kuin itse olen, en jtk enemmän.


      • fgsdgfsdg

        Sitten on vielä kaiken päällä se taso, että se mitä luulet haluavasi ei välttämättä ole se, joka oikeasti haluat. Se tajunnan räjäyttävä rakkaus voikin lymytä siellä vähemmän vaikuttavien profiilien joukossa, mutta lähtökohtaisesti et edes etsi sieltä, vaan yrität tietenkin maksimoida plussat ja minimoida miinukset. Katselet niitä paremman näköisiä etkä saa treffejä niiden kanssa, mutta et tiedä että vaikka saisitkin, niin sitä yhteistä kemiaa ei luultavasti löytyisi kuitenkaan. Se oikea voi olla siellä ihan toisessa porukassa, mutta sitä et koskaan saa selville. Pitäisi siis osata ohittaa se alkureaktio valokuviin ja pitää ovi auki kaikille, joiden kuva nyt ei ihan oksennusta tuo kurkkuun. Sitten alkaisi järjestyä niitä treffejä ja kuka ties löytyy se helmikin, kun livenä paukahtaakin ihan eri tavalla kuin siinä kuvassa.


      • Joo, se voi olla totta. Ihmiset ei luonnossa näytä siltä miltä kuvassa. Kaikki aina poseeraa kuvissa ja ne kuvat on usein aika kaukanakin todellisuudesta, koska niistä ei välity ollenkaan eleet, ilmeet, olemus, puhetapa, jne. Kuvissa viehättävä voi vaikuttaa treffeillä luotaantyöntävältä.


    • Kilttis

      Ne seurustelee kellä on pokkaa kohdella naista paskamaisesti, hakata, pettää ja olla jännämies. Olisi tylsää naisen mielestäolla miehen kanssa joka on tavis joka kohtele naista naisena.

    • ikisinkkumies

      En koskaan voi seurustella koska naiset on ennakkoluuloisia

    • merkitönnimi

      Olen 50 mies, eikä ole koskaan ollut ongelmia päästä kontaktiin neittideittailussa naisten kanssa. Kivat treffit ja sitten edetään nopeasti pidemmällekin. Kai oon nuorekas ja jotenkin 'jännä mies', että naiset kiinnostuvat?

      Mutta kun haluaisin löytää naisen (tällä iällä) jonka kanssa voisi sitten jakaa ilot ja surut loppuelämän ajan.
      Pelkkä hyvä ja kiva seksi ei minulle riitä. Mutta tuntuu, että monelle naiselle riittää juurikin se. Onhan se hauskaa, että sujuu ja onnistuu ja saa kuulla olevansa ennenkokemattoman uskomaton.

      Mutta kun itse haluaisin parisuhteesta muutakin. Edelleenkin: Tällä iällä.

      Seksi on totta kai tärkeää, mutta vain yksi osa suhdetta. Ei oikein näillä vuosilla viitsi alkaa sillä tavalla rattopojaksi, että on sitoutunut naiseen, jonka kanssa ei kuitenkaan muuta tulevaisuutta kuin kivat panot, kun naiselle sattuu sopimaan.

      Tarkoittaa, että viikot on hiljaista, mutta sitten perjantaina tulee viestiä:
      "Rakas, tule mun luo". Mä niin kaipaan/rakastan sua. Kun hommat on hoidettu, niin naisen puolelta: "Hohhoijaa, koska ajattelit lähteä"...

      Noita kivoja panoja saa kyllä muutenkin. Ilman nettideittailua.
      Mistä ihmeestä sen sielunkumppanin sitten löytäisi, jonka kanssa voisi oikeasti alkaa yrittämään?

      • loppuelämäksi

        Moni 50 nainen ei halua välttämättä jakaa arkeaan miehen kanssa. Itse kuulun näihin. Aikaa seurusteluun on vain viikonloput ja loma-ajat, toki näistäkin osa kuluu muualla. En silti halua mitään pelkkää panosuhdetta, viikonloppuisinkin ehtii tekemään yhdessä vaikka mitä. Olen silti valmis loppuelämäkseni jakamaan ne ilot ja surut toisen kanssa. Meitä on niin moneksi ja onneksi on, mahdollisuus löytää omille toiveilleen sopiva on olemassa.


    • lukienrivienvälistä

      No etpä sinäkään täytä niitä naisten todellisenparisuhteen kriteereitä kun pelkissä seksisuhteissa ne kriteerit on toisenlaiset kovemmat.
      Että tuossa asiassa en paljoa henkseleitä paukuttelis...

      Se on ihan sama jos naisella on profiilissaan haetaan "vakavampaa parisuhdetta" niin moni tarkoittaa kylläkin vain puhdasta seksisuhdetta.
      Siksikö ovatkin vuositolkulla aktiivisia profiileineen kun nainen saa lyhyemmässäkin ajassa "vakavamman parisuhteen.

    • Arka-50

      Hei aloittaja mua naurattaa se, että moitit naisia siitä että nämä on haarat levällään joidenkin miesten edessä, mut samalla haluat että naiset olis haarat levällään sunkin edessä. :-) toi on siis vaan katkeruutta kun et itse pärjää ja syytät siitä sitten naisia. Aika hurskastelua halventaa naista seksistä kun kerran sitä jokainen terve mies ja sinäkin näköjään kovasti haluaisit ;-D

    • 39vmies

      Ei naiset pidä meitä taviksia parisuhteen arvoisina. Ei meissä voi olla mitään hyvää. Kyllä ne pettäjä jännämiehet on niitä joita naiset tapailee mielellään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe