Nainen, mitä tunnet, kun annat pakit miehelle?

pakitläjähti

Onko se vallantunnetta vai jotain muuta?

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taskuvenus-nainen

      Vallantunnetta??? Minua ainakin harmittaa kun joudun toiselle sanomaan kiitos ei. Ja jos vielä joku reppana niin kenties sääliksi käy. Siksi sanonkin miehille. Lähestykää vain naista jolta olette saanut merkin lähestymisen hyväksynnästä. Jos nainen on huomannut sinut, todennäköisesti hän on valmis keskustelemaan kanssasi. Eikä pakkeja tarvitse antaa.

      • veitjalatsuusta

        Toisilla miehillä ei vain ole sellaista silmää, että osaisivat tulkita naisen antamat merkit.


      • taskuvenus-nainen
        veitjalatsuusta kirjoitti:

        Toisilla miehillä ei vain ole sellaista silmää, että osaisivat tulkita naisen antamat merkit.

        Sitäkin taitoa voi opiskella ja opetella halutessaan mutta helpompi vain kurnuttaa täällä omaa rumuuttaan.


      • Jalapoissuusta

        Olen mies ja toimin aina juuri kuten ehdotit. Toimii, aika huikeella prosentilla pääsee juttusille (lähes 100%). Jonkun kerran olen ihan hetken mielijohteesta lähestynyt täysin puun takaa, silloin saattaa tulla tosi ilkeät pakit. Valtaosa tosin torjuu tyylikkäästi eikä tietty aina pakkeja ole tullutkaan.

        Pakkien antamisestakin olen samaa mieltä kuin sinä. Kurjaa. Eipä juuri ole iltaa radalla, ettei joutuisi jotakuta torjumaan kauniisti... oon melkoinen puumamagneetti ja ne on aika rohkeita välillä. Järjestäin vaan ei kiinnosta.

        Veitjalatsuusta: Naisten merkkien tulkitseminen on suhteellisen helppoa. Kyllähän nyt eleistä, katseista (tai niiden puuttumisesta) jne. aistii, miten toinen sinuun suhtautuu. Jos olet epävarma merkeistä, aloita silmäpeli, jos siihen vastataan, niin mene juttelemaan. Jos olet kiinnostunut näytä se, älä pelkää kiinnijäämistä. Siihenhän siinä pyritäänkin, että päästään eteenpäin :)


    • dfkjckjcx

      En mä mitenkään mielikseni pakkeja anna, mutta se nyt vain on asia, joka pitää tehdä. Mä kun olen varattu, enkä mitenkään salaile sitä.

      • hyväjuttu_

        Jos olet löytänyt rakkaasi! Samalla voit unohtaa muut joille olet sanonut että et halua olla yhteyksissä. Jatka elämääsi ilman niitä ja anna heidän elää omaa elämäänsä.


      • Jassuka

        Samat sanat. Ei sitä kenekään mieltä halua pahoittaa, mutta ei myöskään valaa bensaa kipinän päälle jota ei ole eikä tule.


    • sdbsdb

      Joo niin tosiaan, pitäis ne naisten merkit tuntea. No mites kun varatutkin naiset näyttää sillointällöin käyttäytyvän hieman turhan "viehkosti", hä? Että ottaapa selvää.

      • taskuvenus-nainen

        Kun niitä taitoja voi opiskella ja opetella, edelleen.
        Joko varattu nainen hakee seuraa tai tulkitset viattoman viehkon käytöksen muuksi kuin mitä se on.


    • immeinenmuoalta

      Mä olen mies. Haluun vastata naisille mille tuntuu antaa pakit. Se on todellakin vastenmielistä.... Itselle tuli vastaan omaikäinen tyttö 25v sitten ja hän sanoi suoraa, että haluaisi olla kanssani. Jos omat taustat ei kestä sitä toista, niin on pakko olla ilkeä! Se,että kaltaiseni ihminen sai ehdotuksen oli kyllä jo melkoinen tasonlasku siltä ihmiseltä, joka oli alla 20v ikäinen..... Nyt äskettäin eräs toinen nainen sanoi minulle, että ulkopuolinen ihminen näkee usein toisen paremmin kuin ihminen itse. Siitähän voi päätellä sitten montaa eri asiaa. ja tulos voi olla se, että ihminen saattaa jopa kuvitella itsestään liikoja.

    • nnnainennnnn

      Surua. Kaikkia ei voi rakastaa.

    • kaikkisaajotkahaluaa

      En ole koskaan antanut kenellekään pakkeja.

    • immeinenmuualta

      ei se pakkien antaminen ole sitä ettei rakasta tai välitä. Hyvää matkaa, minne ikinä meet ja mitä ikinä kohtaat. Tottakai se toinen voi olla sellainekin jota ei ns. välitä.

    • vallantunnetta

      on.

    • En muista tilannetta, että olisin antanut pakit. Varmaan niin on silti käynyt, koska seurustelu- saati seksikumppaneita on ollut elämässäni vain muutama. Ne tosin hyvinkin pitkäaikaisia. Mutta yleensä olen hyvä vaistoamaan tilanteita ja tunnelmia. Jos mies on tullut juttelemaan, tai itse olen aloittanut juttelun ja alkaakin vaikuttaa, että mies olisi kiinnostunut jotenkin vakavammin tyttö-poika-mies-nainen-mielessä, vaihdan kevyemmälle vaihteelle ja lopulta yleensä, jos tilanne vakavoituu häivyn paikalta. Baarissa meen esim. vessaan ja sen jälkeen vaihdan luontevasti pöytää tms. Ongelma joskus on ollut, että miespuolinen kaveri on alkanut kaavailla jotain vakavampaa kesken kaveruuden. Silloin on pitänyt ottaa vähän etäisyyttä ja todeta jälleen kerran, että ei, en ole alkamassa seurustelemaan kenenkään kanssa, en edes sinun,vaikka kiva oletkin tms. että tilanne selkiää. Varattuna tietysti helpompaa, muistuttaa toistamisiin, että onnellisesti varattuja ollaan.

      Miksi pakkien antamista välttää, ja pakenee paikalta? mun on ylipäätään vaikea uskoa, että joku on iskemässä mua, vaan loppuun saakka yleensä uskon, että kaverina tässä vaan jutskaillaan ja vietetään aikaa. Mutta jos tosiaan jotain rakkaudentunnustuksia alkaa kuulua, on pakko tehdä jotain. Aikanaan opiskelin poikaporukassa ja myöhemmin työskentelin miesvaltaisella alalla ja siksikään en osaa aina aavistaa, että nyt onkin iskusysteemit menossa. Meen vähän puihin, jos joku on oikein perinteinen mies, eikä ajattele naisia kuin vastakkaisena sukupuolena. Mulle miehet on ihmisiä.Miehiä vasta, jos olen haku päällä. Ja se haku päällä-aika oli ja meni kauan sitten :)

    • tytte

      Eihän se hyvältä tunnu. Itsekin joskus pakit saaneena tiedän miltä tunuu kun on ensin kerännyt rohkeutta tehdä aloite ja sitten tulee se kiitos mutta ei kiitos. Vaikka pakit olisi kuinka kiltisti muotoiltu niin pahalta se silti tuntuu, sekä antaa että saada.

    • mimmyh

      Syyllisyyttä.

    • ikääväon

      Pahalta se tuntuu. Ei siinä ole mitään vallankäytöllistä, kun siinä ei ole varsinaisesti varaa valita. Jos ei ole kemiaa, niin ei ole, ja jos on varattu, niin on.

    • 1919

      P*skalta, kiusalliselta. Minulle olisi täysin ok jos kukaan ei iskisi koskaan. Välttelen katsekontaktia vieraiden miesten kanssa ja kavereiden kanssa keskustellaan vain keskenämme, jos joku pyrkii seuraan niin annamme hienotunteiset pakit (tai jos ei usko niin suorasanaisemmat vasta sitten). Jos joku lähestyy tanssilattialla, tanssin poispäin. Tästä huolimatta, vaikken enää ole edes mitenkään hehkeimmilläni, saan välillä yrityksiä.

      Välillä olen lukenut sinkut-palstan jaarituksia siitä, miten inhat ylimieliset naiset torjuvat miehiä. Ja tajunnut, että sellaisina meitäkin joku saattaa pitää, mutta me olemme kaikki varattuja emmekä halua tuhlata kenenkään rakkauden- ja seksinjanoisen miespolon aikaa. Joskus siviilisäädystä kerrotaankin jos iskuyritys on suora, mutta jos joku hakee kontaktia esim. kysymällä nimeä niin tuntuu aika epäkohteliaalta täräyttää vastaukseksi "olen naimisissa". Vastaan kysymykseen, hymyilen ja poistun paikalta. Vastaavasti, jos joku haluaa meidän pöytään, vastataan yleensä että on yksityisluonteinen keskustelu kesken (mikä on sekin totta) eikä "ollaan varattuja".

      Kerran mies halusi pöytäämme ja tapamme mukaan sanoimme haluavamme keskustella kaksin. Jäi hieman kurja fiilis, mutta ravintolasta poistuessamme mies hymyili ymmärtäväisen tietävästi. Tajusin, että puhuimme parhaillaan isoon ääneen tulevista häistäni ja kaverillani oli jalkapallon kokoinen raskausmaha. Mies ymmärsi kertaheitolla, ettei ollut pärtsäkerroinpakit kyseessä. Jäi hyvä mieli, kun kerrankin EI jäänyt fiilis että olisi antanut toiselle ihmiselle tahtomattaan viestiä ettei hän kelpaa.

      Kunpa olisi joku yksiselitteinen keino viestittää ulospäin, että hei ei kannata, olet sitten naapurin Reiska tai Brad Pitt niin täältä et hakemaasi löydä. Sormukset on, ei auta, niitä ei huomaa kaukaa, eikä ne kaikkia lähestyjiä edes kiinnosta.

    • ntöatatöh

      Aloituskysymyksessä tuntuu olevan takana oletus, että mies jolle annetaan pakit, olisi naisen mielestä ihan hyvä mies, mutta jostain selittämättömästä syystä antaa pakit tälle. Ainoa selitys olisi se vallantunne.

      No, tuskin se ihan näin menee. Jos tuo oletus olisikin, mies olisi ihan hyvä, niin pakkien syy lienee se että nainen on varattu. Mutta yleensä pakkien syy on se että mies ei miellytä. On se sitten käytös, ulkonäkö, haju, mikä tahansa syy, niin jokin siinä miehessä ei miellytä.

      Varmaanhan toki on tapauksia, jotka antavat pakkeja vallantunteen vuoksi, mutta eiköhän ole niin että heillä viiraa päässä.

      Yksi syy voisi olla ujous, sairaalloinen sellainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe