Laasaselta tarvittaisiin selvennystä tasoteoriaan

nihhhhhhhhhhh

Tällä palstalla on nyt sen verran esiintynyt erimielisyyttä siitä että missä kulkee ATM:n ja HC-ATM:n raja, missä ATM:n ja aKTM:n että mielestäni tarvittaisiin Laasaselta vastaukset näihin mieliä paljon askarruttaviin kysymyksiin sensijaan että täällä hänen opetuslapsensa vaan kiistelisivät omissa kuppikunnissaan ATM-, KTM- ja YTM-käsitteiden sisällöstä.

Tällä hetkellä koko MAT:n probleema on sama kuin kaikilla tähän asti syntyneillä uskonnoilla: uskonnon Jumala on vaivautunut vain vähän ilmoittamaan itsestään ja tarjoamaan helmiä sioille ja tästä syystä seurakunta on monta vuosituhatta myöhemmin ihan kujalla yrittäessään ymmärtää koko uskonsa sisällön ja opetuksen alkuperäisimmässä ja autenttisimmassa muodossaan.

Onhan tälläkin palstalla toki näitä MAT-teologeja, esim. Naisasialooseri ja ex-PUA mutta koska he eivät ole Laasasesta poiketen jumalallista alkuperää ei heidän lausunnoilleen kannata antaa liiaksi painoa.

88

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos olisin mielestäni ATM (ihan riippumatta siitä, mikä etuliite arvonimessäni olisi), niin minua kiinnostaisi kyllä paljon enemmän se, kuinka voisin kehittää itseäni naisten silmissä kiinnostavaksi kuin mitä mieltä joku on luokituksestani.

      • nihhhhhhhhhhhhh

        Kerropa meillekin sitten että miten Downin syndroomaa sairastavasta miehestä saadaan huippumallin ulkonäöllä varustettujen 15-20v naisten silmissä äärimmäisen haluttava, kiihottava ja panettava mies? Siis jos kerran se tason kohottaminen loputtomiin on kerran mahdollista?


      • nihhhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        Kerropa meillekin sitten että miten Downin syndroomaa sairastavasta miehestä saadaan huippumallin ulkonäöllä varustettujen 15-20v naisten silmissä äärimmäisen haluttava, kiihottava ja panettava mies? Siis jos kerran se tason kohottaminen loputtomiin on kerran mahdollista?

        Minkä ihmeen takia Downin syndroomaa sairastavan miehen pitäisi olla huippumallien silmissä äärimmäisen haluttava, kiihottava ja panettava? Ehkä se Downin syndroomaa sairastava mies olisi onnellinen, jos yksi Downin syndroomaa sairastava tai muuten hänen kanssaan henkisesti samalla "tasolla" oleva nainen katsoisi häntä ihailevasti ja haluaisi rakastaa häntä ja olla hänen rakastettunsa.

        Uskon, että kun ihminen asettaa tavoitteekseen olla onnellinen, sillä on paljon enemmän merkitystä kuin joillakin "markkina-arvotasoilla".


      • Ex--PUA
        helka kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia Downin syndroomaa sairastavan miehen pitäisi olla huippumallien silmissä äärimmäisen haluttava, kiihottava ja panettava? Ehkä se Downin syndroomaa sairastava mies olisi onnellinen, jos yksi Downin syndroomaa sairastava tai muuten hänen kanssaan henkisesti samalla "tasolla" oleva nainen katsoisi häntä ihailevasti ja haluaisi rakastaa häntä ja olla hänen rakastettunsa.

        Uskon, että kun ihminen asettaa tavoitteekseen olla onnellinen, sillä on paljon enemmän merkitystä kuin joillakin "markkina-arvotasoilla".

        Siksi koska sinun mukaasi se on mahdollista.

        Samoin, kannatat sinisen pillerin uskomusta, että kannattaa uskoa jotain mitä toivoo, joten siksikään sinun ei pitäisi ruveta nyt poikkeamaan linjastasi.

        Mutta tietysti MAT ja punainen pilleri ovat myös olemassa. ;)


      • nihhhhhhhhhhhh
        helka kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia Downin syndroomaa sairastavan miehen pitäisi olla huippumallien silmissä äärimmäisen haluttava, kiihottava ja panettava? Ehkä se Downin syndroomaa sairastava mies olisi onnellinen, jos yksi Downin syndroomaa sairastava tai muuten hänen kanssaan henkisesti samalla "tasolla" oleva nainen katsoisi häntä ihailevasti ja haluaisi rakastaa häntä ja olla hänen rakastettunsa.

        Uskon, että kun ihminen asettaa tavoitteekseen olla onnellinen, sillä on paljon enemmän merkitystä kuin joillakin "markkina-arvotasoilla".

        No itselläni ei Downin syndroomaa ole mutta valitettava tosiasia on ettei reaalinen tasoni niiden kaikkein kauneimpien naisten silmissä käytännössä juuri eroa tuollaisesta miehestä. Okei, eihän sitä mikään pakko ole tavoitella ulkoisesti juurikin jotain 10/10-tasoisia naisia mutta valitettava tosiasia on etten tasoni tule koskaan riittämään edes niihin 9/10- tai 8/10-naisiin vaikka mitä tekisin.

        Kuitenkin siltä potentiaaliselta seksi-tai seurustelukumppanilta vaaditaan myöskin sitä haluttavuutta joten mitä vittua minä jollain rumalla naisella teen joka ei minua millään tasolla viehätä tai jonka kanssa minulla ei edes seiso ilman pillereitä? Ystävyyssuhteet voivatkin perustua pelkkään sisäiseen kauneuteen mutteivät koskaan seksi-tai seurustelusuhteet.

        Ja kyllä se markkina-arvotaso ja seksuaalinen viehättävyys naisten silmissä vaan on kaikkein tärkein miehisen itsetunnon määrittävä tekijä. Kyllä sillä vaan on paljonkin merkitystä saako mies yhdeltäkään naiselta, muutamalta rumalta vai onko hänestä kymmenet tai peräti sadat kauniit naiset kiinnostuneita. Ainakin oma seksuaalisuuteni on sellainen että myös sillä on todella on suuri merkitys että olenko naisten silmissä haluttava vaiko en. Koska en synnynnäisesti sitä ole niin en pysty sellaiseksi kyllä millään ilveellä muuttumaankaan.


      • Naisasialooseri
        helka kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia Downin syndroomaa sairastavan miehen pitäisi olla huippumallien silmissä äärimmäisen haluttava, kiihottava ja panettava? Ehkä se Downin syndroomaa sairastava mies olisi onnellinen, jos yksi Downin syndroomaa sairastava tai muuten hänen kanssaan henkisesti samalla "tasolla" oleva nainen katsoisi häntä ihailevasti ja haluaisi rakastaa häntä ja olla hänen rakastettunsa.

        Uskon, että kun ihminen asettaa tavoitteekseen olla onnellinen, sillä on paljon enemmän merkitystä kuin joillakin "markkina-arvotasoilla".

        Mies ei voi olla aidosti onnellinen, jos ei hän viehätä naisia seksuaalisesti. Raha ei tuo onnea on ihan totta. Sen tuo haluttavuus kauniiden naisten silmissä


      • nihhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        No itselläni ei Downin syndroomaa ole mutta valitettava tosiasia on ettei reaalinen tasoni niiden kaikkein kauneimpien naisten silmissä käytännössä juuri eroa tuollaisesta miehestä. Okei, eihän sitä mikään pakko ole tavoitella ulkoisesti juurikin jotain 10/10-tasoisia naisia mutta valitettava tosiasia on etten tasoni tule koskaan riittämään edes niihin 9/10- tai 8/10-naisiin vaikka mitä tekisin.

        Kuitenkin siltä potentiaaliselta seksi-tai seurustelukumppanilta vaaditaan myöskin sitä haluttavuutta joten mitä vittua minä jollain rumalla naisella teen joka ei minua millään tasolla viehätä tai jonka kanssa minulla ei edes seiso ilman pillereitä? Ystävyyssuhteet voivatkin perustua pelkkään sisäiseen kauneuteen mutteivät koskaan seksi-tai seurustelusuhteet.

        Ja kyllä se markkina-arvotaso ja seksuaalinen viehättävyys naisten silmissä vaan on kaikkein tärkein miehisen itsetunnon määrittävä tekijä. Kyllä sillä vaan on paljonkin merkitystä saako mies yhdeltäkään naiselta, muutamalta rumalta vai onko hänestä kymmenet tai peräti sadat kauniit naiset kiinnostuneita. Ainakin oma seksuaalisuuteni on sellainen että myös sillä on todella on suuri merkitys että olenko naisten silmissä haluttava vaiko en. Koska en synnynnäisesti sitä ole niin en pysty sellaiseksi kyllä millään ilveellä muuttumaankaan.

        "Ja kyllä se markkina-arvotaso ja seksuaalinen viehättävyys naisten silmissä vaan on kaikkein tärkein miehisen itsetunnon määrittävä tekijä."

        Olen tainnut jo aiemminkin suositella sinulle asiantuntijan juttusilla käymistä, mutta jos ei ole sairaudentuntoa niin eihän se tietenkään houkuttele. Surulliseen jamaan olet elämäsi saanut. Toisaalta olet hyvä, toivottavasti varoittava, esimerkki siitä kuinka mies voi ihan oman ajatusmaailmansa vääristymän takia ajautua yksinäiseen loppuelämään.

        "Kuitenkin siltä potentiaaliselta seksi-tai seurustelukumppanilta vaaditaan myöskin sitä haluttavuutta "

        Tuosta olen ihan samaa mieltä, mutta jostain syystä se ei tunnu menevän kaikkien palstalaisten ymmärrykseen.


      • biologiaa
        helka kirjoitti:

        "Ja kyllä se markkina-arvotaso ja seksuaalinen viehättävyys naisten silmissä vaan on kaikkein tärkein miehisen itsetunnon määrittävä tekijä."

        Olen tainnut jo aiemminkin suositella sinulle asiantuntijan juttusilla käymistä, mutta jos ei ole sairaudentuntoa niin eihän se tietenkään houkuttele. Surulliseen jamaan olet elämäsi saanut. Toisaalta olet hyvä, toivottavasti varoittava, esimerkki siitä kuinka mies voi ihan oman ajatusmaailmansa vääristymän takia ajautua yksinäiseen loppuelämään.

        "Kuitenkin siltä potentiaaliselta seksi-tai seurustelukumppanilta vaaditaan myöskin sitä haluttavuutta "

        Tuosta olen ihan samaa mieltä, mutta jostain syystä se ei tunnu menevän kaikkien palstalaisten ymmärrykseen.

        Kyllä sinäkin ymmärrät markkina-arvon, jos perehdyt biologiaan. Ei markkina-arvo ole muuta kuin kokonaishaluttavuus toisen sukupuolen silmissä. On kuitenkin huomattava, että markkina-arvoja on kaksi, puolisoksi valittaessa ja seksikumppaniksi valittaessa. Molemmilla sukupuolilla on eri syistä kaksoisstrategia, joten markkina-arvo eri tilanteita varten on eri.

        Tosin biologian teorian ymmärtämiseen tarvitaan jonkin verran matemaattista ajattelua. Jos se on sinulle vierasta, asia on hiukan pulmallisempi. Silloin ei voi kuin luottaa tiedemisten auktoriteettiin. :)


      • biologiaa kirjoitti:

        Kyllä sinäkin ymmärrät markkina-arvon, jos perehdyt biologiaan. Ei markkina-arvo ole muuta kuin kokonaishaluttavuus toisen sukupuolen silmissä. On kuitenkin huomattava, että markkina-arvoja on kaksi, puolisoksi valittaessa ja seksikumppaniksi valittaessa. Molemmilla sukupuolilla on eri syistä kaksoisstrategia, joten markkina-arvo eri tilanteita varten on eri.

        Tosin biologian teorian ymmärtämiseen tarvitaan jonkin verran matemaattista ajattelua. Jos se on sinulle vierasta, asia on hiukan pulmallisempi. Silloin ei voi kuin luottaa tiedemisten auktoriteettiin. :)

        Edelleen: minusta onnellisuus on paljon, paljon tärkeämpi tavoite kuin jonkin markkina-arvon nostaminen. Jos itse kokisin, että voidakseni olla onnellinen, minun pitää olla ventovieraiden miesten silmissä haluttava, niin pysähtyisin kyllä miettimään, kuinka kestävälle pohjalle onnellisuuteni silloin rakentuisi. Olisinko valmis antamaan muille (ja siis myös ventovieraille) ihmisille vallan päättää onnellisuudestani? No en.


      • 2plus14
        helka kirjoitti:

        Edelleen: minusta onnellisuus on paljon, paljon tärkeämpi tavoite kuin jonkin markkina-arvon nostaminen. Jos itse kokisin, että voidakseni olla onnellinen, minun pitää olla ventovieraiden miesten silmissä haluttava, niin pysähtyisin kyllä miettimään, kuinka kestävälle pohjalle onnellisuuteni silloin rakentuisi. Olisinko valmis antamaan muille (ja siis myös ventovieraille) ihmisille vallan päättää onnellisuudestani? No en.

        Todella fiksusti ilmaistu tuo tekstin loppu. On myös erotilanteessa sydänsuruissa hyvä ase tuo kysymys, että annanko tosiaan oman onnellisuuteni olla riippuvainen kokonaan toisesta ihmisestä?

        Ennen 29.5.2015: ATM = Mies joka ei ole naisten silmissä haluttava
        29.5.2015 jälkeen: ATM = Mies jonka mielestä oma onnellisuus on täysin naisten vastuulla.


      • biologiaa
        helka kirjoitti:

        Edelleen: minusta onnellisuus on paljon, paljon tärkeämpi tavoite kuin jonkin markkina-arvon nostaminen. Jos itse kokisin, että voidakseni olla onnellinen, minun pitää olla ventovieraiden miesten silmissä haluttava, niin pysähtyisin kyllä miettimään, kuinka kestävälle pohjalle onnellisuuteni silloin rakentuisi. Olisinko valmis antamaan muille (ja siis myös ventovieraille) ihmisille vallan päättää onnellisuudestani? No en.

        Sinulla voi olla erilaisia pyrkimyksiä, mm. onnellisuus. Eiköhän useimmat pyri siihen. Ei se suinkaan lisää eikä vähennä markkina-arvoasi. Sinulla on se, et sinä voi valita, mitä muut sinusta ajattelevat. Eikä tämä anna heille minkäänlaista valtaa päättä onnellisuudestasi. Se on ihan eri juttu. :)


      • iopjhghjkl
        nihhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        No itselläni ei Downin syndroomaa ole mutta valitettava tosiasia on ettei reaalinen tasoni niiden kaikkein kauneimpien naisten silmissä käytännössä juuri eroa tuollaisesta miehestä. Okei, eihän sitä mikään pakko ole tavoitella ulkoisesti juurikin jotain 10/10-tasoisia naisia mutta valitettava tosiasia on etten tasoni tule koskaan riittämään edes niihin 9/10- tai 8/10-naisiin vaikka mitä tekisin.

        Kuitenkin siltä potentiaaliselta seksi-tai seurustelukumppanilta vaaditaan myöskin sitä haluttavuutta joten mitä vittua minä jollain rumalla naisella teen joka ei minua millään tasolla viehätä tai jonka kanssa minulla ei edes seiso ilman pillereitä? Ystävyyssuhteet voivatkin perustua pelkkään sisäiseen kauneuteen mutteivät koskaan seksi-tai seurustelusuhteet.

        Ja kyllä se markkina-arvotaso ja seksuaalinen viehättävyys naisten silmissä vaan on kaikkein tärkein miehisen itsetunnon määrittävä tekijä. Kyllä sillä vaan on paljonkin merkitystä saako mies yhdeltäkään naiselta, muutamalta rumalta vai onko hänestä kymmenet tai peräti sadat kauniit naiset kiinnostuneita. Ainakin oma seksuaalisuuteni on sellainen että myös sillä on todella on suuri merkitys että olenko naisten silmissä haluttava vaiko en. Koska en synnynnäisesti sitä ole niin en pysty sellaiseksi kyllä millään ilveellä muuttumaankaan.

        No mutta täällähän yleisesti miehet huutaa että naiset haluavat tatskoja ja lihaksia, miksi et näitä voi hankkia ja muuttaa itseäsi haluttavammaksi?


      • nihhhhhhhhhhhh
        helka kirjoitti:

        Edelleen: minusta onnellisuus on paljon, paljon tärkeämpi tavoite kuin jonkin markkina-arvon nostaminen. Jos itse kokisin, että voidakseni olla onnellinen, minun pitää olla ventovieraiden miesten silmissä haluttava, niin pysähtyisin kyllä miettimään, kuinka kestävälle pohjalle onnellisuuteni silloin rakentuisi. Olisinko valmis antamaan muille (ja siis myös ventovieraille) ihmisille vallan päättää onnellisuudestani? No en.

        No minun onnellisuuteni on, on aina ollut ja tulee myöskin aina olemaan riippuvainen siitä millä lailla vastakkaisen sukupuolen primitiivisimmät aistit minut tuntevat. Se tosiasia ei vaan muutu ja tulee aina surettamaan että olen syntyjäni aivan jotain muuta kuin sellainen haluttava mies naisten silmissä. Kyse ei ole vain siitä mitä muut minusta ajattelevat ja siitä mitä minä todella on. Minä joko olen sellainen uros jonka kanssa naisten primitiivisimmät vaistot velvoittavat jatkamaan sukua tai ainakin harrastamaan seksuaalista kanssakäymistä tai sitten en ole. Niin yksinkertaista ja älä vaan helvetissä tule minulle enää jauhamaan paskaasi jostain tason kohentamisesta kun itsekin tiedät ettei sellainen ole mahdollista paitsi jos olet täysin vajaa.


      • kyssäri
        nihhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        No minun onnellisuuteni on, on aina ollut ja tulee myöskin aina olemaan riippuvainen siitä millä lailla vastakkaisen sukupuolen primitiivisimmät aistit minut tuntevat. Se tosiasia ei vaan muutu ja tulee aina surettamaan että olen syntyjäni aivan jotain muuta kuin sellainen haluttava mies naisten silmissä. Kyse ei ole vain siitä mitä muut minusta ajattelevat ja siitä mitä minä todella on. Minä joko olen sellainen uros jonka kanssa naisten primitiivisimmät vaistot velvoittavat jatkamaan sukua tai ainakin harrastamaan seksuaalista kanssakäymistä tai sitten en ole. Niin yksinkertaista ja älä vaan helvetissä tule minulle enää jauhamaan paskaasi jostain tason kohentamisesta kun itsekin tiedät ettei sellainen ole mahdollista paitsi jos olet täysin vajaa.

        No kuulutko sinä sitten niihin loosereihin, joiden mielestä naisten vain tulisi antaa sinulle pillua, vaikka hyvin tiedät ettet sytytä (etkä koskaan tule sytyttämään) heitä?


      • nihhhhhhhhhhhh
        iopjhghjkl kirjoitti:

        No mutta täällähän yleisesti miehet huutaa että naiset haluavat tatskoja ja lihaksia, miksi et näitä voi hankkia ja muuttaa itseäsi haluttavammaksi?

        No en minä kyllä ole tuollaista koskaan väittänyt että joku arpi ihossa muka hirveästi nostaisi miehen kysyntää naisten keskuudessa yleisellä tasolla. Onhan koko Suomi pullollaan nörttejä, amiksia ja juntteja joilla on tatuointi/tatuointeja mutta naisrintamalla voikin olla täydellisen hiljaista jolleivät muut ominaisuudet naisia viehätäkään.

        Myöskään lihaksilla ei suurta merkitystä ole miehen tason muodostumisessa; katsokoon jokainen vaikka niitä kauneutensa huipulla olevia 18-kesäisiä kaunottaria niin kyllähän niiden poikaystävät ja panot ovat yleensä vähän toisenlaisia kuin jotain kaljuja salisonneja isolla hauiksella ja mahan ympäryksellä. Kasvojen komeus ja synnynnäinen vartalonmalli ratkaisee tällöinkin. Moni paljon naisia saava mies on itseasiassa hämmästyttävän epämiehekäs narukäsi, moni yleisesti ottaen jopa aika neitimäisiä.

        Lihakset voivat toimia ikäänkuin kirsikkana kakun päällä tilanteessa jossa mies kaikilta muilta ulkonäköominaisuuksiltaan naisia viehättävä mies. Jos taas tasosi on 0 niin et saa bodaamalla yhtäkään naista lisää.

        Olen itse salilla käynyt ja muutenkin treenannut mies eikä kroppa ole mitenkään heikoin lenkki kokonaisuudessani mutta kun joskus nuorempana laitoin netin kuvagallerioihin itsestäni kuvia ilman paitaa peilin edessä ja kokovartalokuvia ilman vaatteita niin eipä naiset niistä innostuneet. Samoin joku perusjannu (olkoonkin että kävisi salillakin) ei kyllä ole kesäaikaan julkisella paikalla ilman paitaa mikään silmänilo naisille. Toista se on niiden komeakasvoisten keskimääräistä paremman fysiikan omaavien miesten laita, tosin heille niitä naisia riittää vaikkeivät lihaksia omaisikaan.


      • nihhhhhhhhhhhhh
        kyssäri kirjoitti:

        No kuulutko sinä sitten niihin loosereihin, joiden mielestä naisten vain tulisi antaa sinulle pillua, vaikka hyvin tiedät ettet sytytä (etkä koskaan tule sytyttämään) heitä?

        No jos asiaa tarkastellaan pelkkänä tasa-arvokysymyksenä niin tietenkin siinä tapauksessa myös niiden kaikkein kauneimpien naisten pitäisi antaa minulle pillua siinä missä paremman näköisillekin.

        Käytännössä en kuitenkaan ajattele noin. Oma seksuaalisuuteni kun on sellainen etten voi nauttia seksistä kenenkään naisen kanssa ellen tunne olevani mielestäni tarpeeksi haluttava naisten silmissä.

        Kaikkein eniten toivoisin kuitenkin nykyisen seksuaalisen liberalismin purkamista ja palaamista kulttuurivallankumousta edeltäneisiin aikoihin. Sellaisessa kulttuurisessa kontekstissa minäkin voisin viihtyä jossa ihmisarvoa ei määrittelisi ensisijassa pelkkä seksuaalinen markkina-arvo.


      • nihhhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        No jos asiaa tarkastellaan pelkkänä tasa-arvokysymyksenä niin tietenkin siinä tapauksessa myös niiden kaikkein kauneimpien naisten pitäisi antaa minulle pillua siinä missä paremman näköisillekin.

        Käytännössä en kuitenkaan ajattele noin. Oma seksuaalisuuteni kun on sellainen etten voi nauttia seksistä kenenkään naisen kanssa ellen tunne olevani mielestäni tarpeeksi haluttava naisten silmissä.

        Kaikkein eniten toivoisin kuitenkin nykyisen seksuaalisen liberalismin purkamista ja palaamista kulttuurivallankumousta edeltäneisiin aikoihin. Sellaisessa kulttuurisessa kontekstissa minäkin voisin viihtyä jossa ihmisarvoa ei määrittelisi ensisijassa pelkkä seksuaalinen markkina-arvo.

        "Sellaisessa kulttuurisessa kontekstissa minäkin voisin viihtyä jossa ihmisarvoa ei määrittelisi ensisijassa pelkkä seksuaalinen markkina-arvo."

        Anteeksi, mutta nauroin niin että tuli kahvit näppikselle :DDDD


      • scrg
        nihhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        No en minä kyllä ole tuollaista koskaan väittänyt että joku arpi ihossa muka hirveästi nostaisi miehen kysyntää naisten keskuudessa yleisellä tasolla. Onhan koko Suomi pullollaan nörttejä, amiksia ja juntteja joilla on tatuointi/tatuointeja mutta naisrintamalla voikin olla täydellisen hiljaista jolleivät muut ominaisuudet naisia viehätäkään.

        Myöskään lihaksilla ei suurta merkitystä ole miehen tason muodostumisessa; katsokoon jokainen vaikka niitä kauneutensa huipulla olevia 18-kesäisiä kaunottaria niin kyllähän niiden poikaystävät ja panot ovat yleensä vähän toisenlaisia kuin jotain kaljuja salisonneja isolla hauiksella ja mahan ympäryksellä. Kasvojen komeus ja synnynnäinen vartalonmalli ratkaisee tällöinkin. Moni paljon naisia saava mies on itseasiassa hämmästyttävän epämiehekäs narukäsi, moni yleisesti ottaen jopa aika neitimäisiä.

        Lihakset voivat toimia ikäänkuin kirsikkana kakun päällä tilanteessa jossa mies kaikilta muilta ulkonäköominaisuuksiltaan naisia viehättävä mies. Jos taas tasosi on 0 niin et saa bodaamalla yhtäkään naista lisää.

        Olen itse salilla käynyt ja muutenkin treenannut mies eikä kroppa ole mitenkään heikoin lenkki kokonaisuudessani mutta kun joskus nuorempana laitoin netin kuvagallerioihin itsestäni kuvia ilman paitaa peilin edessä ja kokovartalokuvia ilman vaatteita niin eipä naiset niistä innostuneet. Samoin joku perusjannu (olkoonkin että kävisi salillakin) ei kyllä ole kesäaikaan julkisella paikalla ilman paitaa mikään silmänilo naisille. Toista se on niiden komeakasvoisten keskimääräistä paremman fysiikan omaavien miesten laita, tosin heille niitä naisia riittää vaikkeivät lihaksia omaisikaan.

        "Myöskään lihaksilla ei suurta merkitystä ole miehen tason muodostumisessa; "

        Jos joku erityisesti tykkää isoista ja lihavista naisista, niin sitten on syytä itsekin olla jääkaappipakastin tai nallekarhu. Koska iso nainen haluaa vielä isomman miehen. Jos voi tyytyä vähän pienempään naiseen, niin sitten ei ole niin väliä.


      • nihhhhhhhhhh
        scrg kirjoitti:

        "Myöskään lihaksilla ei suurta merkitystä ole miehen tason muodostumisessa; "

        Jos joku erityisesti tykkää isoista ja lihavista naisista, niin sitten on syytä itsekin olla jääkaappipakastin tai nallekarhu. Koska iso nainen haluaa vielä isomman miehen. Jos voi tyytyä vähän pienempään naiseen, niin sitten ei ole niin väliä.

        No harvassapa sellaiset miehet ovat jotka TYYTYVÄT pienempään naiseen... Aika harvan miehen silmissä naisen sairaalloinen ylipaino on jotenkin viehättävä ominaisuus.

        Tosiaan minullekin on joku 26-27-vuotias, lihava, tatuoitu wt-siiderivalas sanonut baarin tanssilattialla että minun kannattaisi hankkia lihaksia. No jos palkintona on korkeintaan hänen tasoisiaan naisia jätän mieluummin väliin...


      • nihhhhhhhhhh
        scrg kirjoitti:

        "Myöskään lihaksilla ei suurta merkitystä ole miehen tason muodostumisessa; "

        Jos joku erityisesti tykkää isoista ja lihavista naisista, niin sitten on syytä itsekin olla jääkaappipakastin tai nallekarhu. Koska iso nainen haluaa vielä isomman miehen. Jos voi tyytyä vähän pienempään naiseen, niin sitten ei ole niin väliä.

        No harvassapa sellaiset miehet ovat jotka TYYTYVÄT pienempään naiseen... Aika harvan miehen silmissä naisen sairaalloinen ylipaino on jotenkin viehättävä ominaisuus.

        Tosiaan minullekin on joku 26-27-vuotias, lihava, tatuoitu siiderivalas sanonut baarin tanssilattialla että minun kannattaisi hankkia lihaksia. No jos palkintona on korkeintaan hänen tasoisiaan naisia jätän mieluummin väliin...


      • scrg
        nihhhhhhhhhh kirjoitti:

        No harvassapa sellaiset miehet ovat jotka TYYTYVÄT pienempään naiseen... Aika harvan miehen silmissä naisen sairaalloinen ylipaino on jotenkin viehättävä ominaisuus.

        Tosiaan minullekin on joku 26-27-vuotias, lihava, tatuoitu siiderivalas sanonut baarin tanssilattialla että minun kannattaisi hankkia lihaksia. No jos palkintona on korkeintaan hänen tasoisiaan naisia jätän mieluummin väliin...

        "No harvassapa sellaiset miehet ovat jotka TYYTYVÄT pienempään naiseen... "

        Se oli sarkasmia. Minun näppäimistössäni on autocorrect, joka tuottaa sarkasmia. En voi sille mitään.

        Mutta tarkoitus oli siis sanoa, että esim. salilla lihasten pumppaaminen on naisasioissa järkevää vain jos erityisesti haluaa siiderivalaita tai salilla viihtyviä salikissoja. Muuten se on naisen saamiseksi turhaa. Terveyden kannalta monenlainen liikunta toki voi olla hyödyllistä ja jopa hauskaa.


      • biologiaa
        helka kirjoitti:

        "Sellaisessa kulttuurisessa kontekstissa minäkin voisin viihtyä jossa ihmisarvoa ei määrittelisi ensisijassa pelkkä seksuaalinen markkina-arvo."

        Anteeksi, mutta nauroin niin että tuli kahvit näppikselle :DDDD

        Markkina-arvo ei ole osa ihmisarvoa. Sekä ne joilla on hyvä, että ne, joilla on huono markkina-arvo, tulee tunnustaa ihmisarvoltaan yhtäläisiksi.


      • Naisasialooseri

        Miehen arvon määrittää se kuinka haluttava hän on naisten silmissä. Ja mies joka ei saa seksiä ei ole edes ihminen, joten hänellä ei täten voi ihmisarvoakaan olla. Ensin pitäisi olla se ihminen, jotta voitaisiin saada ihmisarvo.


      • Naisasialooseri
        nihhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        No en minä kyllä ole tuollaista koskaan väittänyt että joku arpi ihossa muka hirveästi nostaisi miehen kysyntää naisten keskuudessa yleisellä tasolla. Onhan koko Suomi pullollaan nörttejä, amiksia ja juntteja joilla on tatuointi/tatuointeja mutta naisrintamalla voikin olla täydellisen hiljaista jolleivät muut ominaisuudet naisia viehätäkään.

        Myöskään lihaksilla ei suurta merkitystä ole miehen tason muodostumisessa; katsokoon jokainen vaikka niitä kauneutensa huipulla olevia 18-kesäisiä kaunottaria niin kyllähän niiden poikaystävät ja panot ovat yleensä vähän toisenlaisia kuin jotain kaljuja salisonneja isolla hauiksella ja mahan ympäryksellä. Kasvojen komeus ja synnynnäinen vartalonmalli ratkaisee tällöinkin. Moni paljon naisia saava mies on itseasiassa hämmästyttävän epämiehekäs narukäsi, moni yleisesti ottaen jopa aika neitimäisiä.

        Lihakset voivat toimia ikäänkuin kirsikkana kakun päällä tilanteessa jossa mies kaikilta muilta ulkonäköominaisuuksiltaan naisia viehättävä mies. Jos taas tasosi on 0 niin et saa bodaamalla yhtäkään naista lisää.

        Olen itse salilla käynyt ja muutenkin treenannut mies eikä kroppa ole mitenkään heikoin lenkki kokonaisuudessani mutta kun joskus nuorempana laitoin netin kuvagallerioihin itsestäni kuvia ilman paitaa peilin edessä ja kokovartalokuvia ilman vaatteita niin eipä naiset niistä innostuneet. Samoin joku perusjannu (olkoonkin että kävisi salillakin) ei kyllä ole kesäaikaan julkisella paikalla ilman paitaa mikään silmänilo naisille. Toista se on niiden komeakasvoisten keskimääräistä paremman fysiikan omaavien miesten laita, tosin heille niitä naisia riittää vaikkeivät lihaksia omaisikaan.

        Totta joka sana! YTM kaverinikaan ei ole koskaan salille päin sylkäissytkään.


    • Mies1980

      Se ero markkina arvoteoriassa ja uskonnossa on että mat on totta ja uskonnot jumalineen huuhaata. Mat.n pystyy jokainen näkemään elävässä elämässään mutta eri uskontojen jumalat on keksitty tänne vain eripuran saavuttamiseksi ja joillekin kuoleman pelon poistamiseksi kun ei hyväksytä kuoleman tuomaa tyhjyyttä. Ja mitä niihin helkan puheisiin tulee niin syntymä"lahjan" muuttamiseksi harva voi mitään tehdä. Itse tiedän olevani ruma enkä laita identiteettini muuttamiseksi naisten takia kasvokirurgiaan tuhansia euroja vaan käytän omaisuuttani harrastuksiini, asuntooni, autoon, matkailuun yms yms ja lisäksi vielä eduskunnan luomaan suomen parannus talkoisiin. Kun tiedän että kenellekään en kelpaa ja ketään en saa niin teen ainakin omasta loppuelämästäni onnellista omalla tahollani.

      • Naisasialooseri

        Totta. Taso ei nouse. Tietysti, mies joka on epäviehättävä naisten silmissä voi yrittää hankkia rahaa, mutta se ei tee häntä yhtään sen haluttavammaksi. Hän kiinnostaa naisia korkeintaan kävelevänä luottokorttina.


      • miesyli40

        Kyllä aika moni näkee Jumalan tekoja joka päiväisessä elävässä elämässä. Me näemme yllättävän paljon semmoista jota uskomme näkevämme. Maailma olisi aika yksinkertainen jos asiat olisivat kaikkien samalla tavalla nähtävissä. Se mihin uskomme värittää maailmamme ja antaa sisällön sille miten sitä tulkitsemme. Siinä mielessä hyvin harva asia on absoluuttisesti todenettavissa. Tämä siis ei ole kannanotto siihen että uskonto tai MAT on/ei ole totta. Voi hyvinkin olla tai olla olematta.


    • biologiaa

      Laasanen on kertonut vain sen, mitä biologiassa muutenkin yleisesti tiedetään. Ei se ole millään tavalla mystistä.

      Voi kuvata sanoilla, joita sosiologian professori Allardt käytti aikoinaan: "Parinvalinnassa kukin pyrkii saamaan kumppanin mahdollisimman ylhäältä, mutta joutuu tyytymään suunnilleen itsensa tasoiseen." Allardt kuvasi eri ominaisuuksia faktoreilla, pisteytti ne ja laski yhteen. On havaittavissa, että parikin ominaisuuksien yhteenlaskettu pistemäärä hyvin vähän poikkeaa toisen parikin pistemäärästä. Ts. hajonta on vähäinen.

      Toisessa faktorissa matala pistemäärä on kompensoitavissa toisen korkealla pistemäärällä. Esimerkiksi vaatimattoman näköinen mies voi saada kauniin naisen, jos takana on paljon rahaa. Yhteispistemäärä on lähes sama.

      Sama lainalaisuus nähdään biologiassa. Parhaat saavat parhaat, huonoimmat huonoimmat. Ei ole mitään rajoja ATM:n, KTM:n ja YTM:n välillä, eikä vastaavasti naisilla, koska ominaisuudet noudattavat normaalijakaumaa eli Gaussin käyrää. Mahdollisuudet liukuvat tasaisesti sen mukaan, millä kohdalla käyrää on. Markkina-arvo on vain sijoittumisen toinen nimi.

      Koko biologinen systeemi, ja sen mukana evoluutio, perustuu markkina-arvoon. Biologia on hyvin tutkittu ja selvitetty.

      • nihhhhhhhhh

        Totta mutta kun moni tuntuu identifioituvan vahvasti näihin tasoluokkiin ja kyselevän että paljonko pitää olla vientiä että voidaan puhua yATM:stä, paljonko vientiä että voidaan puhua KTM:stä jne. Siksi minä tämän aloituksen tein.


    • Naisasialooseri

      Raja on tottakai häilyvä, mutta HC-ATM on mies, joka ei ole koskaan saanut yhdeltäkään naiselta tai vaikka olisikin saanut yhdeltä tai muutamalta pubiruusulta niin on edelleen HC-ATM.

      ATM taas voi saada seksiä harvoin, mutta se on kiven alla ja vaati kovaa yrittämistä eivätkä nekään naiset kauniita ole, ovat joko rumahkoja tai korkeintaan taviksia sekä monesti myös lutkia ja ATM ei myöskään pääse parisuhteeseen edes tavisnaisen kanssa.

      AKTM pääsee parisuhteeseen AT-naisten tai kovalla yrittämisellä KT-naisen kanssa, mutta sinkkuna seksi on samalla tavalla kiven alla kuin ATM:lläkin

      Ja MAT ei ole uskonto, vaikka jumalaisia totuuksia kertookin. MAT on uskonto ihmiselle, joka asuu toisella planeetalla ja on lukenut MAT:n, mutta ei ole koskaan täällä käynyt näkemässä, että pitääkö se paikkaansa vai ei, joten hän joko uskoo siihen tai ei, mutta näyttöä ei hänellä ole jos ei ole koskaan maapallolla käynyt.

      Sen sijaan jokaisella maapallolla asuvalla ihmisellä, jolla on havaittavissa edes jonkinlaista aivotoimintaa, on mahdollisuus nähdä omin silmin, että se pitää 100% paikkaansa. Joka muuta väittää, niin antaapa tulla perusteluja. MAT:n kieltäjä siis sanoo, että naisten tarjoama seksi jakautuu tasaisesti miesten kesken, nyt sitten ei muuta kun näyttöä kehiin em. väitteestä.

      • biologiaa

        Miehistä suurempi osa jää kokonaan ilman vittua kuin naisista ilman kyrpää. Tämä pitää paikkansa myös muilla eläinlajeilla kuin ihmisellä. Naaraat/naiset pitävät joitakin koiraita/miehiä suorastaan seksimagneetteina, joten mielellään antavat näille vittua, mutta eivät alimman kastin koiraille/miehille.

        Lopputulema on se, että KESKIMÄÄRIN naiset ja miehet ovat yhtä usein yhdynnässä, koska heteroyhdyntään tarvitaan aina nainen ja mies, mutta naisten poikkeama keskimäärästä on pienempi kuin miesten. Mutta vaikka naisten poikkeama onkin pienempi, se on kuitenkin melko suuri. Mies voi vain esittäytyä, mutta nainen valitsee. Näin on muillakin eläinlajeilla.

        Markkina-arvon kieltäjiä tai niitä, jotka eivät sitä ymmärrä, on aina. Onhan niitäkin, jotka pitävät kehitysoppia virheellisenä. Biologian teorian tuntemus vaatii aika matemaattista ajattelua, joka vain ei ole kaikille mahdollinen.


      • Naisasialooseri

        Yksikään nainen ei jää ilman kyrpää. Tiedän todella rumia ja läskejä naisia ja kaikki ovat todistetusti saaneet kyrpää koska lapsiakin on siunaantunut. Jos joku nainen luulee olevansa liian ruma saamaan kyrpää niin ATM kaverini voi hoitaa asian. Komea YTM kaverini ei enää ilmeisesti rumia naisia pane koska on kihloissa kauniin naisen kanssa ja lapsikin on. Nuoruuden villeinä panovuosina hän kertoi minulle nussineensa kännissä niin rumia naisia, etten uskoisikaan.


      • niihniih
        Naisasialooseri kirjoitti:

        Yksikään nainen ei jää ilman kyrpää. Tiedän todella rumia ja läskejä naisia ja kaikki ovat todistetusti saaneet kyrpää koska lapsiakin on siunaantunut. Jos joku nainen luulee olevansa liian ruma saamaan kyrpää niin ATM kaverini voi hoitaa asian. Komea YTM kaverini ei enää ilmeisesti rumia naisia pane koska on kihloissa kauniin naisen kanssa ja lapsikin on. Nuoruuden villeinä panovuosina hän kertoi minulle nussineensa kännissä niin rumia naisia, etten uskoisikaan.

        tosi asia on se, että tuo eiole totta.


    • Jejtjuh

      Ihmetys on itsellä suuri mat-uskovaisia kohtaan. Heillä tuntuu olevan käsitys tasosta, joka on kiveen hakattu. Todella typerää. Ettekö ole huomannut tilanteita, joissa tietty oma reaktio on saanut naisen kiinnostumaan entistä enemmän? Omalla käytöksellännekö ei ole mitään vaikutusta haluttavuuteenne?
      Pidän paljon enemmän teoriasta, joka sisältää käsitteet dhv ja dlv - viehättävyyttä lisäävät seikat ja viehättävyyttä vähentävät seikat. Jokainen pystyy tekemään itsestään viehättävämmän.
      mat-uskovaisten usko on niin vahva, että kun joku pääsee parisuhteeseen kolmekymppisenä, uskovaiset ohittavat kehittymisen mahdollisuuden toteamalla että hänen kiveen olikin alunpitäen jo hakattu ytm (käyttävät termiä piilo-ytm).
      Suosittelen lämpimästi tutustumaan psykologiaan ja sanattomaan viestintään! Kirjasuositus: Henrik Fexeus - Ajatusten lukijaksi.

      • "Suosittelen lämpimästi tutustumaan psykologiaan ja sanattomaan viestintään! Kirjasuositus: Henrik Fexeus - Ajatusten lukijaksi."

        Jeps, ja minä suosittelen ihan vain aitoa ja rehellistä kommunikointia, enkä mitään psykohuttua......

        Ihmisellä on siihen taito, monelta vaan taitaa puuttua kyky siihen....


      • Ex--PUA

        DHV ja DLV on PUA-lingoa.

        Ne eivät tarkoita aktuaalista korkeampaa tai matalampaa arvoa, vaan sellaisen demonstroimista.

        Joten sanot että miehen kannattaa valehdella itsensä korkeammalle kuin mitä oikeasti on?


      • Ex--PUA kirjoitti:

        DHV ja DLV on PUA-lingoa.

        Ne eivät tarkoita aktuaalista korkeampaa tai matalampaa arvoa, vaan sellaisen demonstroimista.

        Joten sanot että miehen kannattaa valehdella itsensä korkeammalle kuin mitä oikeasti on?

        "Joten sanot että miehen kannattaa valehdella itsensä korkeammalle kuin mitä oikeasti on?"

        Noh, eikös se ole selvä millainen "mies" on kysymyksessä ja mitä naisista hakee, miten heitä kohtelee ja mitä heistä ajattelee?


    • Huhjhu

      Mies1980:lläkin on uskonto, jonka teesejä on
      - kyky viehättää naisia saadaan syntymälahjana
      - kyky viehättää naisia koostuu miehen fyysisistä ominaisuuksista

      Minun tekee mieli kyseenalaistaa uskontoasi, koska se on sinulle vahingollinen.

      • Naisasialooseri

        Se ei ole uskonto vaan tosiasia. Siinä olet kyllä täysin oikessa, että se on miehelle erittäin vahingollinen jos noita em. kykyjä ei ole.


      • PerustelujaKiitos

        No perustele tämän uskonnon väitteet jotka kyseenalaistat että syntymälahja eli naama ei ole syy jäädä ilman naista? Rumat eivät naisia viehätä on fakta. Edellinen on myös seikka fyysisistä ominaisuuksista. Kuten naisasialooseri sanoi rumaksi syntyminen on vahingollista ihmiselle itselleen koska ulkonäöllisesti tulee olemaan aina syrjitty ja jää lopulta parisuhde elämän ulkopuolelle. Jos ihminen ylipäätään omaa halun saada parisuhde ja perhe mutta kun ei ulkoisin olemuksin naisille kelpaa on se erittäin vahingollista psyykkeelle eikä sitä korjaa terapiat vaikka täällä aina sitä populismia ivallisesti rumille hoetaan.


    • NäinMeillä

      Minua taas häiritse eniten ihmisten ja varsinkin naisten luokittelun äärimmäinen kaavamaisuus. Esimerkiksi pelkän ulkonäön painottaminen naisen tason mittana on niin meknistista kuin vain voi olla (ja kertonee paljon niin naisia lukittelevien miesten ajatusmaailmasta). Nainen lienee kuitenkin edelleen kokonainen "paketti".
      Jos ajattelen vaikka itseäni niin valita äärimmäisen kauniin mutta luonteeltaan ikävän naisen ja ihan nätin mutta luonteeltaan ihanan tytön välillä on todelle helppo. Valitsen ehdotomasti jälkimmäisen, jopa satunnaiseen seksiin. Ja todellinen elämä tuo näihin valintakriteereihin lukemattomia muitakin ulottuvuuksia.
      Lisäksi kauneus on aina niin paljon katsojan silmässä että sen käyttäminen yleensäkään mittarina on aika vaikeaa. Vaikka kuinka joku nainen olisi yhdeksän miehen mielestä kymmenestä todella kaunis, aina löytyy se yksi joka ei pidä häntä kovinkaan kauniina. Esim. missejä arvostellaan täällä netissäkin vuosi vuoden jälkeen todella kovin sanoin ja monia haukutaan jopa suoraan rumiksi. Silti he ovat taas joidenkin muiden mittareilla ne sen vuoden kauneimmat.

      • Naisasialooseri

        Jos yhdeksän miestä kymmenestä pitää naista kauniina niin silloin hän on kaunis ja sillä selvä.


      • NäinMeillä
        Naisasialooseri kirjoitti:

        Jos yhdeksän miestä kymmenestä pitää naista kauniina niin silloin hän on kaunis ja sillä selvä.

        "Jos yhdeksän miestä kymmenestä pitää naista kauniina niin silloin hän on kaunis ja sillä selvä."

        Toki mutta pointtihan onkin se että pariutumiseen riittää että yksi pitää jotain kauniina. On myös täysin merkityksetöntä, pitääkö yhdeksän kymmenestä miehestä jotain kauniina jos haluna olisi pariutua sen kanssa joka ei pidä.
        Tämän lisäksi pelkkä kaunis ei ole sama asia kuin haluttava. Monet naiset ovat minusta kyllä kauniita mutta eivät silti seksuaalisesti kauhean haluttavia. Joissain toisissa naisissa taas on sitä seksikkyyttä vaikka ulkonäkö ei olisikaan pelkästään ulkoisesti arvioiden niin suuri kuin joillain muilla. Esim. monet missit ovat minusta melko hajuttomia ja mauttomia naisina vaikka toki ovat kauniita katsella.


    • 196

      Komppaan täysillä aloittajan tekstiä!

    • raccacity

      Naisasialooserin juttuja seuranneena vaikuttaa siltä, että hänellä olisi MAT hyvin hallinnassa, eli Laasasen poissaollessa nämä alitasoluokkaerimielisyydet voitaisiin antaa Naisasialooserin ratkottavaksi.

      • raccacity

        Unohtui yksi asia..eli itse haluaisin selvyyden siihen voiko hc-ätmi saada pillua. Yllä olevan Naisasialooserin mukaan voi saada lihavarumanaisilta ja silti olla hcätmi kun taas esim. helkan mukaan hcätmi ei millään voi saada pillua.

        Tähän olisi hyvä saada tarkennus: onko hcätmi edelleen hcätmi - vai nouseeko statusarvo puhtaaksi ätmiksi - saatuaan rumalta 40kg ylipainoiselta naiselta pillua?


      • NäinMeillä
        raccacity kirjoitti:

        Unohtui yksi asia..eli itse haluaisin selvyyden siihen voiko hc-ätmi saada pillua. Yllä olevan Naisasialooserin mukaan voi saada lihavarumanaisilta ja silti olla hcätmi kun taas esim. helkan mukaan hcätmi ei millään voi saada pillua.

        Tähän olisi hyvä saada tarkennus: onko hcätmi edelleen hcätmi - vai nouseeko statusarvo puhtaaksi ätmiksi - saatuaan rumalta 40kg ylipainoiselta naiselta pillua?

        "Tähän olisi hyvä saada tarkennus: onko hcätmi edelleen hcätmi - vai nouseeko statusarvo puhtaaksi ätmiksi - saatuaan rumalta 40kg ylipainoiselta naiselta pillua?"

        Voisi kyllä kysyä kuten teinit nykyää:" ketä kiinnostaa ja mitä v:n välii?"


      • NäinMeillä kirjoitti:

        "Tähän olisi hyvä saada tarkennus: onko hcätmi edelleen hcätmi - vai nouseeko statusarvo puhtaaksi ätmiksi - saatuaan rumalta 40kg ylipainoiselta naiselta pillua?"

        Voisi kyllä kysyä kuten teinit nykyää:" ketä kiinnostaa ja mitä v:n välii?"

        "Voisi kyllä kysyä kuten teinit nykyää:" ketä kiinnostaa ja mitä v:n välii?""

        Komppaan! =D


      • raccacity kirjoitti:

        Unohtui yksi asia..eli itse haluaisin selvyyden siihen voiko hc-ätmi saada pillua. Yllä olevan Naisasialooserin mukaan voi saada lihavarumanaisilta ja silti olla hcätmi kun taas esim. helkan mukaan hcätmi ei millään voi saada pillua.

        Tähän olisi hyvä saada tarkennus: onko hcätmi edelleen hcätmi - vai nouseeko statusarvo puhtaaksi ätmiksi - saatuaan rumalta 40kg ylipainoiselta naiselta pillua?

        "helkan mukaan hcätmi ei millään voi saada pillua"

        Ei. Ei helka ole sanonut noin. Nyt on taas syyt ja seuraukset sekaisin.

        Olette itse määritelleet, että mies joka ei saa pillua on hcatm. Siis hcatmius on _seurausta_ siitä, ettei saa pillua. Mies ei voi saada pillua ja olla silti hcatm tuon määritelmän mukaan.

        Jos mies joka ei saa keneltäkään pillua = hcatm
        niin siitä seuraa, että
        Jos mies saa pillua => hän ei voi olla hcatm, koska hän ei sovi hcatmin määritelmään.

        Ei tunnu menevän ymmärrykseen mutta ehkä sen ei ole niin väliä, kyseessä on oikeasti vain oman typerän mantranne heikkouksien osoittaminen. Jos joku sanoo olevansa hcatm eli mies joka ei ikinä koskaan milloinkaan saa pillua, niin kyllähän se hieman ihmetyttää, miksi joku haluaa lyödä sellaisen leiman itseensä ja uskoa siihen.


      • katkera_hcATM
        helka kirjoitti:

        "helkan mukaan hcätmi ei millään voi saada pillua"

        Ei. Ei helka ole sanonut noin. Nyt on taas syyt ja seuraukset sekaisin.

        Olette itse määritelleet, että mies joka ei saa pillua on hcatm. Siis hcatmius on _seurausta_ siitä, ettei saa pillua. Mies ei voi saada pillua ja olla silti hcatm tuon määritelmän mukaan.

        Jos mies joka ei saa keneltäkään pillua = hcatm
        niin siitä seuraa, että
        Jos mies saa pillua => hän ei voi olla hcatm, koska hän ei sovi hcatmin määritelmään.

        Ei tunnu menevän ymmärrykseen mutta ehkä sen ei ole niin väliä, kyseessä on oikeasti vain oman typerän mantranne heikkouksien osoittaminen. Jos joku sanoo olevansa hcatm eli mies joka ei ikinä koskaan milloinkaan saa pillua, niin kyllähän se hieman ihmetyttää, miksi joku haluaa lyödä sellaisen leiman itseensä ja uskoa siihen.

        "Jos joku sanoo olevansa hcatm eli mies joka ei ikinä koskaan milloinkaan saa pillua, niin kyllähän se hieman ihmetyttää, miksi joku haluaa lyödä sellaisen leiman itseensä ja uskoa siihen."

        Siksi koska se on 100% FAKTA. Olen yrittänyt saada pillua baareista tuloksetta kutakuinkin 10v lähes joka viikonloppu. Et sä helka pysty hakkaamaan päätä seinään loputtomiin kuvitellen että ei siinä ole seinää vastassa, jossain vaiheessa tulee tosiasiat n.s vastaa tavalla tai toisella. Mulle on ainakin 10v pillunruinaamisen jälkeen täysin selvää että en saa pillua ilman että maksan siitä, siksi tämän "leiman lyöminen" ja "siihen uskominen" on totaalinen itsestäänselvyys.


      • katkera_hcATM kirjoitti:

        "Jos joku sanoo olevansa hcatm eli mies joka ei ikinä koskaan milloinkaan saa pillua, niin kyllähän se hieman ihmetyttää, miksi joku haluaa lyödä sellaisen leiman itseensä ja uskoa siihen."

        Siksi koska se on 100% FAKTA. Olen yrittänyt saada pillua baareista tuloksetta kutakuinkin 10v lähes joka viikonloppu. Et sä helka pysty hakkaamaan päätä seinään loputtomiin kuvitellen että ei siinä ole seinää vastassa, jossain vaiheessa tulee tosiasiat n.s vastaa tavalla tai toisella. Mulle on ainakin 10v pillunruinaamisen jälkeen täysin selvää että en saa pillua ilman että maksan siitä, siksi tämän "leiman lyöminen" ja "siihen uskominen" on totaalinen itsestäänselvyys.

        Miksi et siis luovuta ja keskity elämässä muihin asioihin?


      • katkera_hcATM
        helka kirjoitti:

        Miksi et siis luovuta ja keskity elämässä muihin asioihin?

        Koska se on mahdotonta. Vaikka kuinka yrittäisin "tukahduttaa" tunteita/haluja keskittymällä "muihin asioihin" niin se ei onnistu koska panemisen halu ja naiskaipuu noin yleisemminkin on niin vahvasti sisäänrakennettu geeneihin. Kaipuu/haluu "muistuttaa olemassaolostaan" säännöllisesti halusinpa sitä tai en, en pysty sitä tietoisella mielellä muuttamaan.


      • Naisasialooseri

        Täysin totta. Ihan sama kuin sanoisi nälkää näkevälle, että miksi et luovuta ja keskity elämässä muihin asioihin.

        Vaikka mieheltä poistettaisiin pallit niin naisenkaipuu ei häviä vaikka panetus ehkä häviäisikin.


      • Naisasialooseri
        helka kirjoitti:

        "helkan mukaan hcätmi ei millään voi saada pillua"

        Ei. Ei helka ole sanonut noin. Nyt on taas syyt ja seuraukset sekaisin.

        Olette itse määritelleet, että mies joka ei saa pillua on hcatm. Siis hcatmius on _seurausta_ siitä, ettei saa pillua. Mies ei voi saada pillua ja olla silti hcatm tuon määritelmän mukaan.

        Jos mies joka ei saa keneltäkään pillua = hcatm
        niin siitä seuraa, että
        Jos mies saa pillua => hän ei voi olla hcatm, koska hän ei sovi hcatmin määritelmään.

        Ei tunnu menevän ymmärrykseen mutta ehkä sen ei ole niin väliä, kyseessä on oikeasti vain oman typerän mantranne heikkouksien osoittaminen. Jos joku sanoo olevansa hcatm eli mies joka ei ikinä koskaan milloinkaan saa pillua, niin kyllähän se hieman ihmetyttää, miksi joku haluaa lyödä sellaisen leiman itseensä ja uskoa siihen.

        Ei pitäisi edes vastata idioottimaisiin kommentteihisi, mutta ei se mies itse sitä leimaa itselleen lyö vaan sen tekevät naiset. Jos mies kuten katkera hc-atmkin on tehnyt, yrittää saada pillua 10 vuotta saamatta sitä yhdeltäkään naiselta,niin kyllä se mies on hc-atm ja sitä eivät mitkään uskomukset muuta muuksi. Se on 100%tosiasia, se ei siitä asenteilla muutu mihinkään.

        Se menee niin päin, että ennen kuin mies alkaa yrittää saada niin hänellä voi olla usko, että hän tulee saamaan. Mutta kun on vuosia yrittänyt tuloksetta saada, niin kyllä se usko kovapäisemmältäkin viimein loppuu ja ihan syystäkin.

        Väännetään nyt vielä vajaaälyiselle naiselle rautalangasta yksinkertainen malli:

        Mies ei saa naista=ATM/HC-ATM ei ATM/HC-ATM=ei saa naista. Eli ensin saamattomuus ja sitten tasoluokka, ei toisinpäin.

        Ihan sama kuin urheilutuloksissa. Ei cooperin testin tulostakaan todeta ennen kuin se testi on juostu, että onko se tyydyttävä/huono/hyvä. Ensin katsotaan mihin rahkeet riittävät ja vasta sitten julkistetaan tulos.

        Ja tasoa ei käytännössä voi nostaa jos mies on HC-ATM. Ainut keino millä HC-ATM voisi saada naista on rikastumalla miljonääriksi ja silloinkin hän kelpaa vain käveleväksi luottokortiksi. Hänen haluttavuutensa ei nouse millin tuhannesosaakaan.

        Otetaan nyt esimerkiksi vaikka totaalikokematon HC-ATM dippainssikaverini. Hänen tasonsa oli nolla ennen kuin hän laihdutti 40kg ja treenasi vuosia saadakseen itselleen rautaisen kunnon, oli jopa päässyt lehtikuvaan erään urheilutapahtuman tienoilta, ennen kuin hän luki itsensä dippainssiksi ja ennen kuin pääsi hyväpalkkaiseen duuniin jossa saa tehdä ulkomaanmatkojakin, sosiaalisissa taidoissa hänellä ei ole koskaan ollut mitään vikaa, jo työnsä puolesta tapaa paljon ihmisiä ja on esillä. Hän on myös pyörinyt"ihmisten ilmoilla"sen 12 vuotta, baareissa, festareilla, lenkkipoluilla, mökeillä kaveriporukoilla(joissa on ollut myös sinkkunaisia) jne jne.

        Mitä muuta hänen mielestäsi pitäisi vielä tasonsa eteen tehdä? Pyrkiä BB:hen?

        Ja arvaahan mitä. Taso on tasan tarkkaan se sama NOLLA, mitä se oli ennen noita kaikkia helvetinmoisen työn ja rautaista itsekuria vaatineita "tason nostamis"toimenpiteitä. Se ei ole noussut millin tuhannesosaakaan eikä nouse.

        Ja miksi se ei ole noussut, niin vastaus on hyvin yksinkertainen:genetiikka, joka ei ole suonut hänelle naisia viehättäviä fyysisiä ominaisuuksia, ei ensimmäistäkään.


      • rumilus39
        katkera_hcATM kirjoitti:

        "Jos joku sanoo olevansa hcatm eli mies joka ei ikinä koskaan milloinkaan saa pillua, niin kyllähän se hieman ihmetyttää, miksi joku haluaa lyödä sellaisen leiman itseensä ja uskoa siihen."

        Siksi koska se on 100% FAKTA. Olen yrittänyt saada pillua baareista tuloksetta kutakuinkin 10v lähes joka viikonloppu. Et sä helka pysty hakkaamaan päätä seinään loputtomiin kuvitellen että ei siinä ole seinää vastassa, jossain vaiheessa tulee tosiasiat n.s vastaa tavalla tai toisella. Mulle on ainakin 10v pillunruinaamisen jälkeen täysin selvää että en saa pillua ilman että maksan siitä, siksi tämän "leiman lyöminen" ja "siihen uskominen" on totaalinen itsestäänselvyys.

        Itsekkin kävin aikoinan baareissa kauan ilman että naiset halusivat tutustua. Nyt kun on rahaa niin olisi naisia tarjolla vaikka kuinka mutta ei minua enää kiinnosta nainen joka kiinnostuu minusta sen takia että minulla on hieno auto. Saan vielä toisen perinnön tässä piakkoin ja sekös naisia kiinnostaa.


      • Ex--PUA
        Naisasialooseri kirjoitti:

        Ei pitäisi edes vastata idioottimaisiin kommentteihisi, mutta ei se mies itse sitä leimaa itselleen lyö vaan sen tekevät naiset. Jos mies kuten katkera hc-atmkin on tehnyt, yrittää saada pillua 10 vuotta saamatta sitä yhdeltäkään naiselta,niin kyllä se mies on hc-atm ja sitä eivät mitkään uskomukset muuta muuksi. Se on 100%tosiasia, se ei siitä asenteilla muutu mihinkään.

        Se menee niin päin, että ennen kuin mies alkaa yrittää saada niin hänellä voi olla usko, että hän tulee saamaan. Mutta kun on vuosia yrittänyt tuloksetta saada, niin kyllä se usko kovapäisemmältäkin viimein loppuu ja ihan syystäkin.

        Väännetään nyt vielä vajaaälyiselle naiselle rautalangasta yksinkertainen malli:

        Mies ei saa naista=ATM/HC-ATM ei ATM/HC-ATM=ei saa naista. Eli ensin saamattomuus ja sitten tasoluokka, ei toisinpäin.

        Ihan sama kuin urheilutuloksissa. Ei cooperin testin tulostakaan todeta ennen kuin se testi on juostu, että onko se tyydyttävä/huono/hyvä. Ensin katsotaan mihin rahkeet riittävät ja vasta sitten julkistetaan tulos.

        Ja tasoa ei käytännössä voi nostaa jos mies on HC-ATM. Ainut keino millä HC-ATM voisi saada naista on rikastumalla miljonääriksi ja silloinkin hän kelpaa vain käveleväksi luottokortiksi. Hänen haluttavuutensa ei nouse millin tuhannesosaakaan.

        Otetaan nyt esimerkiksi vaikka totaalikokematon HC-ATM dippainssikaverini. Hänen tasonsa oli nolla ennen kuin hän laihdutti 40kg ja treenasi vuosia saadakseen itselleen rautaisen kunnon, oli jopa päässyt lehtikuvaan erään urheilutapahtuman tienoilta, ennen kuin hän luki itsensä dippainssiksi ja ennen kuin pääsi hyväpalkkaiseen duuniin jossa saa tehdä ulkomaanmatkojakin, sosiaalisissa taidoissa hänellä ei ole koskaan ollut mitään vikaa, jo työnsä puolesta tapaa paljon ihmisiä ja on esillä. Hän on myös pyörinyt"ihmisten ilmoilla"sen 12 vuotta, baareissa, festareilla, lenkkipoluilla, mökeillä kaveriporukoilla(joissa on ollut myös sinkkunaisia) jne jne.

        Mitä muuta hänen mielestäsi pitäisi vielä tasonsa eteen tehdä? Pyrkiä BB:hen?

        Ja arvaahan mitä. Taso on tasan tarkkaan se sama NOLLA, mitä se oli ennen noita kaikkia helvetinmoisen työn ja rautaista itsekuria vaatineita "tason nostamis"toimenpiteitä. Se ei ole noussut millin tuhannesosaakaan eikä nouse.

        Ja miksi se ei ole noussut, niin vastaus on hyvin yksinkertainen:genetiikka, joka ei ole suonut hänelle naisia viehättäviä fyysisiä ominaisuuksia, ei ensimmäistäkään.

        Jälleen kerran erinomainen kirjoitus sinulta.

        Se tosiaankin menee noin, että nainen saa miehen ilmaiseksi, mutta miehelle Se on työ.Joskus kova ja täysin turha työ!


      • njaah
        Ex--PUA kirjoitti:

        Jälleen kerran erinomainen kirjoitus sinulta.

        Se tosiaankin menee noin, että nainen saa miehen ilmaiseksi, mutta miehelle Se on työ.Joskus kova ja täysin turha työ!

        Nainen ei kuitenkaan saa ("ilmaiseksi") sitä mitä tarvitsee ja haluaa: rakkautta.
        En ymmärrä tuota teidän kateuttanne sitä seikkaa kohtaan, että nainen "pääsee" helposti jonkun ällötyksen panopatjaksi ja käyttöesineeksi. Tuossa aiemmin joku "rumilukseksi" itseään kutsuva mieskin sanoi, ettei häntä kiinnosta naiset jotka ovat vain hänen rahojensa perään. Silti teidän mielestänne naisen kuuluisi olla onnesta soikea, kun joku vastenmielinen tyyppi "suostuu" häntä hyväkseen käyttämään.


      • Dopey
        Ex--PUA kirjoitti:

        Jälleen kerran erinomainen kirjoitus sinulta.

        Se tosiaankin menee noin, että nainen saa miehen ilmaiseksi, mutta miehelle Se on työ.Joskus kova ja täysin turha työ!

        Joo mä komppaan kyllä tässä ExPua, kyllähän Naisasialooserilla on paljon hyviä kirjoituksia täällä koko ajan mutta toi 29.5.2015 22:25 kirjoitettu on kyllä Naisasialooserinkin mittapuun mukaan aivan ehdotonta aatelia, hcätmin perusongelma niin hyvin ja selkeästi kiteytetty kun nyt vain verbaalisesti voi tehdä, aivan huippuluokkaa.

        Laasanen voisi nimittää ExPuan ja Naisasialooserin tämän palstan virallisiksi MAT-manttelinperijöikseen


      • Naisasialooseri

        Kyllä. HC-ATM: ongelma on hyvin yksinkertainen, eikä sille ole tehtävissä käytännössä yhtään mitään. Ongelma on genetiikka, joka ei ole suonut ensimmäistäkään naisia viehättävää ominaisuutta ja näin olle luonnollisestikaan ei ole ensimmäistäkään naista eikä tule olemaankaan.


      • lopenkyllästynyt
        Naisasialooseri kirjoitti:

        Kyllä. HC-ATM: ongelma on hyvin yksinkertainen, eikä sille ole tehtävissä käytännössä yhtään mitään. Ongelma on genetiikka, joka ei ole suonut ensimmäistäkään naisia viehättävää ominaisuutta ja näin olle luonnollisestikaan ei ole ensimmäistäkään naista eikä tule olemaankaan.

        olen samaa mieltä, siksi(kin) minua ärsyttää kun naiset KOKO VITUN AJAN VUODESTA TOISEEN JA PÄIVÄSTÄ PÄÄKSYYN INTTÄVÄT (myös tällä palstalla) tuota tosasiaa vastaan a' la 'kyllä sä jonkun naisen löydät vielä jostain, sulla on niin hieno luonne' - joopa joo, AINA on joku jossain muualla ties missä Mars-planeetalla jolle kelpaan vaikka en 30 ikävuoteen asti ole kelvannut.

        Ja sitten JÄLLEEN KERRAN AIVAN SATTUMOISIN en kelpaa tälle naiselle vaikka hän kehuu minua maasta taivaisiin, ihan sattumoisin en vain tuhannenkaan kerran jälleen kelvannut, huono onni oli varmaan vain kyseessä taas kerran hmpf!

        Nykyään en enää tiedä kumpi minua ärsyttää enemmän: jatkuvat pakit vai pakkien jälkeinen ärsyttävä valehtelu.


    • ReipasMies1

      Koko atmius kitetyy siihen että se mahdollinen oma onnellisuus on niistä tekijöistä kiinni johon voi kuitenkin itse vähiten vaikuttaa. Ei monikaan mies halua isoa nenää, kaljua päätä tai alle 180cm pituutta vain jotta olisi vähemmän potentiaalinen poikaystävä-matsku useimpien naisten silmissä.

      Useimpien naisten: tämä miehen objektiivisuus on relevantti kaikille miestä arvosteleville- nimenomaan naiset arvostelevat miestä punniten täyttääkö tämä heidän preferenssejään ja vasta sen jälkeen on kaikki mahdollista. Koska kipinä.

      "Se vain tapahtui" kuitenkin on back-door sille että risaisissa leviksissä naisia sarjassa iskevä jännis on aina jonkun naisen kanssa jonkun aikaa.

      Voin esittää väitteen että niissä normi-paino tavisnaisissa lienee sellaisiakin että selvinkin at-mies ei loppujen lopuksi kokisikaan elämäänsä pelastetuksi. Miten se eronnut, karannut, juossut, kiertänyt, bailannut, yms. diskurssi-teemaa noudatteleva nainen pelastaa elämän? Entäs kun se loppuu? Onkos se maailman loppu?

      Tietenkin jokaisen kannattaa panostaa itseensä jotta nauttii elämästää, tekee hyviä valintoja, syö hyvin, käy ulkona työajan ulkopuolellakin. Vaikka olisikin naiseton mies ei se automaattisesti tarkoita että olisi looserismies.

      Mutta nykykulttuurissa, kuten tuolla on jo mainittu osuvasti, yksilön suosio alkaa pohjautua seksuaaliseen haluttavuuteen. Se tarkoittaa myös sitä että muoti-mallin mitoista ja ulkonäöstä poikkeaville tuija-taviksille alkaa tulla "next" kun ytmejä tanssitetaan siellä yökerhoissa. Ja näille tuijille ei sitten oman tasoinen perusjäbä toki kelpaa. Koska tasojärjestelmä.

      Nimenomaan miehen naamakomeus on niin oleellinen tekijä parisuhdemarkkinoilla nykyään jota ei voi korostaa tarpeeksi- rumanaamainen mies timmillä kropalla on eri asia kuin komeanaamainen mies tavallisella kropalla. Muutenhan Suomen sinkkumiehet bodaisivat ja kaikki voittaisivat parisuhdekisoista kumppaninsa.

      Minun mielestä atm ON suorituskyky- sekä kehityskelpoinen mies jollain aikan intervallilla parisuhde kelpoiseksi. Hc-atm on, noh niitä tyyppejä jotka ovat ja näyttävät omituisilta sosiaalisine klikkeineen.

      Jos hc-atm pystyisi seurustelemaan atN-naisen kanssa, ehkä silloin voisi sanoa että on onnistunut. Koko tasojärjestelmä peilaa sitä että naisen on saatava itseään laadukkaampi puoliso joten moni ktm-mies on nimenomaan atn-naisen kumppani tietämättään. Ei se normi/alipaino riitä mihinkään naisella. Se on todella kauniilla itsestään selvää että muodot ja paino on kohdallaan. Nykyäänhän paljon sitä wt-kamaa lobataan mediassa ja muualla että naisilla on lokin siiven kokoiset feikki-ripset, ruisku-rusketus, silikoni peppu ja -tissit naisilla, yms. Juuri tuohon bemari/audi-juippien kulttuurissa alkaa törmätä.

    • Ex--PUA

      Olen HC-ATM, naiset antakaa pilluu

      • Ex--PUA

        Trollilla on edelleenkin pylly kipeänä. :D


      • KysympähänVoon
        Ex--PUA kirjoitti:

        Trollilla on edelleenkin pylly kipeänä. :D

        Miksi et rekisteröi nimimerkkiäsi?


    • sepienenpienieroontämä

      ATM ei saa naisia. Hc-ATM kirjoittaa aloituksia Sinkkupalstalle.

      • Mikäonvikana

        Mikä ATM:ssa on vikana kun ei naisia saa?


      • 104
        Mikäonvikana kirjoitti:

        Mikä ATM:ssa on vikana kun ei naisia saa?

        Varmaan se, ettei oman tasoiset naiset kelpaa, vaan pitäisi päästä toteuttamaan hypergamiaa.


      • Naisasiawinneri
        104 kirjoitti:

        Varmaan se, ettei oman tasoiset naiset kelpaa, vaan pitäisi päästä toteuttamaan hypergamiaa.

        Mistä ihmeestä mies voi tietää tuntemattomista naisista että kuka on hänen kanssaan samalla tasolla?


    • rumilus39

      Sain pillua ekan kerran sen jälkeen kun sain ison perinnön 33 vuotiaana. Raha siis on ratkaisevassa osassa miten naiset näkee ruman miehen.

      • Naisasialooseri

        Totta, mutta olet tasan yhtä ruma ja epähaluttava mies olipa sinulla tililla 10 miljoonaa tai nolla euroa. Eivät ne naiset sen pankkitilin kanssa seksiä harrasta. Jos haluat panna vain panemisen ilosta tietäen, että se nainen ei todellakaan halua sinua seksuaalisesti millään tapaa niin ei muuta kun antaa palaa.


    • olette-väärässä

      Kaverini on 120 kg lihava mies joka seurustelee 70 kg kauniin naisen kanssa ja heillä kaksi lasta. Teidän teorianne rumista miehistä on aivan väärä että rumat ei voi saada naisia. Lisäksi se kaveri on työtön ja juopottelee usein.

      • dontalkshit

        älä puhu paskaa...


      • 11plus20

        Odotas vaan kun joku tarttuu tuohon "juopottelee usein" ja huutaa että "jännämies!"


      • Naisasialooseri

        Jännämies!!


    • luokittelutsukkaa

      En ole mikäänkukaan Laasanen, mutta voin vastata:
      "Tällä palstalla on nyt sen verran esiintynyt erimielisyyttä siitä että missä kulkee ATM:n ja HC-ATM:n raja, missä ATM:n ja aKTM:n että mielestäni tarvittaisiin Laasaselta vastaukset näihin mieliä paljon askarruttaviin kysymyksiin sensijaan että täällä hänen opetuslapsensa vaan kiistelisivät omissa kuppikunnissaan ATM-, KTM- ja YTM-käsitteiden sisällöstä. "

      Kaikki nuo ja jotka pitävät itseään noina atm ktm ytm yms ovat idiootteja.
      Kukaan fiksu ei luokittele.
      Typerintä settiä kybällä.

      • Naisasialooseri

        Eivät ne miehet edellenkään itseään pidä noina, vaan sen luokittelun tekevät naiset. Miehet vain toteavat oman tasonsa naisilta tulevan seksuaalisen huomion perusteella ja se joka väittää ettei tasoja ole on se idiootti.

        Fiksuudella ei ole mitään tekemistä tasoluokkien kanssa, tasoluokat ovat olemassa olipa luokittelija fiksu tai ei


    • biologiaa

      Ei Laasaselta tarvitse kysellä. Missä tahansa biologiankirjassa kerrotaan, että parinhaussa niin naaraat kuin koiraatkin ovat eri määrässä haluttuja.

      Haluttavuus ei asetu tarkkarajaisiin ryhmiin, vaan on kyse sijoituksesta normaalijakaumalla. Eiväthän ihmiset myöskaan jakaudu kaljuihin ja tukallisiin, vaan sijoittuvat normaalijakaumaan omalle kohdalleen sen mukaan, miten paljon on tukkaa.

      • NäinMeillä

        Lisäksi yksittäisen yksilön näkökulmasta pariutuminen sisältää myös hyvin suuren sattuman komponentin. Todennäköisyydet pätevät vain suuren joukon osalta. Lopulta ihmiselle riittä se yksi onnistunut kohtaaminen jossa löytää sen itselle sopivan kumppanin ja ihminen voi elää varsin tyytyväisenä loppuelmän. Vaikka se olisi suuremman työn takana kuin jollain muulla, se voi silti hyvin onnistua ja lopputulos on ihan mainio.
        Lisäksi ihmisen lopullinen onnellisuus on kiinni paljon muustakin kuin parisuhteen löytämisen helpppoudesta. En ole lainkaan vakuuttunut että ne miehet ja naiset joilla seksiseuran ja parisuhteen löytäminen on kaikkein helpointa, olisivat lopulta ne parisuhteissaan onnellisimmat ihmiset. Ennemminkin helppous tekee ihmisestä usein levottoman ja parisuhde toisensa jälkeen päätty onnettomasti kun pitää vaihtaa uuteen ja ihmeellisempään. Onko tällainen ihminen lopulta onnellisempi kuin se joka löytää yhden hyvän ja pysyy hänen kanssaan pitkään?


      • biologiaa
        NäinMeillä kirjoitti:

        Lisäksi yksittäisen yksilön näkökulmasta pariutuminen sisältää myös hyvin suuren sattuman komponentin. Todennäköisyydet pätevät vain suuren joukon osalta. Lopulta ihmiselle riittä se yksi onnistunut kohtaaminen jossa löytää sen itselle sopivan kumppanin ja ihminen voi elää varsin tyytyväisenä loppuelmän. Vaikka se olisi suuremman työn takana kuin jollain muulla, se voi silti hyvin onnistua ja lopputulos on ihan mainio.
        Lisäksi ihmisen lopullinen onnellisuus on kiinni paljon muustakin kuin parisuhteen löytämisen helpppoudesta. En ole lainkaan vakuuttunut että ne miehet ja naiset joilla seksiseuran ja parisuhteen löytäminen on kaikkein helpointa, olisivat lopulta ne parisuhteissaan onnellisimmat ihmiset. Ennemminkin helppous tekee ihmisestä usein levottoman ja parisuhde toisensa jälkeen päätty onnettomasti kun pitää vaihtaa uuteen ja ihmeellisempään. Onko tällainen ihminen lopulta onnellisempi kuin se joka löytää yhden hyvän ja pysyy hänen kanssaan pitkään?

        Ihmisen ominaisuudet ovat jaettavissa eri faktoreihin, kauneus/komeus, sosiaalisuus, huumorintaju, terveys, voima, rahakkuus jne., joille voidaan antaa painoarvo ja pisteytys. Puoliso saa yleensä saman yhdistetyn pistemäärän kuin toinenkin puoliso. Hajonta on pieni. Tässä suhteessa ei siis ole arpapeliä.

        Huolimatta samasta tasosta, toisten yhdessäolo onnistuu, toisten ei. Tässä suhteessa romanssi on todellista arpapeliä. Ihminen kuuluu lajeihin, jotka muodostavat liittoja, jolloin tämä on perin murheellista. Taas niillä lajeilla, joissa suoritetaan vain yhdyntä, tätä ongelmaa ei ole.


      • NäinMeillä kirjoitti:

        Lisäksi yksittäisen yksilön näkökulmasta pariutuminen sisältää myös hyvin suuren sattuman komponentin. Todennäköisyydet pätevät vain suuren joukon osalta. Lopulta ihmiselle riittä se yksi onnistunut kohtaaminen jossa löytää sen itselle sopivan kumppanin ja ihminen voi elää varsin tyytyväisenä loppuelmän. Vaikka se olisi suuremman työn takana kuin jollain muulla, se voi silti hyvin onnistua ja lopputulos on ihan mainio.
        Lisäksi ihmisen lopullinen onnellisuus on kiinni paljon muustakin kuin parisuhteen löytämisen helpppoudesta. En ole lainkaan vakuuttunut että ne miehet ja naiset joilla seksiseuran ja parisuhteen löytäminen on kaikkein helpointa, olisivat lopulta ne parisuhteissaan onnellisimmat ihmiset. Ennemminkin helppous tekee ihmisestä usein levottoman ja parisuhde toisensa jälkeen päätty onnettomasti kun pitää vaihtaa uuteen ja ihmeellisempään. Onko tällainen ihminen lopulta onnellisempi kuin se joka löytää yhden hyvän ja pysyy hänen kanssaan pitkään?

        Hyviä mielipiteitä ja ajatuksia, mutta taas jälleen kerran sinun ajatuksiasi ymmärtävät vain ne ketkä ovat samalla "taajuudella" kanssasi, muiden osalta "vastarinta" ajatuksiasi kohtaan on odotettavissa oleva tosiasia.

        Arvostan! :)


      • biologiaa kirjoitti:

        Ihmisen ominaisuudet ovat jaettavissa eri faktoreihin, kauneus/komeus, sosiaalisuus, huumorintaju, terveys, voima, rahakkuus jne., joille voidaan antaa painoarvo ja pisteytys. Puoliso saa yleensä saman yhdistetyn pistemäärän kuin toinenkin puoliso. Hajonta on pieni. Tässä suhteessa ei siis ole arpapeliä.

        Huolimatta samasta tasosta, toisten yhdessäolo onnistuu, toisten ei. Tässä suhteessa romanssi on todellista arpapeliä. Ihminen kuuluu lajeihin, jotka muodostavat liittoja, jolloin tämä on perin murheellista. Taas niillä lajeilla, joissa suoritetaan vain yhdyntä, tätä ongelmaa ei ole.

        Just tänään mietin, mihin ihmisuhteet loppujen lopuksi perustuu?
        Onko seksuaalisuuteen perustuvia suhteita ja rakkauteen perustuvia suhteita?
        Jos hoitaa suhdettansa seksuaalisesti , eikä ole läsnä emotionaalisesti, niin miten pitkälle suhde voi johtaa, koska sillä ei ole tarpeeksi lujaa pohjaa! Johtuuko nykypäivän erot siitä, ettei kyetä, kuin hoitaa vain suhdetta seksuaalisesti!
        Vai jos suhde perustuu rakkauteen toista kohtaan, niin toimiiko, johtaako se pidemmälle! Ihanteellista olisi jos nämä kummatkin ovat ihmisellä tasapainossa.


      • NäinMeillä
        biologiaa kirjoitti:

        Ihmisen ominaisuudet ovat jaettavissa eri faktoreihin, kauneus/komeus, sosiaalisuus, huumorintaju, terveys, voima, rahakkuus jne., joille voidaan antaa painoarvo ja pisteytys. Puoliso saa yleensä saman yhdistetyn pistemäärän kuin toinenkin puoliso. Hajonta on pieni. Tässä suhteessa ei siis ole arpapeliä.

        Huolimatta samasta tasosta, toisten yhdessäolo onnistuu, toisten ei. Tässä suhteessa romanssi on todellista arpapeliä. Ihminen kuuluu lajeihin, jotka muodostavat liittoja, jolloin tämä on perin murheellista. Taas niillä lajeilla, joissa suoritetaan vain yhdyntä, tätä ongelmaa ei ole.

        "Ihmisen ominaisuudet ovat jaettavissa eri faktoreihin, kauneus/komeus, sosiaalisuus, huumorintaju, terveys, voima, rahakkuus jne., joille voidaan antaa painoarvo ja pisteytys. Puoliso saa yleensä saman yhdistetyn pistemäärän kuin toinenkin puoliso. Hajonta on pieni. Tässä suhteessa ei siis ole arpapeliä."

        Tarkoitin sitä että on täysin sattumaa milloin sen sopivan kohtaa vai kohtaako ollenkaan. Jos vaikka ajattelemme että yksi sadasata ihmisestä on sinulle sopiva, voit tavata sen heti ensimmäisenä tai sitten vasta viimeisenä noista sadasta. Jos lopetat treffailun viidenkymmenen kohdalla ja luovutat, et saa sitä sopivaa koskaan vaikka se olisikin olemassa. Tuo toinen taas sai sen heti sen kummemmin ponnistelematta vaikka hänenkin mahdollsuutensa oli vain yksi sadasta.


      • NäinMeillä kirjoitti:

        "Ihmisen ominaisuudet ovat jaettavissa eri faktoreihin, kauneus/komeus, sosiaalisuus, huumorintaju, terveys, voima, rahakkuus jne., joille voidaan antaa painoarvo ja pisteytys. Puoliso saa yleensä saman yhdistetyn pistemäärän kuin toinenkin puoliso. Hajonta on pieni. Tässä suhteessa ei siis ole arpapeliä."

        Tarkoitin sitä että on täysin sattumaa milloin sen sopivan kohtaa vai kohtaako ollenkaan. Jos vaikka ajattelemme että yksi sadasata ihmisestä on sinulle sopiva, voit tavata sen heti ensimmäisenä tai sitten vasta viimeisenä noista sadasta. Jos lopetat treffailun viidenkymmenen kohdalla ja luovutat, et saa sitä sopivaa koskaan vaikka se olisikin olemassa. Tuo toinen taas sai sen heti sen kummemmin ponnistelematta vaikka hänenkin mahdollsuutensa oli vain yksi sadasta.

        Ja ainoa tapa tietää, onko ihminen sopiva, on tutustua häneen riittävän hyvin eli tapailla häntä riittävän pitkään.


      • Älykkkö
        helka kirjoitti:

        Ja ainoa tapa tietää, onko ihminen sopiva, on tutustua häneen riittävän hyvin eli tapailla häntä riittävän pitkään.

        Tutustuminen ensin olikisin ihanteellista, aloittaako suhteen.
        Minä itse , jos olen ihastunut ,niin olen heittäytynyt suhteeseen päätä pahkaa, sen enempää ajattelematta. Toiset suhteet ovat kestäneet kauemmin ja toiset lyhyemmän aikaa. Nyt vanhempana ja ehkä viisaampana suhtaudun asioihin tarkemmin, ehkä sen takia olenkin yksin. Kaikki ei mene niinkuin hakuaisi, valitettavasti. Unohdin kirjautua :(


      • Älykkkö kirjoitti:

        Tutustuminen ensin olikisin ihanteellista, aloittaako suhteen.
        Minä itse , jos olen ihastunut ,niin olen heittäytynyt suhteeseen päätä pahkaa, sen enempää ajattelematta. Toiset suhteet ovat kestäneet kauemmin ja toiset lyhyemmän aikaa. Nyt vanhempana ja ehkä viisaampana suhtaudun asioihin tarkemmin, ehkä sen takia olenkin yksin. Kaikki ei mene niinkuin hakuaisi, valitettavasti. Unohdin kirjautua :(

        Missä vaiheessa tutustuminen muuttuu tapailuksi ja tapailu seurusteluksi ja seurustelu suhteeksi vai ovatko nämä kaikki sama asia, on kyllä sitten taas oma lukunsa. Itse en ole koskaan 'aloittanut suhdetta'. Olen kiinnostunut/ihastunut, alkanut tapailla ihmistä, ihastunut entistä enemmän tai menettänyt kiinnostukseni... jossain vaiheessa on alettu tehdä suunnitelmia myös elämässä eteenpäin ja se kai on sitä seurustelua?


      • biologiaa
        Älykkö kirjoitti:

        Just tänään mietin, mihin ihmisuhteet loppujen lopuksi perustuu?
        Onko seksuaalisuuteen perustuvia suhteita ja rakkauteen perustuvia suhteita?
        Jos hoitaa suhdettansa seksuaalisesti , eikä ole läsnä emotionaalisesti, niin miten pitkälle suhde voi johtaa, koska sillä ei ole tarpeeksi lujaa pohjaa! Johtuuko nykypäivän erot siitä, ettei kyetä, kuin hoitaa vain suhdetta seksuaalisesti!
        Vai jos suhde perustuu rakkauteen toista kohtaan, niin toimiiko, johtaako se pidemmälle! Ihanteellista olisi jos nämä kummatkin ovat ihmisellä tasapainossa.

        Eivät yleensä ole tasapainossa. Seka naiset että miehet ovat taipuvia sivusuhteeseen sen lisäksi, että ovat taipuvia myös parisuhteeseen tai moniavioisuuteen. Ihminen kuuluu siis lajeihin, joilla on kaksoisstrategia.

        Nainen pyrkii saamaan vähille lapsilleen hyvät geenit parittelemalla laadukkaan miehen kanssa, vaikka puoliso sitten jäisi tietämättään aisankannattajaksi. Mies on vähemmän kranttu, mutta pyrkii saamaan mahdollisimman paljon lapsia, molemmat tietysti alitajuisesti.

        Sekä selvä seksuaalinen tarve, että avioseksin tarve voivat olla erikokoiset, kumpikin noudattaen normaalijakaumaa. Ei ole todennäköistä, että avioseksin tarve (rakkaus seksi) olisi suuri, mutta silkan seksin tarve vähäinen. Kahdesta normaalijakaumasta harvoin syntyy tällainen yhdelmä.

        Ihanteellista se tietysti olisi, mutta hyvin epätodennäköinen se on ja vielä epätodennäköisempi, koska siten kuuluisi olla molemmilla puolisoilla. Biologia voi kyllä kertoa, miten on, mutta ei anna keinoja tavoitella jotakin.


      • biologiaa
        NäinMeillä kirjoitti:

        "Ihmisen ominaisuudet ovat jaettavissa eri faktoreihin, kauneus/komeus, sosiaalisuus, huumorintaju, terveys, voima, rahakkuus jne., joille voidaan antaa painoarvo ja pisteytys. Puoliso saa yleensä saman yhdistetyn pistemäärän kuin toinenkin puoliso. Hajonta on pieni. Tässä suhteessa ei siis ole arpapeliä."

        Tarkoitin sitä että on täysin sattumaa milloin sen sopivan kohtaa vai kohtaako ollenkaan. Jos vaikka ajattelemme että yksi sadasata ihmisestä on sinulle sopiva, voit tavata sen heti ensimmäisenä tai sitten vasta viimeisenä noista sadasta. Jos lopetat treffailun viidenkymmenen kohdalla ja luovutat, et saa sitä sopivaa koskaan vaikka se olisikin olemassa. Tuo toinen taas sai sen heti sen kummemmin ponnistelematta vaikka hänenkin mahdollsuutensa oli vain yksi sadasta.

        Näinhän se on. Parinvalinta ei ole sattuma, mutta siinä onnistuminen on. Ei ole muuta tietä kuin seurustella paljon ja monen kanssa, jotta saisi toisesta syvätietoakin.


    • Näin_on

      ATMien eri kuppikunnat ovat kuin keskenään riiteleviä pikkupuolueita ala STP/SKP/KTP tai IPU/Muutos2011 joilla on enemmän yhteneväisyyksiä kuin eroavaisuuksia, mutta eivät periaatesyistä tai ihan egon takia pysty tekemään kompromisseja kasvaakseen isommaksi voimaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe