Raamattu ontuu.

Kuplapuhkeaa

1Moos.49:11. Hän sitoo aasinsa viinipuuhun, viiniköynnökseen aasinsa varsan, hän vaattensa viinissä, viittansa rypäleen veressä. Bibila ( kirjakääröt) Hän sitoo varsansa viinapuuhun, ja aasintammansa varsan parhaaseen viinapuuhun; Hän pesee vaatteesa viinassa, ja hameensa viinimarjan veresssä.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se kyllä todellakin ontuu kaikilla kaltaisillasi Raamatun tutkijoilla:

      "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.

      En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

      Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

      Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

      Mutta tuo kupla sinultakin puhkeaa, jos tämä Jeesuksen tahto pääsee elämässäsi tapahtumaan:

      "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      • Mitäpä jos Raamatun Jeesuskin ontuu? Ainakaan ei kyennyt toteuttamaan Raamattuun kirjattuja paluulupauksiaan, siis ei palannut seuraajiensa elinaikana (vrt. Matteus 24:34).


      • demon_of_dawn kirjoitti:

        Mitäpä jos Raamatun Jeesuskin ontuu? Ainakaan ei kyennyt toteuttamaan Raamattuun kirjattuja paluulupauksiaan, siis ei palannut seuraajiensa elinaikana (vrt. Matteus 24:34).

        Etkö ole tietoinen, että hän taivaaseenastumisen jälkeen ilmestyi monille opetuslapsille, ja myöskin Paavalille.

        Minullekin hän on ilmestynyt monta kertaa, enkä ole niitäkään ilmestymisiä salannut, vaan tuonut ne rehellisesti kaikkien tietoon.


      • Vaan kun Matteuksen 24. luvun mukaan Ihmisen Pojan tulemus piti tapahtuman kokonaisuudessaan jo tuon sukupolven aikana. Taivaan ja maan piti kadota ja monien yliluonnollisten merkkien piti näkyä taivaalla ja niin edelleen. Itse asiassa mitään ei pitänyt enää jäädä myöhemmän toteutumisen varaan. Ei ainakaa mikäli evankeliumin tekstiä on uskominen:

        "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin KAIKKI nämä tapahtuvat." - Matteus 24:34


      • demon_of_dawn kirjoitti:

        Vaan kun Matteuksen 24. luvun mukaan Ihmisen Pojan tulemus piti tapahtuman kokonaisuudessaan jo tuon sukupolven aikana. Taivaan ja maan piti kadota ja monien yliluonnollisten merkkien piti näkyä taivaalla ja niin edelleen. Itse asiassa mitään ei pitänyt enää jäädä myöhemmän toteutumisen varaan. Ei ainakaa mikäli evankeliumin tekstiä on uskominen:

        "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin KAIKKI nämä tapahtuvat." - Matteus 24:34

        Luepa tarkemmin mille sukupolvelle Jeesus tuon ilmoitti. Sen hän ilmoitti vasta sille sukupolvelle, joka näkee taivalla Ihmisen Pojan merkin.
        Matt. 24: 29-44.

        Tästä kertoo myös profeetta Aamos :8:9-10

        Se merkki ei ole risti, jonka Saatana näytti keisari Konstantinukselle, ja josta tuli lopulta Saatanan haltuun jääneen kristikunnan merkittävin symboli: kuoleman merkki. Sen puolestapuhujiin kuului myös Paavali.

        Voisitko paljastaa syyn siihen, ettet ole pitkään aikaan halunnut tulla keskustelemaan minun aloittamiini keskusteluihin?


      • Teuvo ystäväiseni, oi sinä taivaan lampaista sysimustin. Lue nyt tarkkaavaisesti:

        "Samoin TE myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä. Totisesti minä sanon TEILLE: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat." - Matteus 24:33, 34

        Keitä Jeesus tässä puhutteli? Tuolloisia kuulijoitaan vaiko jolloinkin myöhemmin eläviä?

        Entä minkä sukupolven ei pitänyt päästä katoamaan ennen kuin kaikki povattu pitäisi tapahtuman? Tuolloisten kuulijoiden sukupolvi vaiko jolloinkin satoja tai tuhansia vuosia myöhemmin elävien polvi?


      • >>Voisitko paljastaa syyn siihen, ettet ole pitkään aikaan halunnut tulla keskustelemaan minun aloittamiini keskusteluihin?>>

        Siitä yksinkertaisesta syystä, etten ole vähään aikaan keskustellut Suomi24-palstoilla ylipäätään mistään aiheesta. Olen ollut... sanoisimmeko muualla kiireinen.


      • demon_of_dawn kirjoitti:

        Teuvo ystäväiseni, oi sinä taivaan lampaista sysimustin. Lue nyt tarkkaavaisesti:

        "Samoin TE myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä. Totisesti minä sanon TEILLE: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat." - Matteus 24:33, 34

        Keitä Jeesus tässä puhutteli? Tuolloisia kuulijoitaan vaiko jolloinkin myöhemmin eläviä?

        Entä minkä sukupolven ei pitänyt päästä katoamaan ennen kuin kaikki povattu pitäisi tapahtuman? Tuolloisten kuulijoiden sukupolvi vaiko jolloinkin satoja tai tuhansia vuosia myöhemmin elävien polvi?

        Miksi sinun on mahdotonta ymmärtää tai uskoa näin selvää Jeesuksen ilmoitusta siitä sukupolvesta joka saa nähdä hänen paluunsa:

        "Sillä niin kuin salama leimahtaa idässä ja valaisee taivaan länteen asti, niin on oleva Ihmisen Pojan tulo.
        Missä on raato, sinne kokoontuvat korppikotkat.

        Ihmisen Pojan tuleminen.

        "Mutta kohta noiden päivien ahdingon jälkeen aurinko pimenee eikä kuu anna valoaan. Tähdet putoavat taivaalta ja taivaiden voimat järkkyvät.

        Silloin taivaalle ilmestyy Ihmisen Pojan merkki. Kaikki maan sukukunnat puhkeavat valituksiin, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.

        Ne ihmiset, jotka nämä merkit taivaalla näkevät, on juuri se Jeesuksen tarkoittama: "Tämä sukupolvi."


      • Skep_Muukkonen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi sinun on mahdotonta ymmärtää tai uskoa näin selvää Jeesuksen ilmoitusta siitä sukupolvesta joka saa nähdä hänen paluunsa:

        "Sillä niin kuin salama leimahtaa idässä ja valaisee taivaan länteen asti, niin on oleva Ihmisen Pojan tulo.
        Missä on raato, sinne kokoontuvat korppikotkat.

        Ihmisen Pojan tuleminen.

        "Mutta kohta noiden päivien ahdingon jälkeen aurinko pimenee eikä kuu anna valoaan. Tähdet putoavat taivaalta ja taivaiden voimat järkkyvät.

        Silloin taivaalle ilmestyy Ihmisen Pojan merkki. Kaikki maan sukukunnat puhkeavat valituksiin, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.

        Ne ihmiset, jotka nämä merkit taivaalla näkevät, on juuri se Jeesuksen tarkoittama: "Tämä sukupolvi."

        Kuulostaa meteoriitin iskulta. Taikausko saa sille vaikka mitä merkityksiä.


      • Skep_Muukkonen kirjoitti:

        Kuulostaa meteoriitin iskulta. Taikausko saa sille vaikka mitä merkityksiä.

        Eikö sinun olisi tuostakin uskostasi syytä kiittää uskosi antajaa, kun on antanut sille halujesi mukaisen uskon.


      • Tulipa pieni kirjoitusvirhe, joten korjataan:

        Eikö sinun olisi tuostakin uskostasi syytä kiittää uskosi antajaa, kun on antanut sinulle halujesi mukaisen uskon.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi sinun on mahdotonta ymmärtää tai uskoa näin selvää Jeesuksen ilmoitusta siitä sukupolvesta joka saa nähdä hänen paluunsa:

        "Sillä niin kuin salama leimahtaa idässä ja valaisee taivaan länteen asti, niin on oleva Ihmisen Pojan tulo.
        Missä on raato, sinne kokoontuvat korppikotkat.

        Ihmisen Pojan tuleminen.

        "Mutta kohta noiden päivien ahdingon jälkeen aurinko pimenee eikä kuu anna valoaan. Tähdet putoavat taivaalta ja taivaiden voimat järkkyvät.

        Silloin taivaalle ilmestyy Ihmisen Pojan merkki. Kaikki maan sukukunnat puhkeavat valituksiin, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.

        Ne ihmiset, jotka nämä merkit taivaalla näkevät, on juuri se Jeesuksen tarkoittama: "Tämä sukupolvi."

        Keitä Jeesus puhutteli? Aikalaisiaanko, vaiko satoja vuosia myöhemmin eläviä?


    • Voihanvitalis

      Näin ovelasi on Raamattu kirjoitettu. Hebr.11:3. Biblia. Uskon kautta me ymmärmme, että maailma on Jumalan sanalla valmistettu, ja kaikki mitä me näemme, ovat tyhjästä tehdyt. Siis Sana on Jumala. Siis jos heitän Raamatun uuniin, Jumala on palannut.

    • Voihanvitalis

      Ja lisää ontuu. Matt.13:36. Sitten hän laski luotaan kansanjoukot ja meni asuntoonsa... Matt.13:1. Sinä päivänä Jeesus lähti asunnostaan ja istui järven rannalle. Biblia sanoo meren rannalle. Matt.8:20. Lopuosa: Ihmisen Pojalla ei ole, mihinkä hän päänsä kallistaisi. Jättikö vuokrat maksamatta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe