Viikonloppu

tämä-selvä

Viikonloppuna kuuluu käydä baareissa koska siellä tapaa naisia. Menette siis kaikki baariin viikonloppuna ja lopetatte sen ätmeilyn.

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

      Ei alemman tason mies naista saa, vaikka baariin vaivautuisikin.

    • lihava-ytmi

      Kyllä saa

    • ätmeilijä

      Mitä baarissa tekee? Alkoholi ei kiinnosta. Vaikea mennä jollekin tuntemattomalle naisporukalle puhumaan. Jos menee niin vastaus on meillä on tässä juttu kesken tai meidän pitää nyt lähteä yms.

      • ätmel

        Aivan. Naiset ovat vain tyytyväisiä, kun baarissa on vähemmän alemman tason miehiä heitä häiritsemässä.


      • en_kelpaa
        ätmel kirjoitti:

        Aivan. Naiset ovat vain tyytyväisiä, kun baarissa on vähemmän alemman tason miehiä heitä häiritsemässä.

        Taidan sitten olla alemman tason nainen kun en kännää lainkaan.
        En ole variksenpelätin ja juttelu on kivaa. Kun miehille selviää mitä lasissani on, asenne heillä lähes aina muuttuu. Harmi, koska en mä todellakaan kiellä muita juomasta. Kuulema limsaa saa kaupasta. Mulle kyllä myydään sitä baaritiskiltä ja voittoa siitä lafka saa.
        Enkä ole bongaamassa miehiä vaan pelkkää perus sosiaalisuutta tekemässä.
        Muakaan ei baarista kukaan iske mukaansa.


      • migsi
        en_kelpaa kirjoitti:

        Taidan sitten olla alemman tason nainen kun en kännää lainkaan.
        En ole variksenpelätin ja juttelu on kivaa. Kun miehille selviää mitä lasissani on, asenne heillä lähes aina muuttuu. Harmi, koska en mä todellakaan kiellä muita juomasta. Kuulema limsaa saa kaupasta. Mulle kyllä myydään sitä baaritiskiltä ja voittoa siitä lafka saa.
        Enkä ole bongaamassa miehiä vaan pelkkää perus sosiaalisuutta tekemässä.
        Muakaan ei baarista kukaan iske mukaansa.

        Miksi et ole bongaamassa miehiä?


      • en_kelpaa kirjoitti:

        Taidan sitten olla alemman tason nainen kun en kännää lainkaan.
        En ole variksenpelätin ja juttelu on kivaa. Kun miehille selviää mitä lasissani on, asenne heillä lähes aina muuttuu. Harmi, koska en mä todellakaan kiellä muita juomasta. Kuulema limsaa saa kaupasta. Mulle kyllä myydään sitä baaritiskiltä ja voittoa siitä lafka saa.
        Enkä ole bongaamassa miehiä vaan pelkkää perus sosiaalisuutta tekemässä.
        Muakaan ei baarista kukaan iske mukaansa.

        "Kun miehille selviää mitä lasissani on, asenne heillä lähes aina muuttuu."

        Hmmm.....no tuohan on ihan hyvä juttu, kun vääränlaiset tajuavat itse mikä on hommannimi?

        Itsekin juon monesti myös jäävettä ja näitä naisia, ketkä juovat vain limua/vettä on yleensä aina liikenteessä, mukavia keskustelukumppaneita, se herättää ennemminkin mielenkiinnon, kuin toisinpäin.

        Ainoastaan ovat hieman varautuneempia yleensä, mutta sekään ei ole huono asia.

        "Enkä ole bongaamassa miehiä vaan pelkkää perus sosiaalisuutta tekemässä. "

        Juuri näin, tämä itselläkin tarkoituksena, kun yöelämässä käyn, hieman ajatuksena ollut joskus, että siellläkin voisi kohdata jonkun "helmen", mutta monta "helmeksi" luultua on ollutkin sitten jotain muuta, joten olen hieman alkanut pessimistiksi tämän asian suhteen.....

        "Muakaan ei baarista kukaan iske mukaansa."

        En tiedä mitä tähän sanoisi, etsitkö sittenkin yöksi/aamuksi leikkiseuraa tai vaikka vain halikaveria? =D

        "en_kelpaa", nimimerkkisi on väärä, eli kyllä kelpaat, kunhan se sopiva joskus kohtaa sinut, etkai itsekään ajattele, että sinulle kelpaisi ketä vain?


      • en_kelpaa
        migsi kirjoitti:

        Miksi et ole bongaamassa miehiä?

        Sen bongailun teen luonnossa ;). Olen liiankin monien vuosien aikana saanut todeta että ei baari ole se aidoin tapa tutustua toisiin. Mutta kun ei pääse edes aloittamaan sitä aitoa tutustumista muualla juuri mun limsani takia. Kyllä pienikin alkoholimäärä vaikuttaa ihmiseen. Tietty se sallittakoon mutta kun olen eri aaltopituudella hiprakassa olevien kanssa :(.


      • en_kelpaa kirjoitti:

        Sen bongailun teen luonnossa ;). Olen liiankin monien vuosien aikana saanut todeta että ei baari ole se aidoin tapa tutustua toisiin. Mutta kun ei pääse edes aloittamaan sitä aitoa tutustumista muualla juuri mun limsani takia. Kyllä pienikin alkoholimäärä vaikuttaa ihmiseen. Tietty se sallittakoon mutta kun olen eri aaltopituudella hiprakassa olevien kanssa :(.

        "Sen bongailun teen luonnossa"

        Lintutornista kiikareillako vai mitä tuolla tarkoitit? ;)

        Muuten jaan ajatuksesi ja ymmärrän mistä puhut....


      • ketmi

        Kukaan ätmi ei voi olla niin ätmi että menee juttelemaan naisporukalle. Baarissa pitää mennä juttelemaan vain ja ainoastaan yksin liikkuvalle naiselle.


      • baarissa
        ketmi kirjoitti:

        Kukaan ätmi ei voi olla niin ätmi että menee juttelemaan naisporukalle. Baarissa pitää mennä juttelemaan vain ja ainoastaan yksin liikkuvalle naiselle.

        Eihän baarissa ole yksin liikkuvia naisia.


    • KaunisSinkkuNainen

      Jos ei rohkeus riitä niin olette sitten ilman naista koko elämänne.

      • Oletko yh? Etsitkö aisuria elättämään toisen miehen äpärälapsia?


    • kunnollinen..mies

      Baareissa tapaa baarinaisia, ei kunnon naisia. Ette siis mene baariin viikonloppuna vaan odotatte parempia ideoita.

    • Avaasesuusi

      Kyllä niitä naisia muuallakin viikonloppuisin liikkuu, mutta missään ei naisia saa hiljaa nurkassa nysväämällä.

      • fdjhghfdshg

        Kukaan ei ole koskaan onnistunut kertomaan, missä naisia voi oikeasti löytää (humalaisia ja baaribilettäjiä ei lasketa).


    • salimake-panomies

      Kyl pilluu saa jos menee baariin.

      • bvbbfvfvf

        En halua naista, joka antaa p****a satunnaiselle baaripokaajalle. Eikä sellainen nainen haluaisi minua.


    • ätmel

      Turha sitä on mennä naisille juttelemaan, kun sitä kemiaa ei ole naisen mielestä kuitenkaan.

    • PleikkaViinaRunkku

      Ja vitut menen. KLUNK KLUNK KLUNK! RUNK RUNK RUNK!

    • juoppoätmi

      Kyllä taas käyn baareissa, ku oon sinkku. Ryyppään kunnolla.

    • Viikonloppuna ei kuulu käydä baarissa. Baari on alemmanälykkyysosamäärä-ihmisten harrastus. Baarissa saa käydä, ei kuulu. :P

      Baareissa ei välttämättä edes tapaa naisia kyseisen sanan merkityksen muodossa. Mikä se ravitsemusliikkeen tarkoitus oikeasti on? Soittaa aivan älyttömän kaameaa musiikkia, mikä ei häiritse ketään, sillä volyymitaso pidetään suhteellisen pienenä. Miksi ravintoloissa soitetaan kaameaa musiikkia? - Siksi, että kun vihdoin mennään kiinni, voidaan laittaa nupit kaakkoon ja 80% poistuu sillä, loput sitten voimakeinoilla. Ravitsemusliikkeen ensisijainen tarkoitus on tehdä maksimaalista voittoa ja sinne tulevien asiakkaiden ensisijainen tarkoitus on juoda paljon enemmän kuin he alunperin ajattelivat. ravitsemusliikkeen oravanpyörä, mitä enemmän juot, sitä tyhmemmäksi tulet ja juot entistä enemmän, useammin ja kohta olet kanta-asiakas perjantaista - sunnuntaihin, tai mitä parempi maanantai aamuun.

      Tarkoin valittu barista saattaa pitää huolen että viihdyt kyseisessä ravitsemusliikkeessä, myös muuta oheistoimintaa saattaa olla (karaoke, tietovisoja), mikäli barista ei ehdi jokaiselle lirkuttelemaan tai muut asiakkaat eivät hoida sitä ravitsemusliikkeen puolesta. Ravitsemusliike saattaa jopa tarjota sinulle ilmaisen drinkin, ei siksi että he olisivat ystävällisiä, mutta se tekee vaikutuksen sinuun ja loppujenlopuksi kukkaroosi. :P

      Mistä maksat? 3-tuoppi 3-9€ (kaupassa max 1€) Paljonko se maksaa ravitsemusliikkeelle? :D Vinkkinä, paljon halvempi kuin bensan litrahinta. Sisäänostohinta saattaa maksimissaan nousta 0,5€ tienoille. Kate on tietenkin valtava, pitäähän mm. maksaa palkat, vuokra tms. Ennen kaikkea tarvitsee tienata.

      Mitä todellisuudessa hyödyt? Hyvällä onnella ilmaiset juomat (nainen, antaa ymmärtää, ei ymmärrä antaa, saattaa olla "palkkatöissä" ko. ravitsemusliikkeessä), todellisuudessa huonon olon ja morkkiksen, kun taas meni enemmän kuin piti (mies).

      Lyhyesti, baareissa käydään humaltumassa alkoholipitoisiin juomiin, enempi on parempi, jotkut lokkeilevat ja vievät turhaa tilaa olematta juomatta, jonka vuoksi tarvitsee olla sisäänpääsy- ja narikkamaksut. :P

      • "Baarissa saa käydä, ei kuulu. :P"

        Hyvin sanottu. :)

        "jotkut lokkeilevat ja vievät turhaa tilaa olematta juomatta, jonka vuoksi tarvitsee olla sisäänpääsy- ja narikkamaksut. :P"

        ......... =P


    • ruma-ätmi

      Ajattelin mennä baariin. Olen jo kännissä.

    • ölööö

      Ei naista saa jollei ole elämällänsä päämäärää...

      • Juoppomies

        Pitää siis koittaa elää ilman päämääriä jotta säästyy uusilta sydänsuruilta :-)


    • mies32-hesa

      Jos ei juo alkoholia niin on aika vaikea saada naista. Naiset arvostaa että mies osaa pitää hauskaa ja bilettää.

      • Näitämerkkejäeisallita

        Oman kokemukseni mukaan taas ryyppääminen nimenomaan tuhoaa parisuhteen.


      • Näitämerkkejäeisallita kirjoitti:

        Oman kokemukseni mukaan taas ryyppääminen nimenomaan tuhoaa parisuhteen.

        Jeps, voisin kompata tätä, puolin ja toisin, eli jos on kova hinku ryypätä ja bilettää, niin jättää parisuhteet muille tai etsii samankaltaisen ihmisen rinnalleen......toimii jos on toimiakseen, epäilen.


      • erinomainen-kunnon-atm

        Biletys ja alkoholin käyttö eivät ole hauskanpitoa. Ne ovat tyhmyyttä ja häpeällistä asiattomuutta. Kunnon mies on raitis eikä pelleile.


    • ölööö

      Minäki juon baaris vettä, tai alkoholitonta olutta jos joskus baareis käyn.

    • Ikis__M

      Baarien naiset ei vaan oikein ole sitä mitä kannattaa tavoitella, niillä yleensä on lapsia, värikäs seksuaalihistoria, panorinkeli ja mustasukkainen äxä, kuka semmoista oikeasti haluaa elämäänsä? En väitä että kaikki baarien naiset olisi tuollaisia, siellä voi olla joku ihan fiksukin mutta se on siellä omassa porukassaan niin se on jokatapauksessa tavoittamaton kun ei se itse lähesty miehiä eikä me kaikki miehetkään olla semmoisia iholle tunkijoita että saataisiin siihen kontaktia.

    • ruma-ätmi

      Lähden kohta baariin ja saan varmana pilluu.

    • ätmi-

      Naiset antaa vain jännämiehille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe