Onko nyt hyvä mieli?

tukehtukaarahoihinne

Kun olette ainut ryhmä joka ei käytännössä joudu uuden hallitusohjelman puitteissa luopumaan mistään?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko_väärä_palsta

      Telkkarissa oli ainakin juttu että maataloustukia leikataan.
      Olisikohan ainoa ryhmä jolta ei leikata tuo sosialipummien tulot.
      Toimeentulotuen saa edelleenkin täysin vastikkeettomasti.

    • Tarkkaillia

      Sosiaalipummi voisi kertoa edes yhden asian, jonka uusi hallitus häneltä leikkaa.
      Ei heiltä mitään leikata, automaattiset sosiaalitukien korotukset vain jätetään pois.
      Polttoaineverojen korotukset ei heitä koske , työmatka-ajoja heillä ei ole.
      Tupakan poltto on vapaaehtoista.
      Asuntotuki kattaa asumisesta aiheutuvat kulut edelleen .
      Maatalouden rahoista leikataan 70 miljoonaa euroa.

      Sipilän hallitus aloittaa uusia ajatuksin ja uusin kasvoin ja jättää yhteistyökyvyttömät vasemmistolaiset/vihreät huomiotta, mikä ihan oikein.

      • sanonvaan

        Emmä oikein tiedä, onko näille leikkauksille olemassa vaihtoehtoja, talous ei kasva suomenpankin arvion mukaan seuraavana 15 vuotena, eli 15 vuotta mennään samalla tasolla missä nyt ollaan.
        Voiko joku valtio elää pysyvästi velaksi, mikäli voisi niin miksi Kreikka on kontallaan, sehän on tätä yrittänyt ja ei oikein toimi.

        Tämä hallitus leikkaa, koska leikkauksille ei taida olla vaihtoehtoa, se tehdään nyt omin päätöksin tai muutaman vuoden päästä muiden päätöksillä, esim. euroopan talousryhmä, eli tämä pahamainen troikka.


    • tapavinkujalle

      palstan tapa kitisijä taas vinkumassa fairia puuroonsa....käytkö muillakin palstoilla vittuilemassa muille esim palkansaajille työttömille talous palstalla kaikkialla muualla
      saat mielihyvää turpa tulee onnelliseksi ja aivot jatkavat kuivumista narikassa

    • opita

      Mieli on hyvä ,ja paremmaksi tulee.Ainut isompi murhe kun pitäis auto vaihtaa,kun vanhalla on jo tullut koht.kolme vuotta ajeltua.Et koska veron lasku tulee voimaan.Vähän mietityttää pitäiskö maasturin tilalle hommata sähköllä liikkuva,tai edes hybdiri.Sellainen jolla niinistö hurjasteli oliainaski egologia kohdallaan.

      • OS-TAPOIS

        no sellane pasko ku ei maksa ku 100 000 eli 100 tonnii ni mikset hanki vaik ensi sähkö biilii ja sit hybririi ja voitha vaihtaa se 2 eli parin vuuen päästä takas jos puntit meinaa kastuu
        hei kamaan eihä se maksa ku 100 tonnii mikä raha se palkannussijalle o edelliset hallitukset ku on tarjonnu teille ilmasii lounaita.....MUT NY SE LOPPU


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe