Teuvo, olet tekopyhä.

Asioitaseuraillut

Viimeisin esimerkki ja todistus siitä saatiin muutama päivä sitten, kun erästä kirjoittajaa soimasit vanhojen asioiden muistelemisesta. Asetuit jälleen tuomarin asemaan. Olet kuitenkin jatkuvasti itse muistellut entisiä, vahvistamalla sitä siten, että olet siteerannut toisten kirjoittajien sanomisia. Varsinkin Devoitin vanhat sanomiset ja myös Semperin muinaiset jutut ovat sinun jatkuvana katkeranhappamena aiheena entisten muistelemisessa.
Olet osoittanut olevasi erittäin tekopyhä, nuhtelet muita siitä, johon itse syyllistyt! Sellainen sinä olet!

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinonniinon

      Siihenpä se sunilaisuus kaatuikin kun jokainen saattoi todeta Teuvon olevan tekopyhä valehtelija.

    • Onnittelen sinua uskosi mukaisesta löydöstä.

      Alkuseurakunnan ajoista lähtien alkoi koko ihmiskunta vähitellen ajautua Saatanan hallintavallan alle, yksinomaan Saatanan Paavalille sanelemilla uskonopeilla. Ja niin tämäkin kansa tekopyhitetty kymmenillä erihenkisillä uskonlahkoilla.

      Ja nyt sinä teit elämäsi löydön, kun kohtasit uskosi mukaisen ensimmäisen tekopyhitetyn, joka uskaltaa sanoa "ruman sanan niin kuin se on."

      Totuus on tosin täysin päinvastainen, vaikka se on sinulta ja kaltaisiltasi salattu. Jos minä en uskaltaisi sitä totuutta sanoa, joka on lähettäjäni totuus, olisin varsin pian teidän rakas veljenne, kenties Paavaliakin rakkaampi:

      "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

      • Seontotuus

        Turhaa on sinun monisanaisuudellasi hämätä ja selitellä. Olet osoittautunut tekopyhäksi monella tapaa ja usein.


      • Seontotuus kirjoitti:

        Turhaa on sinun monisanaisuudellasi hämätä ja selitellä. Olet osoittautunut tekopyhäksi monella tapaa ja usein.

        Se on todella pimeyden puskissa nimettömänä ja synnin kahleissa kiemurtelevan ihmisparan totuus. Ihmisen, joka häpeää omaa nimeäänkin niin, ettei Saatanan pelossa uskalla sitä esille tuoda.

        Totuus ei todellakaan enää yhtäkään kaltaistasi hämää, eikä saa siitä kiinnostumaan, koska tämä Jeesuksen ilmoitus on käynyt sinunkin kohdalla toteen:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

        Totuuden evankeliumille ei juuri kannattajia löydy, koska Saatana on Paavalille sanelemilla erinomaisilla opetuksilla koko ihmiskunnan omakseen saanut:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."


        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

        Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."

        Joten sinulla on todella valta rienata ja kirota Totuuden Henki hornan tuuttiin, koska tässäkin tuli taas liikaa sanoja, jotka kaikki menivät yli pääsi hilseen.


      • Tämäontotuus
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on todella pimeyden puskissa nimettömänä ja synnin kahleissa kiemurtelevan ihmisparan totuus. Ihmisen, joka häpeää omaa nimeäänkin niin, ettei Saatanan pelossa uskalla sitä esille tuoda.

        Totuus ei todellakaan enää yhtäkään kaltaistasi hämää, eikä saa siitä kiinnostumaan, koska tämä Jeesuksen ilmoitus on käynyt sinunkin kohdalla toteen:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

        Totuuden evankeliumille ei juuri kannattajia löydy, koska Saatana on Paavalille sanelemilla erinomaisilla opetuksilla koko ihmiskunnan omakseen saanut:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."


        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

        Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."

        Joten sinulla on todella valta rienata ja kirota Totuuden Henki hornan tuuttiin, koska tässäkin tuli taas liikaa sanoja, jotka kaikki menivät yli pääsi hilseen.

        Älä viitsi höpöttää. Ei sinulle riitä, vaikka oman nimen kanssa täällä kirjoittaisi. Sinä keksisit silloinkin jonkun tavan herjata. Niinhän sinä herjaat Mikko Ainasojaakin.
        Täällä keskustellaan asioista, eikä kirjoittajien henkilöllisyydellä ole mitään merkitystä.
        Sinä et koskaan myönnä mitään virheitäsi, etkä varsinkaan syntejäsi, vaikka ne kuinka ilmeisiä palstalla olisivatkin.
        Olet syntinen, vajavainen, virheitä tekevä ihminen, et muuta.


      • Tämäontotuus kirjoitti:

        Älä viitsi höpöttää. Ei sinulle riitä, vaikka oman nimen kanssa täällä kirjoittaisi. Sinä keksisit silloinkin jonkun tavan herjata. Niinhän sinä herjaat Mikko Ainasojaakin.
        Täällä keskustellaan asioista, eikä kirjoittajien henkilöllisyydellä ole mitään merkitystä.
        Sinä et koskaan myönnä mitään virheitäsi, etkä varsinkaan syntejäsi, vaikka ne kuinka ilmeisiä palstalla olisivatkin.
        Olet syntinen, vajavainen, virheitä tekevä ihminen, et muuta.

        Pahimman luokan pahantekijä ja Paavalin tavoin valehtelija olet:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

        Saatana vaatii Sauliakin muuttamaan nimensä Paavaliksi, koska tälle vääryyden ja valheen ruhtinaalle ei kelvannut se nimi, jolla Kristus hänet opetuslapsekseen kutsui.

        Oliko sinun edellinen nimesi Järkyttäväähavaita?


      • Tämäontotuus
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Pahimman luokan pahantekijä ja Paavalin tavoin valehtelija olet:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

        Saatana vaatii Sauliakin muuttamaan nimensä Paavaliksi, koska tälle vääryyden ja valheen ruhtinaalle ei kelvannut se nimi, jolla Kristus hänet opetuslapsekseen kutsui.

        Oliko sinun edellinen nimesi Järkyttäväähavaita?

        Paavalin panettelusta joudut vielä tekemään tiliä Jumalalle.


      • suoraansanottuna
        Tämäontotuus kirjoitti:

        Paavalin panettelusta joudut vielä tekemään tiliä Jumalalle.

        Kovin on hienohipiäisiä "neitejä" nämä paavalia jumalanaan pitävät, kun eivät kestä pienintäkään kritiikkiä:)


      • Tämäontotuus
        suoraansanottuna kirjoitti:

        Kovin on hienohipiäisiä "neitejä" nämä paavalia jumalanaan pitävät, kun eivät kestä pienintäkään kritiikkiä:)

        Ei Paavali mikään jumala ole. Niinhän se sunilaisten hokema kuuluu, mutta väärässä he siinä ovat.


      • Tämäontotuus kirjoitti:

        Paavalin panettelusta joudut vielä tekemään tiliä Jumalalle.

        Tämä on totuus: "Paavalin panettelusta joudut vielä tekemään tiliä Jumalalle." Sanoi Saatana ja täydestä meni.

        Täydestä meni Paavalille myös Saatanan vääryys ja valheet, vaikka toisin
        ihmetteli, miksi hänet tuomitaan syntisenä:

        "Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"

        Hän tiesi joutuvansa Jumalan vihan alle väärämielisyydestään ja valheellisuudestaan:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Etkö itse ole koskaan miettinyt tuota samaa, kun Paavalin perässä tallustelet?


      • Tämäontotuus kirjoitti:

        Ei Paavali mikään jumala ole. Niinhän se sunilaisten hokema kuuluu, mutta väärässä he siinä ovat.

        Paavali oli erinomainen väärä profeetta, tämän maailman jumalan, Saatanan uskollinen apulainen, joka tulee tuomituksi samassa seurassa:

        "Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

        Siinä on tuo Saatanan Jumalaa matkiva kolminaisuus: Saatana, hänen poikansa antikristus ja väärä profeetta Paavali.


      • Sanatoteutui
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä on totuus: "Paavalin panettelusta joudut vielä tekemään tiliä Jumalalle." Sanoi Saatana ja täydestä meni.

        Täydestä meni Paavalille myös Saatanan vääryys ja valheet, vaikka toisin
        ihmetteli, miksi hänet tuomitaan syntisenä:

        "Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"

        Hän tiesi joutuvansa Jumalan vihan alle väärämielisyydestään ja valheellisuudestaan:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Etkö itse ole koskaan miettinyt tuota samaa, kun Paavalin perässä tallustelet?

        Jeesus ennusti, että sinunkaltaisiasi herjaajia tulee:

        Matt. 10:25

        Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!


      • Jumalaonuskollinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Paavali oli erinomainen väärä profeetta, tämän maailman jumalan, Saatanan uskollinen apulainen, joka tulee tuomituksi samassa seurassa:

        "Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

        Siinä on tuo Saatanan Jumalaa matkiva kolminaisuus: Saatana, hänen poikansa antikristus ja väärä profeetta Paavali.

        Jeesus Kristus otse kutsui, pelasti, valtuutti, lähetti ja varjeli Paavalin. Paavali pääsi perille Jeesuksen luo. Sinun ei auta siitä murista, että Jumala on uskollinen.


      • Jumalaonuskollinen kirjoitti:

        Jeesus Kristus otse kutsui, pelasti, valtuutti, lähetti ja varjeli Paavalin. Paavali pääsi perille Jeesuksen luo. Sinun ei auta siitä murista, että Jumala on uskollinen.

        Saatte vapaasti ja täysin rinnoin nauttia Paavalistanne, sillä onhan hän vääryyden ja valheen julistajana teille erinomainen esikuva.

        "Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"

        Hän tiesi joutuvansa Jumalan vihan alle väärämielisyydestään ja valheellisuudestaan:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Vielä Rooman vankeuteenkin vietynä hän todisti, ettei ollut luopunut isiltä perimästään - Jumalan paaduttaman kansan - opeista ja elämästä:

        Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

        "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

        Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?

        Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

        Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

        Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

        Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

        "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

        Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

        "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

        Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

        Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

        "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

        Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

        "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

        Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:

        "Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

        Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

        Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.

        Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

        Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."

        Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

        "Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."


      • Niinonkirjoitettu
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on todella pimeyden puskissa nimettömänä ja synnin kahleissa kiemurtelevan ihmisparan totuus. Ihmisen, joka häpeää omaa nimeäänkin niin, ettei Saatanan pelossa uskalla sitä esille tuoda.

        Totuus ei todellakaan enää yhtäkään kaltaistasi hämää, eikä saa siitä kiinnostumaan, koska tämä Jeesuksen ilmoitus on käynyt sinunkin kohdalla toteen:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

        Totuuden evankeliumille ei juuri kannattajia löydy, koska Saatana on Paavalille sanelemilla erinomaisilla opetuksilla koko ihmiskunnan omakseen saanut:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."


        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

        Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."

        Joten sinulla on todella valta rienata ja kirota Totuuden Henki hornan tuuttiin, koska tässäkin tuli taas liikaa sanoja, jotka kaikki menivät yli pääsi hilseen.

        Sinun kohdallasi toteutuu täsmälleen tämäkin sana: "Missä on paljon sanoja, siellä ei syntiä puutu".


      • Niinonkirjoitettu kirjoitti:

        Sinun kohdallasi toteutuu täsmälleen tämäkin sana: "Missä on paljon sanoja, siellä ei syntiä puutu".

        Kyllä Saatana kirjoitukset tuntee, ja kun se tietää senkin, ettei valheilla pystytä totuutta kumoamaan, koska tyhjästä on pahankin mitään nyhjästä, niin siksi sinäkin julistat.

        "Missä on paljon sanoja, siellä ei syntiä puutu".

        Näin siksi, koska Saatanan syntien vankilassa ovat kaikki synnit tallella, kun sieltä ei yhtään syntiä puutu.


      • Todellakinnäinon
        Niinonkirjoitettu kirjoitti:

        Sinun kohdallasi toteutuu täsmälleen tämäkin sana: "Missä on paljon sanoja, siellä ei syntiä puutu".

        Teuvo on saatu tällä palstalla jo monesta synnistä kiinni. Lisää tulee, se on varma.


      • Todellakinnäinon kirjoitti:

        Teuvo on saatu tällä palstalla jo monesta synnistä kiinni. Lisää tulee, se on varma.

        Sinun varmuutesi on sitä Saatanan omilleen sanelemaa pelastusvarmuutta, kun kaikki synnin vankilaan sidotut kilvan hokevat verta ja ristiä, noita kahta tuon murhaajan erinomaista tunnustekoa:

        Näin se tapahtuu, Kuulija4:n uskontunnustuksen mukaan.

        "Hengella kuolettaa lihan himot,ristille naulita haluineen se toteutuu vain Jeesuksen veren kautta ristille."

        Saatanan palvelijat ne Jeesuksen veren saivat vuotamaan, ja samat palvelijat nostivat hänet Saatanan kuolemanmerkille; ristille.

        Jota kaikki tekopyhitetyt kantavat kaulassaan.


      • Jatkasamaantapaan
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatte vapaasti ja täysin rinnoin nauttia Paavalistanne, sillä onhan hän vääryyden ja valheen julistajana teille erinomainen esikuva.

        "Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"

        Hän tiesi joutuvansa Jumalan vihan alle väärämielisyydestään ja valheellisuudestaan:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Vielä Rooman vankeuteenkin vietynä hän todisti, ettei ollut luopunut isiltä perimästään - Jumalan paaduttaman kansan - opeista ja elämästä:

        Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

        "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

        Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?

        Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

        Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

        Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

        Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

        "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

        Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

        "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

        Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

        Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

        "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

        Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

        "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

        Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:

        "Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

        Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

        Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.

        Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

        Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."

        Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

        "Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

        Yhtä sanan kohtaa sinä toteutat esimerkillisesti, nimittäin:"saastainen saastukoon".


      • Jatkasamaantapaan kirjoitti:

        Yhtä sanan kohtaa sinä toteutat esimerkillisesti, nimittäin:"saastainen saastukoon".

        Saatanan mukaan: "saastainen saastukoon."

        Kristuksen mukaan: "pyhä edetköön pyhyyden tiellä."

        Ja kummassakin on kysymys yhdestä ainoasta, Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneesta.


      • Etköedessitätiennyt

        Herjasi eivät todista pyhittymisesi puolesta.
        Etkö edes sitä tiennyt, että "saastainen saastukoon" on Raamatussa ja tarkoitettu sinunkaltaisillesi herjaajille?


      • Etköedessitätiennyt kirjoitti:

        Herjasi eivät todista pyhittymisesi puolesta.
        Etkö edes sitä tiennyt, että "saastainen saastukoon" on Raamatussa ja tarkoitettu sinunkaltaisillesi herjaajille?

        En tarvitse kaltaistesi Saatanan palvelijoiden muuta todistusta kuin teidän vihanne. Juuri niin kuin Kristus Isälleen ilmoitti:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe