Huvittavaa

ssdfdsf

En nyt jaksa kirjoitella omasta masennuksesta, mutta huvittaa miten kaverit ovat/teeskentelevät kuin en olisi masentunut, eivätkä pahemmin mitään asiasta sanokaan, mutta jos joku muu tyyppi heidän elämässään on masentunut, niin niitä varten sitten laitellaan sosiaaliseen mediaan tsemppausviestejä. Jep. Elämä on. Hyviä ja wanhoja kavereita ovat (näin taustatietona), mut vissiin helpompaa tsempata tuntemattomia kuin omia kavereita.

En omasta pahoinvoinnista puhu koko ajan, koska en halua huolestuttaa ketään edes silloin kun olisi aihetta huolestua. Enkä kerjää myöskään säälipisteitä. Huvittaa vaan lähinnä se, miten jonkun toisen masennus on "<3"-asia, mutta omasta tilanteestani ei sanota mitään.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaaloite

      Se että saa tukea ja tsemppausta vaatii sitä että olet itse se joka sanoo mitä tunnet! Jos he eivät tiedä mitä sinulle oikeasti kuuluu milläkin hetkellä, niin he eivät voi mitenkään tietää mitä sanoa sinulle missäkin tilanteessa sinulle. Olet tärkeä heille eikä mikään kliseinen "kaikki järjestyy vielä <3" riitä vaan he haluavat oikeasti kuunnella mitä sisälläsi pyörii ja auttaa sinua keskittymään iloisimpiin asioihin elämässä, jos eivät kykene auttamaan käsittelemään asioita.

      Anna itsellesi mahdollisuus jakaa ajatuksiasi ja saada tukea.

    • vm81

      Jep. Jos sä haluat tsemppausviestejä, sun pitää näyttää sosiaalisessa mediassa että olet huonovointinen. Hinta siinä on se, että sitten sä profiloidut verkostossasi yhdeksi niistä tyypeistä, joille pitää aina olla kannustava eikä uskalleta sanoa suoria mielipiteitä enää.
      Mä olen kasvanut ilman sosiaalista mediaa, vasta n. 16-vuotiaana liityin irc-galleriaan ja sitten jotain 25-vuotiaana facebookiin. Ja silti mä ajoittain pahoitan mieleni, kun sos.mediassa en saa tykkäyksiä jollekin julkaisulleni. En pidä siitä, että sillä on mulle niin paljon merkitystä. Ne samat ihmiset tykkää heti mun julkaisun tykkäämisen jälkeen "Luuskasen luomulihakaupasta", jotta voittaisivat viikon Kasslerit.
      Tärkeämpää on kaverien teot, pyytää alakuloista kaveria mukaan korttelibileisiin, kirpparille, leffailtaan ja/tai ihan syömään ulos. Tai nettipeleihin. Tai edes keskusteluihin, missä oikeat ihmiset vaihtaa ajatuksiaan. Ei vain kirjoittele yhden lauseen postikortti-korulauseita. "Toivottavasti kaikki onnistuu!" "Olemme kanssasi!"....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe