Räskissä nähty karhu

393202222

Empä ole koko 40vuotisen urani aikana kuullut että tällä seudulla olisi karhuja..

14

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liisapuhta

      kiinnosta määpä oon nähny omalla seudulla tiikerin että booooom!

      • takaisin_siperiaan

        kannattaa kutsuu vladimir paikalle


    • tiikeriätankkiin

      Aika arveluttavaa rakentaa omakotitaloa kyseiselle alueelle. Karhujen pelkoko on kyseessä, jos vaan neljä taloa nousee ensikesänä kuntoradan tuntumaan.

    • höylämie

      Se oli tiekarhu, kkunnosti räskintietä.

      • sallioorela

        Niin oli, ainakin kuopat ovat kateissa.


    • rnbwrt

      Onpa täällä, tosin Räskin karhu oli siellä syksyllä jo viimevuonna, joku vaeltaja, poistui yhtä hiljaa kun tuli. Nyt ei ole näkynyt.

    • Karkkarikarhu

      Mistä tällaista on kuultu? Ruonalassa kukaan ei ollut tietoinen asiasta..

    • kuultunahty

      Lenkkeilijöiltä kuultua, myös poliisi ollut paikalla varmistamassa tilannetta.

      • Jukka19000

        Nimistä päätellen 50-60-luvulla on ollut alueellamme karhuja:

        Kesti-Karhu, Karhunkulma, lastentarvikeliike Karhunpentu, Karhula, itse juoksin oranssisilla Karhun lenkkitossuilla mm. Tuplakympin. Hovilan ja Turvalan teitä kunnosti Karhulan kauppalan tieKARHU. Keskuskentällä olin katsomassa Peli-KARHUJEN ja KTP:n jalkapallopeliä ymym


      • antti199111
        Jukka19000 kirjoitti:

        Nimistä päätellen 50-60-luvulla on ollut alueellamme karhuja:

        Kesti-Karhu, Karhunkulma, lastentarvikeliike Karhunpentu, Karhula, itse juoksin oranssisilla Karhun lenkkitossuilla mm. Tuplakympin. Hovilan ja Turvalan teitä kunnosti Karhulan kauppalan tieKARHU. Keskuskentällä olin katsomassa Peli-KARHUJEN ja KTP:n jalkapallopeliä ymym

        KYPA eli Kymen Pallo kohtasi aikoinaan mestaruussarjassa Helsinkiläisen Karhu-Kissat- joukkueen. Koskaan en ole nähnyt niin suurta joukkotappelua kiekkopeleissä, osa katsojistajin ryntäsi kentälle.


    • Talokerviselleraskist

      Kervisasia puhuttaa kautta koko kaupungin hongistojen.

      • Kaivin_kone

        Myös paikkakuntalaisia näkyy kunnallistekniikkaa tekemässä.Hyvä niin.


    • pesukarhu44

      Jaa.mikäs ura on sulla?itse olen nähnyt karhun 15v sitten kymin lentokentällä.ei siis mahdotonta nähdä Räskissä karhua.onhan siellä umpikorpeakin.

    • apuaakarhuu

      Aikas pelottavaa jos räskissä karhuja alkaa pyörimään. Mitä jos sellanen käy kimppuun kun oot lenkillä? Haistaa mun tiukan pepun..!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe