Sivusta vedettävä sänky ja nenästä vedettävä vaimo

nytloppuunaukuminen

Molemmat nyt myynnissä.
Yhdessä tai erikseen.
Luovutaan jatkuvien pitovaikeuksien vuoksi ja kestämättömien selkäkipujen takia.
Halvalla lähtee hyvään kotiin.
Tavara on vanhaa, mutta käyttökelpoista.
Vaihdetaan tarvittaessa vaikka pulloon Pöytäviinaa.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupatonratsu

      Kyllä mä sen vaimon ottaisin keittiötöihin, mutta sänky ei mahdu, enkä suostu naisen kanssa makaamaan. Ei tuu kauppoja.

    • kaikkee.ne.keksiikin

      Kas kun ei päästä jatkettava kivinavetta ja sähköllä käyvä sonni.

      • vedetään.hatusta

        Täällä on viime päivinä ollut hämäävä ilmapiiari ja jos samanlaisena jatkuu niin saunan takana on tunkua... ehkä se jatkettava kivinavetta tarvittais.


    • Tuli vaan mieleen et tosta perheestä puuttuu ihan selvästi perässä vedettävä mies.

    • niinpäjoopa

      Missäs itse aiot nukkua kun itulootastasi luovut?

      • Alotus oli sen verran rehvakas et epäilen alottajan nukkuvan joko taivasalla tai tossunalla.


      • tavallaan

        Asian vierestä, mutta makuupaikasta kuitenkin kysyn, että onko jollain kokemusta semmosesta retkiriippumatosta jossa on vetoketju eli pääsis suojaan mutta sais nukkuu taivasalla.


      • raaka-mies
        tavallaan kirjoitti:

        Asian vierestä, mutta makuupaikasta kuitenkin kysyn, että onko jollain kokemusta semmosesta retkiriippumatosta jossa on vetoketju eli pääsis suojaan mutta sais nukkuu taivasalla.

        Jaa nyt selvisi miksi aloittajalla on nuo ilman käyttöä eli akka heitti pihalle ja nyt nukkuu metsässä riippumatossa.


    • selvitäs nyt itse omat ongelmasi ei tarvi täällä naukua

    • ö-Öö

      Noille ei just nyt ole itellä kysyntää. Ei sattuis myytävänä olemaan venytettäviä hermoja?

      =DW=

    • 1eero

      Mulla olis kerros sängyn yläpeti vuokrattavana siistille naisihmiselle, mieluiten tupakoimaton kohtuu alkoholin käyttö sallitaan ja vuokran maksuehdoista voidaan sopia.

      • naikkon

        Jos olisi alapeti niin voisi harkita. Yläilmoihin en halua kiivetä. Tupruttelija en ole ja vuokraa en maksa.


    • ent.siivoojaparka

      Täällä on jo nenästävedettävä.
      Vedin itseäni nenästä, kun en muistanut, että jo aamulla kävelin pitkän lenkin ja lähetin itseni sinne uudestaan nyt illalla.
      Pitäisikö nyt kävellä vielä se sama lenkki takaperin, ettei tule kahdesti samalle päivälle.

      • Lorvi100A

        Älä ny hullujas puhu.
        Otat lenkkimakkaraa kuten minä tein ja iltalenkki on sillä hoidettu.

        Aina sanotaan, jotta pitäisi tehdä hyvän sään aikana. Mitä tehdä, kaikkiko?
        Tänään oli paha sää, sateli, joten otin lorvistellen


    • hghgg

      Rankkoja nää yöjuoksut, päivä on jo valkenemassa ja pääsen nukkumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe