Baarin nimi hukassa

viirinkankaanopiskelija

Kuka muistaa minkä niminen baari oli viirinkankaalla samassa talossa missä nykyisin toimii vielä punapippuri. Oli toiminnassa ehkä jotain ainakin vielä joskus 2000 luvun alkupuolella ja sitten siihen taisi tulla joku karvakäsipizzeria.

6

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liilikku

      Oliko se Lillin baari?

    • Kfkfk

      Lillin pubi.

      • viirinkankaanopiskelija

        Tämähän se oli!


    • OiNiitäAikoja

      Aikoinaan 70-luvulla ja vielä 80-luvullakin samassa osoitteessa toimi legendaarinen Kulma-baari. Sinne kun astui sisään aamupäivällä niin siinä tunsi pikkurosvokin itsensä isoksi rosvoksi. Paikkaa sanottiinkin Viirinkankaan osto-ja myyntiliikkeeksi. sieltä kun kävi ostamassa autostereot niin piti olla varovainen ettei vain osta omiaan.

      • Kulma-b

        Panssarivaunua pienemmät heti ja suuremmat viikon toimitusajalla !


    • OiNiitäAikoja

      Joo, näinhän se meni. :)

      Muistan kerran kun silloiset Lennättimen miehet (70-lvulla) olivat työhommissa Kulma-baarin lähistöllä. Ruokatauolle lähtiessään he jättivät lapion ja rautakangen työpisteelleen, iltapäivällä oli tarkoitus jatkaa hommia.

      Kun miehet palasivat oli työkalut hävinneet. Porukan suurikokoisin käskettiin hakemaan anastetut työkalut takaisin juuri Kulma-baarista. Pian mies palasikin lapion ja rautakangen kanssa. Siellä ne olivat olleet kulmapöydän viiksekkään olutta hörppivän mieshenkilön vieressä lattialla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe