Mamu: Kehitysapu on vahingollista!!!

gjhytr

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • udhyfdwvhc

      Miten kommentoivat suvaitsevaisto-tärähtäneistön edustajat?

    • nyt.riittää

      Ei perkele, Somalia on öljymaa, rikkaampi kuin Suomi.

      Ei enää yhtäkään somalia Suomeen! Ja täällä olevat takaisin äkkiä, asuvat täällä velaksi kaikilla tavoin.

      Velat maksuun asunnoista, ruuasta, kaikesta. Koska maksatte velkanne, somalit?!!!

      • lutteri

        Odotan Vihreiltä kannanottoa näin järkevään mielipiteeseen.


      • OyViherVasemmistoAb
        lutteri kirjoitti:

        Odotan Vihreiltä kannanottoa näin järkevään mielipiteeseen.

        Somalit on suomen alkuperäisväestöä.

        Suomalaiset voivat painua #¤%/¤%#


    • harvemminkuitenkin

      Kerrankin fiksu somppu.

    • rankkaa.tekstiä

      Joko aukeaa viherkommareilla silmät?

      Tätä mamua eivät hyysärit äänestä. Itse voisin äänestää (ja luultavasti äänestäisinkin), jos olisi Helsingin piiristä.

      Mutta ihan hyvä, että Espoosta kuuluu järjen ääni. Nur Mohamed tuntee kaiketi entisen kotimaansa tilanteen paremmin kuin Kepan puuhastelijat.

    • paha.dilemma

      Hmm... väri on oikea, mutta mielipide väärä.

      Joku sinnemäkeläinen voisi kertoa minulle ja muille junteille mitä tästä on nyt sopivaa ajatella.

      • AnniTäälläHei

        Me vihreissä ollaan kehitysavusta sitä mieltä että mun uusi kynsilakka sopii hyvin tän uuden jakun kanssa lounaalle, ja että inhimmillinen kokonaisuus kehitysavussa on hyvin tärkeää kuten mun uudet 900€ kengät joilla on kiva tassuttella ympäristöystävällisesti taksiin.

        Mitä tulee kestävään kehitykseen niin kyl mun mielestä ydinvoimala on nätimpiä ku tuulivoimala, entä jos tuuli tulee ja vie sen tuulivoimalan mennessään, hui!

        Mikäse kysymys olikaan? Ai kehitysapu... Hmmmm... Nojoo jos sitä vois kääriä sellaiseen kierätettävään vaaleanpunaiseen uusiopaperiin niin se olis ihqua :) pusuja.


      • kiitti.rakas.anni

        Ok. Ymmärrän. Siis pannaan jotain höttöä päälle, väitetään että on hyvä juttu ja suututaan jos joku ei tykkää.

        Kiitti Anni! Suukkoja ja mahtihali!


    • ratkaisu.kotoutumiseen

      Ratkaisu: kaikilta somaleilta tuet pois ja menolippu Somaliaan. Säästyneillä kela-sossurahoilla rakennetaan Somaliaa.

      Huom! Te somalit rakennatte. Saatte töitä, pääsette kotoutumaan haluamallanne tavalla ja islamia voitte palvoa mielin määrin, kukaan ei rypistele kulmiaan.

      Jokaisesta luodusta bisneksestä provikka Suomelle kiitokseksi kaikesta avusta mitä ovat saaneet.

      Suomen rahoitus max. puoli vuotta ja lähtö heti.

    • Mitä_vittua

      ET KAI SINÄ USKO _SOMALIN_ JUTTUJA?!? Tietysti valehtelee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe