Paljonko valmis maksamaan?

310987

Paljonko te miehet olisitte valmis maksamaan panosta eestä tai/ja takaa, paljaalla tai ilman? Jos kyseessä olisi jotain justiinsa 18.v tai 19.v täyttänyt ja eikä ole hirveän kokenut?

54

1378

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mar...1

      alkaen 500 €

    • Dghj

      Saahan sitä nuorta pillua maksamattakin.

      • erkki.esimerkki.62

        Todellakin tämä! Kuinka tyhmä pitää olla että maksaa jostain mitä saa ilmaiseksikin? Itse suosittelen hakemaan netistä, vaikka http://seksisenssit.com/ on oikein hyvä!


      • taneli662

        säälittävää kyllä joutua maksamaan!!1 seksisenssit.com ja sieltä ihan ilmaiseksi vaan tiukkaa teiniä jokaiselle!


    • Kustom-mies

      Ei pillusta tarvinnu,vielä koskaan maksaa.

    • lähdetäänpanee

      Jos olisi joku 55 tai vanhempi nainen, niin voisin maksaa 500 yöstä, mutta pitää saada nuollakin. Ja jos sen äijä ei kykene, niin voisin käydä ihan säännöllisesti nuolemassa klittaa ja panemassa muijaa.

      • Viiskybänen

        No täs ois viiskybänen muija et tänne sit vaa


      • Viiskybänen kirjoitti:

        No täs ois viiskybänen muija et tänne sit vaa

        missäspäin olet


      • Viiskybänen
        pm1 kirjoitti:

        missäspäin olet

        Länsirannikon naisia ollaan


    • Kokeilunhaluinen12

      Jos on varmasti kokematon nuori nainen, joka ei ole maksusta myynnyt persettä niin 400€ voisin maksaa. Edellyttäen että paljaalla saisi rauhassa nautiskella ja pilluun laskea spermat.

    • maksamaan

      Jos sulla on asenne kunnossa niin hyvästä panosta maksaisin max 800 yöstä iloiselle antajalle, huippuhyvästä lisäksi hieman plussaa.
      Vähäinen kokemus tai kokemattomuus on pelkää plussaa, paras pano on se joka haluaa olla huippuhyvä.

      • nainen18v

        Mahtaisiko nyt kiinnostaa maksullinen melko kokematon (en ole ennen tällaista tehnyt) 18-vuotias nuori nainen?


      • maksamaan
        nainen18v kirjoitti:

        Mahtaisiko nyt kiinnostaa maksullinen melko kokematon (en ole ennen tällaista tehnyt) 18-vuotias nuori nainen?

        Kyllä kiinnostaa jos sulla on asennetta ja terve pää. Kokemattomuudella ei ole suurta merkitystä. Osaamista en kaipaa, mutta pitää haluta ja olla iloinen antaja. Riittää kun osaat olla teeskentelemättä ja haluat/osaat itsekin nauttia.
        Mieluummin koko yö ja ehdottomasti paljaalla.


      • minäki
        nainen18v kirjoitti:

        Mahtaisiko nyt kiinnostaa maksullinen melko kokematon (en ole ennen tällaista tehnyt) 18-vuotias nuori nainen?

        Mistäpäin kokematon nuori18v asustelee.Kyllä kiinostaa,laita yhteystietoja.


    • leidiha

      Täälä kans toinen joka on harkinnut tällaista "työtä", kun sipilän hallitus muodostui ;D

      • muodostui

        En tee panopolitiikkaa. Sinun kannattanee kaupitella tavaraasi Punavuoren kuplassa.


    • mlukku

      Nooh...jos pelkkä pano niin semmoiset 20 egee. ...ja tietty takaa. Kumia voisi ehkä käyttää mutta kuitenkin sitten nesteet vakoon. Aikaa menisi tommoset 10 minsaa.

      • köyhätkyykkyyn

        köyhä poika on ruma poika


      • Buuuuuuuuuurn

        niin lähes yhtä ruma kun sä


    • Anaalinen

      Miehet, jos kiinnostaa 18 vuotias, joka ei oo ennen tällästä tehnyt niin ottakaa yhteyttä kikissä: annaalinen 300e minimihinta

      • kasakkamaentie

        Jos olet valmis iäkkäämmän miehen kanssa niin reilusti tuplaan hinnan



    • sdjslsö

      ehkä 500e jotain plussaa viel

    • kasakkamaentie

      Hei olen iäkäs mies,ja haluaisin vielä kerran rakastella nuore tytön kanssa.Olen leski entinen yrittäjä ja rahaahan minulla on.Kulli seisoo jatkuvasti ja naisiakin saan,mutta vielä kerran elämässä haluaisi maata nuoren tytön kanssa.Ei haittaa mitä maksaa,eihän niitä euroja hautaan saa.

      • minäolenvalmis

        missä päin olet


      • nuortataikokenutta

        minäkin olisin valmis sponssaamaan.....missä itse liikut


      • minäolenvalmis

        siellä missä tarvitsee ;)


    • maksamaan

      300 – 800 tavarasta ja ajasta riippuen. Vain paljaalla edestä ja takaa mieluimmin luomuna. Vähästä kokemuksesta saa hieman lisää jos pimpin hoito ja asenteesi on kunnossa.

    • thtrhrtt

      Max 50 euroa, ja silloinkin pitäis olla huippukroppa

      • SöpöPentu

        Toivottavasti kukaan ei anna tollaselle


      • thtrhrtt
        SöpöPentu kirjoitti:

        Toivottavasti kukaan ei anna tollaselle

        Ei varmaan kukaan maksullinen, mut eipä ole tarvettakaan maksaa.


    • ggthht

      2e

    • Aina_runkulla

      50-100 euroa olisin valmis maksamaan. Tietenkin nainen ansaitsee rahansa, mutta jos pitää liian kallista hintaa, niin ei ole montaa tyrkyllä.

    • tutum-sexus

      Hinnat liikkuvat netissä noin 50-80 € Helsinki-Espoo-Vantaa sektorilla.

    • AnalFreak

      vaikka 1000e raha ei ole ongelma

      • Nainen20vv

      • nainen1996

      • minämyöss

    • miesyksin39

      Etkö antaisi ilmaiseksi minulle. [email protected]

      • SöpöPentu

        MITÄ ILMATTEKS mene hiekkalaatikkoon leikkimään jos sul ei ole rahaa jolla leikkiä
        Niinkun äskenen sano 1000e ei ole mitään


    • sorivaansano

      Kokemattomalle on mitään muuta kuin matkakulut.

    • Itse olen maksanut naisille 200 - 250 euroa tunnilta, mutta ostan palveluita ainoastaan sellaisilta naisilta, jotka tarjoavat GFE-palvelua (girlfriend experience). Pelkkä seksi ei nimittäin kiinnosta minua, vaan palveluun täytyy sisältyä myös suutelua, halailua ja hyväilyä. Kaipaan nimittäin paljon läheisyyttä!

      Kokemattomuus ei ainakaan minulla vaikuta mitenkään siihen, että kuinka paljon olen valmis maksamaan. Mielestäni paljon tärkeämpää on asenne ja ystävällisyys. Naapurintyttömäisyys on tietenkin plussaa, sillä en erityisemmin tykkää sellaisista naisista, jotka näyttävät huorilta. Onneksi näitä naapurintyttömäisiä naisia löytyy useampiakin maksullisten naisten joukosta.

    • Riippuu aivan siitä mitä on tarjolla. Mutta muutamia satasia nyt kuitenkin.

    • ihmejuttuja

      miksi ihmeessä joku maksaa suomalaisesta. kyllä pitää olla ukossa vikaa. tuonti tavaran ymmärrän,mutta maksatte suomi horoille ei vittu.

    • b4bygirl

      Täällä ois köyhä opiskelija Jyväskylän suunnalta,joka olisi valmis mihin vaa maksua vastaan tietysti (;

      • K11nnostunut

        Hinnastoa kiitos :)


    • 100-200e

      Voisin maksaa tunnista/suihinotosta 100e, jos onnistuisi paljaalla. Olen turun suunnalla ;)

      [email protected]

    • tebebetbetbebe

      Keskituloisena n. 3500e kuussa tienaavana asuntovelallisena, ihan helvetisti kuussa velkaa lyhentävänä en käytännössä pystyisi maksamaan mitään, koska haluan syödä ja juoda hyvin.

      Jos leikitellään ajatuksella, että olisin, sanotaanko vaikka miljonääri, niin silloin voisin ehkä maksaa 100-200e, mut en sen enempää, koska en ole mitenkään erityisen seksuaalinen ja pärjään ihan hyvin useita kuukausia runkkaamattakin.

      • haluunseksiä

        Mä ainakin maksaisin alkaen 100€. Vaikka saisikin ilmaitteeksi.


    • wrffwfwwff

      Onkohan tähän vastanneet ihan tosissaan? Satoja euroja seksistä jopa tonni, en perkele maksais, vaik ois miten paljon rahaa ja vaik ei muuten irtois. Runkkaisin ja joisin ja pelaisin sen tonnin.

    • yuio

      En maksais kun joku 10-50 e ! vaikka olis rahaa maksaa ! Ainakin nyt ajattelen noin !

    • lpzy

      Jaa ei siinä mun mielestä mitän jos maksaa pillusta ! Paljon järkevempää kuvioo kun joku pitkään suhteessa ollut äiti jonka mies ei enää pane sitä ...siit se se tosi soppa syntyy jos erehtyy ...kun naisetkin ehdottelee vaikka mitä ... Tuolla joku sanokinet köyhä poika on RUMA poika ..niin se taitaa mennä ... vaikka on aina pitäny kropastaan huolta ..ja melko karismaattinen mies...niin ei sitä pillua mun mielstä mikään helppo ole saada ...ulkomaalaisilta huomattavasti helpommin ...nyt ei ole tullu ukomailla käytyy... en maksais paljoo ...50-100e ehkä korkeintaan !!

    • SäästöäKaikki

      Niin no amatöörit täällä asiantuntijoina ?
      Kyllä nykyhinta on 150 ulkolaisesta ja 200 kotimaisesta, käykääpä vaikka kattoon sexworkin sivulta tai ihan paikanpäällä Alcatrazissa...

      Sitäpaitsi parikertaa kuussa tuo 150-200 on helv...tin paljon halvempaa kuin pitää omaa emäntää kotona joka kuitenkaan ei anna kuin kerran-pari kuussa... ja sitäpaitsi saa muuten tehdä kaikkea mitä mieleentulee, ei tuu pakkeja vaikka haluis työntää sinne tai tänne...

    • 13ja14

      aika pieniä summia. Mulle ois tarjottu puolesta tunnista 1800e mut kieltäydyin. en oo ostettavissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe