En saa mielihyvää enää mistään

paskatminusta

eikä mikään asia enää kiinnosta... Mikä mua vaivaa? Rutiini asiat teen rutiinilla olen kokeillut levätä tehdä uusia asioita mutta ei mikään ei vaan kertakaikkiaan tunnu miltään. Tuntuu pikemminkin siltä että jos saisin kuulla että olen sairastunut parantumattomasti ja kuolen todella pian niin se saisi mut "onnelliseksi"

Eipä enää viimeaikoina elämä ole pahemmin kiinnostanut ja ei se edes tarjoa mulle mitään niin hienoa että se ansaitsisi nähdä hymyn minun huuliltani...

Ei kaverit ei harrastukset ei siis kertakaikkiaan mikään kiinnosta eikä mihinkään kiinnosta enää edes perehtyä. Ei edes perinteiset paheet kiinnosta enää paskan vertaa eivätkä anna tyydytystä. Ei seksi ei tupakka ei alkoholi ei siis yhtään mikään.

Että sanonpa vaan että onpa "mahtava" elämä voi vittu!

5

1565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivoaon

      Älä välitä aikaisemman vastaajan viestistä yhtään.

      Kärsit varmaan masennuksesta? Voisitko ottaa yhteyttä esim. lääkäriin/psykologiin tms.? Tilanteessasi terapia ja tai masennuslääkitys saattaisi auttaa.

      Vai oletko jo kokeillut niitä vaihtoehtoja? Masennuksen oireena voi olla esim. kiinnostuksen puute..mutta mitäs jo miettisit mikä sinua on ennen kiinnostanut ja tekisit listan niistä asioista...ja vaikka ne ei kiinnostaisikaan aluksi, toimeen ryhtyminen saattaisi nostaa mielialaa. Itselläni ainakin usein toimeen ryhtyminen piristää.

      Oletko kokeillut erilaisten masennuksen itsehoito-oppaiden harjoituksia? Entäs voisitko kokeilla uusia harrastuksia?

      Tsemppiä sinulle! Ei kannata luovuttaa! Itselläni masennuslääkitys pienellä annoksella kohensi jonkun verran oloa. Lisäksi olen lukenut erilaisia itsehoito-oppaita, tutustunut hyväksymis-ja omistautumisterapian oppeihin jne.

      • rrjyrjy

        "Masennuslääkitys" nimen omaan lamaa tunne-elämän ja poistaa kyvyn tuntea mielihyvää. Tämäkin vaikutus voi jäädä pysyväksi "lääkityksen" lopettamisen jälkeenkin.


    • ghs

      en tiiä miten saat just nyt elannon, mut säästä vähän massia, kärvistele hetken aikaa jos niikseen ja sitten mee vaikka Latviaan viikoks. vaihda maisemaa. et menetäkään mitään mut joudut ihan eri settiin sekaan. ei sillä et se parantais mut voisit fiilistellä vaikka lentokoneella lentämistä.

    • KunTäytät12vNiinSitten

      helpottaa....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe