Alkoholin osto alaikäisenä?

helppls

Tällä palstalla te varmaan osaatte kertoo, et miten alaikäisenä saa alkoholia. Mulla ei ole vanhempaa sisarusta eikä kaveripiiriini kuulu aikuisia. Pitääkö mun tehtailla joku fake id?

24

2218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wittujemel

      kysy koulus pahimmilta pahiksilta että kuka tällä paikkakunnalla on hakija

    • Hei!
      Nyt jäitä hattuun! On luonnollista miettiä, kuinka saa ostettua alkoholia. Alkoholin nauttiminen johtaa kuitenkin lastensuojeluilmoitukseen ja alkoholin välittämisestä alaikäiselle saa sakot. Et varmastikaan halua vaikeuksiin.
      Alkoholi on liitetty moniin sairauksiin. Esimerkiksi alkoholismi, aivoverenkiertohäiriöt, maksasairaudet ja muistivaikeudet, aggressioiden lisäksi, liitetään usein alkoholiin.
      Sinulla on hieno elämä edessäsi! Malta vielä kasvaa ja nauttia nuoruusvuosistasi ilman alkoholia.

      • niohgukfdtsr

        XD niin totta mutta niin hankaalaaa noudattaa


      • booooooooooooooooooooze

        ei hakijat joudu kuseen jos kukaan ei bustaa niitä, nuo sairaudet on vaan äärimmäistapauksia ja aggressiokin on ihan ihmisestä kiinni, sitäpaitsi nuoruusvuosista pitää nauttia täysillä!!


      • helppls

        Gay-homo koko saapas!!


      • Arkke55

        Jos on YHDEN kerran saanut lastensuojeluilmoituksen taikka sakot niin tuskin sen kummempiin vaikeuksiin joutuu...


      • sdfgdgfsh

        koko vitun saapashan on ihan kusipäähomo ja perseestä


      • Paskapääkullihomo

        Siis ei siitä alkoholin nauttimisesta saa lasua perääs vaa jos jäät kiinni siitä.


    • bfbbsb

      tee aku ankka temppu ;)

    • Bdkxkxbx

      Tietääkö joku kysytäänkö Virossa paperit alkoholia ostettaessa

      • einiintarkkaa

        Virossa ei olla niin tarkkoja iän kanssa kuin suomessa joten siellä 17v jopa 16v voi saada jos näyttää täysikäiseltä. Espanjassa tai jossai saa 15V kin.


      • 3999
        einiintarkkaa kirjoitti:

        Virossa ei olla niin tarkkoja iän kanssa kuin suomessa joten siellä 17v jopa 16v voi saada jos näyttää täysikäiseltä. Espanjassa tai jossai saa 15V kin.

        Portugalissa porukalla ostettiin vahingossa kaljaa kun luultiin limuksi..


      • Halpaaviinaa
        einiintarkkaa kirjoitti:

        Virossa ei olla niin tarkkoja iän kanssa kuin suomessa joten siellä 17v jopa 16v voi saada jos näyttää täysikäiseltä. Espanjassa tai jossai saa 15V kin.

        Portugalissa ja espanjssa molemmissa myydään ihan vittu kelle vaan. Just 13 täyttäneenä osyin viinaa espanjasta ja 14 vuotianaa portugalista isosta super marketista (paikallinen k supermarket vähä isompi) vitusti kaljaa. Sinne vaa jos koku menee lomalle JA LAUKUT MENEE RUUMAAN lentokoneessa niin max 1 viinapullo mukaan ja vaatteiden keskelle ettei mee paskaks. Ommuute vitum halpaa


    • Kekekrkkd

      Ei kysytä ellet näytä alle 18v eli jos oot menoa Viroon hakee juomaa kasvata viiksiäsn vähä ja puhu vaik vähä möreesti

    • MyyjMyyjyjahakija

      Kyll mä oon ainaki saanu kaverilta mutta se miten ne sitä saa on kysymysmerkki. Luultavasti vanhemmilta ottanu.

    • Jjhjkk

      Jos oikeest haluut nii ihan yht laitonta on käyttää hakijaa kun näpistää iha helppoo se on nappaat vaa reppuu ku kukaa ei nää

    • wittujamal

      alkoholia ei vittu osteta ku juoksukaljat on keksitty

    • Aikoinaan isäni kävi alaikäiselle veljelleni alkoholijuomia hakemassa, perustellen sitä sillä, että tavalla tai toisella veljeni sitä jostain kuitenkin saa.

      Itselläni on (ja on aina ollut) absoluuttinen nollalinja alkoholin käyttöön, joten jos itselleni lapsia joskus siunaantuu, niin he saavat kyllä kiltisti odottaa täysi-ikäisyyttä tai ainakaan itse en heille alkoholijuomia alaikäisenä toimittaisi.

    • Juskapattu

      Alkoholia ei kannata juoda alaikäisenä. Ei tule muuta kuin harmia, usko pois.

      Joutuu valehtelemaan tai varastamaan.
      Paska juttu.

    • moivaaaaaXD

      kaikist helpoit on vaa esim jossai sittaris tai prismas tms missä o sovituskopit nii ottaa vaa juomat eka kätee tai korii tai johonki sit menee vaate osastol ja ottaa vaa jonku paia ja menee mukamas sovittaa ja samal laittaa juomat laukkuu/reppuu ja sit vie sen paidan pois ja menee kassal ja ostaa jotai vaiks karkkii
      nii ne ei pyydä näyttää reppui :D
      very simple :DDDDDDD

    • demon123

      Voit pyytää jotain juoppoa hakemaan, mutta sun täytyy luvata hakupalkka.

    • PuhuItsePirulle

      Joo mä menin rohkeasti kysyy koulun pahimmalta"pahikselta" että mistä sais kaljat ja se kävi itseasias maksua vasten ostaa joltai hämärätyypeilt ne kaljat mulle... Kiitin, ja hän hymyili niin enkelimäisesti (kun koulun tunnetuin pahispoika osaa hymyillä).

    • egegegeg

      Mä tiän miten voi saada tai ite sain kun olin vielä 17v. Eli naapurimaa Viro. Siellä ei olla niin tarkkoja iän kanssa kuin suomessa. Tai vaikka Saksa sieltä saat iahn varmasti kun mietojen ikäraja 16v, mutta sinne matkat aika kalliitta, mutta Virossa on helppo käydä laivalla ihan päiväreissu eikä se matka maksa hirveesti.

    • Enoleollutikinähumalassa

      Kodin viinakaapista aina vähän kerrallaan jokaisesta yhteen pulloon nii kyl menee päähän ((:

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe