Tajunnan menetys orgasmista

1313

Kuinka moni on menettänyt tajuntansa orgasmista? Ensimmäisen kerran kun tyttöystäväni menetti tajuntansa ensin ihmettelin että miksi hän veltostui. Mutta sen jälkeen olen hoksannut mistä on kyse.

Tuntuu aivan taivaalliselta antaa toiselle orgasmi joka vie tajunnan. Vaikkei se onnistu kuin harvoin. Ja vaikka hän havahtuessaan onkin pelästyneen näköinen, eikä aina muista mitä tapahtui, niin siitä huolimatta.

En ole tavannut kuin yhden naisen jolla orgasmi on näin voimakas.

16

2860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minskuminttu

      Oon kokenut kyseisen tajunnan lähdön...se tuntuu tosi ihanalta. Ex ei koskaan tyydyttänyt minua näin mutta nykyinen mies on täys kymppi

    • jännittäjä

      Joskus mulla ei orkku tuu kuin hirveesti jännittämällä ja kääntämällä päätä rajusti taakse. Sitten menee hetkesi taju just silloin kun olis kiva nauttia siitä miltä tuntuu.

    • Saattaakäydä

      Jos on osaava mies suutelemassa ..polvien välistä.

    • Adidas222

      Eilen oli muijalla tosi lähellä. Sai peppupenossa neljät orkut peräjälkeen ja ei päässy varttiin ylös sängystä sen jälkeen.

    • vmaarra

      Juuri äsken ex-tyttöystäni menetti tajuntansa seksin aikana. Säikähdin ekaks kunnes tuli tajuihinsa.

    • Mkv87

      Tää sama juttu on tapahtunu muutaman kerran meilläkin. Ekalla kerralla vähän säikähdin mutta nyt sen osaa ottaa rennommin. Pääasia et seksi toimiia

      • Anonyymi

        Isoo meisseli rakoon. Niin tajuttomat orkut täristää.
        Aaaaahhhhh. Oihhhhhh!!


    • Anonyymi

      Vaimolla on joskus mennyt taju kankaalle, kun saa kahta miestä yhtäaikaa . Ei kuulu kuin korahtelevaa örinää, Ja aivan jäykkänä tärisee kuin horkassa. Sitten veltostuu. Pitkä huokaus . Ja kiitos pojat, ihanaa....

    • Anonyymi

      Minulta ei taju ole mennyt mutta salarakas on nainut minulta jalat alta eli hetki on mennyt ennen kuin olen pystynyt kävelemään yksinkertaisesti ne ei kanna.

    • Anonyymi

      Kyllä on ollu lähellä! Mies hieroi sauvalla pitkään ja orgasmeja tuli tosi monta peräkkäin, tuntui ihan mielettömän hyvälle. Haluaisin miehen kuka jaksaisi nuolla oikein tosi kauan. Se on niin nautinnollista kun jatkaa vaan nuolemista vaikka saan kokoajan orgasmeja ja squirttaan

      • Anonyymi

        Täältähän se löytyy, just tota haluaisin, nuolla niin pitkään että vaan tulee ja tulee. Ja voi siinä sauvakin olla leikissä mukana, tai kaksi...koskas tehdään treffit ja mihin kauas pitää matkustaa??? m50+


    • Anonyymi

      Tajunnan menetys ei ole mikään leikin asia. Se kertoo kahdesta asiasta.

      Siitä että aivoihin kulkeva verisuonisto ei kuljeta happea, jolloin ihminen menettää tajuntansa. Sekä siitä että se hapenpuute aiheuttaa AINA aivovaurioita! Hapen puute aivoissa on erittäin vaarallista ja se pitää tutkia ennenkuin lähtee henki. Hapenpuute aivoissa johtaa tajuttomuuteen ja jopa kuolemaan 25 sekunnissa.

      • Anonyymi

        Vaimoni seksiin kyltymätön saa orgasmin perä jälkeen, siinä tilassa menettää täysin kontrollin kehoonsa. Rimpuilee kuin epilemsiä kohtauksessa, pakko pitää tiukasti kiinni että loukkaa itseään. Yllättivintä muista itse mitään koko tilanteesta.


    • Anonyymi

      Teininä silloiselta tyttöystävältäni lähti taju kankaalle kun sormetin pitkään. Minä vielä silloin täysin kokematon poika ihmettelin, että mitä nyt tapahtui.

      • Anonyymi

        Joko taas on sulla surkee lääkitys. Eikö muka Niuvanniemeltä löydy sulle oikeita lääkkeitä.


    • Anonyymi

      Vaimo on menettäny muutamaan kerran kun olemme naineet häntä kahdella mulkulla yhtäaikaa. Ensin on se huipennus ja sitten tulee kouristukset ja korahteleva örinä silmät nurin päässä ja senjälkeen retkahtaa velttona. hetken perästä tulee tajuihinsa ja ihmettelee mitä tapahtu? Oli kuulemma niin taivaallisen ihanaa. Kiitos pojat!!!

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe