Miten Windows 10 maksetaan?

envoimaksaa

Minulla on Windows 7 ja tuli ilmoitus Windows10:n varauksesta. Tein sen mutta ei siinä ilmoitettu että miten se maksetaan. Minne sen voi maksaa? Tuleeko lasku postissa vai miten?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • freedome

      Se on ilmainen:)

      • envoimaksaa

        Kysyin että miten sen voi maksaa?


      • ilmainen11
        envoimaksaa kirjoitti:

        Kysyin että miten sen voi maksaa?

        Se on ilmainen:):)


      • envoimaksaa
        ilmainen11 kirjoitti:

        Se on ilmainen:):)

        Minulla on ollut W3.1 95 98 2000 XP ja W7. Kaikista olen maksanut ja HALUAN edelleenkin maksaa hyvästä tuotteesta. Kysyin että minne sen voi maksaa?


      • ms_store

      • seonilmainen
        envoimaksaa kirjoitti:

        Minulla on ollut W3.1 95 98 2000 XP ja W7. Kaikista olen maksanut ja HALUAN edelleenkin maksaa hyvästä tuotteesta. Kysyin että minne sen voi maksaa?

        Se on ilmainen:):)


      • kljrghls

      • ilmainenon

    • Minä voin tulla päivittämään sen kun hinnasta sovitaan. Voit maksaa vaikka käteisellä.

    • fdsafdsa

      Luonnossa...

      Kuten varmasti tiedät lukemattomista viesteistä, Win10 on ilmainen niille joilla on Win7 tai Win8 lisenssi.

      Voi tosin olla että paluuta vanhaan ei ole, jos tuon kerran asentaa. Vanhan Windows-version lisenssiä ei välttämättä enää hyväksytä, jolloin et voisi palata vanhaan käyttöjärjestelmäversioon halutessasi... ehkä.

      • rst5usrturt6u

        "Voi tosin olla että paluuta vanhaan ei ole, jos tuon kerran asentaa. Vanhan Windows-version lisenssiä ei välttämättä enää hyväksytä, jolloin et voisi palata vanhaan käyttöjärjestelmäversioon halutessasi... ehkä."
        Pelkkää jossittelua.


      • fdsafdsa
        rst5usrturt6u kirjoitti:

        "Voi tosin olla että paluuta vanhaan ei ole, jos tuon kerran asentaa. Vanhan Windows-version lisenssiä ei välttämättä enää hyväksytä, jolloin et voisi palata vanhaan käyttöjärjestelmäversioon halutessasi... ehkä."
        Pelkkää jossittelua.

        "Pelkkää jossittelua."

        Niin. On parempi rynnätä eteenpäin, huomata ettei jokin tuotantosofta tai peli toimi ja itkeä sen jälkeen, kuin odottaa ja katsoa mitä raporttia maailmalta pukkaa.

        ?


    • eioopakko_mutta_
    • tuliperseessä

      Odota vuosi W10 julkaisun jälkeen. Sitten se ei enää ole ilmainen kenellekään.

    • wertvw4rt

      Kyllä sen W10 voi ostaa heti ilmestymisen jälkeen, niinhän joutuu tekemään kaikki koneen kasaajat, ei sitä mistään ilmaiseksi saa uuteen koneeseen.

      • kylläsaa

        Saa ilmaiseksi. Senkun hankkii Windows 7/8 lisenssin niin saa ladattua 10 version ilmaiseksi.


      • torrentilla_RTM

        "ei sitä mistään ilmaiseksi saa uuteen koneeseen"

        Valmis RTM versio parin viikon sisällä vuotaa jo nettiin, jolloin sen saa jo torrentilla ladattua ja asennettua omalle koneelle. Se on sama versio joka toimitetaan myös laitevalmistajille, ja toimivien ja testattujen win10 laitteiden pitää myös olla 29. heinäkuuta jo kaupan hyllyllä. Myös netistä ladattavaksi tuleva versio on täsmälleen sama buildi, mutta siinä on valmiiksi mukana pari ensimmäistä päivitystä jotka saa Windows updatesta asennettua.

        Itse varmaankin yleissivistyksen kannalta muutaman viikon käytän win10 pro tai Enterprise RTM versiota, mutta siirryn paljon parempaan Windows server 2016 technical previewiin kunhan kesällä tai alkusyksystä tulee seuraava tp3 versio. Win10 rtm ei kauaa pysy koneen pääkäyttiksenä.


      • fdsafdsa
        torrentilla_RTM kirjoitti:

        "ei sitä mistään ilmaiseksi saa uuteen koneeseen"

        Valmis RTM versio parin viikon sisällä vuotaa jo nettiin, jolloin sen saa jo torrentilla ladattua ja asennettua omalle koneelle. Se on sama versio joka toimitetaan myös laitevalmistajille, ja toimivien ja testattujen win10 laitteiden pitää myös olla 29. heinäkuuta jo kaupan hyllyllä. Myös netistä ladattavaksi tuleva versio on täsmälleen sama buildi, mutta siinä on valmiiksi mukana pari ensimmäistä päivitystä jotka saa Windows updatesta asennettua.

        Itse varmaankin yleissivistyksen kannalta muutaman viikon käytän win10 pro tai Enterprise RTM versiota, mutta siirryn paljon parempaan Windows server 2016 technical previewiin kunhan kesällä tai alkusyksystä tulee seuraava tp3 versio. Win10 rtm ei kauaa pysy koneen pääkäyttiksenä.

        "siirryn paljon parempaan Windows server 2016 technical previewiin"

        No mites se on parempi? Se että jokin on tarkoitettu palvelinkäyttöön, ei tee siitä automaattisesti parempaa varsinkaan koti/viihde-käyttöön, uskaltaisin väittää jopa päinvastoin. Palvelimeen suunnattu softa voi sisältää paljon palvelinprosesseja ja ylimääräistä toiminnallisuutta, joka syövät resursseja ja muodostavat turhia tietoturva-aukkoja kotikonekäytössä.


      • remotefx_kotikäyttöön
        fdsafdsa kirjoitti:

        "siirryn paljon parempaan Windows server 2016 technical previewiin"

        No mites se on parempi? Se että jokin on tarkoitettu palvelinkäyttöön, ei tee siitä automaattisesti parempaa varsinkaan koti/viihde-käyttöön, uskaltaisin väittää jopa päinvastoin. Palvelimeen suunnattu softa voi sisältää paljon palvelinprosesseja ja ylimääräistä toiminnallisuutta, joka syövät resursseja ja muodostavat turhia tietoturva-aukkoja kotikonekäytössä.

        Nimenomaan koti/viihdekäytössä RemoteFX on kätevä ja hyödyllinen. Ei ole pelkästään cad-ohjelmille tarkoitettu, vaan myös 3d-pelit toimivat remotefx:llä.
        Myös konsoleissa (ainakin PS4:ssa) on vastaavat toiminnot (tosin clienttina ps vita, kun mikä tahansa rdp8 client käy Windows serverille).
        Eihän siitä mitään tulisi että tehokas PC-pelikone jää ominaisuuksissa konsoleita noin pahasti jälkeen, kun windowsin client versio on niin alkeellinen ja rajoitteinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe