Onko poski-implantit kauniit?

Pussintäytettä

Demi Moorekin on nyt sortunut tuohon "tennispalloefektii" poskipäissään. Mikä ihmeen vimma tuossa villityksessä on? Luulin että on mennyt jo ohi. Minulla on korkeat poskipäät ihan luonnonstaan, mutta että laitattaa tuollaiset tarkkarajaisen pömpylät, niin ei tajuaei! Silikonitissit on samanlaiset luonnottomat pömpyt, silikoniakohan nuo poskipallotkin ovat? Ottaisitko samanlaiset? Kai niitä miehillekin laitetaan jos vaan haluavat. Vai haluaisko miehet tuonne alapussiin vähän täytettä?;DDD
http://www.iltalehti.fi/kauneuskirurgia/2015060219792826_kf.shtml

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunistako

      Pakkohan noiden leikkkauttajien on itse kuvitella tulevansa paremman näköiseksi. Vähän kyllä ihmetyttää, mitä he oikein peilistä näkevät. Itse järkytyin viimeksi nähdessäni Melanie Griffithin jossain tv-ohjelmassa: ääni ja puhetapa oli niin tuttu, mutta ne kasvot...

    • voi.sentään

      Minun kävi sääliksi kun katsoin kuvaa, jos vanhenisi luonnollisesti olisi paljon kauniimpi. Ei elettyjä vuosia voi leikata pois, eikä lisäämällä silikonia.

      • rajallista

        Niinpä niin. Ja jokainen vanhenemme ja elämme täällä aikamme. Miksi pitäisi tavoitella "nuoruutta" ja sadan vuoden ikää ? Itseäni pysäytti ja järkytti iltiksen juttu, jossa itsekin iäkäs omainen vaati 98-vuotiaalle äidilleen leikkaushoitoa, kun tiedetään riskit iäkkään operaatioissa. Syytteet kun 98v kuoli.

        http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1433118130164.html


    • pirutiinaiseksi

      ihan sama mitä täytettä kukakin ittelleen laittaa
      ja mihin paikkaan
      tai leikkauttaa pois
      eiköhän se oo pääasia että ittellä on hyvä mieli
      ja itte on tyytyväinen näkemäänsä
      mua ainakaan haittaa julkkisten eikä muidenkaan kauneusleikkaukset
      ite en lähtis kyllä mihinkään operaatioon
      vaikkei ookaan niitä aloittajan "korkeita poskipäitä"
      mutta kyllä näilläkin poskipäillä ihan näyttelykelpoinen on :)

    • Onko kyseessä mahdollisesti Golf-pallo-/Golf-bägi-syndrooma?
      Teevee-tauti...

      H.

    • luonnollinen-on-kaunein

      potuliini hoitojen jälkeen naamat menee pilalle,
      aivan kauhean ruman näkönen,
      samoin puuttinin naama on menny pilalle,
      sillä oli kaunis mukavan näkönen naama silloin kun se oli luonnollinen,
      mutta nyt potuliini hoidot on pilannu senkin naaman aivan kamalan näköseksi,
      toivottavasti saavat purettua vahan pois naamastaan,

    • Heikunkeikku

      En ole ollenkaan kiinnostunut, mitä joku johonkin laittaa.
      Minusta jokainen voi tehdä keholleen, mitä haluaa ja tykkää.
      En tahdo arvostella.
      Mitä minuun tulee, niin en laittaisi mihinkään mitään.

      • "Heikunkeikku"

        Elä huijaa nainen.
        Jostain sinäkin olet muotosi ahtanut.
        Ethän sinä muuten olisi miehille mahtanut :)

        H.


      • Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Elä huijaa nainen.
        Jostain sinäkin olet muotosi ahtanut.
        Ethän sinä muuten olisi miehille mahtanut :)

        H.

        Vaikka puheeni ja kirjoitukseni ovat mädän ällöjä,
        niin onnekseni syntymälahjaksi saadut geenini ovat osanneet pompahtaa
        juuri oikeisiin kohtiin, jotka miehiä ovat miellyttäneet, joka tietysti on minua miellyttänyt.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Vaikka puheeni ja kirjoitukseni ovat mädän ällöjä,
        niin onnekseni syntymälahjaksi saadut geenini ovat osanneet pompahtaa
        juuri oikeisiin kohtiin, jotka miehiä ovat miellyttäneet, joka tietysti on minua miellyttänyt.

        "Heikunkeikku"

        Ettet kuitenkin olisi teininä hyvin syötetty?
        Aikasti ällöö että jaksat noita vanhoja.
        Ota minut kuin uutena piano-tuolina.
        Istu alas ja laadi jotain kaunista musiikki-aloitukseeni.
        Muista laittaa myös musiikkia.

        "Hänen huulensa tekevät liian hyvää
        olen Ameeba edessään kohta.

        Mitä tahtookaan käyköön sitten niin
        Kunhan rättinään lennän taas lavuaariin"

        H.


      • Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Ettet kuitenkin olisi teininä hyvin syötetty?
        Aikasti ällöö että jaksat noita vanhoja.
        Ota minut kuin uutena piano-tuolina.
        Istu alas ja laadi jotain kaunista musiikki-aloitukseeni.
        Muista laittaa myös musiikkia.

        "Hänen huulensa tekevät liian hyvää
        olen Ameeba edessään kohta.

        Mitä tahtookaan käyköön sitten niin
        Kunhan rättinään lennän taas lavuaariin"

        H.

        Oon siinä asiassa reilu tyyppi, että jos jonkun asian selvitän loppuun jonkun ihmisen kanssa, niin en koskaan, koskaan ja koskaan ota asiaa enää puheeksi.
        Mutta ehtona on se, että asia käsitellään loppuun asti.
        On ihmisiä jotka ei koskaan selvitä loppuun asti mitään ja jatkavat muina miehinä kuin mitään ei olisikaan ollut. Sitten saattaa tulla taas jotakin, jota ei selvitetä ja kuinka ollakaan pian on vino pino selvittämättömiä asioita.
        Ei sovi mun ajatteluun. Suorastaan inhoan sellaista. Selvittämätön asia ei muutu vanhaksi, vaikka kuluisi kymmenen vuotta. Vaikka sata.
        Elikkä sinulle riittää palstalla muita kirjoittajia. Juttele heidän kanssaan ja vetele niin paljon musiikkia kuin sielu sietää.
        Minä jatkan rupattelua niiden kanssa, jotka eivät ajattele minun kirjoittavan mädän ällöjä hömppiä ja edes ajattelematta tarkemmin mitä kirjoitan.
        Jos ajattelevat kuitenkin näin, niin ovat sen verran sivistyneitä, että eivät minulle siitä mainitse.


    • En minä varmaan omiin poskiini tollasia tarvitsisi. Mutta jokainen tehköön mitä haluaa omalle kropalleen, eipä kuulu minulle. Kyllä tekisin jonkun pienen esteettisen kohennuksen jos olisin kovasti onneton ja turhautunut tai sitten ehkä jos toimeentuloni riippuisi suoraan kauneudestani. Onneksi ei.
      Aloituksen kysymykseen: ei näyttänyt hyvälle. Olikohan huono kuva vai näyttääköhän Demi tosiaan siltä niinkuin sillä olis tennispallot poskissa?

    • Kaunistako

      Tietenkin on jokaisen oma asia, mitä naamaansa tai muualle kroppaansa laittaa tai on laittamatta, mutta kyllä minua ainakin kovasti pohdituttaa kauneuskäsitys monessa tapauksessa. Näyttävätkö he oikeasti mielestään leikkausten jälkeen paremmalta peiliin katsoessaan? Kun minun silmiini moni näyttää luonnottomalta, melkeinpä kammottavalta, vähän säälittävältäkin, kun mietin, mitä sellaisen ihmisen pään sisällä mahtaa tapahtua. Jotenkin surullista minusta.

      • hunksz

        "Kaunistako"

        Noh, minäkin kannan naamani ylpeästi.
        Uurteeni eivät ole veitsestä.
        Joskus kyllä tuntuu että naamani on ihan persheestä.
        Olen osittain kauniskin, kunhan valaistus osuu kohdalleen.
        Mutta en minä kauniina ihmisenä näe tarvetta toisten kauneutta arvostella.
        Miksi sinä näet?

        H.


      • Kaunistako
        hunksz kirjoitti:

        "Kaunistako"

        Noh, minäkin kannan naamani ylpeästi.
        Uurteeni eivät ole veitsestä.
        Joskus kyllä tuntuu että naamani on ihan persheestä.
        Olen osittain kauniskin, kunhan valaistus osuu kohdalleen.
        Mutta en minä kauniina ihmisenä näe tarvetta toisten kauneutta arvostella.
        Miksi sinä näet?

        H.

        Missasit pointin, se ei ollut ulkonäön arvostelu, vaan näiden usein monia, monia kertoja leikeltyjen ihmisten mietteet, käsitykset itsestään.


      • hunksz kirjoitti:

        "Kaunistako"

        Noh, minäkin kannan naamani ylpeästi.
        Uurteeni eivät ole veitsestä.
        Joskus kyllä tuntuu että naamani on ihan persheestä.
        Olen osittain kauniskin, kunhan valaistus osuu kohdalleen.
        Mutta en minä kauniina ihmisenä näe tarvetta toisten kauneutta arvostella.
        Miksi sinä näet?

        H.

        :))


      • Kaunistako kirjoitti:

        Missasit pointin, se ei ollut ulkonäön arvostelu, vaan näiden usein monia, monia kertoja leikeltyjen ihmisten mietteet, käsitykset itsestään.

        "Kaunistako"

        "...kyllä minua ainakin kovasti pohdituttaa kauneuskäsitys"

        Tuosta lauseestasi minä päättelin sinulla olevan ulko-näkö-ongelmaa.
        Niin kuin sinulla olisi itsestäsi joku käsitys.
        Jotenkin surullista minusta.
        Kannustaen

        H.


      • Kaunistako
        hunksz kirjoitti:

        "Kaunistako"

        "...kyllä minua ainakin kovasti pohdituttaa kauneuskäsitys"

        Tuosta lauseestasi minä päättelin sinulla olevan ulko-näkö-ongelmaa.
        Niin kuin sinulla olisi itsestäsi joku käsitys.
        Jotenkin surullista minusta.
        Kannustaen

        H.

        Hmmm... että kauneuskästyksen pohtiminen merkitsisi ulkonäköongelmaa...

        "Mielenkiintoista" tulkintaa, mistä tarve moiseen? Ärsytinkö sinua jollakin tavalla? Suosittelisin jättämään tulkitsemisen vähemmälle, tai ainakin sellaiseen perustuvat kommentit julkaisematta. Menee usein pahasti pieleen ja saa kommentoijan vaikuttamaan koomiselta tai vähän säälittävältäkin. Myönnän: tämä oli minun päätelmäni sinun kommentistasi, saattoi osua oikeaan tai sitten ei.

        Tietenkin minusta on itsestäni käsitys, mitään surullista siinä ei tosin ole. Kiitos vain kannustuksesta. Luulen kuitenkin, että itse tarvitset sitä enemmän. Sinäkin olet perimmiltäsi ihan hyvä ihminen, joka elää elämäänsä oman parhaansa mukaan. Muiden mukaälykäs piikittely ei tee siitä parempaa, päinvastoin.


      • Kaunistako kirjoitti:

        Hmmm... että kauneuskästyksen pohtiminen merkitsisi ulkonäköongelmaa...

        "Mielenkiintoista" tulkintaa, mistä tarve moiseen? Ärsytinkö sinua jollakin tavalla? Suosittelisin jättämään tulkitsemisen vähemmälle, tai ainakin sellaiseen perustuvat kommentit julkaisematta. Menee usein pahasti pieleen ja saa kommentoijan vaikuttamaan koomiselta tai vähän säälittävältäkin. Myönnän: tämä oli minun päätelmäni sinun kommentistasi, saattoi osua oikeaan tai sitten ei.

        Tietenkin minusta on itsestäni käsitys, mitään surullista siinä ei tosin ole. Kiitos vain kannustuksesta. Luulen kuitenkin, että itse tarvitset sitä enemmän. Sinäkin olet perimmiltäsi ihan hyvä ihminen, joka elää elämäänsä oman parhaansa mukaan. Muiden mukaälykäs piikittely ei tee siitä parempaa, päinvastoin.

        "Kaunistako"

        Hyvin usein joutuu ihmisestä ihmettelemään.
        Varsinkin 65V ollut kaunis mies.:)
        En usko sen kuitenkaan olevan pahasta.
        Jos ei ihmettele, ei kehitykään.
        Miettii vaan: ...olkoon.
        Ilahtuisin, jos kertoisit tarkemmin miten näit kommenttini piikittelynä?
        Monet kertovat minulle usein tuota samaa.
        Minua on kehoitettu kirjoittamaan kiltimmin.
        Mutta miten voi raavas mies olla muka-kiltti?

        yst.

        H.


      • Kaunistako
        hunksz kirjoitti:

        "Kaunistako"

        Hyvin usein joutuu ihmisestä ihmettelemään.
        Varsinkin 65V ollut kaunis mies.:)
        En usko sen kuitenkaan olevan pahasta.
        Jos ei ihmettele, ei kehitykään.
        Miettii vaan: ...olkoon.
        Ilahtuisin, jos kertoisit tarkemmin miten näit kommenttini piikittelynä?
        Monet kertovat minulle usein tuota samaa.
        Minua on kehoitettu kirjoittamaan kiltimmin.
        Mutta miten voi raavas mies olla muka-kiltti?

        yst.

        H.

        Jokainen ihminen on kaunis. Minun mielestäni. Implanteilla tai ilman, luonnottomana, kammottavana, luonnollisena, vanhana ja nuorena. Aina kaunis. Pitää vain vaivautua näkemään hänet.

        Ihmettely ei ole sama asia kuin tulkinta. Ihmettely ei tee johtopäätöksiä, vaan nimenomaan pitää vaihtoehdot avoimena, ja vain niin voi kehittyä.

        Väitätkö tosiaan, ettet itse tunnista piikittelyäsi? Ihan vilpittömin mielin kirjoitit, että tekemäsi tulkinta minusta oli mielestäsi jotain surullista? Sinulla on ilmeinen tarve olla ylimielinen ja vähättelevä. Minusta piikittelevät ihmiset ovat surullisia, koska piikittelyn tuoma mielihyvä on valhetta. Minä tiedän, koska olen ollut siellä. Voit olla kiltti, jos lakkaat pelkäämästä, voit luopua ilkeyden suojamuurista. Raavas mies voi olla kiltti, jos on riittävän rohkea.

        Minä en kuitenkaan kehota sinua kirjoittamaan kiltimmin, jokainen kirjoittakoon omalla tyylillään. Sinun niin kuin muidenkin pitäisi vain ymmärtää, että kiltteys tai ilkeys tai kaikki siltä väliltä kertoo eniten kirjoittajasta itsestään. Myös kaikkien piikkien kohteiden olisi hyvä ymmärtää se.


      • Kaunistako kirjoitti:

        Jokainen ihminen on kaunis. Minun mielestäni. Implanteilla tai ilman, luonnottomana, kammottavana, luonnollisena, vanhana ja nuorena. Aina kaunis. Pitää vain vaivautua näkemään hänet.

        Ihmettely ei ole sama asia kuin tulkinta. Ihmettely ei tee johtopäätöksiä, vaan nimenomaan pitää vaihtoehdot avoimena, ja vain niin voi kehittyä.

        Väitätkö tosiaan, ettet itse tunnista piikittelyäsi? Ihan vilpittömin mielin kirjoitit, että tekemäsi tulkinta minusta oli mielestäsi jotain surullista? Sinulla on ilmeinen tarve olla ylimielinen ja vähättelevä. Minusta piikittelevät ihmiset ovat surullisia, koska piikittelyn tuoma mielihyvä on valhetta. Minä tiedän, koska olen ollut siellä. Voit olla kiltti, jos lakkaat pelkäämästä, voit luopua ilkeyden suojamuurista. Raavas mies voi olla kiltti, jos on riittävän rohkea.

        Minä en kuitenkaan kehota sinua kirjoittamaan kiltimmin, jokainen kirjoittakoon omalla tyylillään. Sinun niin kuin muidenkin pitäisi vain ymmärtää, että kiltteys tai ilkeys tai kaikki siltä väliltä kertoo eniten kirjoittajasta itsestään. Myös kaikkien piikkien kohteiden olisi hyvä ymmärtää se.

        "Kaunistako"

        Jos osaa vain ihmetellä, ei osaa johto-päätöksiä tehdä.
        Johto-päätökset vaativat tietämystä.

        Kyllä minä väitän tuntevani itseni.
        Yhtä-hyvin, kuin sinä kerrot tuntevasi.
        En pystyisi kirjoittamaan, jos en luottaisi ihmisten tuntevan minut
        kirjoituksistani.
        Minä todellakin kirjoitan itsestäni.

        Jääköön tsättimme tähän.
        Luo riimejä ja tue niitä musiikilla.
        Silloin ajatuksesi kuuluvat kaikille.

        H.


      • Kaunistako
        hunksz kirjoitti:

        "Kaunistako"

        Jos osaa vain ihmetellä, ei osaa johto-päätöksiä tehdä.
        Johto-päätökset vaativat tietämystä.

        Kyllä minä väitän tuntevani itseni.
        Yhtä-hyvin, kuin sinä kerrot tuntevasi.
        En pystyisi kirjoittamaan, jos en luottaisi ihmisten tuntevan minut
        kirjoituksistani.
        Minä todellakin kirjoitan itsestäni.

        Jääköön tsättimme tähän.
        Luo riimejä ja tue niitä musiikilla.
        Silloin ajatuksesi kuuluvat kaikille.

        H.

        "Johtopäätökset vaativat tietämystä"

        Näin juuri. Miksi siis teet niitä muista ilman tietämystä?

        Johtopäätösten tekeminen ilman tietämystä on kehityksen vastakohta.


    • siilimuori

      Jossainhan ne ottaa persposki-implantteja. Olivatkos ne kauniimmat?

    • roikkuposki

      Luonnottomiahan nuo.
      En vaihtaisi roikkuvia poskiani mistään hinnasta tuollaisiin.
      Nyt yritän löytää elämästä sen verran iloa ja hauskuutta, että posketkin saavat jumppaa, jos vaikka vielä hiukan komistuisivat.
      Ehkä olisi vaan pitänyt aloittaa se hauskanpito aikaisemmin.

    • bessie-

      Olisiko niin, että sinun mielestäsi Demi Mooren pitäisi näyttää aina siltä miltä hän näyttää niissä voimakkaasti käsitellyissä (mainos)kuvissa? Niistähän häntä ei kunnolla edes tunnista.

      Implanteista tuskin on kysymys, ja kauniskaan nainen ei välttämättä ole aina yhtä hyvän näköinen jokaisessa hänestä otetussa valokuvassa, oli hänellä täyteainetta poskissa tai ei. Toisesta kulmasta otettu kuva ilmeisesti vastaisi paremmin todellisuutta.
      Hieman vienompi hymy ja toisenlainen meikki niin hänen poskensa tuskin korostuisivat tuolla tavalla edes salamoiden ristitulessa vaikka niissä sattuisikin olemaan tuoreet täytteet korvaamassa huvenneita luonnollisia poskia.
      Olihan hän jossain vaiheessa liiankin jäntevän näköinen lonttoposki, sellaisena hän ei mielestäni näyttänyt omalta kauniilta itseltään, enemmän nyt.

    • äijä-

      -kai jokainen saa tehdä rahoillaan mitä tahtoo, en tosin kyl kannata verovaroin mahdollisesti tapahtuvaa ihan terveitten ihmisten kauneusleikkauksia, omillaan tehköön mitä tykkää, verorahoille on tärkeämpiäkohteita pilvin pimein...
      -muuten tuo poskien pullotus kai johtuu siitä, kun naamaa kiristetään, iho ohenee, tulee lihakset näkyviin, jos ei laita paaaaksua meikkiä, kuten laulajatar Cher tekee...?

    • Viatonsivullinen

      Äidiltä perityt poskipäät, luomutennispallot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe